SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Wat een ellendequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef Pixell het volgende:
Ik heb de kop ook lekker vol, je bent niet de enige pietertje
Jammer dat sommige mensen dan maar weer moeten gaan schelden. Maarja had het niet anders verwacht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef Pixell het volgende:
Mooie discussie in het vorige topic btw, ik kies altijd graag een kant, vind ik leuk...
Dus ik sluit me aan bij Rossdale! En een beetje bij Stef!
Al moet ik zeggen dat het nieuws over die jongen in EHV, Duitsland nog niet had bereikt... Het had me ook weinig geinteresseerd denk ik, zoiets gebeurd elke dag en nu hoor je er toevallig wat over, ik was het de volgende dag alweer vergeten denk ik.
Wat een inzet P! Die mag Zekers wel in de OPquote:
Allemaal leuk en aardig maar ze zijn gewoon nog onschuldig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
Topic ff terug gelezen maar wat boeit het hoelang mensen het er over hebben?
Zolang men het er maar over heeft! Er hoeft geen criterium vast gesteld te worden ofzo!
Mooi dat het tuig op internet staat. Mooi dat de namen bekend zijn.
Dit soort dingen doe je niet.
Tuurlijk heb je van je mams?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zou je wel leuk vinden ja [ afbeelding ]
Nee, er is nog geen oordeel geveld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ze zijn gewoon nog onschuldig.
Dus omdat jij aanneemt dat het klopt moet je kop maar zomaar op internet gegooid worden met je naam en telefoonnummer? Laat dit soort dingen over aan de mensen die er verstand van hebben ipv dit trieste gedoe.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen oordeel geveld.
Natuurlijk behoor je af te wachten maar in sommige gevallen is 1 en 1 toch vrij simpel 2.
Iets met je kop op camera staan en duidelijk te zien wat je gedaan hebt.
Of verwacht je bewerkte beelden?
Ik ben niet voor eigen rechter, maar ze moesten opgespoord worden en ga nu niet zeggen dat ze onschuldig zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat jij aanneemt dat het klopt moet je kop maar zomaar op internet gegooid worden met je naam en telefoonnummer? Laat dit soort dingen over aan de mensen die er verstand van hebben ipv dit trieste gedoe.
Nogmaals ze zijn onschuldig tot de rechter een uitspraak doet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik ben niet voor eigen rechter, maar ze moesten opgespoord worden en ga nu niet zeggen dat ze onschuldig zijn.
Het had nog veel erger kunnen aflopen, kerel had dood kunnen zijn.
Tuig is het.
Meningkje
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals ze zijn onschuldig tot de rechter een uitspraak doet.
Daar zeg ik toch ook niks over.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vertel geen onzin mijn man.
Maarja laten we er maar over ophoudenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch ook niks over.
Zowel controller als mic vielen tegelijk uit. De accu leeg...quote:
Doodstraf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het volgende item is:
Rode kaart terecht? Of taakstraf?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zowel controller als mic vielen tegelijk uit. De accu leeg...
Hij moest toch touchdown maken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Terechte trap dat kut kind moet maar niet op die bal gaan liggen als een walvis op het droge.
ik vind ze nu ook onschuldig hoor, ze hadden een goede reden namelijk:quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals ze zijn onschuldig tot de rechter een uitspraak doet.
De Belgen zijn wel van het trappen he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het volgende item is:
Eden Hazard (Red Card ) for Kicking the Swansea Ball Boy (Swansea Vs. Chelsea ) 23/01/2013
Wind je je ook zo op over al die andere zaken of alleen over deze omdat het in het nieuws is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik vind ze nu ook onschuldig hoor, ze hadden een goede reden namelijk:
'Mishandeling had een reden'
de jongen maakte een opmerking omdat het tuig tegen een fiets schopte, wat een lef!!!!!!!! EIGEN SCHULD MENSEN!!!!! JE MOET JE BEK OOK HOUDEN NATUURLIJK.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ik kots zo op dat gore schuldige kut tuig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen maken fouten joh, sommige mensen maken grote fouten. Maar ze zijn onschuldig he, dus pas op met wat je zegtquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik vind ze nu ook onschuldig hoor, ze hadden een goede reden namelijk:
'Mishandeling had een reden'
de jongen maakte een opmerking omdat het tuig tegen een fiets schopte, wat een lef!!!!!!!! EIGEN SCHULD MENSEN!!!!! JE MOET JE BEK OOK HOUDEN NATUURLIJK.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ik kots zo op dat gore schuldige kut tuig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"kopschoppen"quote:
Dat jij niet verder kan denken dan 2 dagen zegt genoeg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mensen maken fouten joh, sommige mensen maken grote fouten. Maar ze zijn onschuldig he, dus pas op met wat je zegt
Wel grappig, justitie is al 3 weken bezig en krijgt niks voor elkaar. Geenstijl/FB of wat dan ook, lukt het binnen 1 dagquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat jij aanneemt dat het klopt moet je kop maar zomaar op internet gegooid worden met je naam en telefoonnummer? Laat dit soort dingen over aan de mensen die er verstand van hebben ipv dit trieste gedoe.
Wat lul jij nu weerquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat jij niet verder kan denken dan 2 dagen zegt genoeg.
Goh die zag ik wel weer aankomen jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer op in met jou valt geen discussie te voeren.
Denk eens na over wat zulke dingen allemaal teweeg brengt ipv als een idioot te gaan schreeuwen over iets.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh die zag ik wel weer aankomen ja. Had je dan gewoon beter niks kunnen zeggen? Want dit slaat natuurlijk nergens op, of zoals jij zou zeggen "onzin argument
"
Gelukkig valt er met jou wel een discussie te voeren
Goed dat is al wat beter dan ik ga er niet op inquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk eens na over wat zulke dingen allemaal teweeg brengt ipv als een idioot te gaan schreeuwen over iets.
Je moet niet praten voordat je geslagen word, want wederom weer zo'n onzin argument.Hypocriet kereltjequote:Op donderdag 24 januari 2013 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eigenlijk moet ik er niet op in gaan want Nick kan toch niet verder denken dan zijn neus lang is
Je vergeet familie en vrienden die lastig gevallen worden, hoe denk je dat de collega's van die vader of moeder nu tegen die persoon aankijken terwijl ze er misschien niets te maken mee hebben want het is nog helemaal niet zeker dat ze er allemaal]/b] bij betrokken waren. Wat die gasten hebben gedaan kan niet en ik hoop dat ze gestraft worden door een [b]rechterquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goed dat is al wat beter dan ik ga er niet op in
Het enige wat gewoon jammer is, erg jammer zelfs is dat iemand met dezelfde naam ook meteen schuldig word bevonden en lastig gevallen word. Klopt dat kan gewoon niet, is ook al gewoon rechtgezet trouwens.
Maar het is natuurlijk onzin om rekening te gaan houden met de daders die het wel gedaan hebben. Erg kut voor de familie misschien, maar volgens mij is het ook kut voor de familie van het slachtoffer Begin niet over onschuldig, want die beelden worden niet voor niks online gezet.
Lekker zinloos iemand in elkaar trappen en ook nog als een lafaard door gaan als iemand al ligt, tja dan ook maar de consequenties aanvaarden.
[..]
Je moet niet praten voordat je geslagen word, want wederom weer zo'n onzin argument.Hypocriet kereltje
Oke Basquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:18 schreef Basssie024 het volgende:
Als je van dit soort mensen als familie hebt is er ook iets mis dus eigen schuld dikke bult
ja wat aankijken? Dat hun zoon betrokken is bij een vechtpartij wat compleet uit de hand is gelopen? Lijkt mij nogal logisch dat mensen er een mening erover hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je vergeet familie en vrienden die lastig gevallen worden, hoe denk je dat de collega's van die vader of moeder nu tegen die persoon aankijken terwijl ze er misschien niets te maken mee hebben want het is nog helemaal niet zeker dat ze er allemaal]/b] bij betrokken waren. Wat die gasten hebben gedaan kan niet en ik hoop dat ze gestraft worden door een [b]rechter
Ik zou niet graag in de schoenen staan van die ouders en familie want die krijgen nu ook een shitload aan gezeik over zich heen door iedereen die nu even stoer wil doen en gaat bellen, mailen en noem het maar op.
Nee joh blijf vooral lekker doen alsof dit de juiste manier is om dit soort dingen op te lossen
Kennelijk vind jij het normaal dat mensen bellen en die mensen bedreigen maar goed dat maakt jou allemaal niet uit. Dit hele privédetective gebeuren is totaal uit de hand gelopen en er zijn nu mensen de dupe van geworden die dit anders niet zouden zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja wat aankijken? Dat hun zoon betrokken is bij een vechtpartij wat compleet uit de hand is gelopen? Lijkt mij nogal logisch dat mensen er een mening erover hebben.
Ja maar dat is juist een mooi discussie punt, want hoe ver ga je met gegevens van de daders. Adres gegevens gaat misschien wel te ver, maar met hoofd en naam op internet staan, jammer joh.
En lul gvd niet de hele tijd over ouders, familie of wat dan ook. Als ouder mag je je eigen ook meteen schamen over zoiets, mag toch hopen dat er iets van opvoeding in zo'n flikker zijn lijf zit. Van die Brent is al tijden duidelijk dat het een groot vechtersbaasje is, maar het blijft een lieve jongen hoor
Snap niet hoe jij partij kan kiezen voor die lui dan ben jij net zo erg als hun en hun familiequote:
Waar zie jij ergens staan dat ik dat normaal vind dan? Leer anders eens ff lezen man, want zeg net nog dat adres gegevens misschien wel te ver gaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kennelijk vind jij het normaal dat mensen bellen en die mensen bedreigen maar goed dat maakt jou allemaal niet uit. Dit hele privédetective gebeuren is totaal uit de hand gelopen en er zijn nu mensen de dupe van geworden die dit anders niet zouden zijn.
Maar nu word het een compleet andere discussie, want daar valt zeker wat van te zeggen. Al zie ik het niet 123 gebeuren dat mensen meteen bij iemand aan de deur gaan met een knokploegjequote:Op donderdag 24 januari 2013 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De meeste mensen kunnen niet fatsoenlijk omgaan met dit soort informatie en daarom vind ik dat dit soort dingen niet naar buiten moeten komen.
Ja dat is idd een discussie punt, maar zoiets is al langer in NL aan de gang. Waar trek je de lijn betreft gegevens?quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En waar trek je de lijn telefoonnummer, facebook, telefoon nummer, postcode, ping? Dit soort dingen horen absoluut 200% niet te uit te komen. Leuk man als je nu als moeder thuis zit en de telefoon de hele dag over hoort gaan en je uitgescholden wordt. Top lijkt mij dat.
Deze gast is toch zo stoer om dit tegen 1mannetje te doen met zn allen dan moet ie het ook niet erg vinden om ze te ontvangenquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er hoeft maar een groep mongolen het in zijn hoofd te halen om daar even naar toe te gaan en dan ben je net zo triest bezig als die gasten zelf.
Ja stef saat de plank mis op dit topic vandaar mijn aanwezigheidquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat is idd een discussie punt, maar zoiets is al langer in NL aan de gang. Waar trek je de lijn betreft gegevens?
Foto's en naam vind ik niet zo heel groot probleem, telefoon nummers en adres is wel een compleet ander verhaal.
Weet je wat ook leuk is Stef, dat je als moeder thuis zit en ineens telefoon krijgt dat je zoon het ziekenhuis in is getrapt. En nog blij mag zijn dat ie het kan na vertellen.
Ik hoor jou alleen maar over de daders, die je als slachtoffers ziet. Omgekeerde wereld man
Ik zeg toch ook nergens dat ik het goed vind wat die gasten hebben gedaan of dat ik het niet erg vind voor die ouders of wel?quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat is idd een discussie punt, maar zoiets is al langer in NL aan de gang. Waar trek je de lijn betreft gegevens?
Foto's en naam vind ik niet zo heel groot probleem, telefoon nummers en adres is wel een compleet ander verhaal.
Weet je wat ook leuk is Stef, dat je als moeder thuis zit en ineens telefoon krijgt dat je zoon het ziekenhuis in is getrapt. En nog blij mag zijn dat ie het kan na vertellen.
Ik hoor jou alleen maar over de daders, die je als slachtoffers ziet. Omgekeerde wereld man
Je hebt me door :$quote:Op donderdag 24 januari 2013 03:11 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij wil jij gewoon niet dat jij een keer op het internet verschijnt in zo'n filmpje.
We hebben je wel door, naar mannetje.
Morgen Stefke.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt me door :$
Morgen Michhas hoe gaat het?
Ja ik ben nu alweer bijna 2 weken bezig maar het is wel weer chill om lekker bezig te zijn s'ochtends ipv uit te slapen iedere dag!quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Morgen Stefke.
Druk man, werken werken werken werken. Ben alleen maar aan het overwerken. Amper tijd voor gamen
Met jou? Ben je al weer aan de bak?
Eens dat het te ver gaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik het goed vind wat die gasten hebben gedaan of dat ik het niet erg vind voor die ouders of wel?
Ik vind alleen dat wat er nu gebeurt belachelijk is en dat dit nooit meer mag gebeuren omdat mensen niet om kunnen gaan met dit soort informatie. Weet je wat ik ook walgelijk vind dat je mensen die er niets mee te maken hebben worden bedreigd en uitgescholden worden voor van alles en nog wat. Mensen die dat doen zijn net zo erg als die kneuzen die die gast hebben geslagen. Stel je voor dat er een paar idioten bij zetten die daar vanavond eens wat ruiten kapot gooien dat is toch ook te debiel voor woorden. Goed dat ze gepakt zijn maar de rest slaat helemaal nergens op.
En volgens mij heeft niet iedereen van die groep die gast geslagen of geschopt moeten die dan ook maar volledig op internet? Ik denk het toch van niet want die is hier dus de rest van zijn leven de dupe van want zodra ze zijn naam googlen komt deze shit allemaal naar boven
Ja klopt, Homefront 2 werd door crytek gemaakt. Als ze met hun cryengine een toffe game neerzetten in de sfeer en met de multiplayer van deel 1 dan kan het echt erg vet wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:52 schreef KoningStoma het volgende:
Crytek was toch al betrokken bij Homefront? Dat kan een vet spel opleveren.
Wil eerst nog wel wat friendlies tegen je spelen. Beetje oefenen totdat ik door heb welke knopjes wat precies doenquote:
Rossdale die weer iedereen overhaalt om Homefront te kopen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja klopt, Homefront 2 werd door crytek gemaakt. Als ze met hun cryengine een toffe game neerzetten in de sfeer en met de multiplayer van deel 1 dan kan het echt erg vet worden
Goedemorgen mi mang.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik dacht ik wens iedereen ff goedemorgen
Aha, zijn het zulke jongens..quote:De acht jongens uit Turnhout die in Eindhoven een 22-jarige man bijna dood schopten, staan in hun omgeving al jaren bekend als uiterst agressief. Ze zouden al meerdere keren betrokken zijn geweest bij vechtpartijen, maar dat bleef zonder gevolgen dankzij hulp van hun “rijke ouders.”
Bron?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aha, zijn het zulke jongens..
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_agressief___.htmlquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bron?
Zag gister op het nieuws wel al een interview met een of andere belg die ook al een paar tikken van een van die kerels had gehad
Die kerel had traantjes laten tatoeëren onder zijn ogen meestal ben je zelf dan ook niet al te netjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bron?
Zag gister op het nieuws wel al een interview met een of andere belg die ook al een paar tikken van een van die kerels had gehad
Hah ik had het meer gehoord dan gezien ja, dacht dat het gewoon een vlek oid was maar waren dat serieus tattoos?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel had traantjes laten tatoeëren onder zijn ogen meestal ben je zelf dan ook niet al te netjes
DISCLAIMER VOOR NICK IK KEUR HET NIET GOED WAT ER IS GEBEURT
Ja dat waren tattoosquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hah ik had het meer gehoord dan gezien ja, dacht dat het gewoon een vlek oid was maar waren dat serieus tattoos?
Waarom ken je zulk soort mensen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat waren tattoos
Nu hoeft dat niet meteen te betekenen dat je een crimineel bent oid maar de meeste mensen die ik ken en dat hebben zitten vaker binnen de gevangenis dan er buiten
Ken 3 gasten die dat hadden met een daar van heeft vroeger met mij gekickboxed en zit nu vast wegens huiselijk geweld en de andere kwam wel eens in mijn stamkroeg en die zit vast omdat hij een wietplantage in zijn schuur had. Het is niet alsof ik daar wekelijks bij over de vloer komquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom ken je zulk soort mensen?
Is dat raar? Ik ken ook mensen met van die tranen en andere hoofdtattoeagesquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom ken je zulk soort mensen?
Mjah betekend toch hoeveel mensen iemand heeft vermoord?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is dat raar? Ik ken ook mensen met van die tranen en andere hoofdtattoeages
Dat vind ik best apart jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Breda is dat taboequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Breda heb je die mensen ook wel.... maar die zitten in de koepelquote:
De koepel is dat een soort ghetto?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In Breda heb je die mensen ook wel.... maar die zitten in de koepel
http://lmgtfy.com/?q=koepel+bredaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De koepel is dat een soort ghetto?
Mooi ghettoquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=koepel+breda
Alles is mooi in Breda! De stad, de studentes en zelfs de gevangenisquote:
Ben al te lang niet meer in Breda geweest je kan er wel goed uitgaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alles is mooi in Breda! De stad, de studentes en zelfs de gevangenis
Ik ga ook niet met ze om, maar ik ken ze welquote:
Metaalfabriek rulez..quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga ook niet met ze om, maar ik ken ze welAllemaal uit de periode dat ik in een fabriek heb gewerkt en in de bouw, goed gelachen
Goddomme in die fabrieken lopen me toch eppo's rondquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga ook niet met ze om, maar ik ken ze welAllemaal uit de periode dat ik in een fabriek heb gewerkt en in de bouw, goed gelachen
Prachtige figuren. Zo mee gelachen, extreem flauwe humor hebben die gasten ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goddomme in die fabrieken lopen me toch eppo's rond
Van die gasten die gaan opscheppen dat ze 10 euro korting kregen bij de hoeren bijvoorbeeld
Van die gasten die helemaal dubbel liggen omdat ze een extra klont suiker in je koffie hebben gedaan toen je even niet keek . Prachtig om een poosje te werken maar ik zou er niet aan moeten denken dat de rest van mijn leven te doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prachtige figuren. Zo mee gelachen, extreem flauwe humor hebben die gasten ookElkaar de hele tijd lopen fucken, omdat ze niks beters te doen hebben op de dag. Maar toch heel tevreden zijn met hun werk, liepen ook mannen van 65 rond die al 40 jaar in een fabriek werkten en het het mooiste werk vonden wat er maar was.
O de nostalgiequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rossdale die weer iedereen overhaalt om Homefront te kopen.
De multiplayer was en is dan ook gewoon erg vet! Alleen jammer dat de graphics zo ruk waren dat je vijanden op grote afstand gewoonweg bijna niet zagquote:
Dat spel was nog makkelijker dan MW2 het enige wat je moest doen was die tank halen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De multiplayer was en is dan ook gewoon erg vet! Alleen jammer dat de graphics zo ruk waren dat je vijanden op grote afstand gewoonweg bijna niet zag
En toch lukte het mij niet om die 5* shit te halen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat spel was nog makkelijker dan MW2 het enige wat je moest doen was die tank halen.
Ik zie het wel hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]Jammer dat Sold aan het werk is nu
Hier ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zie het wel hoor.![]()
Dit jaar Lewis kampioen in de mercedes.
Is het nooit geweestquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Californication; not interesting anymore.
Niks weet jij.quote:
Maar voor de rest....quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:39 schreef Rossdale het volgende:
De eerste aflevering van dit seizoen was iig wel tof, die vuist in het gezicht van CharlieMoest zo hard lachen
Alle hoop op Suits gevestigd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bitch please deze boy weet allesquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niks weet jij.
[..]
Maar voor de rest....
Hoe ziet je pik eruit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bitch please deze boy weet alles
Niet echt hequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zittend toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen ik net ging pissen zag hij er nog tip top uit!
Je ballen? Hangen die nu al zo laag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee man dan raakt hij het water dat vind ik smerig.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je ballen? Hangen die nu al zo laag?
Misschien moet je hem eens ontstoppen, als het water al tegen de rand staatquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee man dan raakt hij het water dat vind ik smerig.
Voor wat? FC Zjozzdale?quote:
Die tekst.quote:
Dat interview met die schoolvriend was ook welquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bron?
Lees dat het een fout carnavalsnummer is?quote:
tijdens SR kwam deze ook een paar keer voorbij, wel een tof nummer jaquote:
wasda?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw The Cave is echt wel tof trouwens
quote:
Waar blijf je met Halo? Gears wil ik ook wel doen, beter dan Halo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
iemand zin in Gears 3? nu stoma mij er aan herinnerde heb ik weer zin een goede co-op game.
@Romy__010ik ga elke docent doodsteken op school ..quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef Rossdale het volgende:
http://www.doodsbedreiging.nl/timeline![]()
Halo wordt hem nie....quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waar blijf je met Halo? Gears wil ik ook wel doen, beter dan Halo.
Heb je 'm toch niet gehaald?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Halo wordt hem nie....
Ik wacht gewoon fijn op nieuwe xbox..
nope, te druk met werk en alles.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je 'm toch niet gehaald?
Ah oke, wanneer gears dan? Ik dacht dat ik die al op Insane had uitgespeeld...niet dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nope, te druk met werk en alles.
Dus ik dacht ik wacht wel ff.
Met paar minutas?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ah oke, wanneer gears dan? Ik dacht dat ik die al op Insane had uitgespeeld...niet dus.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef Rossdale het volgende:
http://www.doodsbedreiging.nl/timeline![]()
twitter:KarmaComesBack_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 12:36:43Ik zeg wel als me pa veroordeeld word krijgt die kk richard kogel door ze kop reageer retweet
Laat maar weer zien dat er veel van zulke debiele mensen zijn is het niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]twitter:KarmaComesBack_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 12:36:43Ik zeg wel als me pa veroordeeld word krijgt die kk richard kogel door ze kop reageer retweet
_
Sommige mensen maken fouten, sommige mensen maken groten foutenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat maar weer zien dat er veel van zulke debiele mensen zijn is het niet?
Kloptquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen maken fouten, sommige mensen maken groten [ afbeelding ]
okidoki, ik zal me best doen. Ga wel ff online proberen.quote:
Het doet pijn in mijn hart om te denken dat zulke mensen ook stemrecht hebben/krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat maar weer zien dat er veel van zulke debiele mensen zijn is het niet?
Ja en helaas zijn dat nu de mensen die niet om kunnen gaan met de informatie zoals die is vrij gekomen over die gastenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het doet pijn in mijn hart om te denken dat zulke mensen ook stemrecht hebben/krijgen
Nu is het wachten op de opmerking : "de buschauffeur vraagt er zelf om"quote:
1 jaartje guantanamo bay zou deze jongen goed doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)preekt_jongeman.htmlapart geval
weet je wel wat dit met de familie van de dader doet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
1 jaartje guantanamo bay zou deze jongen goed doen.
En diegene die "ff" meehelptquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef PierreTT het volgende:
Wordt toch mooi de bus uitgewerkt? Hulde aan de buschauffeur
Oh is dat die tweede? Ik heb geen geluid op mijn werk dus kan het ook niet horenquote:
Je hebt een paar keer kanker gemist dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh is dat die tweede? Ik heb geen geluid op mijn werk dus kan het ook niet horen
Oh, dat zal bestquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt een paar keer kanker gemist dus
Zegt volgens mij ook niemand dat het schokkend isquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, dat zal bestVind dit filmpje nou niet echt bepaald schokkend
Telefoon lag nog in de bus, dus de chauffeur gooit die terugquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef PierreTT het volgende:
Gooit de chauffeur nou ook iets naar hem terug? Of waarom komt die jongen weer terug?
Nee, ik zeg het alleenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zegt volgens mij ook niemand dat het schokkend is
Als je dan toch op een matpartij hoopt, weet ik er nog wel 1tje uit Eindhovenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het alleenToen ik het aanklikte had ik gehoopt op een massale matpartij in de bus
Ah, ik snap hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Telefoon lag nog in de bus, dus de chauffeur gooit die terug. En zijn oordopjes moet ie ook hebben
Ondertussen heeft ie ook nog een raam kapot gemaakt
Hohohooooooo kan je niet seggequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je dan toch op een matpartij hoopt, weet ik er nog wel 1tje uit Eindhoven
Vandaar ook dequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hohohooooooo kan je niet segge![]()
Mien jong, ik zit op mijn werk, en tot 11 uur vanavond is hier een harmonieorkest en een dweilorkest, ik weet van de herrie niet meer wat ik moet doen
Dit poste een maat van mij op FB Nick misschien snap je het nu wel.quote:Hartstikke leuk, deze week met zijn allen massaal op klopjacht. Samen het gevoel krijgen dat wij die acht jongens te pakken hebben. Nu met zijn alle massaal bedreigen en kapot schoppen, want dat recht geven we ons zelf nu wij hebben mee geholpen met het zoeken naar de daders. De volgende keer dat onze afgetrainde vijand Brent weer de straat op durft, zal het maar enkele minuten duren voordat een van ons hem tandjes laat tuffen.
Nederland, een land vol malloten lijken we wel. Als er iemand in de dupe wordt van zinloos geweld staan we als een collectief op tegen de daders. Wij zijn een dader cultuur. Mensen die er niks mee te maken hebben willen de daders straffen. Ze eens laten voelen hoe het is, hoe maakt ons dat een beter persoon dan een van die 8. Ik ben een groot voorstander van het zoeken naar daders, maar laat het daar dan bij. Van iedere persoon waar een naam wordt genoemd of ook maar iets van info verschijnt kan rekenen op een basispakket aan doodsbedreigingen en kogelbrieven. Waar gaat dit heen? Iedereen gelooft alles wat op geenstijl verschijnt, iedereen loopt ze as kip zonder kop achterna. Ja, zo worden wij een volwassen land. Je achter andermans meningen scharen zonder er zelf over na te denken. Ja, ik spreek me uit, en ja ik verdien dus ook het basispakket met bedreigingen als het aan jullie ligt. Prima, ik sta er voor open. Ik geef mijn naam, maar ben dan ook man genoeg om zelf je naam te geven.
Wij, Nederlanders, zijn een samenleving met een identiteits crisis. Iedereen probeert het goed te doen, maar we doen het allemaal fout. Als je de buurbewoners van de 8 van Eindhoven hoort of de schoolgenoten van de grensrechter schoppers dan zijn ze allemaal brave jongens die nooit zoiets zouden doen. Ik ben ook een brave jongen, er zullen vast mensen zeggen dat ik dat ben, maar ik ga zoiets niet doen. Ik weet wie ik wil zijn, en ik weet wie ik ben. Denk daar eens goed over na. Help mee met het zoeken naar de daders, maar loop jezelf niet in je enthousiasme voorbij. Wij hebben er niets mee te maken, en daarom mogen wij ook niets doen. Als wij de stoere jongen willen zijn dan hadden we die avond iets moeten doen, dan hadden we die avond op moeten staan. Nu is het voor ons te laat om er iets aan te doen. Alleen als je rechter, advocaat of agent bent dan mag je nu nog iets betekenen voor onze gezamenlijke klopjacht. Onze taak zit erop, hoe leuk het ook was om met zijn alle iets samen te doen. Hopelijk wordt Nederland weer een echte samenleving met een richting en een identiteit. Het gaat de goede kant op, maar pas op, sommige gaan veel te snel.
Owh ja, er was een slachtoffer. Ik hoop dat hij het goed maakt en snel weer helemaal de oude is.
Oke Stef.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
weet je wel wat dit met de familie van de dader doet?
Pakistan.quote:Pakistan verbiedt Call of Duty
Pakistan voelt zich dusdanig gegriefd door de populaire games Medal Of Honor Warfighter en Call Of Duty Black Ops 2, dat het Aziatische land ze verboden heeft. De reden: volgens Pakistan wordt het land onterecht afgeschilderd als schuilplaats voor terroristen. Dat schrijft Mashable.
Winkeleigenaars in het land zouden klachten hebben ingediend tegen de games, waarin volgens hen geopperd wordt dat de inlichtingendienst van Pakistan het terroristische netwerk al-Qaeda steunt. Daarop besloot de overheid de oorlogsspelletjes te verbieden.
Kwaad daglicht
"Het grootste probleem is dat de games anti-Pakistaans elementen bevatten en kritisch zijn over ons leger", citeert Mashable voorzitter Saleem Memon van Handelaars van Optische Media. "Pakistan wordt gewoon in een kwaad daglicht gesteld door de spelletjes."
Lees het vorige topic nog eens door Stef,want ik keur nergens iets goed kwa bedreigen of wat dan ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit poste een maat van mij op FB Nick misschien snap je het nu wel.
En niet zo'n beetje ook, die hebben pre-carnaval of iets dergelijksquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vandaar ook de![]()
. Ah de oudjes hebben een feestje
?
Lees de hele dag dit soort sites op werk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef PierreTT het volgende:
Kijk, interessant!
http://www.forbes.com/sit(...)sition-of-apple-inc/
http://www.guardian.co.uk(...)s-strategic-weakness
http://www.nytimes.com/20(...)-earnings.html?_r=1&
Tauch, kom eens terug naar het topic
Terecht, goede kwaliteit nieuws is daar normaal te vindenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lees de hele dag dit soort sites op werk.
Standaard CNBC drie keer per dag.
Sowieso, beetje lezen hoe de hele wereldeconomie naar de klote gaat. Erg interessant, en natuurlijk behoorlijk in lijn met mijn werkquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Terecht, goede kwaliteit nieuws is daar normaal te vinden
Allmaal de sguld van de INg stelltej graiers daar en de rest van het ladn maar nar de knoppe gan het is allmaal de sguld van de griekequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso, beetje lezen hoe de hele wereldeconomie naar de klote gaat. Erg interessant, en natuurlijk behoorlijk in lijn met mijn werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Check liever Rebecca Black - Friday.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:28 schreef KoningStoma het volgende:
Crysis 3 beta stream om 00:30. Ik verwacht dat ieder van jullie er naar gaat kijken.
http://www.ign.com/articl(...)17ed02d45ac22f00007a
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Allmaal de sguld van de INg stelltej graiers daar en de rest van het ladn maar nar de knoppe gan het is allmaal de sguld van de griekeSeauwieseau, maar ik ben inmiddels loaded dus dat zal mij een worst wezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Upper class bourgoisie, vrijmetselaars, Bilderberg bitch IK BEN BINNEN.
What's Gucci my nigga? What's Louie my killa? What's drugs my deala? What's that jacket, Margiela?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Seauwieseau, maar ik ben inmiddels loaded dus dat zal mij een worst wezen.
Upper class bourgoisie, vrijmetselaars, Bilderberg bitch IK BEN BINNEN.
Michiel Rockefellerquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Michhas het volgende:
vrijmetselaars, Bilderberg bitch IK BEN BINNEN.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
What's Gucci my nigga? What's Louie my killa? What's drugs my deala? What's that jacket, Margiela?![]()
Deze man rolt met chromen 24" Lexani's op zijn Escalade
Man, ik zit in de carnavalsmuziek, ik moet iets te doen hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is saai bij de bejaarden neem ik aan
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze arbeiders hebben niks op mij, niks!
Goldmich Sachs.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Michiel RockefellerZijn schoenpoetser is Bill Gates, zijn tuinman Carlos Slim Helu, zijn sokkenstrijker Warren Buffett, zijn Xboxcontrollerknopjespoetser is baron de Rothschild
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goldmich Sachs.
JPMich Chase.
Michibank.
Lehmich Brothers.
Michtander.
MichsFargo.
BNP Parmichbas.
IMG Group.
Fanny Michquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goldmich Sachs.
JPMich Chase.
Michibank.
Lehmich Brothers.
Michtander.
MichsFargo.
BNP Parmichbas.
IMG Group.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fanny Mich
Freddy Mich
ABN Michro
Berkshire Michaway
quote:
MichAfee.quote:
Dan moet het wel een oefenpotje zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf Xavi gaf net twee foute passes achter elkaar Nick!
Ooooooookeee dan jos....quote:
FC Zjossdale!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was je nou FIFA aan het spelen Rossdale?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
MichAfee.
Commichdore
Remmichton
Infinmichy Ward
Symichtec
Micharch
quote:
Ja, sowieso toch. Vrijdag, Suits, bijna weekend. Zometeen 2 Zingers halen.quote:
Gaat altijd 5% afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah... daar gaat geen 5% af? Anders kan je net zo goed gewoon een bronze met hoge BIN pakken
Goed goed, koud rillend rokend op het balkon op dit momentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, sowieso toch. Vrijdag, Suits, bijna weekend. Zometeen 2 Zingers halen.![]()
Met jou dan?
als je toch veel fut gaat spelen, koop dan die bonus bij EAFCquote:
?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
als je toch veel fut gaat spelen, koop dan die bonus bij EAFC
krijg je bv 10 wedstrijden 200 munten extra, maar je hebt volgens mij ook van 1000 muntenquote:
Ah die heb ik al langquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
krijg je bv 10 wedstrijden 200 munten extra, maar je hebt volgens mij ook van 1000 munten
Niet nodig joh, ik red me welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah die heb ik al langWou ff weten hoe je coins kan giften, kan Ross straks een leuk teampje bouwen
Kut speler erop zetten en onderling afspreken, wie het is en wat zijn prijs is. Dan moet het wel lukken. Coins 123 giften kan niet in FUT, is maar goed ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah die heb ik al langWou ff weten hoe je coins kan giften, kan Ross straks een leuk teampje bouwen
Jawel joh, kan je gewoon ff een silver team maken met fatsoenlijke chemistry, speelt echt stukken beter dan dat starter team met 30 oid chemquote:
40-45 rating?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zjozz koop spelers tussen 40 en 45 rating in heb ik vandaag al 20k mee verdiend
ditquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
Alleen coole mensen hebben geen Fifa
Church.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
Alleen coole mensen hebben geen Crysis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dubbel XP met BO2 vanavond.Was da?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef Bozz187 het volgende:
Lalala, Great nu mag ik een kut kuiken nummer uit mijn hoofd gaan leren omdat de kpl het wel leuk vind als wij die gaan zingen met de hele bak
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dubbel XP met BO2 vanavond.Jij hebt toch geen XP meer nodig :p?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik heb altijd meer XP nodig dat weet je tochquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen XP meer nodig :p?
Oh maar je krijgt er niks meer voor toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb altijd meer XP nodig dat weet je toch
Nee joh maar jij zou prestige gaan als er dubbel XP was dusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh maar je krijgt er niks meer voor toch?
Oh snapquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh maar jij zou prestige gaan als er dubbel XP was dus
Lol, werkt dat nog dan?quote:
Kom dan mw2quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jawel man ik heb echt zin in quickscope
Ga zo koken en dan bier drinken morgen kan Gears wel denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie joint mij en teun met gears dan? Stef, Stoma?
Welke? 3 heb ik al bijna een jaar niet meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie joint mij en teun met gears dan? Stef, Stoma?
Prima, vandaag kan ik ook niet meer. Teun morgen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga zo koken en dan bier drinken morgen kan Gears wel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |