Was er maar een scheidsrechter om die jongens op het goede pad te houden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nonsens, het waren gewoon Marokkanen. Dit is duidelijk het Marokkanenprobleem waar Wilders het over had!
Hij geeft de rest ook een x-jequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, wat zie ik nu Tom Kantelberg, die, die gasten helemaal niet kende
Blijft toch een hipster hequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:06 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hij geeft de rest ook een x-je
Als jij het zegtquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nonsens, het waren gewoon Marokkanen. Dit is duidelijk het Marokkanenprobleem waar Wilders het over had!
Tja, helemaal in paniek natuurlijk, wat de media in smijten omdat ie nu bang isquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij het probleem al benoemd?quote:
Pek en veren!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:12 schreef Dos37 het volgende:
Ah de jongens staan met naam en toenaam op Facebook dat zal ze leren de vlegels.
jordy, brent en brett hebben zichzelf al verwijder/quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:12 schreef Dos37 het volgende:
Ah de jongens staan met naam en toenaam op Facebook dat zal ze leren de vlegels.
Vrij dom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Kap er mee joh, erg lullig voor hem. Het is dus wel:quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij het al veralgemeniseerd, onder het mom ik benoem alles?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heb jij het probleem al benoemd?
Het was een andere Kantelberg, tsja, ik zei meteen al dat er meer hondjes waren die Fikkie heten, het risico van een Facebook-account zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kap er mee joh, erg lullig voor hem. Het is dus wel:
https://www.facebook.com/tom.kantelberg?ref=ts&fref=ts
En het is NIET
https://www.facebook.com/tom.kantelberg.5?ref=ts&fref=ts
snap je?
Jij stelde dat ik het probleem niet wilde benoemen. Dan neem ik aan dat jij dat wel wil, en dan wil ik wel van je horen hoe jij in deze dan het probleem benoemt. Of vind je dat er helemaal geen probleem is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij het al veralgemeniseerd, onder het mom ik benoem alles?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was een andere Kantelberg, tsja, ik zei meteen al dat er meer hondjes waren die Fikkie heten, het risico van een Facebook-account zullen we maar zeggen
Oh sorry jongens, hebben we toch de verkeerde te pakken. Foutje!quote:
Boeien! Er moet iemand hangen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Oh sorry jongens, hebben we toch de verkeerde te pakken. Foutje!
Ik heb de redenen om het/de proble(e)m(en) zo veel en zo gedetailleerd mogelijk te benoemen al meerdere malen en in meerdere topics gegeven, ik ga dat niet opnieuw doen omdat jij schijnbaar wat vergeetachtig begint te worden. En kom alsjeblieft niet aan met het feit dat mijn mening nu niet opgaat omdat het in dit geval geen Marokkanen en/of Antillianen betrof, ik heb het nooit over individuele gebeurtenissen of gevallen gehad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij stelde dat ik het probleem niet wilde benoemen. Dan neem ik aan dat jij dat wel wil, en dan wil ik wel van je horen hoe jij in deze dan het probleem benoemt. Of vind je dat er helemaal geen probleem is?
boeiendquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat maakt het ook uit dat het de verkeerde is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boeien! Er moet iemand hangen!
Precies. Tom Kantelberg of Tom Kantelberg... What's in a name.....quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, wat maakt het ook uit dat het de verkeerde is.
Misschien moet je de eerste 3-4 topics ff lezen rukker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Een aantal mensen hier is zo vreselijk blij dat het een keer geen Marokkanen zijn, dat ze bijna in extase geraken, mooi om te zien wel
Heet ik boswachter?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |