Speciaal voor jullie gevraagd (in een vorig topic al gezegd dat ik de producer zou spreken). Ik ben ook benieuwd wanneer, want ik wil Tokio kunnen nabouwenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef bjorntju het volgende:
Wat in het einde van je preview stond van het uiteindelijk toch nog mod tools willen gaan aanbieden, klinkt goed. Hopelijk gaan ze de game niet té veel uitmelken voordat ze de tools uitbrengen
Waarschijnlijk een stuk rustiger op de downloadserversquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:03 schreef tim94 het volgende:
Damnit, ik ben net aan het werk als de beta gaat beginnen -_- dus dat wordt zaterdag pas spelen
tja maar als ie een uurtje eerder was had ik de download alvast aan kunnen zetten :pquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stuk rustiger op de downloadservers
Hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie gevraagd (in een vorig topic al gezegd dat ik de producer zou spreken). Ik ben ook benieuwd wanneer, want ik wil Tokio kunnen nabouwen
Ik denk dat er wel ergens een rij is met key vragers, en wtf is dat voor link onder je posts?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:19 schreef borbit het volgende:
Heeft er iemand een code voor mij? En waar kan ik de game downloaden?
WTF die link was helemaal nergens heen. En het is nu opeens een site geworden :S erg wazig dit, ik zal hem weg halen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel ergens een rij is met key vragers, en wtf is dat voor link onder je posts?
Afhankelijk van hoe de game bevalt misschien wel pre orderen, al voelt de xtra content wel heel erg als 'dure DLC' ipv pre order goodies. mgoed.
doen het niet, werkende codes geven iig aan dat het voor simcity isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:27 schreef iScripters het volgende:
Codes: https://twitter.com/rachybop/status/294813593763987456/photo/1
Net de onderste getest, 8KKT-WSXW-KSNJ-R74W-3CXU, werkt wel. Alleen is al in gebruik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef spiedermann het volgende:
[..]
doen het niet, werkende codes geven iig aan dat het voor simcity is
Ik kan nog niet preorderen, want die lui bij EA vergeten even Origin voor mac nu alvast uit te brengen. het komt, maar duurt lang.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:09 schreef bjorntju het volgende:
[..]
HahaDat is denk ik ook dé reden waarom Sim City 4 zo populair is. Ze zijn gek als ze geen tools uit brengen. Ik denk dat ze meer geld verdienen aan de sales van de game zelf, mét mod tools, dan aan de game zonder mod tools, maar wel met betaalde DLC.
Ik heb trouwens wel nog de CE besteld:
[ afbeelding ]
65 euro, en je krijgt dus een van de 3 city packs uit de Digital Deluxe edition. (in dit geval het London pack)
originquote:
Origin heb ik op mijn pc staan, maar zie nergens een beta van Simcity. Maar ik ga er van uit dat dit aan mij ligt hoor. ;')quote:
Als je een code hebt moet je die verzilveren via het menu, daarna komt hij bij Mijn Games te staan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:37 schreef valek het volgende:
[..]
Origin heb ik op mijn pc staan, maar zie nergens een beta van Simcity. Maar ik ga er van uit dat dit aan mij ligt hoor. ;')
Je moet wel een key hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:37 schreef valek het volgende:
[..]
Origin heb ik op mijn pc staan, maar zie nergens een beta van Simcity. Maar ik ga er van uit dat dit aan mij ligt hoor. ;')
Al gebruiktquote:
Zou kunnen, gezien die pas om 18:00 beschikbaar komt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef valek het volgende:
[..]
Maar ik zie de download nergens staan.
Ik snap het. Ik moet productcode verzilveren doen. Maar helaas is bovenstaande key al gebruikt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou kunnen, gezien die pas om 18:00 beschikbaar komt.
ook al gebruiktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef iScripters het volgende:
https://twitter.com/rachybop/status/294817373708505089/photo/1
op die manier wordt ik steeds minder enthousiast..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, bij de reboots die we hadden met de servercrashes (zoals je kunt lezen) moesten we echt inloggen op de server.
Wat dus wel opvalt is dat je als je in een stad zit wel zonder de server kan spelen, op de schenkingen etc na, die werken logischerwijs niet. Maar waarom EA dan niet zorgt dat je iig offline kan opslaan (tijdelijk), zodat ie kan gaan syncen als de boel weer up is: geen idee. Die regio up to date houden vinden ze denk ik belangrijker (en natuurlijk DRM, laten we er geen doekjes om winden).
volgens mij heeft niemand hier codes via de 'officiele' weg van de beta bemachtigd (via EA dus)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:02 schreef spiedermann het volgende:
ik heb me ingeschreven voor de beta met 4 mailadressen, resultaat....0 codes:(
Het is alleen geen MMO, je speelt niet met alle steden in de wereld op de servers. Je kunt prima een eigen regio maken waar je alleen vrienden op wil hebben. Of een FOK!clanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
op die manier wordt ik steeds minder enthousiast..
een veredelde citybuilder MMO
Ik wel, maar dan toch weer andersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heeft niemand hier codes via de 'officiele' weg van de beta bemachtigd (via EA dus)
het gaat mij om het perse online hebben staan van een regio, te onzinnig voor woorden..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef Pheno het volgende:
Dat kan
[..]
Het is alleen geen MMO, je speelt niet met alle steden in de wereld op de servers. Je kunt prima een eigen regio maken waar je alleen vrienden op wil hebben. Of een FOK!clan
mja, dan blijft de vraag: hoelang blijft het in de lucht..quote:Het zal vooral in het begin problemen leveren qua pieken, maar ik gok dat het daarna stabiel is. Diablo III ging in het begin ook kut. Dat is nu wel opgelost
was ook al wegquote:
ach joh, servers crashen dan gewoon; alle it'ers zijn dan gezellig thuis dus dan is maandag er weer een kans..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou gaat nog leuk worden, spel is niet te pre-loaden dus om 6 uur gaat iedereen massaal downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |