quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef wyccie het volgende:
Die heb ik nog nooit gezien eigenlijk.
Ik vond The Faculty ook wel goed bedacht van mezelf.
Wie heb ik hier verstopt en kunnen we 15 films noemen (min 3 pp)?
Wat betreft het toekennen van de punten bij mijn vraag nu?quote:
Nee schat, je plaatjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat betreft het toekennen van de punten bij mijn vraag nu?
Njos had er twee bij Cusack genoemd en we zaten toen al ruim over de 15, maar nog niet aan de 3 pp. DF maakte de derde, vandaar.
Stand by mequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is Kiefer Sutherland één van de musketiers.
Flatliners....uhm... hmm.
Netjes!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef lamers het volgende:
Charlie Sheen
Hot Shots Part 1 en 2
Chris O'Donnel
Scent of a Woman
Batman and Robin
Stand januari 2013quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Sands het volgende:
Tim Curry
Clue
Ferngully the last rainforrest
Legend
The Rocky Horror Picture Show
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Denk je dat jij de enige bent die een punt kan stelen?
Toch net iets eerderquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef DragonFodder het volgende:
Je hebt niets gestolen, maar op precíes dezelfde seconde geantwoord
Alweer? Wanneer heb ik dat gevraagd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Alweer? en ja ik ben hem weer vergeten
Ik weet niet of jij het was, maar iemand vroeg het in ieder gevalquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Alweer? Wanneer heb ik dat gevraagd?
Ik heb geen idee, maarquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Love Story?
Hebben we deze niet pas gehad?
Ok...nog steeds geen ideequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het was, maar iemand vroeg het in ieder geval
1/15quote:
2/15quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
gladiator? Maar dat was met een vrouw erbij toch?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
Lionking 3/15
Batman begins 4/15
the dark knight 5/15
The dark knight rises 6/15
Prometheus?
Kingdom of heaven
Troy?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Pirates of the carribean 1 tm4 - 10/15
The dark knight rises X
Madagaster 1tm3 13/15
Toy Story
the dark knight X
inception 14/15
kung fu panda 15/15
the last samurai
simpsons movie
black hawk down
hannibal
pearl harbor
kung fu panda 2
quote:
DragonFodder +1quote:
het begin van de review van welke film?quote:At the center of "" is a simple question: "How many days of your life have you been sick?"
quote:The question originally came to him in an unsigned note. He finds the man who sent it. This is Elijah Price (), who runs a high-end comic book store with a priceless stock of first editions
quote:Thecharacter is not an everyman. Far from it. He is quietly menacing, formidably intelligent, and uses a facade of sophistication and knowledge to conceal anger that runs deep: He is enraged that his bones break, that his body betrays him, that he was injured so often in grade school that the kids called him "Mr. Glass."
quote:
Drew is nu 3/3quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef picodealion het volgende:
Whip It
Hoeveel leden bestaat die familie uit? Ik ken alleen Drew.
Helaas, max 3 pp en er zijn al 3 films voor Drew genoemdquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:37 schreef Lemans24 het volgende:
Scream 2
Charlies Angels
Charlies Angels: Full Throtle
Never Been Kissed
Oh, die conditie had ik gemistquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Helaas, max 3 pp en er zijn al 3 films voor Drew genoemd
Denk aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oh, die conditie had ik gemist
Die andere ken ik niet eens.
Moby Dickquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Denk aan
-Detective
-Witte walvis
-De dokter en het gekkie
Je hoeft dan ook niet mee te doen... maar er moeten toch hints worden gegeven als niemand het verder weet...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef Lemans24 het volgende:
Ach, dan wordt het films raden. Als ik ze niet van meet af aan weet, dan vind ik het al minder leuk.
(ohm, ik zag dat het Scream 1 was ipv Scream 2...)
Sherlock Holmes?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Denk aan
-Detective
-Witte walvis
-De dokter en het gekkie
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef Asap het volgende:
[..]
Sherlock Holmes?
The Great Mouse Detective?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:10 schreef DragonFodder het volgende:
Road to perdition
Sherlock holmes
A.i.?
Contagion
Gattaca?
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:17 schreef Gillingham het volgende:
Cold Mountain
The Talented Mr. Ripley
quote:
Die welquote:
quote:Quentin Tarantino was originally offered the chance to direct, but turned it down.
quote:Linda Fiorentino "won" her role in *** in a poker game with director. Afterwards he warned her she would not be in any nude scenes.
Ik ook dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:01 schreef picodealion het volgende:
Nope, al is dat inderdaad de enige film met haar die ik ken.
Niet zonder extra hintsquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:02 schreef picodealion het volgende:
Overigens ken je deze ook wel hoor.
quote:The linesays after jumping on the double-decker bus, "It just be raining black people in New York", was improvised on the set, but the producers liked it so much that they kept it.
Tommy lee jones, will smith en rip torn danquote:
Boefje + 1quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tommy lee jones, will smith en rip torn dan
film?quote:: [Reading warning on rocket] "Extremely dangerous. Keep out of reach of children." Cool! What am I gonna blow?
Deel 1 iddquote:
2/3quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:10 schreef DragonFodder het volgende:
Jason Alexander
Geoffry Rush?
Demi Moore?
Kevin kline?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:25 schreef Sands het volgende:
De man die zich in het meesterwerk Wild Wild West als een vrouw verkleed
quote:
film?quote:With the exception of the fishing segment (which was filmed last), the film was shot in sequence.
quote:There is a rumor thatunderwent ECT therapy for the scene where his character does.
quote:This was the second film to win the grand slam of the Oscars: Best Picture, Best Director, Best Adapted Screenplay, Best Actor and Best Actress. The first was It Happened one night, four decades earlier.
quote:was so upset with the fact that the other actors could laugh and be happy while she had to be so cold and heartless that near the end of production she removed her dress and stood in only her panties to prove to the actors she was not "a cold-hearted monster".
zit daar een vis scene in?quote:
Daar dacht ik ook aan, maar wordt daarin gevist? En heeft Nurse Ratchett daar een oscar voor gehad?quote:
Jaquote:
Jaquote:
Jajaquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar wordt daarin gevist? En heeft Nurse Ratchett daar een oscar voor gehad?
film?quote:The book was listed as one of Oprah Winfrey's favorites, which led to Julia Roberts interest in the book and her optioning the rights to make a film out of it.
Nee, maar ik gok dat als Oprah het leuk vindt, het bij jou bultjes oplevert. Het gaat in ieder geval om een nogal zweverige filmquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef picodealion het volgende:
Een van de Fish films? Ik heb anders namelijk geen idee waarom 'ie voor mij is.
quote:Julia Roberts only agreed to film her Bali scenes on location if the producers agreed to allow her to have her family over there during the shoot.
Die ja. Kutfilm he?quote:
quote:Nick Rogers condemned the film: "gives the most professionally shameful, cruelly wrongheaded performance ever nominated for a Best Actor Oscar, while
's script lives down to
's ugly ineptitude with idiotic catchphrases and product placement." Ron Wells added: "This movie is every bit as painful as it sounds."
I am Sam (Sam I am) ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef innepin het volgende:
Terugkerend thema in de film (namen, muziek...) : The Beatles.
In de url bedoel je? Daar staat de achternaam niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nastassja Kinski
Staat op de foto!
Dat was mijn bijdrage.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In de url bedoel je? Daar staat de achternaam niet.
Maar ja klopt inderdaad.
quote:
Dat dacht ik ook. En dan raden in welke film ie zat met zijn cameo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Gezien zijn uiterlijk en de achtergrond zou ik bij de laatste denken dat het een sporter is
Van Gogh? O, nee die familie was straatarmquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:30 schreef Waaghals het volgende:
Onderste komt uit een steenrijke familie, Zijn vader is vroeger nog eens ontvoerd waarbij ze hem een oor hebben afgesneden.
tja....quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:16 schreef Waaghals het volgende:
Titel heeft veel gemeen met een veel bekendere film
precies, ik dacht: wat moet ik met deze hints? Tot het klikte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:01 schreef picodealion het volgende:
Dat moet haast wel ja. Nu maken de hints ook sens.
Jazekerquote:
dat was eerst een boekquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:06 schreef picodealion het volgende:
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
Echt waar? Domme ikquote:
Je kunt het lijden met jouw puntenstand.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Daarom klopte je hint niet en noemde ik The War of the Worlds ook niet.
mwa, volgens mij zijn zowel Sands als ik geen ruzieschoppers. Berg de popcorn maar weer opquote:
Popcornquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
mwa, volgens mij zijn zowel Sands als ik geen ruzieschoppers. Berg de popcorn maar weer op
Waaat?! Een klap op je bek kun je krijgen!quote:
Moet ik een duit in het zakje doen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
mwa, volgens mij zijn zowel Sands als ik geen ruzieschoppers. Berg de popcorn maar weer op
Bakkes?!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Moet ik een duit in het zakje doen?
Ieh... wil jij aan DF's zak zitten...quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Moet ik een duit in het zakje doen?
een verschrikkelijk slechte?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef Waaghals het volgende:
ff een makkelijke dan
Welke film?
[ afbeelding ]
Voor geld is veel mogelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ieh... wil jij aan DF's zak zitten...
Hoer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Voor geld is veel mogelijk.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef Waaghals het volgende:
ff een makkelijke dan
Welke film?
[ afbeelding ]
Ik noem mezelf liever Draakje van plezier.quote:
Leuk voor je vrouw.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik noem mezelf liever Draakje van plezier.
Die heeft natuurlijk een jaarkaart voor het levenquote:
.wat klopt er niet aan die zin?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk een jaarkaart voor het leven
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:29 schreef DragonFodder het volgende:
OMG, haar IQ moet zo'n beetje negatief zijn!
Is het een vrouw dan? Ze trekt zo'n rare bek dat ik dacht dat het een man was...quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:30 schreef Waaghals het volgende:
herkennen jullie de actricee ook niet, dan geef ik daar het punt wel voor weg?
Lion King?quote:
quote:: [to slaves] And in the odd chance there are any Astronomy aficionados amongst you the North Star is... that one.
Jawohl.quote:
1/8quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:00 schreef DragonFodder het volgende:
Dirty dozen
Airwolf the moviewant tv en die tel ik nooit, moet wel consequent blijven
5/8quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:00 schreef Michelangelo2 het volgende:
Marty
The Wild Bunch
Vera Cruz
All Quiet on the Western Frontzelfde als bij dragon
Johnny Guitar
Expendables 2quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:06 schreef Sands het volgende:
O.a. een film met allemaal oude mensen die in actie komen.
Space cowboys?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:06 schreef Sands het volgende:
O.a. een film met allemaal oude mensen die in actie komen.
6/8quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Space cowboys?
Red? Nee, toen was ie al dood volgens mj.
7/8quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:40 schreef DragonFodder het volgende:
Escape from new york?
Escape from l.a.?
Little soldiers?
Splice?
Transformers the movie?
G.i. Joe he movie?
Little Soldiers klopte niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:49 schreef DragonFodder het volgende:
G.i. Joe rise of the cobra?
Transformers rise of the fallen
T: dark of the moon?
Transformers?
Nog steeds niet.quote:
quote:
You don't have to put on the red light....quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat die woody harroldsen kick-ass achtige film?
Dat is goed.quote:
Jeff Daniels?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Lijkt een beetje op die van Dumb & Dumber, maar dan niet Jim Carey...
quote:Chris is a once promising high school athlete whose life is turned upside down following a tragic accident. As he tries to maintain a normal life, he takes a job as a janitor at a bank, where he ultimately finds himself caught up in a planned heist.
Jazekers!quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef picodealion het volgende:
Batman & Robin (?)![]()
Danny DeVito![]()
Penguin![]()
Henk![]()
dus alleen nog maar zn "echte"naam in de filmquote:
Mag ik u er aan herinneren dat we daar een slowchat topic voor hebben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef DragonFodder het volgende:
Off topic:
TV / FMT voorjaarsmeet!
lijkt op mekaar he,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mag ik u er aan herinneren dat we daar een slowchat topic voor hebben?![]()
ontopic,,,
ik denk de hele tijd aan wilson fisk... maar das de kingpin in plaats van de pinguin
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |