deed je ook maar zo in de partyquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
DAT IK HIER NOU NIET DE HELE DAG ZIT POST GEWOON DIE LINK ZOEK HET ZELF OP LUIE DONDER
JA MAAR GAST, JIJ BENT 26 EN STUDEERT NOGquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
DAT IK HIER NOU NIET DE HELE DAG ZIT POST GEWOON DIE LINK ZOEK HET ZELF OP LUIE DONDER
Die redding gelijk na de 1-0 was heel belangrijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:45 schreef DannyDeko het volgende:
Wtf heeft Vermeer gedaan dan. Elke mongool had die penalty gestopt. En het was niet eens cruciaal
Redding na de 1-0 en de beste speler aan Ajax kant.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:45 schreef DannyDeko het volgende:
Wtf heeft Vermeer gedaan dan. Elke mongool had die penalty gestopt. En het was niet eens cruciaal
Redding na de 1-0 en nog wel meer goede momenten, was ook VI speler van de week.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:45 schreef DannyDeko het volgende:
ALS JE NOU WAT MINDER JE LEVEN HIER ZAT TE VERNEUKEN WAS JE AL GESLAAGDquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef laucas het volgende:
[..]
JA MAAR GAST, JIJ BENT 26 EN STUDEERT NOG
Zeker!quote:
ik denk het welquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:01 schreef Bmo89 het volgende:
Ik zie dat mijn grote Schotse vriend Russel in TOTW zit. Lekker hoor, zou die nog veel gaan stijgen?
Hij zat op 5k ongeveer. Ben benieuwd hoe hoog die gaat.quote:
Wanneer komt er een nieuwe episode aan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een Fuentes in foor tree tree voor 1.9k, zonet verkocht voor 5k.
Dat kan je beter gewoon vrijlaten inderdaad, alleen uiterste datum is wel handigquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:01 schreef Fuszy het volgende:
ach jah why not. Was eigenlijk de planning om vanaf vrijdag te beginnen maar vandaag en morgen kan ook wel
Geen idee, ik ben de laatste dagen minder met FUT bezig en meer met JJ2 en andere dingen (zoals leren voor tentamens)quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef Jayfen het volgende:
[..]
Wanneer komt er een nieuwe episode aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |