quote:ff zoeken op FB en dan mag Jij mij vertellen of die Jordy een ECHTE Belg is.....Ik ken weinig Belgen met zo'n bruin tintje en kroezelhaar......
Erg triest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef yvonne het volgende:
SjongejongeComments zijn ook overal hetzelfde
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een jongen die op geenstijl staat wordt bedreigd inmiddels en verklaart er niet mee te maken te hebben en de andere jongens niet te kennen.
http://www.omroepbrabant.(...)tdijk+Eindhoven.aspx
ow, ja daar kan je niet omheen nee. maar ik vind ze alsnog niet lijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij zegt ze niet te kennen, maar via zijn FB is die Brent L gewoon zijn maatje?
Nee man, natuurlijk kent hij hem niet
Een kat in het nauw...
't is jammer dat het slachtoffer geen Marokkaan was eigenlijk...quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En de linkschmensen maar klaarkomen over het feit dat het geen Marokkanen zijn. Treurig. De enige. Die de Marokkanen er steeds bijslepen zijn mensen als jij.
Onderschat Belgen over andere Belgen niet..quote:
Onderbuik van jewelste hier zeg door De Guidance. Populistische holle retoriek van de bovenste plank. Ik wil de daadwerkelijke schoppen veroordeeld zien, niet een naam. Triest jankfiguur dat je er bent.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef De_Guidance het volgende:
Sommigen van ons wilden ene Tom al veroordelen tot 10 jaar.. Tja
Nu ben jij nog een van de meer redelijke users uit die hoek, maar ik zou niet stellen dat enkel linksmensen die obsessie hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En de linkschmensen maar klaarkomen over het feit dat het geen Marokkanen zijn. Treurig. De enige. Die de Marokkanen er steeds bijslepen zijn mensen als jij.
RACIST!!11!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:48 schreef Re het volgende:
[..]
't is jammer dat het slachtoffer geen Marokkaan was eigenlijk...
Jij snapt het denk ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef falling_away het volgende:
[..]
Alsof mensen zijn naam / gezicht nog herinneren over 1 jaar.. laat staan 5 jaar van nu
Waarom voel jij je aangesproken? Had het helemaal niet over jou.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onderbuik van jewelste hier zeg door De Guidance. Populistische holle retoriek van de bovenste plank. Ik wil de daadwerkelijke schoppen veroordeeld zien, niet een naam. Triest jankfiguur dat je er bent.
Misschien is het een andere man die ook zo heet? Is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd natuurlijk. Mogelijk dat de politie daarom terughouden is? Maar goed... om volksgericht te voorkomen moeten ze natuurlijk wel beter hun best doen om mogelijke daders op te sporen. Ik neem aan dat de personen die op de foto staan ondertussen al opgepikt zijn voor verhoor door de recherche? Of zitten ze nog aan de donutsquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij zegt ze niet te kennen, maar via zijn FB is die Brent L gewoon zijn maatje?
Nee man, natuurlijk kent hij hem niet
Een kat in het nauw...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat heeft het slachtoffer er aan over gehouden dan?
Nee, maar daar zijn wel meerdere voorbeelden van.quote:
Ja, en dat het toevallig ook een 2e verdachte is die vrienden met hem is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien is het een andere man die ook zo heet? Is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd natuurlijk. Mogelijk dat de politie daarom terughouden is? Maar goed... om volksgericht te voorkomen moeten ze natuurlijk wel beter hun best doen om mogelijke daders op te sporen. Ik neem aan dat de personen die op de foto staan ondertussen al opgepikt zijn voor verhoor door de recherche? Of zitten ze nog aan de donuts![]()
Niemand. Maar pz afdelingen maken steeds meer gebruik van internet om sollicitanten te screenen. Dit zal alleen maar meer worden. En eenmaal op het internet is altijd aanwezigquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef falling_away het volgende:
[..]
Alsof mensen zijn naam / gezicht nog herinneren over 1 jaar.. laat staan 5 jaar van nu
Dat staat los van deze gebeurtenis.quote:
Hersenschudding en nog een paar dingen dacht ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me toch evident om te bepalen of dit ook daadwerkelijk 'zware mishandeling' is.
Denk het.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef gnaeus het volgende:
Waarom is er bijvoorbeeld hier geen ophef over of uberhaupt een topic ? Omdat er geen camerabeelden zijn ?
http://www.vastelaovendin(...)al-zwaar-mishandeld/
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me toch evident om te bepalen of dit ook daadwerkelijk 'zware mishandeling' is.
Ik vond de beelden anders vrij duidelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kun je dat niet afleiden uit de klappen en trappen op het hoofd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En das maar goed ook... dit soort van tuig heeft een paar dagen geleden de keuze gemaakt om een willekeurig iemand in elkaar te schoppen. Er was geen reden, geen aanleiding. Dit mag ze van mij best de rest van hun leven achtervolgen, das gewoonweg de consequentie voor hun eigen gedrag. Hadden ze maar vooraf even moeten nadenken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
r pz afdelingen maken steeds meer gebruik van internet om sollicitanten te screenen. Dit zal alleen maar meer worden. En eenmaal op het internet is altijd aanwez
Hij heeft een zware hersenschudding.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is geen belg, dat gebeurde in Brazilië. Als je tenminste die dude bedoelt die uit die discotheek wegrende en om 05.30 in de morgen flink werd bewerkt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heeft iemand weleens dat filmpje gezien van een Belg die mishandeld wordt door 20 man? ik kan het filmpje niet meer vinden, het is trouwens niet om aan te zien, zo erg...
Nou ja, nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je dat niet afleiden uit de klappen en trappen op het hoofd?
quote:Zware mishandeling
Wanneer de mishandeling niet ‘eenvoudig’ is en er opzettelijk zwaar lichamelijk letsel wordt toegebracht, wordt gesproken van zware mishandeling.
Er is sprake van zwaar lichamelijk letsel wanneer er na de mishandeling ziekte zonder uitzicht op volkomen genezing is, wanneer er voortdurende ongeschiktheid voor ambts- of beroepsbezigheden bestaat en wanneer een ongeboren baby wordt gedood (afdrijving of dood van de vrucht).
Zware mishandeling is iets anders dan eenvoudige mishandeling met zwaar lichamelijk letsel. Bij zware mishandeling moet ook de opzet van de dader op dit zwaar lichamelijk letsel gericht zijn. Bij eenvoudige mishandeling met zwaar lichamelijk letsel is de opzet van de dader niet gericht op het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel, maar is dit wel gebeurd.
filmpje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is geen belg, dat gebeurde in Brazilië. Als je tenminste die dude bedoelt die uit die discotheek wegrende en om 05.30 in de morgen flink werd bewerkt.
We moeten met alle mogelijkheden rekenschap houden alvorens we met de vinger gaan wijzen. Stel je eens voor dat er ook maar 1 onschuldige een uurtje van zijn vrije tijd ten onrechte op het bureau zou zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, en dat het toevallig ook een 2e verdachte is die vrienden met hem is.
Misschien heet die toevallig ook zo en lijkt ie gewoon verschrikkelijk veel op hem.
Het kan allemaal inderdaad
ROERMOND - Vannacht heeft een groep onverlaten op het stationsplein Frans 1 van Bacchus het ziekenhuis in geslagen. Ook zijn adjudant werd daarbij mishandeld. Dat maakte voorzitter Bert Tobben van de Bacchusclub vanavond bekend.quote:
Zit op mn werk, en weet geen direct link. Als je hem vanmiddag nog niet gevonden heb, stuur me een dm en ik zoek hem voor je op.quote:
bedanktquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit op mn werk, en weet geen direct link. Als je hem vanmiddag nog niet gevonden heb, stuur me een dm en ik zoek hem voor je op.
Wij van WC-eend....quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef TLC het volgende:
Het klusbedrijf van Tommeke K heeft al laten weten dat het niet deze Tommeke K kan zijn want blijkbaar zou ie het noooooooooooit doen, tis zo'n brave jongen
Tja, zoiets krijgt geen topic op Geenstijl.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ROERMOND - Vannacht heeft een groep onverlaten op het stationsplein Frans 1 van Bacchus het ziekenhuis in geslagen. Ook zijn adjudant werd daarbij mishandeld. Dat maakte voorzitter Bert Tobben van de Bacchusclub vanavond bekend.
Eerder zei een lid van de club dat een groep van negen Marokkanen verantwoordelijk zou zijn voor de mishandeling, maar de voorzitter weersprak dat. ,,Het gaat om een groep Hollandse jongens’’, zei hij.
bron: http://www.dichtbij.nl/ro(...)t-ziekenhuis-in.aspx
Ze hebben het er maar druk mee, die "kleine"
groep
Als je alles wilt documenteren en onder de aandacht wil brengen heb je daar denk ik zo'n 80 websites, televisiezenders etc. voor nodig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja, zoiets krijgt geen topic op Geenstijl.
Dan zullen ze Tommeke waarschijnlijk niet willen missen omdat er een ander personeelslid achter de stangen zit, zo'n bedrijf zou dat dan moeten zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef TLC het volgende:
Het klusbedrijf van Tommeke K heeft al laten weten dat het niet deze Tommeke K kan zijn want blijkbaar zou ie het noooooooooooit doen, tis zo'n brave jongen
Eerst wel, daarna niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef wickedmen het volgende:
Mar het waren dus geen Marokkanen blijkbaar?
Ik heb de laatste tijd het idee dat incidenten met allochtonen eruit gefilterd worden door bepaalde websites.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als je alles wilt documenteren en onder de aandacht wil brengen heb je daar denk ik zo'n 80 websites, televisiezenders etc. voor nodig.
Om alle "incidentjes" die totaal los van elkaar staan uit te zenden
Maar dat kwam niet door de trappen, maar door de botsingen met de stoep.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft een zware hersenschudding.
Vind ik niet eigenlijk, wanneer een groep bloedhonden op deze manier op één persoon in blijven trappen, ook nadat deze gestrekt gaat, vind ik het gewoon zware mishandeling. Dat het een stel ecto's betreft die nog geen deuk in een pakje boter slaan, is m.i. minder belangrijk. Hoe dit juridisch zit weet ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wilders baalt, zijn aanhang heeft even geen stok om mee te slaan, dit topic zal snel doodbloeden..quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef Aldo-MC het volgende:
Wel grappig dat het anderhalf topic over probleem-Marokkanen is gegaan en het nu gewoon (op 1 na) autochtone Belgen blijken te zijn
.......quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Eerst wel, daarna niet meer.
Misschien bedreiging van getuigen waardoor ze van verklaring veranderen..
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ROERMOND - Vannacht heeft een groep onverlaten op het stationsplein Frans 1 van Bacchus het ziekenhuis in geslagen. Ook zijn adjudant werd daarbij mishandeld. Dat maakte voorzitter Bert Tobben van de Bacchusclub vanavond bekend.
Eerder zei een lid van de club dat een groep van negen Marokkanen verantwoordelijk zou zijn voor de mishandeling, maar de voorzitter weersprak dat. ,,Het gaat om een groep Hollandse jongens’’, zei hij.
Ze hebben het er maar druk mee, die "kleine" groep
Het staat je vrij er een topic over te openen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze hebben het er maar druk mee, die "kleine" groep
quote:
Zijn dat wel "girls".quote:
Ik heb het idee dat het vroeger extra buiten de media werd gehouden en nu niet meer..quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd het idee dat incidenten met allochtonen eruit gefilterd worden door bepaalde websites.
getuigen? het was maar 1 lid hoor die het beweerde (wellicht de Marokkanenhater) knulquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Eerst wel, daarna niet meer.
Misschien bedreiging van getuigen waardoor ze van verklaring veranderen..
De discussie wordt toch hetzelfde als hier, dus zie er de noodzaak niet van in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef Jareth het volgende:
[..]
Het staat je vrij er een topic over te openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |