abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 23 september 2000 @ 02:07:17 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_356219
Was ik vorig jaar één van de velen op de werkvloer die naar BB keek, waardoor eer genoeg gespreksstof was, is er nu naast mij nog maar eentje zo gek om verslaafd te zijn aan BB. Met hem heb ik het elke pauze en onder het werk over de laatste ontwikkelingen en over de uitzending van de vorige dag. Hij is verslaafd, net als ik, en mijn andere collega's zeggen dat ik moet ophouden met lullen over BB, en weer es gewoon moet gaan ouwehoeren over voetbal en bier zuipen.
Maar nee, ik praat nu alleen nog over BB, tot spijt van mijn collega's.
Zijn jullie ook allemaal zo alleen op de werkvloer of elders ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 23 september 2000 @ 12:57:14 #2
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_356506
Vorig jaar waren mijn vriend en ik evenveel met BB bezig. (Kwam ook omdat hij Sabine goed kent)

Dit jaar heeft hij echter wel even warm moeten draaien. Ik maak hem gewoon gek met allerlei verhalen van de streams en inmiddels is hij weer lekker nieuwsgierig. Hij heeft alleen totaal geen tijd om het ook op internet te volgen, maar ik breng elke dag een verslag uit. Vrienden van ons heb ik ook op zitten jutten. Zij hebben geen internet, maar bellen regelmatig voor meer details. De donderdag-avond hebben we omgedoopt tot BB-avond Uitblussen van het werk met een lekker glas wijn en een sigaretje bij de vroege uitzending, daarna lekker uitgebreid eten om vervolgens de late-night-show te kijken
Wel gezelliger zo, zat de eerste dagen in mijn eentje te genieten zonder het met iemand te kunnen delen.

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_356546
Mijn vriendje Peter heeft mij gek gemaakt en mij op FOK gewezen...
Vorig jaar bij BB1 had ik nog geen PC en was toen druk met een verhuizing....
Vriendje Peter zit nu een weekje op Ibiza en ik hou hem op de hoogte via de telefoon en SMSjes
In eerste instantie ben ik naar BB2 gaan kijken om hem op de hoogte te houden...maar vanaf morgen (zondag)...zijn we samen verslaafd...
pi_357223
Huh?

Omgeving?

Waar dan???

The trick is to keep breathing
  zondag 24 september 2000 @ 01:45:19 #5
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_357963
Het lijkt niet zo te leven als vorig jaar. Maar ik ben druk doende zieltjes te winnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 24-09-2000 01:46]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_358041
Ik moet nodig mijn zus eens bellen om te kijken of zij ook verslaafd is. Ik ben het wel, maar heb nog geen medestanders gevonden. Het is weer iets geworden om je voor te schamen (dat was het vorig jaar ook, maar toen kon men het moeilijk ontkennen gezien de kijkcijfers).
Als je het over BB hebt ben je een slappeling. Dat is net zo erg als dat je als man naar Koffietijd kijkt . Nou vind ik Koffietijd persoonlijk veel minder interessant.

Geef mij maar BB. Lekker mensjes kijken en zien hoe problemen ontstaan en opgelost worden.

Heerlijk

pi_358417
Nee, ik moet zeggen dat mensen in mijn omgeving hogelijk verbaasd zijn als ik vertel dat ik helemaal BB verslaafd ben. Het schijnt iets te zijn voor de 'dommere lagen van de bevolking'. Toegeven dat je kijkt naar BB is hetzelfde als zeggen dat je soaps leuk vindt of boeketromannetjes leest. Nou zal me dat worst wezen, ik blijf toch wel kijken en forummen. Zieltjes winnen laat ik ook maar aan me voorbij gaan, want wat heb je eraan?

jammer dat er zo op gereageerd wordt, maar is dat niet altijd zo. Je wordt in sommige kringen pas voor 'vol' aangezien als je alleen kijkt naar (goede en diepgaande) documentaires (Discovery Channel is eigenlijk nog te banaal) en interessante programma's op Nederland 3. En misschien nog wat luisterplezier op radio 1 en 5. De vraag is of je daarbij wilt horen?

Is het niet juist leuk om filosofen te lezen en boeketromannetjes? Radio 1 af te wisselen met radio 538 of Veronica? Een dag geen TV maar een goede cryptogram en de volgende dag alleen maar bagger zoals soaps of real life soaps? Een avondje klassiek concert versus een box office succes in de bioscoop? Wat mij betreft, hoe onvoorspelbaarder, hoe beter.

(sorry voor deze offtopic opmerkingen trouwens...)

zondag 24 september 2000 @ 16:09:21 #8
593 sjak
Juffie Bloem
pi_358420
Volgens mij begon de gekte vorig jaar ook pas na 2 weken, toen de eerste nominaties waren geweest en Tara er uitstapte.

(of heb ik nu een selectief geheugen?)

Lekker douchen!
pi_358482
quote:
Op 24 september 2000 16:09 schreef sjak het volgende:
Volgens mij begon de gekte vorig jaar ook pas na 2 weken, toen de eerste nominaties waren geweest en Tara er uitstapte.

(of heb ik nu een selectief geheugen?)

Nee hoor klopt wel...Sterker de gekte begon zelfs nog iets later...
Begin bij het begin en eindig nooit!
  zondag 24 september 2000 @ 17:34:39 #10
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_358509
Ik ben zelf ook pas gaan kijken nadat Tara was opgestapt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 25 september 2000 @ 10:18:46 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_359310
Ik heb een vriendinnetje zo gek gekregen. Heb haar de adressen van Fok!, BB-watchers en Nico gegeven, en nu mailen we de hele dag over en weer als er iets gebeurt op de streams.

Juist dat hele circus eromheen van de forums. Super.
Dingen als de ALIlogie maken het pas echt leuk.

Op mijn werk kan ik het er niet over hebben, men bekijkt mij als een
eng insect als ik alleen het woord BB al hardop uitspreek.
Een beetje heel erg politiek-correct zooitje hier.

maandag 25 september 2000 @ 10:43:59 #12
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_359328
quote:
Op 24 september 2000 16:06 schreef weathergirl het volgende:

Is het niet juist leuk om filosofen te lezen en boeketromannetjes? Radio 1 af te wisselen met radio 538 of Veronica? Een dag geen TV maar een goede cryptogram en de volgende dag alleen maar bagger zoals soaps of real life soaps? Een avondje klassiek concert versus een box office succes in de bioscoop? Wat mij betreft, hoe onvoorspelbaarder, hoe beter.

(sorry voor deze offtopic opmerkingen trouwens...)

En zo is het maar net. Variatie is het sleutelwoord.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')