Ik voel de pijn.quote:
Ik mag hopen dat dit een mail van een week geleden is die hij gemist heeftquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:07 schreef Fe2O3 het volgende:
Please respond to the survey link contained in this email within the next 7 days. -> beta start morgen en duurt tot zondag ....
De systeemeisen:quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben console gamer maar wil toch wel graag de nieuwe sim city gaan spelen. Ik heb nu een PC die tetris op low kan afspelen.![]()
http://gamepc.nl/game-pc
Zou ik met die pc wel de nieuwe sim city kunnen spelen? En is het uberhaupt wat?
Heb weinig verstand van. Het lijkt wel makkelijk gewoon zo bestellen en klaar. Ik heb toch helemaal geen zin om zelf alle onderdelen los te kopen en al helemaal niet om het in elkaar te zetten.
dat zijn wel droevige systeemeisen eigenlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
De systeemeisen:
Processor:
AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better
Intel Core 2 Duo Processor 2.0 GHz or better
Operating System:
Windows XP/Vista/7
RAM:
Windows XP: 1.5GB
Windows Vista and Windows 7: 2GB
PCs using a built-in graphical chipset are recommended to have 2 GB RAM
Graphics Card:
ATI X1800 or better*
nVidia 7800 or better*
Intel 4100 Integrated Graphics or better*
DVD-ROM:
8x or better
*Minimum of 256 MB of on-board RAM and Shader 3.0 or better support.
Ik beoordeel games niet op systeemeisen, ook nog nooit gedaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn wel droevige systeemeisen eigenlijk
maarja, dat is wat je 'betaald' voor een cloudgame (wat het feitelijk is doordat er kennelijk een deel wordt berekend op de servers van EA)
ik zal games ook nooit 100% oordelen op systeemeisen, maar het is wel frappant/treurig dat een high-end game engine draait op een systeem van >5 jaar terugquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik beoordeel games niet op systeemeisen, ook nog nooit gedaanHoe hoger hoe beter gaat vaak niet op namelijk
Ik vind het juist best knap om het zo schaalbaar te maken. Vergeet niet dat dit low-settings zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal games ook nooit 100% oordelen op systeemeisen, maar het is wel frappant/treurig dat een high-end game engine draait op een systeem van >5 jaar terug
ik ben benieuwd.. morgen weet ik hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het juist best knap om het zo schaalbaar te maken. Vergeet niet dat dit low-settings zijn.
Precies. Altijd handig zo'n demo!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd.. morgen weet ik het
Ik kreeg hem maandag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een mail van een week geleden is die hij gemist heeft
En anders is ie nu in handen van hoaxers en worden zijn gegevens verkocht
Voor Nederlanders dus zaterdag en zondag.. Voor je de installatie gedownload en geïnstalleerd hebt is het wel middernacht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:53 schreef Pheno het volgende:
De SimCity-bèta loopt van 25 januari 18.00 uur tot 28 januari 9.01 uur. Downloaden kan dan ook pas. Dat zal lekker gaan
vrijdag avond, zaterdag en zondag de hele dag.. prima beta mijn inziens, zeker als iedereen maar per keer 1 uur kan spelen..quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Voor Nederlanders dus zaterdag en zondag.. Voor je de installatie gedownload en geïnstalleerd hebt is het wel middernacht.
Ik sla over, ik hoopte vrijdag- of maandagmiddag te kunnen spelen. Dit is geen beta, maar een reclamehype, hooguit een stresstest.
Dan maar hopen op een demo..
Ik heb er nog geen eenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:55 schreef mschol het volgende:
zijn er nog veel mensen hier dan die geen sleutel hebben?
Ik graagquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:00 schreef Flitskikker het volgende:
Door de vele acties waar ik was ingeschreven, heb ik nu 2 keys extra.
Wie wil? -> DM (fcfs)
Ik houd me aanbevolen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Helaas per DM al door de voorraad heen, maar wellicht ontvang ik er later vanavond nog een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |