Dit jaar heeft hij echter wel even warm moeten draaien. Ik maak hem gewoon gek met allerlei verhalen van de streams en inmiddels is hij weer lekker nieuwsgierig. Hij heeft alleen totaal geen tijd om het ook op internet te volgen, maar ik breng elke dag een verslag uit. Vrienden van ons heb ik ook op zitten jutten. Zij hebben geen internet, maar bellen regelmatig voor meer details. De donderdag-avond hebben we omgedoopt tot BB-avond
Uitblussen van het werk met een lekker glas wijn en een sigaretje bij de vroege uitzending
, daarna lekker uitgebreid eten
om vervolgens de late-night-show te kijken
Wel gezelliger zo, zat de eerste dagen in mijn eentje te genieten zonder het met iemand te kunnen delen.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 24-09-2000 01:46]
Geef mij maar BB. Lekker mensjes kijken en zien hoe problemen ontstaan en opgelost worden.
Heerlijk
jammer dat er zo op gereageerd wordt, maar is dat niet altijd zo. Je wordt in sommige kringen pas voor 'vol' aangezien als je alleen kijkt naar (goede en diepgaande) documentaires (Discovery Channel is eigenlijk nog te banaal) en interessante programma's op Nederland 3. En misschien nog wat luisterplezier op radio 1 en 5. De vraag is of je daarbij wilt horen?
Is het niet juist leuk om filosofen te lezen en boeketromannetjes? Radio 1 af te wisselen met radio 538 of Veronica? Een dag geen TV maar een goede cryptogram en de volgende dag alleen maar bagger zoals soaps of real life soaps? Een avondje klassiek concert versus een box office succes in de bioscoop? Wat mij betreft, hoe onvoorspelbaarder, hoe beter.
(sorry voor deze offtopic opmerkingen trouwens...)
(of heb ik nu een selectief geheugen?)
quote:Nee hoor klopt wel...Sterker de gekte begon zelfs nog iets later...
Op 24 september 2000 16:09 schreef sjak het volgende:
Volgens mij begon de gekte vorig jaar ook pas na 2 weken, toen de eerste nominaties waren geweest en Tara er uitstapte.(of heb ik nu een selectief geheugen?)
Juist dat hele circus eromheen van de forums. Super.
Dingen als de ALIlogie maken het pas echt leuk.
Op mijn werk kan ik het er niet over hebben, men bekijkt mij als een
eng insect als ik alleen het woord BB al hardop uitspreek.
Een beetje heel erg politiek-correct zooitje hier.
quote:En zo is het maar net. Variatie is het sleutelwoord.
Op 24 september 2000 16:06 schreef weathergirl het volgende:Is het niet juist leuk om filosofen te lezen en boeketromannetjes? Radio 1 af te wisselen met radio 538 of Veronica? Een dag geen TV maar een goede cryptogram en de volgende dag alleen maar bagger zoals soaps of real life soaps? Een avondje klassiek concert versus een box office succes in de bioscoop? Wat mij betreft, hoe onvoorspelbaarder, hoe beter.
(sorry voor deze offtopic opmerkingen trouwens...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |