HaJeequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef HaJee het volgende:
Zeg TS, er viel me iets op in het filmpje in de OP. Je ziet het niet goed in de eerste seconde maar als je het beeld snel genoeg stil zet blijkt er nogal wat speelgoed in het bed van je vriendin te liggen.
Heb je erectieproblemen door haar gesnurk? Moet ze daarom zichzelf helpen?
Wat is deze?
[ afbeelding ]
ONZ / Heel ONZ dezelfde FOK!-ONZ-supersmiley-UIquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
HaJee
Wat voor UI heb jij?Die zie ik overal
Ik mis wat
Oh ik ben te selectief met mijn topic-keuzesquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
ONZ / Heel ONZ dezelfde FOK!-ONZ-supersmiley-UI
Is alweer een beetje overgewaaid
Je mag 'm gerust nog gebruiken hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik ben te selectief met mijn topic-keuzes
Nee man, dan ben ik niet meer herkenbaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je mag 'm gerust nog gebruiken hoorAl is 't maar voor een dag, is de actie toch weer iets succesvoller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat TS de maker is van de filmpjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:54 schreef R-Tech het volgende:
OMFG Gast! Hoe ziek kan je zijn zeg..
Ik heb oprecht medelijden met je vriendin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |