SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"
Netjes hoor. Mooie TT ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:03 schreef huffderobot het volgende:
Had ik zomaar per ongeluk de laatste post. Naja, gewoon m'n plicht doen maar..
Ik probeerde me gedurende 5 seconden in te leven in een Ajacied en toen kwam dit boven drijven.quote:
Ja, maar dan moet Twente witte broekjes gaan dragen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je alle kanten mee op natuurlijk
Daar gaan de mooie woorden van Maasbertquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je alle kanten mee op natuurlijk
Denk niet dat een club als Bayern hem wilt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Marsenal het volgende:
Suarez voor meer dan 40 miljoen naar Bayern, gaat het gerucht
Zeg me dat we nog een percentage ontvangen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Marsenal het volgende:
Hij kwam op zijn 20e naar Ajax. Valt hij dan nog onder die regel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zeg me dat we nog een percentage ontvangen...
als we nu ook al claimen dat suarez eigen jeugd isquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zeg me dat we nog een percentage ontvangen...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef Adames het volgende:
[..]
als we nu ook al claimen dat suarez eigen jeugd is
Kweenie of er bij de verkoop iets is afgesproken, daar doel ik op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij kwam op zijn 20e naar Ajax. Valt hij dan nog onder die regel?
Kan het nergens vinden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Kweenie of er bij de verkoop iets is afgesproken, daar doel ik op.
Dat zou echt zonde zijn hij moet lekker in Engeland blijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Marsenal het volgende:
Dan zou hij naar Manchester Utd/City/Chelsea moeten gaan, maar die hebben volgens mij wel genoeg aanvallers. Denk dat Bayern een goede stap vooruit is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou echt zonde zijn hij moet lekker in Engeland blijven
Lijkt me stug dat hij naar Bayern gaat, de broer van Guardiola is zijn zaakwaarnemer en dan krijg je al snel van dit soort geruchtenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan zou hij naar Manchester Utd/City/Chelsea moeten gaan, maar die hebben volgens mij wel genoeg aanvallers. Denk dat Bayern een goede stap vooruit is.
Denemarken en Uruguayquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef tammepiet het volgende:
België, Denemarken, Uruguay loten in Brazilië en Oranje als 4e eindigen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef Adames het volgende:
[..]
als we nu ook al claimen dat suarez eigen jeugd is
Sowieso nog te ver wegquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denemarken en UruguayDie kan Nederland nog wel hebben hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |