Ik heb er wel 1 voor je, heb je iets leuks als tegenbod?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Gaat Robben ooit nog dalen?
Of blij hij eeuwig op 220-230K?
ga je hier nou serieus een kloon voor aanmaken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef 360loverDennis het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, alleen ik heb gezegd dat ik alleen punten terugwou, best wel dom achteraf. Maarja toch weer gratis Premium Gold pack voor 150 FIFA points
VDM mist ons natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga je hier nou serieus een kloon voor aanmaken?
Jawel, je moet gewoon achter elke zin: "echt waar" zeggen (in het Engels) en dan geloven ze je wel. Je moet natuurlijk wel zeggen dat je al duizend euro aan pakjes hebt opengemaakt, anders is het niet geloofwaardig. Als je gaat bellen kan je ook een emotionele stem op zetten, dat werkt ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wekrt dat? ik dacht altijd dat ze je dan niet geloofden...
Oké knul.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef 360loverDennis het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, alleen ik heb gezegd dat ik alleen punten terugwou, best wel dom achteraf. Maarja toch weer gratis Premium Gold pack voor 150 FIFA points

quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jawel, je moet gewoon achter elke zin: "echt waar" zeggen (in het Engels) en dan geloven ze je wel. Je moet natuurlijk wel zeggen dat je al duizend euro aan pakjes hebt opengemaakt, anders is het niet geloofwaardig. Als je gaat bellen kan je ook een emotionele stem op zetten, dat werkt ook.
Gewoon je vriendin laten bellen joh! Lekker een sensuele stem laten opzetten en klaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jawel, je moet gewoon achter elke zin: "echt waar" zeggen (in het Engels) en dan geloven ze je wel. Je moet natuurlijk wel zeggen dat je al duizend euro aan pakjes hebt opengemaakt, anders is het niet geloofwaardig. Als je gaat bellen kan je ook een emotionele stem op zetten, dat werkt ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef JacobDubbel het volgende:
Viewer discretion is advisedNa het googlen van de link pas ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef JacobDubbel het volgende:
Viewer discretion is adviseddat filmpje + die link naam "liveleak"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Even lachen allemaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal ik filmpjes blijven uploaden over mijn Plusmarkt kaartjes?. Ik heb nog 6 pakjes liggen en ik weet hoe leuk jullie het vinden.
Weet mij nog niet echt een houding te geven nee. Wellicht de volgende keer mijn mobiel op een statief leggen o.i.d.quote:
wattwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 23-01-2013 om 18:39:08Davies has been replaced by De Guzman in today's TOTW due to an incorrect photo asset. He will be 77 OVR. reageer retweet
of gewoon niet doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet mij nog niet echt een houding te geven nee. Wellicht de volgende keer mijn mobiel op een statief leggen o.i.d.
Wtf ???quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef Gramulanion het volgende:
wattwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 23-01-2013 om 18:39:08Davies has been replaced by De Guzman in today's TOTW due to an incorrect photo asset. He will be 77 OVR. reageer retweet
lolwatquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef Gramulanion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |