Eerder op FB posten of wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Met kinderen is het aso maar met bruiden wordt het wel geaccepteerd
Met bruiden ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het met toestemming gebeurt eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom had mijn nichtje daar wat op verzonnen, zodat niet iemand anders een foto van haar eerder zou posten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Als tantje Jans toevallig een mobieltje en facebook heeft en een foto maakt van het bruidspaar dat na de ceremonie naar buiten komt, zal zij heel vaak niet eerst toestemming vragen hoor maar meteen posten van 'aaah kiek nou wat leuk! gefeliciteerd aan het gelukkige bruidspaar EINZ'quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Met bruiden ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het met toestemming gebeurt eigenlijk.
Ghehe, dat is bij ons ook heul vaak. En in het auditorium kun je de borden ook niet met de hand omhoog doen, maar moet je een balk eronder een bepaalde kant uit duwen. En dat gaat ook altijd foutquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Docenten die niet weten hoe de beamer aan moet
Dat. Mijn collega had gevraagd en aangezien wij daar niet zoveel om gaven; vonden we dat prima.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Met bruiden ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het met toestemming gebeurt eigenlijk.
Ja pcies datquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Mss het volgende:
Maar bij bruiden is het wel zo dat alle belangrijke mensen wel 'live' aanwezig zijn op het moment en het dus niet eerst op facebook zien. Dat is met een baby anders.
Niet per se. Wij zijn getrouwd met alleen ouders/grootouders/broers. Mijn moeder had een veel grotere drukte ook niet aangekund.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Mss het volgende:
Maar bij bruiden is het wel zo dat alle belangrijke mensen wel 'live' aanwezig zijn op het moment en het dus niet eerst op facebook zien. Dat is met een baby anders.
Als ze het vragen, is dat wel fijn. Ik zit met zo'n kutfamilie die daar niks om zou gevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat. Mijn collega had gevraagd en aangezien wij daar niet zoveel om gaven; vonden we dat prima.
Dat ie ze nog geen 10 minuten nadat we getrouwd waren er op had gezet; was idd wel wat vlugger dat we hadden verwachtMaar alsnog gaf ik daar niks om
Ja maar kittens zijn tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben een beetje boel verliefd op mn kittens![]()
En op Intro als hij met ze aan het spelen is
Jaaquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar kittens zijn tof
Vriendje die met kittens speelt ook
Derp en herpensenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben een beetje boel verliefd op mn kittens![]()
En op Intro als hij met ze aan het spelen is
Ik had zelf 2 jaar terug nog geen facebook en de meesten uit mijn omgeving ook niet, dus ik heb gelukkig ook geen 'last' gehad van mensen die dan foto's posten zonder toestemming of wat dan ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja wij hadden dus alle familieleden en vrienden als daggasten; dus zij hadden het toch allemaal al gezien van te voren; dus voor ons was het niet echt een issue als het op fb werd gezetIk had lin ook toestemming gegeven om meteen 's morgens een foto op fok te zetten (daar stond het eerder op dan op fb zelfs
)
Nou dat inderdaad. Dat je bij sommige feestjes een beetje op moet letten met wat je doet, want voor je het weet, staat het met tag en al op facebookquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik word daar sowieso een beetje treurig van tegenwoordigdat het normaler is om te vragen of iemand iets niét op fb wilt zetten dan dat mensen vragen of het wel mag.
Ja ik hou mijn hart al vast als ik ineens een berichtje krijg van "die en die heeft een foto van jou toegevoegd"quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nou dat inderdaad. Dat je bij sommige feestjes een beetje op moet letten met wat je doet, want voor je het weet, staat het met tag en al op facebook
nou dat dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet per se. Wij zijn getrouwd met alleen ouders/grootouders/broers. Mijn moeder had een veel grotere drukte ook niet aangekund.
Alle vrienden zouden 's avonds naar het feest komen. Dan is het toch minder tof als iedereen al weet hoe je eruit ziet...
Ja fb is wel heel snel gegroeid daarin inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had zelf 2 jaar terug nog geen facebook en de meesten uit mijn omgeving ook niet, dus ik heb gelukkig ook geen 'last' gehad van mensen die dan foto's posten zonder toestemming of wat dan ook.
Onze bruiloft was een beetje snel geregeld in verband met mijn zieke moeder, dus we hadden niet superveel gasten. Buiten de directe familie die bij de ceremonie aanweizg was, waren er ook nog wat ooms en tantes komen kijken. Buiten, want die wilden we niet bij de ceremonie hebbenEn die hadden aan anderen dus al wel een omschrijving van de jurk meegegeven. Dus 's avonds kwamen de mensen voor het feest binnen en mijn nichtje ineens 'huh, je jurk is helemaal niet geel!' Uh, nee? Waarom zou je dat denken? 'Ja, ik sprak tante Zus en die zei dat jij een gele jurk had. Mijn trouwjurk was cremekleurig.
Jupquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nou dat inderdaad. Dat je bij sommige feestjes een beetje op moet letten met wat je doet, want voor je het weet, staat het met tag en al op facebook
dat was ook stomquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja wij hadden dus alle familieleden en vrienden als daggasten; dus zij hadden het toch allemaal al gezien van te voren; dus voor ons was het niet echt een issue als het op fb werd gezetIk had lin ook toestemming gegeven om meteen 's morgens een foto op fok te zetten (daar stond het eerder op dan op fb zelfs
)
Dat kun je toch zelf instellen van de tags? Ik moet daar eerst toestemming voor geven en bepaal ook zelf of het op mijn tijdlijn komt te staan ja of nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja fb is wel heel snel gegroeid daarin inderdaadEn in jullie geval is dat dan wel wat anders inderdaad. Nouja ik kreeg nog zat te horen hoe mooi ik er uit zag; ook al hadden ze reeds foto van de jurk gezien
Dus ik zweefde toch heel de dag door
[..]
JupVorig feestje heeft baas gevraagd een tag weg te halen door iemand omdat die foto écht niet kon
![]()
Ja inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik hou mijn hart al vast als ik ineens een berichtje krijg van "die en die heeft een foto van jou toegevoegd"
Nee jíj vindt dat stomquote:
Ja maar mijn baas was nog zo ver nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat kun je toch zelf instellen van de tags? Ik moet daar eerst toestemming voor geven en bepaal ook zelf of het op mijn tijdlijn komt te staan ja of nee.
Sommige foto's hoeven mijn familieleden echt niet te zien hoor
Agreequote:Op woensdag 23 januari 2013 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Alleen worden al die foto's dan tijdens zo'n feestje gemaakt en staat de mobiele brigade alles meteen op facebook/twitter/de hele rotmeuk te pleuren. En ik ben nog steeds niet zo van het mobieltje pakken tijdens een feestje want ik vind het nog steeds stom om in gezelschap te gaan facebooken. Blijft voor mij toch een beetje een teken dat het feestje zelf niet gezellig genoeg is om gewoon te kletsen met mensen of wat dan ook
/oude stempel
Maar dan zie je de dag erop ineens een lijstje met 'tags die moeten worden goedgekeurd'.
Ja alleen hebben andere gemeenschappelijke vrienden die foto's dan al wel gewoon gezien op zijn/haar tjidlijn en dat stoort me af en toe wel. Dat je dat dus gewoon niet kan sturenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat kun je toch zelf instellen van de tags? Ik moet daar eerst toestemming voor geven en bepaal ook zelf of het op mijn tijdlijn komt te staan ja of nee.
Sommige foto's hoeven mijn familieleden echt niet te zien hoor
ok.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee jíj vindt dat stomIk vond dat niet erg
[..]
Ja maar mijn baas was nog zo ver niet
Ja datquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AgreeIk pak mn mobiel als ik me verveel; dus dan ga ik er vanuit dat anderen dat ook zo doen
![]()
Maar de tag kun je wel verwijderen dus is het niet meer echt "op te zoeken" via jouw naam. Dat scheelt ook welquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja alleen hebben andere gemeenschappelijke vrienden die foto's dan al wel gewoon gezien op zijn/haar tjidlijn en dat stoort me af en toe wel. Dat je dat dus gewoon niet kan sturen
Ja baas wist dat niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee jíj vindt dat stomIk vond dat niet erg
[..]
Ja maar mijn baas was nog zo ver niet
Zal bij jou niet gebeurenquote:
Ja maar das de day after alles op facebook zetten... En foto's maken tijdens een feestje kan ook gewoon heel leuk zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:27 schreef Mss het volgende:
Dat is hier ook traditie. Velen foto's maken op feestjes, de day after alles op facebook en maar taggen. De foto's zijn vaak wel alleen zichtbaar voor mensen die er waren, en ik doe niet moeilijk over foto's verwijderen.
Hij is ook geen IT-er maar verkoperquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar de tag kun je wel verwijderen dus is het niet meer echt "op te zoeken" via jouw naam. Dat scheelt ook wel
Volgende maand weer carnaval
[..]
Ja baas wist dat niet?Slechte IT'er
Ermahgerd is heb dezelfde baan als Priem's baasquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij is ook geen IT-er maar verkoper
Wij hebben altijd echt geniale foto's! Maar ik heb dan ook idiote vriendenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar das de day after alles op facebook zetten... En foto's maken tijdens een feestje kan ook gewoon heel leuk zijn![]()
Bij ons gebeurt het op facebook pleuren en taggen terwijl het feestje dus nog bezig is, en sommige zijn dus zo vergroeid met hun mobiel dat ze heel de avond met zo'n ding in hun klauwen staan. Waarom, vraag ik me dan wel eens af
Op zich wel. Maar mijn nichtje zit ook in mijn vriendengroep. Dus als zij een foto liked waar ik opsta, ziet meteen heel de familie ook die foto.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar de tag kun je wel verwijderen dus is het niet meer echt "op te zoeken" via jouw naam. Dat scheelt ook wel
Volgende maand weer carnaval
[..]
Ja baas wist dat niet?Slechte IT'er
De enige optie die je dan hebt, is facebook niet opstarten op de dag dat je naar een bruiloft gaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
the day after maakt het me niks uit, maar ik vind het echt onnoemelijk kut om de bruid / het feest / het eten al voorbij te zien komen op internet terwijl ik nog naar de bruiloft / het feest / de vreetpartij ga die dag
En dan alles in een gezamenlijke dropbox of wat dan ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar mijn nichtje zit ook in mijn vriendengroep. Dus als zij een foto liked waar ik opsta, ziet meteen heel de familie ook die foto.
En ja, carnaval... Voorheen werd er dan een foto toestel meegenomen en de foto's naderhand doorgestuurd. Nu zal het wel iPhone/Samsung feest worden of zo
Ja idd... Gewoon geen internet opstartenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De enige optie die je dan hebt, is facebook niet opstarten op de dag dat je naar een bruiloft gaat
Ook erg eigenlijk
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan alles in een gezamenlijke dropbox of wat dan ookNa Berlijn hadden we ook een map met "don't facebook these"
![]()
Behalve dat hij it verkoopt en jij schoenenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ermahgerd is heb dezelfde baan als Priem's baas
Ik kan ook IT verkopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Behalve dat hij it verkoopt en jij schoenen
Baas snapt it wel; maar is geen it-erIs huge difference
Wij hebben een aantal jaar geleden een vrouw in dienst gehad.. Echt een knap dingquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan ook IT verkopen
Nee?
Vind het altijd grappig als M. met iets van zijn werk bezig is. Snap er niets van
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:50 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuu weer vergeten te eten vandaag. Ik doe een Priem
Ik had wederom geen honger. En toen kwam B thuis met worstenbroodquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:50 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuu weer vergeten te eten vandaag. Ik doe een Priem
En het hielp ook niet om zich erin te verdiepen? Dat is wel heel triestquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hebben een aantal jaar geleden een vrouw in dienst gehad.. Echt een knap dingDus die sprak best aan bij klanten... Maar ze snapte er niks van
Dus ze wist heul niet wat ze verkocht bij klanten
Nee dat euh... werkt niet nee
Dat lukt me normaal ook niequote:
Eentje afdrukken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk. Iets moeten hebben waar m'n adres op staat, "een bankafschrift oid". Ik heb toch heul geen afschriften meer jonge.
Beste optie inderdaad.quote:
Mja, ik had gisteren echt keurig volgens het schema gegeten, en een uur na mijn avondeten had ik me toch een honger. Vandaag faal ik en heb ik geen honger. Ik snap mezelf nietquote:
Een paar uur later pas? Ermahgerd, ik voel me een eetmonsterquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat lukt me normaal ook nie
Ik heb me aangewend om elke 3 uur wat te pakken normaal gesproken, dat kan ook een stuk fruit zijn. Als ik dan zo'n moment oversla, merk ik dat een een paar uur later wel, en dan wil ik ook echt gewoon wat eten.
Ja, zo'n voorverpakt loeder inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee toch
Of zo'n snelle jelle uit een cellofaantje?
ik dacht al ermahgerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, zo'n voorverpakt loeder inderdaad.
1 of 2 uur later, niet veel meer hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een paar uur later pas? Ermahgerd, ik voel me een eetmonster
Ermahgerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik ontbijt om 8 uur, appel om elf uur, boterham om half 1, appel om drie uur, vreselijke honger tot 8 uur
Denk je dat jij je kan verdiepen in iets wat je eik helemaal niet interessant vindt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
En het hielp ook niet om zich erin te verdiepen? Dat is wel heel triest
Ik ontbijt om 7 uur, fruit om half 11, 3 boterhammen en kop soep om 12 uur, fruit ergens tussen 3 en 4, en avond eten tussen 7 en half 8. Redelijk hetzelfde dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik ontbijt om 8 uur, appel om elf uur, boterham om half 1, appel om drie uur, vreselijke honger tot 8 uur
Maar dan kun je best toch een boterham eten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan kom ik straks thuis en dan gaat de pindakaaspot me aanstaren
Oh daar heb ik dus helemaal niks mee, met een pindakaaspot uitlepelen of zo. Vind het lekker als broodbeleg af en toe maar dat was het welquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan kom ik straks thuis en dan gaat de pindakaaspot me aanstaren
Nee, maar als je het niet interessant vindt, moet je natuurlijk ook niet in dat vakgebied gaan werkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Denk je dat jij je kan verdiepen in iets wat je eik helemaal niet interessant vindt?![]()
Zij werkte met computers; maar had er de ballen verstand vanEn helaas is IT niet zomaar even in een paar cursusjes te leren
Als een klant zegt dat ze een netwerk nodig heeft met fileserver en databaseserver; dan moet zij kunnen zeggen: Ok je hebt dit nodig; met deze software; kost zoveel dit dat alles.
Maar dat ging dus niet. Enige wat ze dan kon was lachen en zeggen dat ze er op terug kwam
Ze was wel fun om mee te werken though![]()
True that. Maar ze zag er wel goed uit !111!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar als je het niet interessant vindt, moet je natuurlijk ook niet in dat vakgebied gaan werken
Dit ja. Mijn moeder had de geboorte van Isabel ook binnen 0,068 seconden op facebook staan en sinds zij ook mijn beste vriendinnen erop heeft heb ik het hen niet eens zelf kunnen vertellenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Mss het volgende:
Nee, zodra ik dan 1 hap in mijn muil steek ga ik finaal los en eet ik alles wat ik tegenkom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar dan kun je best toch een boterham eten?
Blessingsquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh daar heb ik dus helemaal niks mee, met een pindakaaspot uitlepelen of zo. Vind het lekker als broodbeleg af en toe maar dat was het wel
Nu heb ik meteen het beeld van jou, terwijl je als afleiding de vaat schoon staat te likkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, zodra ik dan 1 hap in mijn muil steek ga ik finaal los en eet ik alles wat ik tegenkom.
Ik kan dus beter afleiding zoeken in de was, de vaat en FOK! tot ik aan mijn avondeten ga, dan mag ik gewoon los
En dat wordt ook niet beter hoor, ik ben nu eenmaal een van die mensen die altijd honger heeft
Als je meer afleiding nodig heeft; hier staat ook nog velen wasquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, zodra ik dan 1 hap in mijn muil steek ga ik finaal los en eet ik alles wat ik tegenkom.
Ik kan dus beter afleiding zoeken in de was, de vaat en FOK! tot ik aan mijn avondeten ga, dan mag ik gewoon los
En dat wordt ook niet beter hoor, ik ben nu eenmaal een van die mensen die altijd honger heeft
Ik vind dat ik vanavond wat lekkers mag. Maar het vermoeden dat ik het heul niet weg krijgquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu heb ik meteen het beeld van jou, terwijl je als afleiding de vaat schoon staat te likken![]()
Omnomnomquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu heb ik meteen het beeld van jou, terwijl je als afleiding de vaat schoon staat te likken![]()
Daar heb je toch een schoonmoeder voor?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je meer afleiding nodig heeft; hier staat ook nog velen was![]()
Ja maar jij bent een stick figure, als jij minder eet ga je doodquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:08 schreef megamandy het volgende:
Ik heb ook altijd honger
Als ik moet werken ontbijt ik als ik in Maastricht aankom, dus rond 09.30u. Dan weer tussen 12-13u pauze en eten, dan tussen 14.30-16u weer pauze en eten en dan ben ik om 19u thuis en weer eten
De avond blijf ik ook altijd dooreten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een stick figure, als jij minder eet ga je dood
Dat gebeurd dan ook weer nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een stick figure, als jij minder eet ga je dood
Ik vind het ook heel raar, een hele dag niet eten. Gebeurt me normaal echt nooit. Wel soms in het weekend als ik uitslaap tot begin middag, dat ik dan om half 2 eens bedenk dat wat eten wel handig zou zijn. Maar dan ben ik ook pas anderhalf uur wakker op zo'n momentquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat gebeurd dan ook weer nietAls ik weinig eet omdat ziek of weet ik wat dan val ik ook weer niet af.
Soms kan ik dan ook bijna een hele dag niet eten, maar dat is zelden
er zit een spin op haar oogquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zulks een topmodellen
http://www.kooslanting.nl/frame.php?catId=65340
Nou ja datquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel raar, een hele dag niet eten. Gebeurt me normaal echt nooit. Wel soms in het weekend als ik uitslaap tot begin middag, dat ik dan om half 2 eens bedenk dat wat eten wel handig zou zijn. Maar dan ben ik ook pas anderhalf uur wakker op zo'n moment
Heb je die andere modellen al gezien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
er zit een spin op haar oog
Nu welquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je die andere modellen al gezien?
En de kwaliteit van de foto's?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omnomnom
[..]
Daar heb je toch een schoonmoeder voor?
Pehehehehehehe....quote:Ik heb het altijd al leuk gevonden om te fotograferen. In het begin maakte ik "kiekjes", maar inmiddels zijn het, na het volgen van vele goede opleidingen, cursussen en workshops, echte foto's geworden.
En toch trappen vrouwen er inquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef megamandy het volgende:
Vader van een oude vriendin van mij is ook zo'n foute "fotograaf"Inclusief haren die door de ventilator naar achter gaan enzo
En het is een enge vent
Dat wil je bij de meeste van die vrouwen toch niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En toch trappen vrouwen er in![]()
En dan krijgt ie geld om aan die vrouwen te zeggen: Ok doe nu maar je topje af![]()
Zo nen ouwe vent; wordt al geil van een bietje borst manquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat wil je bij de meeste van die vrouwen toch niet?![]()
quote:
Linkquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:43 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd ik ben volgens mij het onderwerp van een topic in KLB![]()
En ook even motorboaten. Voor de bloedsomloop jonge!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
Dat ik daar nu pas aan denk![]()
![]()
Zovelen tetten jongeuh! en dan moet ik ze insmeren met make-up enzo.................. hrhrhrhrhrhhrhr
Altijd mooi; die jaloerse vrouwenquote:
Ermahgerd BRILJANTquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:43 schreef Mss het volgende:
[..]
En ook even motorboaten. Voor de bloedsomloop jonge!
Vind het wel grappig, had even een discussie met haar in het pics only topic, en daarna zie ik bij de actieve topics dus dit topic staan. Link was meteen gelegdquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Altijd mooi; die jaloerse vrouwen
[..]
Ermahgerd BRILJANT
OMG ik ben ooit gedumpt voor dat mensquote:
Zij heeft je indirect aan BB geholpen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG ik ben ooit gedumpt voor dat mens
Naja, de relatie was al bout, maar dan nog
Ben wel op FOK dankzij haar
Heb nergens gezegd dat ik een unieke stijl zou hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef Mss het volgende:
Er is toch niks jaloers aan dat topic? Het is gewoon haar mening. En ik ben het er wel mee eens, in Amsterdam is dat echt verre van uniek hoor, daar loopt iedere hipster er zo bij.
Waarom is dat dan meteen jaloers, want dat snap ik echt niet?
Aah dus ze is ook van ongeveer jouw leeftijd denk ik? Had ik niet verwachtquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG ik ben ooit gedumpt voor dat mens
Naja, de relatie was al bout, maar dan nog
Ben wel op FOK dankzij haar
geen idee, heb het altijd een domme kut gevonden en da's niet anders nuquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zij heeft je indirect aan BB geholpen?![]()
Ik krijg wel iets van dejavu, hebben we het niet al eerder over haar gehad?
Hmm ja, ik zie dat als redelijk hetzelfde eigenlijk. Een unieke stijl hebben of niet meelopen, maargoed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb nergens gezegd dat ik een unieke stijl zou hebbenDat is het hem juist. Zei wel dat ik geen "meeloper" ben qua mode maar dat was alles. En dan zo'n topic openen
[..]
Aah dus ze is ook van ongeveer jouw leeftijd denk ik? Had ik niet verwacht
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, heb het altijd een domme kut gevonden en da's niet anders nu
Ga er nu ook niet meer op inquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Hmm ja, ik zie dat als redelijk hetzelfde eigenlijk. Een unieke stijl hebben of niet meelopen, maargoed.
Ik vind het idd wel raar dat ze daar dan zo'n topic over opent maar ik snap denk ik niet waarom het jaloezie is. Maargoed, lekker laten lullen denk ik.
Hij snapt er niks vanquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred vind borrelnootjes geen goed avondeten
Zitten toch goede vetten in die noten? Of niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred vind borrelnootjes geen goed avondeten
Neequote:
DAT IS OOK GEK mandy!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef megamandy het volgende:
Het meelopen zou gaan over het dragen van een panty onder een short
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zo "neem je borrelnootjes mee? Daar heb ik trek in, hoop dat ik ze wegkrijg"
Hij: "En wat doe je dan als avondeten?"
Ik: Eh... die borrelnootjes?
Hij: NEEN DAT KAN NIET EINZ.
Dus nu gaat hij pasta voor me maken
Goeienquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway, we lopen allemaal mee met de mode, dus bakkes nu en zand er over. Einz.
Allemaal behalve fusionfreak natuurlijk.
Ja maar ik ben ziek en zielug en zulks he?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wel goed geregeld
Heb je meteen paste
Cif zou dan zeggen: DAN HAAL IK WEL FRIET![]()
En dan met velen zuchten en kreunen en boos kijken
Volgens mij eet je je dan alleen maar misselijk in die borrelnotenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ziek en zielug en zulks he?
Good luck with thatquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
66 potjes Essence en Catrice voor de verkoop![]()
![]()
daar merkt d'r baarmoeder niks vanquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij eet je je dan alleen maar misselijk in die borrelnoten
Ik kwam ook even onder mijn steen vandaanquote:
Ik vermoed dat ik ook weinig weg krijgquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij eet je je dan alleen maar misselijk in die borrelnoten
Marktplaats it isquote:
Gister zijn we na een hele dag roepen, we willen iets gezonds EINZ! bij de MacDonalds geëindigdquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook nog bedenken wat te koken...
quote:Thank you for placing your order with Llarowe!
Als ik iets doe doe ik het goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Meteen bij binnenkomst weer falen
Ja bij die bij de Piazza toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gister zijn we na een hele dag roepen, we willen iets gezonds EINZ! bij de MacDonalds geëindigd
Ze hebben nu wel in Eindhoven zo'n kekke bestelzuil dat je zelf alles kunt intikken + betalen
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja bij die bij de Piazza toch?
Ermahgerd McD is GEEN optie
Wat een kutexcuusquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaWe gingen naar de Mediamarkt voor ene kabel en toen kwamen we daar langs
macquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
en nu heb ik godverdomme zin in mac
Ga burrito's etenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
quote:
dan heb ik er zin in en dan ga ik daar eten en ben ik me daarna toch een partij misselijkquote:
Dat scheelt wel, als je het uitkitst. Qua calorieen danquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
dan heb ik er zin in en dan ga ik daar eten en ben ik me daarna toch een partij misselijk
Ooo ik blief het wel, maar dan vreet ik me zo vol dat ik daarna honds beroerd ben, maar na de laatste keer goed gekotst te hebben daarna even niet meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, als je het uitkitst. Qua calorieen dan
Maar serieus? Ik ken maar weinig mensen die geen mac blieven
Oh gelukkigquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ooo ik blief het wel, maar dan vreet ik me zo vol dat ik daarna honds beroerd ben, maar na de laatste keer goed gekotst te hebben daarna even niet meer
Ik moest gniffelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe ze hebben d'r oude fotoboek gevonden
ja maar ja maar al die dingen die ik dan moet opvreten ik moet wel 10 minuten rijden naar de macquote:
Volgens mij hebben best veel mensen daar last vanquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ooo ik blief het wel, maar dan vreet ik me zo vol dat ik daarna honds beroerd ben, maar na de laatste keer goed gekotst te hebben daarna even niet meer
Ik vind mac niet lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, als je het uitkitst. Qua calorieen dan
Maar serieus? Ik ken maar weinig mensen die geen mac blieven
wat eet je dan? Een groenteburger?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind mac niet lekker![]()
Mijn hele familie ook niet![]()
Laatst wilde ik het weer eens proberen, had er ineens zin in (Fred woont vlakbij de Mcdrive bij de a13), maar toen wilde Fred niet![]()
Als ik slecht ga eten ga ik liever naar Burger king![]()
Maar die hebben we hier in de buurt niet
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat eet je dan? Een groenteburger?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat eet je dan? Een groenteburger?
Ze hebben daar serieus groenteburgersquote:
JEZUSquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, eerste reeks nagellak staat op de foto en is ingevoerd.
Nu moet eigenlijk de tweede helft, maar geen daglicht en geen zin meer.
Heb er nu 110 gedaan
Goed he?quote:
huh wait what? ik ga er de volgende keer om vragenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben daar serieus groenteburgers
Staan niet op de kaart, maar ze hebben vegetarische hamburgers
Ben je straks rijk jonguuh!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed he?![]()
Ok, er zitten er 50 bij van vorige keer die nog in een la lagen![]()
Maar ik heb er nu ook iets van 100 die eruit gaan![]()
Allemaal nieuwe lak kopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ben je straks rijk jonguuh!
Ik zou op dat topic reagerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik loop heul niet mee met de mode, ik heb wolvenshirts en sm-laarzen.
Da's Loqi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ijs dat was jij toch met de steampunk enzo?
Het is verleidelijk, maar nee. Ergerlijk mens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou op dat topic reageren
En dan te bedenken dat ik vandaag in lila shirt en colbertje loop.quote:
ohquote:
Ik op mijn werkschoenen en werkbroek en werkpolo met een heul groot bedrijfslogo achter opquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik vandaag in lila shirt en colbertje loop.
Komt wel uit dezelfde hoek, dus heel vreemd is de verwarring niet.quote:
hehe ik meende toch echt dat jij dat was.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt wel uit dezelfde hoek, dus heel vreemd is de verwarring niet.
En werkkleding telt niet jonge.
Wel veel metaal, maar geen steampunk. Al is het wel serieus gaaf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
hehe ik meende toch echt dat jij dat was.
Steampunk weddingquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel veel metaal, maar geen steampunk. Al is het wel serieus gaaf.
ja ik vind het ook altijd leuk om te zienquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel veel metaal, maar geen steampunk. Al is het wel serieus gaaf.
quote:De gemeente Staphorst onderzoekt momenteel of sadomasochisme (sm) binnen het bestemmingsplan (recreatie) valt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Dusss....... een vriendin van mij heeft net de naam van haar vriend op zichzelf laten tatoeëren die ze net een maand kent
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Dusss....... een vriendin van mij heeft net de naam van haar vriend op zichzelf laten tatoeëren die ze net een maand kent
en de reden; omdat ze uit de band wou springenquote:
Ja jonge, het is een pics only topic.quote:
Had dat ook al ergens willen zeggen, maar dan zou vanuit mij natuurlijk als "zwak" beschouwd worden dus heb toen mijn mond gehoudenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja jonge, het is een pics only topic.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:55 schreef megamandy het volgende:
http://www.temptalia.com/(...)nd-theodora-palettesEens even bekijken
Ik heb laatst de smoked en het feminity pallette gekochtquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
VOlgens mij ga ik zwichten voor de Theodora als ik hem in de Sephora zie
Ja smoked staat ook nog altijd op mijn lijstjequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb laatst de smoked en het feminity pallette gekocht
die is mooiquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja smoked staat ook nog altijd op mijn lijstje
Hendig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
die is mooiik had voor 70 euro aan VVV bonnen
die laatste zijn mooiquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En schoenen:
Deze wil ik, ooit, als m'n huidige dood zijn. http://store.newrockworld(...)-negro-m8-acero.html
Deze twee heb ik: http://store.newrockworld(...)-acero-or-y-can.html
http://store.newrockworld(...)gro-tacon-acero.html
In Maastricht ligt ook een winkel met allemaal zo'n schoenenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En schoenen:
Deze wil ik, ooit, als m'n huidige dood zijn. http://store.newrockworld(...)-negro-m8-acero.html
Ik ben er dol op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Maastricht ligt ook een winkel met allemaal zo'n schoenen![]()
Die laatste zin maakt het helemaal mooiquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:10 schreef Mss het volgende:
Mijn moeder feliciteert op facebook mijn broertje, en ook mijn andere broertje die heul geen facebook heeft. En ze wonen allemaal in hetzelfde huis
Juistquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:10 schreef Mss het volgende:
Mijn moeder feliciteert op facebook mijn broertje, en ook mijn andere broertje die heul geen facebook heeft. En ze wonen allemaal in hetzelfde huis
Ik dacht dat jij die al lang had?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja smoked staat ook nog altijd op mijn lijstje
Nee, wel jaren op jacht geweest naar "The Black Palette" en die lijkt er veel op. Ook nooit geluktquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die al lang had?
Ik heb hem wel maar doe er eigenlijk niks meeAlleen dat oogpotlood wat erbij zit, vind ik wel heel fijn.
Als je het oogpotlood niet hoeft, zou je die van mij wel over kunnen nemen. Het is zo goed als niet gebruikt. Maar volgens mij heeft onze Sephora er ook nog liggenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, wel jaren op jacht geweest naar "The Black Palette" en die lijkt er veel op. Ook nooit gelukt
Wil ook het oogpotlood hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je het oogpotlood niet hoeft, zou je die van mij wel over kunnen nemen. Het is zo goed als niet gebruikt. Maar volgens mij heeft onze Sephora er ook nog liggen
dat is toch niet SM jongequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En schoenen:
Zeg dat tegen Schaar.quote:
Kan voor je bij onze Sephora kijken? Hij is wel iets van 50 euro volgens mij.quote:
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef megamandy het volgende:
Potverdorie ik zie nu pas dat filmpje van masjsjsjsja over de nail artDie fouten met de topcoat er ook gewoon in laten zitten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schaar, dat is heul niet SM jonge!
In Maastricht hebben we ook een Sephoraquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kan voor je bij onze Sephora kijken? Hij is wel iets van 50 euro volgens mij.
De mijne verkopen voor een leuk prijsje heeft voor mij niet zoveel zin als ik dan voor 20 euro dat potlood terug moet kopen
Ja, en de stijl is ook een beetje kinderlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja
En ik schrok van haar stem... Zo blij... Ik had haar stem nog nooit gehoord
Ik dacht eerst dat ik hem niet hoefde. En toen zag ik hem liggen en vond hem wel heel tof. En toen was ik er wat mee aan het prutsen en vond ik de looks die ik had gemaakt toch niet zo geweldig. En nu ligt ie in een laquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Maastricht hebben we ook een SephoraProbleem is dus niet om hem te kopen. Twijfel alleen nog teveel of ik hem nodig heb ja of nee
Misschien deze maand van mijn decemberloon
Daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik hem niet hoefde. En toen zag ik hem liggen en vond hem wel heel tof. En toen was ik er wat mee aan het prutsen en vond ik de looks die ik had gemaakt toch niet zo geweldig. En nu ligt ie in een la
Er zit wel een heel tof boekje bij met stap voor stap instructies hoe je de smokey eyes moet makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voorOmdat ik soms al moeite heb om zelf het verschil tussen kleuren in een look te onderscheiden
Ooh echt? Verdoriequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Er zit wel een heel tof boekje bij met stap voor stap instructies hoe je de smokey eyes moet maken
Mehehe jij bent een ekte hipster jonguhquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Werd ik ook nog genoemd vorige weekeen metalchick. Toen moest ik lachen.
Ze doet me de laatste tijd erg denken aan Talia, dat zieke, jonge meisje, die doet bijvoorbeeld ook aan het einde van een filmpje dat ze heeft ingesproken kushandjes enzo. Masja deed dat laatst ook. Maar Talia is jong dus ze komt ermee weg. Bij Masja is het een beetje triestquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, en de stijl is ook een beetje kinderlijkMet een verschrikkelijk muziekje.
Nee, volgens die jongen was ik toch echt een metalchick op een dubstepfeestquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mehehe jij bent een ekte hipster jonguh.
Ga volgende week wel even bij de Sephora naar binnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kan je wel een voorbeeldscan sturen van een de looks?
Toch maar welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ga volgende week wel even bij de Sephora naar binnen
Heul wel!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schaar, dat is heul niet SM jonge!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pasta van Fred gegeten en nu heb ik geen ruimte meer voor borrelnootjes
Ze zijn in ieder geval engquote:
Ik ben wat aan het ruimen. Vroege voorjaarsschoonmaak ftw.quote:
Wij moeten binnenkort de zolder + rommelkamer leegruimen want anders kunnen ze de dakkapel niet plaatsen.. ik zie er nu al tegenopquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wat aan het ruimen. Vroege voorjaarsschoonmaak ftw.
Huuuuquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij moeten binnenkort de zolder + rommelkamer leegruimen want anders kunnen ze de dakkapel niet plaatsen.. ik zie er nu al tegenop.
Tik 'm aan ouwequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ergerlijk, er zit een tik in m'n platenspeler.
Wil je 'm een keer lenenquote:
misschien moet ik harder schuddenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je 'm een keer lenen? Maar dat is wel stom zeg! Moest de mijne wel flink schudden, maar hij lijkt nog net zo lelijk als altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |