abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121936294
Vinden en vernietigen.
Conscience do cost.
pi_121936297
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:10 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Een van de vele bronnen:
http://www.ministrando.or(...)ijging_van_de_j.html
Nu tevreden?
quote:
De criminaliteit in Nederland ligt ruim boven het gemiddelde in de Europese Unie. Geweldpleging ligt maar liefst 50 procent hoger dan het EU-gemiddelde en is het afgelopen decennium toegenomen.

Dat blijkt uit het onderzoek 'The burden of crime in the EU', uitgevoerd door een aantal onderzoeksbureaus. Slechts in het Verenigd Koninkrijk, Ierland en Estland hebben burgers meer last van criminaliteit dan de gemiddelde Nederlander.

In de gehele EU loopt de criminaliteit in zijn algemeenheid terug, in vergelijking met tien jaar geleden. Alleen in België is de situatie slechter geworden. België is ook het land waar geweld tegen buitenlanders het meeste voorkomt. Grieken hebben het vaakst te maken met corruptie.

Ook in Nederland is de criminaliteit (inclusief diefstal, inbreken, overvallen en (seksuele) geweldpleging) net als gemiddeld in de hele EU afgenomen. Maar Nederland kende het afgelopen decennium wel een toename van de geweldpleging die hoger ligt dan het EU-gemiddelde. Zo zijn bedreigingen en intimidaties met 4,5 procent toegenomen (EU-gemiddelde 3 procent) en is de daadwerkelijke geweldpleging met 1,5 procent toegenomen (EU-gemiddelde 1 procent). Ook liggen het aantal racistische en incidenten tegen vreemdelingen in Nederland en België relatief gezien hoger dan het EU-gemiddelde.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121936413
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Aso probleem ja. Komt allemaal door de tijdsgeest waarin we leven.

Individualisme viert hoogtij helaas.

Dat gaat nog eens onze ondergang worden.

:'(
Ik weet even niet zeker of je dit serieus bedoelde, maar ik ben het er volledig mee eens. Het is trouwens niet alleen het individualisme, want we zien soortgelijke incidenten ook in groepsgedrag gebeuren (zie zaak Eindhoven, zie grensrechter Almere, etc)

Waar het - volgens mij - over hebben, zijn groepen jongeren met een totaal gebrek aan zelfbeheersing en met een totaal gebrek aan respect voor gezag. Ze weten altijd zelf wel hoe alles moet, ze bepalen zelf wel wat ze doen of wat ze juist laten. En wie zich daarmee bemoeit, krijgt in het beste geval een scheldtirade, of anders word je afgetuigd.

Dit soort tuig moet keihard worden gecorrigeerd. In plaats daarvan sturen we ze twee weken op cursus en gaan ze taart bakken; zo weten we sinds vandaag. Er is fundamenteel iets mis in dit land. En dat gaat in de nabije toekomst een nog veel groter probleem worden.
pi_121936568
quote:
15s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef Boldface het volgende:

[..]

Ik weet even niet zeker of je dit serieus bedoelde, maar ik ben het er volledig mee eens. Het is trouwens niet alleen het individualisme, want we zien soortgelijke incidenten ook in groepsgedrag gebeuren (zie zaak Eindhoven, zie grensrechter Almere, etc)

Waar het - volgens mij - over hebben, zijn groepen jongeren met een totaal gebrek aan zelfbeheersing en met een totaal gebrek aan respect voor gezag. Ze weten altijd zelf wel hoe alles moet, ze bepalen zelf wel wat ze doen of wat ze juist laten. En wie zich daarmee bemoeit, krijgt in het beste geval een scheldtirade, of anders word je afgetuigd.

Dit soort tuig moet keihard worden gecorrigeerd. In plaats daarvan sturen we ze twee weken op cursus en gaan ze taart bakken; zo weten we sinds vandaag. Er is fundamenteel iets mis in dit land. En dat gaat in de nabije toekomst een nog veel groter probleem worden.
Dat is een ding dat zeker is.
pi_121936713
quote:
15s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef Boldface het volgende:

[..]

Ik weet even niet zeker of je dit serieus bedoelde, maar ik ben het er volledig mee eens.
Waarom zou ik het niet serieus bedoelen? Ik ben altijd serieus op FOK! :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_121937201
quote:
9s.gif Op woensdag 23 januari 2013 13:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volwassen mannen die zich verkleden als een halve pipo, wat is het verschil?
De overeenkomst is in ieder geval dat het een effectief middel tegen verzuring is, die aandoening waar veel randstedelijke vinexwijkbewoners mee kampen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_121937236
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:37 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

De overeenkomst is in ieder geval dat het een effectief middel tegen verzuring is, die aandoening waar veel randstedelijke vinexwijkbewoners mee kampen...
Vergeet de azijndrinkers uit het doodsaaie Noorden niet.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 23-01-2013 16:21:24 ]
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121938675
2 ernstige mishandelingen van voorbijgangers in één week tijd, en dan ook nog de misselijkmakende beelden uit Nijmegen die deze week gepubliceerd werden. Wordt het niet eens tijd dat we ophouden onze kop in het zand te steken en dat we durven de problemen met deze groep te benoemen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_121939082
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
2 ernstige mishandelingen van voorbijgangers in één week tijd, en dan ook nog de misselijkmakende beelden uit Nijmegen die deze week gepubliceerd werden. Wordt het niet eens tijd dat we ophouden onze kop in het zand te steken en dat we durven de problemen met deze groep te benoemen?
Gaat het over de welbekende 'gezonde Hollandse jongens' ?
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2013 @ 15:17:31 #40
137949 Disana
pi_121939168
quote:
9s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vergeet de azijndrinkers uit het doodsaaie Noorden niet.
Heb je het over mij?!? :(
pi_121939176
quote:
Wordt tijd dat hier paal en perk aan wordt gesteld, ja. Dit kan zo niet langer.
pi_121939385
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 13:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Je leest hier op FOK! zo vaak: "Had er dan iets van gezegd, in plaats van op je zolderkamertje een KLB-topic te openen."
Ja, en het dan zeker riskeren het ziekenhuis in getrapt te worden.
De maatschappij is echt verpest. Vroeger kon je nog mensen aanspreken op hun asociale gedrag zonder dat je bang hoefde te zijn halfdood getrapt te worden.
Ehm nee. Het was vroeger echt niet beter.
pi_121939415
quote:
Juist! Alle Marokkanen naar zuidelijk Nederland en een hek er omheen.

Dat zou een hoop problemen schelen.
pi_121939443
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:22 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Straks gaan ze nog brabants lullen en carnaval vieren met z'n allen. The horror ;(
pi_121939634
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Straks gaan ze nog brabants lullen en carnaval vieren met z'n allen. The horror ;(
pi_121941556
quote:
Welke beelden waren dat? #wathebikgemist
vosss is de naam,
pi_121941753
quote:
Want problemen met die groep worden nooit benoemd?
pi_121942260
quote:
9s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want problemen met die groep worden nooit benoemd?
Wel dan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:50:04 #51
3542 Gia
User under construction
pi_121948538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:22 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Liever naar de Randstad en de dijken doorsteken.
pi_121974102
Roermond _O_

Prins Frans :D
Adjudant Remco :D

Zinloos geweld :r

Friet ^O^

Carnaval :r
U MAD?
pi_121980882
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Liever naar de Randstad en de dijken doorsteken.
Precies.

Kwestie van tijd dat het daar trouwens onder water staat, zelfreinigend vermogen heet dat. :W
pi_121981130
Ik lees net dat de Prins van Baexem geen bier lust. Godsklere man. :') _O-
vosss is de naam,
pi_121981944
quote:
11s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:57 schreef vosss het volgende:
Wat unne hommo jongen!
U MAD?
pi_121981988
quote:
11s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:57 schreef vosss het volgende:
Alleen daarom zou je hem al een knal voor zijn kop willen geven. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')