abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121938026
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
Aids.
pi_121938120
Docenten die niet weten hoe de beamer aan moet :')
pi_121938165
Het gaat over fruitvliegjes ;(
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:57:46 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_121938201
Met kinderen is het aso maar met bruiden wordt het wel geaccepteerd :'(
disclaimer
pi_121938205
Fruitvliegjes zijn de voorlopers van strontvliegen!!
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:00:13 #6
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121938335
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Eerder op FB posten of wat? :P
吴 曼 迪
pi_121938387
quote:
Met bruiden ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het met toestemming gebeurt eigenlijk.
Aids.
pi_121938562
quote:
Daarom had mijn nichtje daar wat op verzonnen, zodat niet iemand anders een foto van haar eerder zou posten.

Zij maakten de trouwfoto's voordat ze naar het stadhuis gingen en ze heeft een vriendin die mee ging ook een foto van hun als koppel laten maken met haar mobiel, die ze vervolgens zelf op facebook heeft geplaatst meteen. Dus sommigen wisten al hoe ze eruit zouden zien voor de ceremonie, maar dat had ze dan liever dan dat anderen allemaal foto's zouden plaatsen van het gelukkige bruidspaar zonder dat ze zelf eerst kon melden dat ze getrouwd was. Wel heel sad dat het uberhaupt zo moet tegenwoordig, iedereen denkt alles maar gewoon te kunnen plaatsen :')
pi_121938646
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef Mss het volgende:

[..]

Met bruiden ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het met toestemming gebeurt eigenlijk.
Als tantje Jans toevallig een mobieltje en facebook heeft en een foto maakt van het bruidspaar dat na de ceremonie naar buiten komt, zal zij heel vaak niet eerst toestemming vragen hoor maar meteen posten van 'aaah kiek nou wat leuk! gefeliciteerd aan het gelukkige bruidspaar EINZ'
En daarna pas het bruidspaar feliciteren of zo :')
pi_121938700
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Docenten die niet weten hoe de beamer aan moet :')
Ghehe, dat is bij ons ook heul vaak. En in het auditorium kun je de borden ook niet met de hand omhoog doen, maar moet je een balk eronder een bepaalde kant uit duwen. En dat gaat ook altijd fout :')
pi_121938922
Maar bij bruiden is het wel zo dat alle belangrijke mensen wel 'live' aanwezig zijn op het moment en het dus niet eerst op facebook zien. Dat is met een baby anders.
Aids.
pi_121938985
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef Mss het volgende:

[..]

Dat. Mijn collega had gevraagd en aangezien wij daar niet zoveel om gaven; vonden we dat prima.
Dat ie ze nog geen 10 minuten nadat we getrouwd waren er op had gezet; was idd wel wat vlugger dat we hadden verwacht _O- Maar alsnog gaf ik daar niks om ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_121938994
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Mss het volgende:
Maar bij bruiden is het wel zo dat alle belangrijke mensen wel 'live' aanwezig zijn op het moment en het dus niet eerst op facebook zien. Dat is met een baby anders.
Ja pcies dat :Y
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_121939009
quote:
Niet per se. Wij zijn getrouwd met alleen ouders/grootouders/broers. Mijn moeder had een veel grotere drukte ook niet aangekund.

Alle vrienden zouden 's avonds naar het feest komen. Dan is het toch minder tof als iedereen al weet hoe je eruit ziet...
pi_121939043
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Dat. Mijn collega had gevraagd en aangezien wij daar niet zoveel om gaven; vonden we dat prima.
Dat ie ze nog geen 10 minuten nadat we getrouwd waren er op had gezet; was idd wel wat vlugger dat we hadden verwacht _O- Maar alsnog gaf ik daar niks om ;)
Als ze het vragen, is dat wel fijn. Ik zit met zo'n kutfamilie die daar niks om zou geven :')
pi_121939075
Ik ben een beetje boel verliefd op mn kittens O+ :@

En op Intro als hij met ze aan het spelen is _O-
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_121939102
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:

Ja maar kittens zijn tof O+
Vriendje die met kittens speelt ook :D
pi_121939230
Nouja wij hadden dus alle familieleden en vrienden als daggasten; dus zij hadden het toch allemaal al gezien van te voren; dus voor ons was het niet echt een issue als het op fb werd gezet :) Ik had lin ook toestemming gegeven om meteen 's morgens een foto op fok te zetten (daar stond het eerder op dan op fb zelfs :P )
pi_121939261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja maar kittens zijn tof O+
Vriendje die met kittens speelt ook :D
Jaa O+
pi_121939281
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:

Derp en herpensen O+
pi_121939303
Ik word daar sowieso een beetje treurig van tegenwoordig :') dat het normaler is om te vragen of iemand iets niét op fb wilt zetten dan dat mensen vragen of het wel mag.
pi_121939349
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja wij hadden dus alle familieleden en vrienden als daggasten; dus zij hadden het toch allemaal al gezien van te voren; dus voor ons was het niet echt een issue als het op fb werd gezet :) Ik had lin ook toestemming gegeven om meteen 's morgens een foto op fok te zetten (daar stond het eerder op dan op fb zelfs :P )
Ik had zelf 2 jaar terug nog geen facebook en de meesten uit mijn omgeving ook niet, dus ik heb gelukkig ook geen 'last' gehad van mensen die dan foto's posten zonder toestemming of wat dan ook.

Onze bruiloft was een beetje snel geregeld in verband met mijn zieke moeder, dus we hadden niet superveel gasten. Buiten de directe familie die bij de ceremonie aanweizg was, waren er ook nog wat ooms en tantes komen kijken. Buiten, want die wilden we niet bij de ceremonie hebben :@ En die hadden aan anderen dus al wel een omschrijving van de jurk meegegeven. Dus 's avonds kwamen de mensen voor het feest binnen en mijn nichtje ineens 'huh, je jurk is helemaal niet geel!' Uh, nee? Waarom zou je dat denken? 'Ja, ik sprak tante Zus en die zei dat jij een gele jurk had. Mijn trouwjurk was cremekleurig. :')
pi_121939377
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik word daar sowieso een beetje treurig van tegenwoordig :') dat het normaler is om te vragen of iemand iets niét op fb wilt zetten dan dat mensen vragen of het wel mag.
Nou dat inderdaad. Dat je bij sommige feestjes een beetje op moet letten met wat je doet, want voor je het weet, staat het met tag en al op facebook :')
pi_121939452
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Nou dat inderdaad. Dat je bij sommige feestjes een beetje op moet letten met wat je doet, want voor je het weet, staat het met tag en al op facebook :')
Ja ik hou mijn hart al vast als ik ineens een berichtje krijg van "die en die heeft een foto van jou toegevoegd" :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:23:30 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_121939466
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Niet per se. Wij zijn getrouwd met alleen ouders/grootouders/broers. Mijn moeder had een veel grotere drukte ook niet aangekund.

Alle vrienden zouden 's avonds naar het feest komen. Dan is het toch minder tof als iedereen al weet hoe je eruit ziet...
nou dat dus.
disclaimer
pi_121939483
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik had zelf 2 jaar terug nog geen facebook en de meesten uit mijn omgeving ook niet, dus ik heb gelukkig ook geen 'last' gehad van mensen die dan foto's posten zonder toestemming of wat dan ook.

Onze bruiloft was een beetje snel geregeld in verband met mijn zieke moeder, dus we hadden niet superveel gasten. Buiten de directe familie die bij de ceremonie aanweizg was, waren er ook nog wat ooms en tantes komen kijken. Buiten, want die wilden we niet bij de ceremonie hebben :@ En die hadden aan anderen dus al wel een omschrijving van de jurk meegegeven. Dus 's avonds kwamen de mensen voor het feest binnen en mijn nichtje ineens 'huh, je jurk is helemaal niet geel!' Uh, nee? Waarom zou je dat denken? 'Ja, ik sprak tante Zus en die zei dat jij een gele jurk had. Mijn trouwjurk was cremekleurig. :')
Ja fb is wel heel snel gegroeid daarin inderdaad -O- En in jullie geval is dat dan wel wat anders inderdaad. Nouja ik kreeg nog zat te horen hoe mooi ik er uit zag; ook al hadden ze reeds foto van de jurk gezien O+ Dus ik zweefde toch heel de dag door _O-

quote:

[..]

Jup :') Vorig feestje heeft baas gevraagd een tag weg te halen door iemand omdat die foto écht niet kon :') _O-
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:24:48 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_121939531
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
dat was ook stom ;(
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:24:53 #28
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121939537
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja fb is wel heel snel gegroeid daarin inderdaad -O- En in jullie geval is dat dan wel wat anders inderdaad. Nouja ik kreeg nog zat te horen hoe mooi ik er uit zag; ook al hadden ze reeds foto van de jurk gezien O+ Dus ik zweefde toch heel de dag door _O-

[..]

Jup :') Vorig feestje heeft baas gevraagd een tag weg te halen door iemand omdat die foto écht niet kon :') _O-
Dat kun je toch zelf instellen van de tags? Ik moet daar eerst toestemming voor geven en bepaal ook zelf of het op mijn tijdlijn komt te staan ja of nee.
Sommige foto's hoeven mijn familieleden echt niet te zien hoor :')
吴 曼 迪
pi_121939575
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja ik hou mijn hart al vast als ik ineens een berichtje krijg van "die en die heeft een foto van jou toegevoegd" :')
Ja inderdaad :')

Alleen worden al die foto's dan tijdens zo'n feestje gemaakt en staat de mobiele brigade alles meteen op facebook/twitter/de hele rotmeuk te pleuren. En ik ben nog steeds niet zo van het mobieltje pakken tijdens een feestje want ik vind het nog steeds stom om in gezelschap te gaan facebooken. Blijft voor mij toch een beetje een teken dat het feestje zelf niet gezellig genoeg is om gewoon te kletsen met mensen of wat dan ook
/oude stempel

Maar dan zie je de dag erop ineens een lijstje met 'tags die moeten worden goedgekeurd'. :')
pi_121939588
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat was ook stom ;(
Nee jíj vindt dat stom :P Ik vond dat niet erg ;)

quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:24 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dat kun je toch zelf instellen van de tags? Ik moet daar eerst toestemming voor geven en bepaal ook zelf of het op mijn tijdlijn komt te staan ja of nee.
Ja maar mijn baas was nog zo ver niet _O-
pi_121939638
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja inderdaad :')

Alleen worden al die foto's dan tijdens zo'n feestje gemaakt en staat de mobiele brigade alles meteen op facebook/twitter/de hele rotmeuk te pleuren. En ik ben nog steeds niet zo van het mobieltje pakken tijdens een feestje want ik vind het nog steeds stom om in gezelschap te gaan facebooken. Blijft voor mij toch een beetje een teken dat het feestje zelf niet gezellig genoeg is om gewoon te kletsen met mensen of wat dan ook
/oude stempel

Maar dan zie je de dag erop ineens een lijstje met 'tags die moeten worden goedgekeurd'. :')
Agree :Y Ik pak mn mobiel als ik me verveel; dus dan ga ik er vanuit dat anderen dat ook zo doen :') _O-
pi_121939641
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:24 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja alleen hebben andere gemeenschappelijke vrienden die foto's dan al wel gewoon gezien op zijn/haar tjidlijn en dat stoort me af en toe wel. Dat je dat dus gewoon niet kan sturen :{
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:27:10 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_121939645
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

[..]

ok.
disclaimer
pi_121939653
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Agree :Y Ik pak mn mobiel als ik me verveel; dus dan ga ik er vanuit dat anderen dat ook zo doen :') _O-
Ja dat _O-
pi_121939666
Dat is hier ook traditie. Velen foto's maken op feestjes, de day after alles op facebook en maar taggen :9. De foto's zijn vaak wel alleen zichtbaar voor mensen die er waren, en ik doe niet moeilijk over foto's verwijderen.
Aids.
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:28:53 #36
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121939733
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja alleen hebben andere gemeenschappelijke vrienden die foto's dan al wel gewoon gezien op zijn/haar tjidlijn en dat stoort me af en toe wel. Dat je dat dus gewoon niet kan sturen :{
Maar de tag kun je wel verwijderen dus is het niet meer echt "op te zoeken" via jouw naam. Dat scheelt ook wel :')
Volgende maand weer carnaval :')
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

[..]

Ja baas wist dat niet? :D Slechte IT'er :N
吴 曼 迪
pi_121939751
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ok.
Zal bij jou niet gebeuren ;) en anders even goed nadenken over dichtbijzijnde vrienden/familie die nogal fb-minded zijn en hun specifiek vragen om het dus niet te doen ;)
pi_121939757
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:27 schreef Mss het volgende:
Dat is hier ook traditie. Velen foto's maken op feestjes, de day after alles op facebook en maar taggen :9. De foto's zijn vaak wel alleen zichtbaar voor mensen die er waren, en ik doe niet moeilijk over foto's verwijderen.
Ja maar das de day after alles op facebook zetten... En foto's maken tijdens een feestje kan ook gewoon heel leuk zijn :Y

Bij ons gebeurt het op facebook pleuren en taggen terwijl het feestje dus nog bezig is, en sommige zijn dus zo vergroeid met hun mobiel dat ze heel de avond met zo'n ding in hun klauwen staan. Waarom, vraag ik me dan wel eens af :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:29:31 #39
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121939767
Overigens kijk ik ook alleen maar op de telefoon om de tijd te controleren. Maar als ik het echt naar mijn zin heb doe ik dat ook niet.
Inderdaad een teken dat het feestje toch een beetje saai is :@
吴 曼 迪
pi_121939771
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:28 schreef megamandy het volgende:

[..]

Maar de tag kun je wel verwijderen dus is het niet meer echt "op te zoeken" via jouw naam. Dat scheelt ook wel :')

[..]

Hij is ook geen IT-er maar verkoper :P
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:30:19 #41
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121939811
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Hij is ook geen IT-er maar verkoper :P
Ermahgerd is heb dezelfde baan als Priem's baas O+
:')
吴 曼 迪
pi_121939813
Wat een onsamenhangende bende ;(
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:30:41 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_121939831
the day after maakt het me niks uit, maar ik vind het echt onnoemelijk kut om de bruid / het feest / het eten al voorbij te zien komen op internet terwijl ik nog naar de bruiloft / het feest / de vreetpartij ga die dag :r
disclaimer
pi_121939860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja maar das de day after alles op facebook zetten... En foto's maken tijdens een feestje kan ook gewoon heel leuk zijn :Y

Bij ons gebeurt het op facebook pleuren en taggen terwijl het feestje dus nog bezig is, en sommige zijn dus zo vergroeid met hun mobiel dat ze heel de avond met zo'n ding in hun klauwen staan. Waarom, vraag ik me dan wel eens af :')
Wij hebben altijd echt geniale foto's! Maar ik heb dan ook idiote vrienden :')
Aids.
pi_121939870
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:28 schreef megamandy het volgende:

[..]

[..]

Op zich wel. Maar mijn nichtje zit ook in mijn vriendengroep. Dus als zij een foto liked waar ik opsta, ziet meteen heel de familie ook die foto.

En ja, carnaval... Voorheen werd er dan een foto toestel meegenomen en de foto's naderhand doorgestuurd. Nu zal het wel iPhone/Samsung feest worden of zo :')
pi_121939933
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
the day after maakt het me niks uit, maar ik vind het echt onnoemelijk kut om de bruid / het feest / het eten al voorbij te zien komen op internet terwijl ik nog naar de bruiloft / het feest / de vreetpartij ga die dag :r
De enige optie die je dan hebt, is facebook niet opstarten op de dag dat je naar een bruiloft gaat :')
Ook erg eigenlijk 8)7
pi_121939945
Met carnaval is het op de plekken waar ik ben meestal zo druk dat internet het niet eens doet :')
Aids.
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:32:41 #48
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121939946
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Op zich wel. Maar mijn nichtje zit ook in mijn vriendengroep. Dus als zij een foto liked waar ik opsta, ziet meteen heel de familie ook die foto.

En ja, carnaval... Voorheen werd er dan een foto toestel meegenomen en de foto's naderhand doorgestuurd. Nu zal het wel iPhone/Samsung feest worden of zo :')
En dan alles in een gezamenlijke dropbox of wat dan ook :Y Na Berlijn hadden we ook een map met "don't facebook these" :D :')
吴 曼 迪
pi_121939973
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

De enige optie die je dan hebt, is facebook niet opstarten op de dag dat je naar een bruiloft gaat :')
Ook erg eigenlijk 8)7
Ja idd... Gewoon geen internet opstarten :') Het is erg geworden; maar helaas is het wel zo :@
pi_121939977
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:32 schreef megamandy het volgende:

[..]

En dan alles in een gezamenlijke dropbox of wat dan ook :Y Na Berlijn hadden we ook een map met "don't facebook these" :D :')
:D
pi_121940001
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:30 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ermahgerd is heb dezelfde baan als Priem's baas O+
Behalve dat hij it verkoopt en jij schoenen :D
Baas snapt it wel; maar is geen it-er :P Is huge difference :D
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:45:33 #52
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121940548
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Behalve dat hij it verkoopt en jij schoenen :D
Baas snapt it wel; maar is geen it-er :P Is huge difference :D
Ik kan ook IT verkopen :7
Nee? :')

Vind het altijd grappig als M. met iets van zijn werk bezig is. Snap er niets van :')
吴 曼 迪
pi_121940735
Fuuuuuuuuuu weer vergeten te eten vandaag. Ik doe een Priem O+
Aids.
pi_121940766
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik kan ook IT verkopen :7
Nee? :')

Vind het altijd grappig als M. met iets van zijn werk bezig is. Snap er niets van :')
Wij hebben een aantal jaar geleden een vrouw in dienst gehad.. Echt een knap ding :D Dus die sprak best aan bij klanten... Maar ze snapte er niks van :') Dus ze wist heul niet wat ze verkocht bij klanten :') Nee dat euh... werkt niet nee _O-
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:50:50 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_121940767
hoe kan ej nou vergeten te eten?
disclaimer
pi_121940788
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:50 schreef Mss het volgende:
:@ En ik had om 11u30 mijn boterhammen al op want honger :')
pi_121940802
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Geen honger hebben!
Aids.
pi_121940825
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:50 schreef Mss het volgende:
Ik had wederom geen honger. En toen kwam B thuis met worstenbrood O+
En sinds maandag krijg ik alleen eten weg als het vet en ongezond is :')

Ik probeer het vanavond te compenseren met een pastasaus met extra groenten, kijken of dat wel wil :P
pi_121940851
Ik heb ontbeten om 8.30 en toen niks meer. En bedacht me net van 'fuuuuuuuuuu'. Maar ik moet vroeg avondeten want moet dus op tijd weg vanavond dus ik ga straks wel koken ofzo.
Aids.
pi_121940864
Leuk. Iets moeten hebben waar m'n adres op staat, "een bankafschrift oid". Ik heb toch heul geen afschriften meer jonge. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:53:08 #61
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121940873
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:50 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Wij hebben een aantal jaar geleden een vrouw in dienst gehad.. Echt een knap ding :D Dus die sprak best aan bij klanten... Maar ze snapte er niks van :') Dus ze wist heul niet wat ze verkocht bij klanten :') Nee dat euh... werkt niet nee _O-
En het hielp ook niet om zich erin te verdiepen? Dat is wel heel triest :')
吴 曼 迪
pi_121940914
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Dat lukt me normaal ook nie :N
Ik heb me aangewend om elke 3 uur wat te pakken normaal gesproken, dat kan ook een stuk fruit zijn. Als ik dan zo'n moment oversla, merk ik dat een een paar uur later wel, en dan wil ik ook echt gewoon wat eten. :Y
pi_121940923
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk. Iets moeten hebben waar m'n adres op staat, "een bankafschrift oid". Ik heb toch heul geen afschriften meer jonge. :')
Eentje afdrukken? :P
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:54:52 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_121940944
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:51 schreef Mss het volgende:

[..]

Geen honger hebben!
HOE?

Ik heb altijd honger :')
disclaimer
pi_121940960
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Eentje afdrukken? :P
Beste optie inderdaad. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121940979
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

HOE?

Ik heb altijd honger :')
Mja, ik had gisteren echt keurig volgens het schema gegeten, en een uur na mijn avondeten had ik me toch een honger. Vandaag faal ik en heb ik geen honger. Ik snap mezelf niet :')
Aids.
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:55:47 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_121940986
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat lukt me normaal ook nie :N
Ik heb me aangewend om elke 3 uur wat te pakken normaal gesproken, dat kan ook een stuk fruit zijn. Als ik dan zo'n moment oversla, merk ik dat een een paar uur later wel, en dan wil ik ook echt gewoon wat eten. :Y
Een paar uur later pas? Ermahgerd, ik voel me een eetmonster :')
disclaimer
pi_121940990
Ik heb maar een ontbijtkoek :6 gegeten net
Aids.
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:56:13 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_121940999
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:55 schreef Mss het volgende:
Ik heb maar een ontbijtkoek :6 gegeten net
een heule?
disclaimer
pi_121941014
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en heule?
Jep.
Aids.
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:56:58 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_121941043
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:56 schreef Mss het volgende:

[..]

Jep.
Nee toch :D
Of zo'n snelle jelle uit een cellofaantje?
disclaimer
pi_121941065
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee toch :D
Of zo'n snelle jelle uit een cellofaantje?
Ja, zo'n voorverpakt loeder inderdaad.
Aids.
pi_121941076
Niet zo'n heel blok nee :')
Aids.
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:57:45 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_121941080
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:57 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja, zo'n voorverpakt loeder inderdaad.
ik dacht al ermahgerd :')
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:58:07 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_121941096
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:57 schreef Mss het volgende:
Niet zo'n heel blok nee :')
volgens mij kun je daar wel goed op kakken ^O^
disclaimer
pi_121941100
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik dacht al ermahgerd :')
IK BEN ZULKS EEN VREETZAK!
Aids.
pi_121941111
Ik heb nooit kakproblemen, dat scheelt.
Aids.
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:58:47 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_121941122
er is 1 ding dat ik mis aan het roken en dat is mijn viermaaldaags moeiteloos poepen :'(
disclaimer
pi_121941131
Oh, joepie. Op zo'n uitdraai klopt m'n achternaam blijkbaar niet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121941133
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een paar uur later pas? Ermahgerd, ik voel me een eetmonster :')
1 of 2 uur later, niet veel meer hoor :D

Als ik om 7 uur eet, wil ik tussen 10 en 11 nog een tussendoortje voordat ik om 12 uur ga lunchen. Als ik daar dan geen tijd voor heb of wat dan ook, dan heb ik om half 12 echt wel honger ;(
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:00:10 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_121941180
ik ontbijt om 8 uur, appel om elf uur, boterham om half 1, appel om drie uur, vreselijke honger tot 8 uur :')
disclaimer
pi_121941184
Ik heb ook veel te weinig eten in huis. Ik ga met die sneeuw te weinig boodschappen doen :').
Aids.
pi_121941235
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik ontbijt om 8 uur, appel om elf uur, boterham om half 1, appel om drie uur, vreselijke honger tot 8 uur :')
Ermahgerd ;(
Aids.
pi_121941260
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:53 schreef megamandy het volgende:

[..]

En het hielp ook niet om zich erin te verdiepen? Dat is wel heel triest :')
Denk je dat jij je kan verdiepen in iets wat je eik helemaal niet interessant vindt? :D
Zij werkte met computers; maar had er de ballen verstand van :') En helaas is IT niet zomaar even in een paar cursusjes te leren _O- Als een klant zegt dat ze een netwerk nodig heeft met fileserver en databaseserver; dan moet zij kunnen zeggen: Ok je hebt dit nodig; met deze software; kost zoveel dit dat alles.
Maar dat ging dus niet. Enige wat ze dan kon was lachen en zeggen dat ze er op terug kwam _O-
Ze was wel fun om mee te werken though O+ :D
pi_121941261
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ontbijt om 7 uur, fruit om half 11, 3 boterhammen en kop soep om 12 uur, fruit ergens tussen 3 en 4, en avond eten tussen 7 en half 8. Redelijk hetzelfde dus :Y Ik probeer alleen het middagfruit zo lang mogelijk uit te stellen om de honger tot aan het avondeten te beperken :P
pi_121941262
Honger lijden. :N
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:02:11 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_121941286
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:01 schreef Mss het volgende:

[..]

Ermahgerd ;(
en dan kom ik straks thuis en dan gaat de pindakaaspot me aanstaren :')
disclaimer
pi_121941328
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar dan kun je best toch een boterham eten?
Aids.
pi_121941336
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh daar heb ik dus helemaal niks mee, met een pindakaaspot uitlepelen of zo. Vind het lekker als broodbeleg af en toe maar dat was het wel :P
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:03:46 #90
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121941365
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:01 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Denk je dat jij je kan verdiepen in iets wat je eik helemaal niet interessant vindt? :D
Zij werkte met computers; maar had er de ballen verstand van :') En helaas is IT niet zomaar even in een paar cursusjes te leren _O- Als een klant zegt dat ze een netwerk nodig heeft met fileserver en databaseserver; dan moet zij kunnen zeggen: Ok je hebt dit nodig; met deze software; kost zoveel dit dat alles.
Maar dat ging dus niet. Enige wat ze dan kon was lachen en zeggen dat ze er op terug kwam _O-
Ze was wel fun om mee te werken though O+ :D
Nee, maar als je het niet interessant vindt, moet je natuurlijk ook niet in dat vakgebied gaan werken :')
吴 曼 迪
pi_121941367
Ik eet om 12u. En om 19u ongeveer... Ja dat was het zowat :') :@
pi_121941379
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef megamandy het volgende:

[..]

Nee, maar als je het niet interessant vindt, moet je natuurlijk ook niet in dat vakgebied gaan werken :')
True that. Maar ze zag er wel goed uit !111! :D _O-
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:04:33 #93
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_121941407
quote:
Dit ja. Mijn moeder had de geboorte van Isabel ook binnen 0,068 seconden op facebook staan en sinds zij ook mijn beste vriendinnen erop heeft heb ik het hen niet eens zelf kunnen vertellen -O- ben ik eigenlijk nog steeds pissed om, maarja :')
3!
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:05:30 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_121941450
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:02 schreef Mss het volgende:

[..]

Maar dan kun je best toch een boterham eten?
Nee, zodra ik dan 1 hap in mijn muil steek ga ik finaal los en eet ik alles wat ik tegenkom.
Ik kan dus beter afleiding zoeken in de was, de vaat en FOK! tot ik aan mijn avondeten ga, dan mag ik gewoon los :')
En dat wordt ook niet beter hoor, ik ben nu eenmaal een van die mensen die altijd honger heeft _O-
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:05:40 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_121941453
aidstoornissen O+
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:06:12 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_121941486
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Oh daar heb ik dus helemaal niks mee, met een pindakaaspot uitlepelen of zo. Vind het lekker als broodbeleg af en toe maar dat was het wel :P
Blessings O+
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:06:45 #97
95408 Incantrix
pi_121941508
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, zodra ik dan 1 hap in mijn muil steek ga ik finaal los en eet ik alles wat ik tegenkom.
Ik kan dus beter afleiding zoeken in de was, de vaat en FOK! tot ik aan mijn avondeten ga, dan mag ik gewoon los :')
En dat wordt ook niet beter hoor, ik ben nu eenmaal een van die mensen die altijd honger heeft _O-
Nu heb ik meteen het beeld van jou, terwijl je als afleiding de vaat schoon staat te likken :@ :')
3!
pi_121941512
quote:

[..]

Als je meer afleiding nodig heeft; hier staat ook nog velen was *) *)
pi_121941522
quote:
aidstoornissen O+
Ik vind dat ik vanavond wat lekkers mag. Maar het vermoeden dat ik het heul niet weg krijg _O-
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_121941531
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Nu heb ik meteen het beeld van jou, terwijl je als afleiding de vaat schoon staat te likken :@ :')
_O- _O- _O- _O-
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:07:26 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_121941540
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Omnomnom :')

quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Als je meer afleiding nodig heeft; hier staat ook nog velen was *) *)
Daar heb je toch een schoonmoeder voor?
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:08:04 #102
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121941567
Ik heb ook altijd honger :')
Als ik moet werken ontbijt ik als ik in Maastricht aankom, dus rond 09.30u. Dan weer tussen 12-13u pauze en eten, dan tussen 14.30-16u weer pauze en eten en dan ben ik om 19u thuis en weer eten :9

De avond blijf ik ook altijd dooreten :@
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:08:14 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_121941578
van die braadpannen met gestold bakvet er in enzulks :9
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:08:49 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_121941603
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:08 schreef megamandy het volgende:
Ik heb ook altijd honger :')
Als ik moet werken ontbijt ik als ik in Maastricht aankom, dus rond 09.30u. Dan weer tussen 12-13u pauze en eten, dan tussen 14.30-16u weer pauze en eten en dan ben ik om 19u thuis en weer eten :9

De avond blijf ik ook altijd dooreten :@
Ja maar jij bent een stick figure, als jij minder eet ga je dood :D
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:09:30 #105
95408 Incantrix
pi_121941631
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

3!
pi_121941633
Masja :'( :'( :'(
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:09:40 #107
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121941636
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat gebeurd dan ook weer niet :') Als ik weinig eet omdat ziek of weet ik wat dan val ik ook weer niet af.
Soms kan ik dan ook bijna een hele dag niet eten, maar dat is zelden :')
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:12:54 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_121941794
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:13:27 #109
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121941815
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dat gebeurd dan ook weer niet :') Als ik weinig eet omdat ziek of weet ik wat dan val ik ook weer niet af.
Soms kan ik dan ook bijna een hele dag niet eten, maar dat is zelden :')
Ik vind het ook heel raar, een hele dag niet eten. Gebeurt me normaal echt nooit. Wel soms in het weekend als ik uitslaap tot begin middag, dat ik dan om half 2 eens bedenk dat wat eten wel handig zou zijn. Maar dan ben ik ook pas anderhalf uur wakker op zo'n moment :P
pi_121941850
quote:
er zit een spin op haar oog :{
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:14:29 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_121941867
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel raar, een hele dag niet eten. Gebeurt me normaal echt nooit. Wel soms in het weekend als ik uitslaap tot begin middag, dat ik dan om half 2 eens bedenk dat wat eten wel handig zou zijn. Maar dan ben ik ook pas anderhalf uur wakker op zo'n moment :P
Nou ja dat _O-
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:14:51 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_121941887
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

er zit een spin op haar oog :{
Heb je die andere modellen al gezien?
En de kwaliteit van de foto's? :D
disclaimer
pi_121941963
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heb je die andere modellen al gezien?
En de kwaliteit van de foto's? :D
Nu wel :'( :'( :'( :'(
pi_121941984
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omnomnom :')

[..]

Daar heb je toch een schoonmoeder voor?
pi_121942023
Ik snap mensen die de hele dag niks eten echt niet. Ik zou dat echt niet kunnen :')
pi_121942079
quote:
Ik heb het altijd al leuk gevonden om te fotograferen. In het begin maakte ik "kiekjes", maar inmiddels zijn het, na het volgen van vele goede opleidingen, cursussen en workshops, echte foto's geworden.
Pehehehehehehe.... :') :') :')
pi_121942215
Voor 70 euro kunnen we z'n hertjes op canvas kopen *O*
http://kooslanting.werkaandemuur.nl/
pi_121942247
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:23:24 #119
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121942292
Vader van een oude vriendin van mij is ook zo'n foute "fotograaf" :') Inclusief haren die door de ventilator naar achter gaan enzo :')
En het is een enge vent :X
吴 曼 迪
pi_121942522
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef megamandy het volgende:
Vader van een oude vriendin van mij is ook zo'n foute "fotograaf" :') Inclusief haren die door de ventilator naar achter gaan enzo :')
En het is een enge vent :X
En toch trappen vrouwen er in :D
En dan krijgt ie geld om aan die vrouwen te zeggen: Ok doe nu maar je topje af *) :7
pi_121942658
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

En toch trappen vrouwen er in :D
En dan krijgt ie geld om aan die vrouwen te zeggen: Ok doe nu maar je topje af *) :7
Dat wil je bij de meeste van die vrouwen toch niet? :'( :'(
pi_121942686
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dat wil je bij de meeste van die vrouwen toch niet? :'( :'(
Zo nen ouwe vent; wordt al geil van een bietje borst man :D
pi_121942722
Hoe ze ook liggen... of zitten.... of überhaupt op de foto staan... :') :X
pi_121942839
Tetten!
Aids.
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:35:42 #125
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121942896
Zal die vader even op den geheimen feestboek zetten :')
吴 曼 迪
pi_121943170
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:34 schreef Mss het volgende:
Tetten!
^O^

Goffer !!!11!! Ik word ook gewoon profi fotografe :D En vraag naar vrouwelijke modellen :9~ O-)
pi_121943196
Dat ik daar nu pas aan denk :o *) :7
Zovelen tetten jongeuh! en dan moet ik ze insmeren met make-up enzo.................. hrhrhrhrhrhhrhr
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:43:05 #128
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121943210
Ermahgerd ik ben volgens mij het onderwerp van een topic in KLB O+ :')
吴 曼 迪
pi_121943218
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:43 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd ik ben volgens mij het onderwerp van een topic in KLB O+ :')
Link
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:43:49 #130
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121943240
吴 曼 迪
pi_121943246
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
Dat ik daar nu pas aan denk :o *) :7
Zovelen tetten jongeuh! en dan moet ik ze insmeren met make-up enzo.................. hrhrhrhrhrhhrhr
En ook even motorboaten. Voor de bloedsomloop jonge!
Aids.
pi_121943675
quote:
Altijd mooi; die jaloerse vrouwen :D

quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:43 schreef Mss het volgende:

[..]

En ook even motorboaten. Voor de bloedsomloop jonge!
Ermahgerd BRILJANT O+
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:54:50 #133
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121943735
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:53 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Altijd mooi; die jaloerse vrouwen :D

[..]

Ermahgerd BRILJANT O+
Vind het wel grappig, had even een discussie met haar in het pics only topic, en daarna zie ik bij de actieve topics dus dit topic staan. Link was meteen gelegd :')
吴 曼 迪
pi_121943781
Er is toch niks jaloers aan dat topic? Het is gewoon haar mening. En ik ben het er wel mee eens, in Amsterdam is dat echt verre van uniek hoor, daar loopt iedere hipster er zo bij.

Waarom is dat dan meteen jaloers, want dat snap ik echt niet?
Aids.
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:56:55 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_121943818
quote:
OMG ik ben ooit gedumpt voor dat mens O+
Naja, de relatie was al bout, maar dan nog :')

Ben wel op FOK dankzij haar O+
disclaimer
pi_121943914
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zij heeft je indirect aan BB geholpen? O+

Ik krijg wel iets van dejavu, hebben we het niet al eerder over haar gehad? :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:00:21 #137
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121943969
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef Mss het volgende:
Er is toch niks jaloers aan dat topic? Het is gewoon haar mening. En ik ben het er wel mee eens, in Amsterdam is dat echt verre van uniek hoor, daar loopt iedere hipster er zo bij.

Waarom is dat dan meteen jaloers, want dat snap ik echt niet?
Heb nergens gezegd dat ik een unieke stijl zou hebben :P Dat is het hem juist. Zei wel dat ik geen "meeloper" ben qua mode maar dat was alles. En dan zo'n topic openen :')
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Aah dus ze is ook van ongeveer jouw leeftijd denk ik? Had ik niet verwacht :')
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:00:39 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_121943983
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Zij heeft je indirect aan BB geholpen? O+

Ik krijg wel iets van dejavu, hebben we het niet al eerder over haar gehad? :')
geen idee, heb het altijd een domme kut gevonden en da's niet anders nu O+
disclaimer
pi_121944059
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef megamandy het volgende:

[..]

Heb nergens gezegd dat ik een unieke stijl zou hebben :P Dat is het hem juist. Zei wel dat ik geen "meeloper" ben qua mode maar dat was alles. En dan zo'n topic openen :')

[..]

Aah dus ze is ook van ongeveer jouw leeftijd denk ik? Had ik niet verwacht :')
Hmm ja, ik zie dat als redelijk hetzelfde eigenlijk. Een unieke stijl hebben of niet meelopen, maargoed.

Ik vind het idd wel raar dat ze daar dan zo'n topic over opent maar ik snap denk ik niet waarom het jaloezie is. Maargoed, lekker laten lullen denk ik.
Aids.
pi_121944116
Ik snap gewoon niet dat men zo kan zeiken op kledij :D Ik zette jaloers neer omdat ik het kort wou houden :') Ik bedoelde het heul niet serieus verder ^O^

Imho draagt iedereen waar ze zin in hebben. Ik kan iets mooi vinden of niet. Prima! Ga ik ook geen klb topic over aanmaken :')
pi_121944132
Heb nog nooit iemand horen zeggen dat die mee loopt met de mode :D :D

Ik loop altijd achter de mode aan :'( . Tegen de tijd dat ik het leuk ga vinden is het alweer uit :'( . En dan draag ik het toch 8-). Soort tegenovergestelde van een hipster :D
pi_121944133
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

geen idee, heb het altijd een domme kut gevonden en da's niet anders nu O+
_O-
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:04:14 #143
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121944145
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:02 schreef Mss het volgende:

[..]

Hmm ja, ik zie dat als redelijk hetzelfde eigenlijk. Een unieke stijl hebben of niet meelopen, maargoed.

Ik vind het idd wel raar dat ze daar dan zo'n topic over opent maar ik snap denk ik niet waarom het jaloezie is. Maargoed, lekker laten lullen denk ik.
Ga er nu ook niet meer op in :') Want ik herhaal iets wat ze zelf zegt en dan probeert ze dat op mij als backfire te gebruiken :')
吴 曼 迪
pi_121944153
Ik ben af en toe mee met de mode :D Toen de plateau pumps weer in waren; was ik er ook meteen bij :D Alsook bij colour blocking O+
pi_121944157
Fred vind borrelnootjes geen goed avondeten :'(
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:04:54 #146
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121944168
Het meelopen zou gaan over het dragen van een panty onder een short :D
吴 曼 迪
pi_121944201
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij snapt er niks van }:| }:|
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:06:40 #148
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121944239
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zitten toch goede vetten in die noten? Of niet.
吴 曼 迪
pi_121944270
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:05 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Hij snapt er niks van }:| }:|
Nee :'(
Ik zo "neem je borrelnootjes mee? Daar heb ik trek in, hoop dat ik ze wegkrijg :')"
Hij: "En wat doe je dan als avondeten?"
Ik: Eh... die borrelnootjes?
Hij: NEEN DAT KAN NIET EINZ.

Dus nu gaat hij pasta voor me maken :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:07:43 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_121944283
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef megamandy het volgende:
Het meelopen zou gaan over het dragen van een panty onder een short :D
DAT IS OOK GEK mandy!
disclaimer
pi_121944309
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:07 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Nee :'(
Ik zo "neem je borrelnootjes mee? Daar heb ik trek in, hoop dat ik ze wegkrijg :')"
Hij: "En wat doe je dan als avondeten?"
Ik: Eh... die borrelnootjes?
Hij: NEEN DAT KAN NIET EINZ.

Dus nu gaat hij pasta voor me maken :')
:o Wel goed geregeld :D Heb je meteen paste O+
Cif zou dan zeggen: DAN HAAL IK WEL FRIET :( :( En dan met velen zuchten en kreunen en boos kijken :Y
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:08:38 #152
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121944318
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

DAT IS OOK GEK mandy!
Ik weet hihi
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:08:42 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_121944322
Anyway, we lopen allemaal mee met de mode, dus bakkes nu en zand er over. Einz.

Allemaal behalve fusionfreak natuurlijk.
disclaimer
pi_121944341
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway, we lopen allemaal mee met de mode, dus bakkes nu en zand er over. Einz.

Allemaal behalve fusionfreak natuurlijk.
Goeien O+ Hij gaat terug naar de basis.... van kleur.. stijl.. en...en.. ermahgerd beeld vormt zich voor m'n ogen :') :r :X :')
pi_121944344
Owjah ik moet maar eens naar huis :') :W
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:09:44 #156
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121944353
Hoe zou het met zijn haren zijn O+
吴 曼 迪
pi_121944421
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:08 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

:o Wel goed geregeld :D Heb je meteen paste O+
Cif zou dan zeggen: DAN HAAL IK WEL FRIET :( :( En dan met velen zuchten en kreunen en boos kijken :Y
Ja maar ik ben ziek en zielug en zulks he? :')
pi_121944432
66 potjes Essence en Catrice voor de verkoop _O- :') :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:13:10 #159
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121944472
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ja maar ik ben ziek en zielug en zulks he? :')
Volgens mij eet je je dan alleen maar misselijk in die borrelnoten :')
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:13:33 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_121944483
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
66 potjes Essence en Catrice voor de verkoop _O- :') :')
Good luck with that :')
disclaimer
pi_121944494
:W
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:13:56 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_121944497
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:13 schreef megamandy het volgende:

[..]

daar merkt d'r baarmoeder niks van :P
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:14:06 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_121944500
quote:
eusj! :W
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:14:27 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_121944519
ik moet ook nog bedenken wat te koken...
disclaimer
pi_121944540
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

eusj! :W
Ik kwam ook even onder mijn steen vandaan :')
pi_121944558
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:13 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ik ook weinig weg krijg :').
Maar ik heb er zo'n trek in :9

quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Good luck with that :')
Marktplaats it is :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:16:16 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_121944586
MANDY laat die pokkehoer nou joh! :D
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:17:00 #168
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121944619
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook nog bedenken wat te koken...
Gister zijn we na een hele dag roepen, we willen iets gezonds EINZ! bij de MacDonalds geëindigd :')
Ze hebben nu wel in Eindhoven zo'n kekke bestelzuil dat je zelf alles kunt intikken + betalen :D
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:17:21 #169
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121944634
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
MANDY laat die pokkehoer nou joh! :D
Ik stop ook :') Kon het niet laten omdat ze mij nog eens persoonlijk aansprak :@
吴 曼 迪
pi_121944717
quote:
Thank you for placing your order with Llarowe!
*O*
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:19:30 #171
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121944721
Ik ga zelfs niet op de IQ opmerking reageren :D En dat kost mij heel veel moeite :'( :')
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:19:46 #172
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121944740
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

*O*
Meteen bij binnenkomst weer falen O+
吴 曼 迪
pi_121944771
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:19 schreef megamandy het volgende:

[..]

Meteen bij binnenkomst weer falen O+
Als ik iets doe doe ik het goed 8-)
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:21:37 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_121944819
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

*O*
_O-
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:22:10 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_121944844
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef megamandy het volgende:

[..]

Gister zijn we na een hele dag roepen, we willen iets gezonds EINZ! bij de MacDonalds geëindigd :')
Ze hebben nu wel in Eindhoven zo'n kekke bestelzuil dat je zelf alles kunt intikken + betalen :D
Ja bij die bij de Piazza toch?
Ermahgerd McD is GEEN optie :')
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:22:41 #176
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121944866
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja bij die bij de Piazza toch?
Ermahgerd McD is GEEN optie :')
Ja :D We gingen naar de Mediamarkt voor ene kabel en toen kwamen we daar langs :')
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:23:08 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_121944888
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:22 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja :D We gingen naar de Mediamarkt voor ene kabel en toen kwamen we daar langs :')
Wat een kutexcuus O+
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:23:21 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_121944897
en nu heb ik godverdomme zin in mac :'(
disclaimer
pi_121944923
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
mac :r
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:25:05 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_121944973
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

mac :r
nepdikzak!
disclaimer
pi_121945025
quote:
Ga burrito's eten *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:26:36 #182
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121945037
quote:
:D M. was ook helemaal hyper over die bestelpalen :') "Wooow wat een mooie app" "Wow, kijk dan!" _O- Toen heb ik hem uitgelachen *) De Nerd O+
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nepdikzak!
_O-
吴 曼 迪
pi_121945038
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nepdikzak!
dan heb ik er zin in en dan ga ik daar eten en ben ik me daarna toch een partij misselijk
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:27:44 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_121945081
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

dan heb ik er zin in en dan ga ik daar eten en ben ik me daarna toch een partij misselijk
Dat scheelt wel, als je het uitkitst. Qua calorieen dan :D
Maar serieus? Ik ken maar weinig mensen die geen mac blieven :D
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:28:06 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_121945107
hehehe ze hebben d'r oude fotoboek gevonden :')
disclaimer
pi_121945122
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ooo ik blief het wel, maar dan vreet ik me zo vol dat ik daarna honds beroerd ben, maar na de laatste keer goed gekotst te hebben daarna even niet meer
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:29:20 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_121945160
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

Ooo ik blief het wel, maar dan vreet ik me zo vol dat ik daarna honds beroerd ben, maar na de laatste keer goed gekotst te hebben daarna even niet meer
Oh gelukkig :D O+ :')
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:30:18 #188
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121945200
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe ze hebben d'r oude fotoboek gevonden :')
Ik moest gniffelen :@ En ze kijkt hendig chagrijnig :')
吴 曼 迪
pi_121945218
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh gelukkig :D O+ :')
ja maar ja maar al die dingen die ik dan moet opvreten ik moet wel 10 minuten rijden naar de mac
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:31:16 #190
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121945242
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

Volgens mij hebben best veel mensen daar last van :D Maar het is gewoon iedere keer druk als ik daar kom :') Zeker met koopavond, als ik dan snel eten in mijn pauze wil halen. Is nooit plek om daar op te eten.
吴 曼 迪
pi_121945278
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind mac niet lekker :{
Mijn hele familie ook niet :{
Laatst wilde ik het weer eens proberen, had er ineens zin in (Fred woont vlakbij de Mcdrive bij de a13), maar toen wilde Fred niet }:|

Als ik slecht ga eten ga ik liever naar Burger king :9
Maar die hebben we hier in de buurt niet
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:33:51 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_121945339
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:32 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik vind mac niet lekker :{
Mijn hele familie ook niet :{
Laatst wilde ik het weer eens proberen, had er ineens zin in (Fred woont vlakbij de Mcdrive bij de a13), maar toen wilde Fred niet }:|

Als ik slecht ga eten ga ik liever naar Burger king :9
Maar die hebben we hier in de buurt niet
wat eet je dan? Een groenteburger?
disclaimer
pi_121945356
Zo, eerste reeks nagellak staat op de foto en is ingevoerd.
Nu moet eigenlijk de tweede helft, maar geen daglicht en geen zin meer :').
Heb er nu 110 gedaan :D
pi_121945392
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O-
pi_121945393
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:Y
Of een grote portie franse frietjes en wat slah.
Bij de Burgerking hebben ze al veel meer keus. En Curly fries O+ O+
pi_121945408
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

_O-
Ze hebben daar serieus groenteburgers :D
Staan niet op de kaart, maar ze hebben vegetarische hamburgers :P
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:35:56 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_121945416
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, eerste reeks nagellak staat op de foto en is ingevoerd.
Nu moet eigenlijk de tweede helft, maar geen daglicht en geen zin meer :').
Heb er nu 110 gedaan :D
JEZUS :')
disclaimer
pi_121945452
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

JEZUS :')
Goed he? O+
Ok, er zitten er 50 bij van vorige keer die nog in een la lagen :@
Maar ik heb er nu ook iets van 100 die eruit gaan O+ O+
pi_121945458
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:35 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ze hebben daar serieus groenteburgers :D
Staan niet op de kaart, maar ze hebben vegetarische hamburgers :P
huh wait what? ik ga er de volgende keer om vragen
pi_121945468
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:36 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Goed he? O+
Ok, er zitten er 50 bij van vorige keer die nog in een la lagen :@
Maar ik heb er nu ook iets van 100 die eruit gaan O+ O+
Ben je straks rijk jonguuh!
pi_121945480
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

Ben je straks rijk jonguuh!
Allemaal nieuwe lak kopen *O* *O* *O*
O wait -O-
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:37:40 #202
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121945491
Ik loop heul niet mee met de mode, ik heb wolvenshirts en sm-laarzen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121945514
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik loop heul niet mee met de mode, ik heb wolvenshirts en sm-laarzen. O+
Ik zou op dat topic reageren :Y
pi_121945532
Ijs dat was jij toch met de steampunk enzo?
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:39:03 #205
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121945544
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ijs dat was jij toch met de steampunk enzo?
Da's Loqi. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:39:20 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_121945563
Ijs is gewoon een metalboer.
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:39:39 #207
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121945575
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:38 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik zou op dat topic reageren :Y
Het is verleidelijk, maar nee. Ergerlijk mens. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:40:17 #208
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121945600
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
En dan te bedenken dat ik vandaag in lila shirt en colbertje loop. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121945615
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's Loqi. :Y
oh :@
pi_121945650
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik vandaag in lila shirt en colbertje loop. :')
Ik op mijn werkschoenen en werkbroek en werkpolo met een heul groot bedrijfslogo achter op :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:42:39 #211
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121945712
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

oh :@
Komt wel uit dezelfde hoek, dus heel vreemd is de verwarring niet. :P

En werkkleding telt niet jonge.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:43:33 #212
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121945767
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
Werd ik ook nog genoemd vorige week :D een metalchick. Toen moest ik lachen.
吴 曼 迪
pi_121945782
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Komt wel uit dezelfde hoek, dus heel vreemd is de verwarring niet. :P

En werkkleding telt niet jonge.
hehe ik meende toch echt dat jij dat was.
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:45:40 #214
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121945869
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

hehe ik meende toch echt dat jij dat was.
Wel veel metaal, maar geen steampunk. Al is het wel serieus gaaf. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:45:56 #215
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121945884
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Steampunk wedding O+
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:46:39 #216
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121945915
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef megamandy het volgende:

[..]

Steampunk wedding O+
:9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121945945
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

ja ik vind het ook altijd leuk om te zien
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:48:16 #218
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121945978
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121946001
Dusss....... een vriendin van mij heeft net de naam van haar vriend op zichzelf laten tatoeëren die ze net een maand kent :')
pi_121946029
quote:
De gemeente Staphorst onderzoekt momenteel of sadomasochisme (sm) binnen het bestemmingsplan (recreatie) valt.
:D :D :D :D :D :D
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:49:43 #221
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121946047
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Dusss....... een vriendin van mij heeft net de naam van haar vriend op zichzelf laten tatoeëren die ze net een maand kent :')
:') Herkenbaar ook uit de omgeving _O-
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:49:56 #222
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121946051
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:49 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

:D :D :D :D :D :D
Zo mooi. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:50:09 #223
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121946063
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:50:30 #224
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121946081
Ijs :D
吴 曼 迪
pi_121946084
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

en de reden; omdat ze uit de band wou springen :') :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:50:51 #226
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121946091
Over wat voor een laarzen gaat het trouwens Ijs? Heb een paar dagen hard zitten studeren zonder FOK! O-)
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:53:42 #227
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121946217
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:50 schreef megamandy het volgende:
Ijs :D
Ja jonge, het is een pics only topic. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:54:44 #228
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121946256
Ehrmahgerd laatste 2 tentamens zijn wel goed gegaan woehoe :D dus net gevierd met 2 klasgenoten met een king deal bij BK :9 nu bijna thuis en dan andijvie eten :9
En ik hoef pas 4 feb weer naar school, dus heb nu mini vakantie :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:54:46 #229
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121946259
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja jonge, het is een pics only topic. :'(
Had dat ook al ergens willen zeggen, maar dan zou vanuit mij natuurlijk als "zwak" beschouwd worden dus heb toen mijn mond gehouden O-)
Ben benieuwd als Mylene dalijk online komt, die is daar meestal heel fel op :D
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:55:59 #230
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121946343
quote:
:9~ oeee die zijn pwetty
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:57:47 #232
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121946385
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

:9~ oeee die zijn pwetty
VOlgens mij ga ik zwichten voor de Theodora als ik hem in de Sephora zie :')
吴 曼 迪
pi_121946418
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:57 schreef megamandy het volgende:

[..]

VOlgens mij ga ik zwichten voor de Theodora als ik hem in de Sephora zie :')
Ik heb laatst de smoked en het feminity pallette gekocht
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:59:14 #234
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121946443
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

Ik heb laatst de smoked en het feminity pallette gekocht
Ja smoked staat ook nog altijd op mijn lijstje :@
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:00:27 #235
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121946495
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121946527
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef megamandy het volgende:

[..]

die is mooi O+ ik had voor 70 euro aan VVV bonnen
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:01:45 #237
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121946554
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:

[..]

die is mooi O+ ik had voor 70 euro aan VVV bonnen
Hendig. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121946566
quote:
die laatste zijn mooi
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:03:23 #239
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121946618
quote:
In Maastricht ligt ook een winkel met allemaal zo'n schoenen O+ :D
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:05:02 #240
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121946671
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:03 schreef megamandy het volgende:

[..]

In Maastricht ligt ook een winkel met allemaal zo'n schoenen O+ :D
Ik ben er dol op. O+

Ze gaan ook echt een eeuwigheid mee, ik heb vier jaar met m'n vorige gedaan en ze bijna dagelijks aangehad toen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121946876
Mijn moeder feliciteert op facebook mijn broertje, en ook mijn andere broertje die heul geen facebook heeft :'). En ze wonen allemaal in hetzelfde huis :')
Aids.
pi_121946884
ERMAHGERD NU SNEL KLEREN MAKE UP HAREN DIT DAT ALLES!
Aids.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:18:26 #243
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121947214
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:10 schreef Mss het volgende:
Mijn moeder feliciteert op facebook mijn broertje, en ook mijn andere broertje die heul geen facebook heeft :'). En ze wonen allemaal in hetzelfde huis :')
Die laatste zin maakt het helemaal mooi O+
吴 曼 迪
pi_121947253
even douchen en eten :W
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:24:56 #245
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121947449
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:10 schreef Mss het volgende:
Juist :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:26:10 #246
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121947503
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij die al lang had?
Ik heb hem wel maar doe er eigenlijk niks mee :@ Alleen dat oogpotlood wat erbij zit, vind ik wel heel fijn. :Y
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:26:58 #247
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121947536
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij die al lang had?
Ik heb hem wel maar doe er eigenlijk niks mee :@ Alleen dat oogpotlood wat erbij zit, vind ik wel heel fijn. :Y
Nee, wel jaren op jacht geweest naar "The Black Palette" en die lijkt er veel op. Ook nooit gelukt :'(
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:29:22 #248
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121947639
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef megamandy het volgende:

[..]

Nee, wel jaren op jacht geweest naar "The Black Palette" en die lijkt er veel op. Ook nooit gelukt :'(
Als je het oogpotlood niet hoeft, zou je die van mij wel over kunnen nemen. Het is zo goed als niet gebruikt. Maar volgens mij heeft onze Sephora er ook nog liggen :Y
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:33:57 #249
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121947818
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Als je het oogpotlood niet hoeft, zou je die van mij wel over kunnen nemen. Het is zo goed als niet gebruikt. Maar volgens mij heeft onze Sephora er ook nog liggen :Y
Wil ook het oogpotlood hebben :@ O-)
吴 曼 迪
pi_121947937
ERMAHGERD we gaan!
Aids.
pi_121947945
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD we gaan!
Have fun babe :*
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:37:38 #252
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121947971
quote:
ERMAHGERD we gaan!
*O*
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:40:34 #253
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121948104
quote:
ERMAHGERD we gaan!
Have fun! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:48:11 #254
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121948453
Potverdorie ik zie nu pas dat filmpje van masjsjsjsja over de nail art :') Die fouten met de topcoat er ook gewoon in laten zitten :')
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:51:21 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_121948586
quote:
dat is toch niet SM jonge :D
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:51:35 #256
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121948597
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat is toch niet SM jonge :D
Zeg dat tegen Schaar. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:51:43 #257
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121948605
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:33 schreef megamandy het volgende:

[..]

Wil ook het oogpotlood hebben :@ O-)
Kan voor je bij onze Sephora kijken? Hij is wel iets van 50 euro volgens mij.
De mijne verkopen voor een leuk prijsje heeft voor mij niet zoveel zin als ik dan voor 20 euro dat potlood terug moet kopen :@
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:52:37 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_121948635
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zeg dat tegen Schaar. :P
schaar, dat is heul niet SM jonge!
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:52:38 #259
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121948636
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef megamandy het volgende:
Potverdorie ik zie nu pas dat filmpje van masjsjsjsja over de nail art :') Die fouten met de topcoat er ook gewoon in laten zitten :')
Ja :')
En ik schrok van haar stem... Zo blij... Ik had haar stem nog nooit gehoord :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:52:51 #260
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121948645
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:D O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:58:22 #261
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121948870
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Kan voor je bij onze Sephora kijken? Hij is wel iets van 50 euro volgens mij.
De mijne verkopen voor een leuk prijsje heeft voor mij niet zoveel zin als ik dan voor 20 euro dat potlood terug moet kopen :@
In Maastricht hebben we ook een Sephora O+ Probleem is dus niet om hem te kopen. Twijfel alleen nog teveel of ik hem nodig heb ja of nee :')
Misschien deze maand van mijn decemberloon :9
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:58:50 #262
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121948889
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja :')
En ik schrok van haar stem... Zo blij... Ik had haar stem nog nooit gehoord :')
Ja, en de stijl is ook een beetje kinderlijk :') Met een verschrikkelijk muziekje.
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:02:42 #263
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121949021
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef megamandy het volgende:

[..]

In Maastricht hebben we ook een Sephora O+ Probleem is dus niet om hem te kopen. Twijfel alleen nog teveel of ik hem nodig heb ja of nee :')
Misschien deze maand van mijn decemberloon :9
Ik dacht eerst dat ik hem niet hoefde. En toen zag ik hem liggen en vond hem wel heel tof. En toen was ik er wat mee aan het prutsen en vond ik de looks die ik had gemaakt toch niet zo geweldig. En nu ligt ie in een la :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:06:24 #264
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121949142
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat ik hem niet hoefde. En toen zag ik hem liggen en vond hem wel heel tof. En toen was ik er wat mee aan het prutsen en vond ik de looks die ik had gemaakt toch niet zo geweldig. En nu ligt ie in een la :')
Daar ben ik ook een beetje bang voor :@ Omdat ik soms al moeite heb om zelf het verschil tussen kleuren in een look te onderscheiden :D
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:08:25 #265
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121949238
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:06 schreef megamandy het volgende:

[..]

Daar ben ik ook een beetje bang voor :@ Omdat ik soms al moeite heb om zelf het verschil tussen kleuren in een look te onderscheiden :D
Er zit wel een heel tof boekje bij met stap voor stap instructies hoe je de smokey eyes moet maken :D
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:09:18 #266
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121949276
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Er zit wel een heel tof boekje bij met stap voor stap instructies hoe je de smokey eyes moet maken :D
Ooh echt? Verdorie :') :D :@
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:10:01 #267
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_121949303
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef megamandy het volgende:

[..]

Werd ik ook nog genoemd vorige week :D een metalchick. Toen moest ik lachen.
Mehehe jij bent een ekte hipster jonguh O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:12:15 #268
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121949400
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:09 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ooh echt? Verdorie :') :D :@
Kan je wel een voorbeeldscan sturen van een de looks?
pi_121949406
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja, en de stijl is ook een beetje kinderlijk :') Met een verschrikkelijk muziekje.
Ze doet me de laatste tijd erg denken aan Talia, dat zieke, jonge meisje, die doet bijvoorbeeld ook aan het einde van een filmpje dat ze heeft ingesproken kushandjes enzo. Masja deed dat laatst ook. Maar Talia is jong dus ze komt ermee weg. Bij Masja is het een beetje triest
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:14:00 #270
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121949466
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mehehe jij bent een ekte hipster jonguh O+.
Nee, volgens die jongen was ik toch echt een metalchick op een dubstepfeest :Y :D
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:14:22 #271
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121949484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Kan je wel een voorbeeldscan sturen van een de looks?
Ga volgende week wel even bij de Sephora naar binnen O-)
吴 曼 迪
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:15:11 #272
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121949512
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:14 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ga volgende week wel even bij de Sephora naar binnen O-)
Toch maar wel :P
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:31:51 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_121950224
Groenteprutje met rijst :9
disclaimer
pi_121950609
Uienburger omnomnom :9
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:41:50 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_121950734
Eten O+
disclaimer
pi_121950812
Bananananakwark O+ te veel kwark :')
pi_121950861
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heul wel!
pi_121950911
Pasta van Fred gegeten en nu heb ik geen ruimte meer voor borrelnootjes :'(
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:46:24 #279
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121950951
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pasta van Fred gegeten en nu heb ik geen ruimte meer voor borrelnootjes :'(
:'(
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:46:53 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_121950972
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Heul wel!
niet :')
disclaimer
pi_121951105
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

niet :')
Ze zijn in ieder geval eng ;(
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:51:29 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_121951205
Die another day lakken :9
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:54:48 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_121951407
Wat een bazenlak! O+
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:00:47 #284
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_121951812
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een bazenlak! O+
Picture please :9.
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:01:12 #285
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121951843
Poepen O+.
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:01:36 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_121951867
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Diconnected het volgende:
Poepen O+.
;(
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:02:23 #287
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121951925
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

;(
Poepen is fijn O+
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:05:09 #288
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_121952082
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:09:29 #289
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_121952322
Killed zhe topique ;(.
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:10:31 #290
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121952400
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Debsterr het volgende:
Killed zhe topique ;(.
Ik ben wat aan het ruimen. Vroege voorjaarsschoonmaak ftw. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:11:35 #291
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_121952468
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben wat aan het ruimen. Vroege voorjaarsschoonmaak ftw. :')
Wij moeten binnenkort de zolder + rommelkamer leegruimen want anders kunnen ze de dakkapel niet plaatsen.. ik zie er nu al tegenop ;(.
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:12:04 #292
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121952504
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wij moeten binnenkort de zolder + rommelkamer leegruimen want anders kunnen ze de dakkapel niet plaatsen.. ik zie er nu al tegenop ;(.
Huuuu
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:12:26 #293
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121952526
Ergerlijk, er zit een tik in m'n platenspeler.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:12:52 #294
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_121952553
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ergerlijk, er zit een tik in m'n platenspeler.
Tik 'm aan ouwe O+.
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:13:10 #295
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121952573
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tik 'm aan ouwe O+.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:13:54 #296
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121952617
Binnenkort m'n kabels maar eens nalopen, hij tikt ook als het ding geen stroom krijgt, dus dan moet het daar wel inzitten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:19:14 #297
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_121952982
OPI Who The Shrek Are You lakken :D!
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:19:27 #298
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121952998
En nu tikt 'ie niet. Dat ding spoort niet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:20:51 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_121953063
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Debsterr het volgende:
OPI Who The Shrek Are You lakken :D!
de mijne is verkleurd ;(
disclaimer
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:24:21 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_121953265
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de mijne is verkleurd ;(
Wil je 'm een keer lenen O+? Maar dat is wel stom zeg! Moest de mijne wel flink schudden, maar hij lijkt nog net zo lelijk als altijd.
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:25:30 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_121953343
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wil je 'm een keer lenen O+? Maar dat is wel stom zeg! Moest de mijne wel flink schudden, maar hij lijkt nog net zo lelijk als altijd.
misschien moet ik harder schudden :D
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')