Zijn dit euro-standen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef raptorix het volgende:
Update ietsje later dan verwacht, overigens zou iemand mij kunnen helpen met het berekenen van Sloggie zijn meuk op die arme landen ;0
AEX / Jouw favoriete aandelen voor 2013!
Sheet hier: https://docs.google.com/s(...)FhzajlfMnlWWlE#gid=0
Nieuwe stand:
Strelliestrelson 119,34
De stand is gebaseerd op het percentage, dus elk aandeel weegt even veel.quote:
Het ging mij om de wisselkoersen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
De stand is gebaseerd op het percentage, dus elk aandeel weegt even veel.
Klopt, maar in dit spel telt dus het percentage van het aandeelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:04 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Het ging mij om de wisselkoersen.
Tijdens bijvoorbeeld de hyperinflatie in Zimbabwe had ik wellicht een redelijke koerswinst (ook procentueel) op de beurs daar kunnen maken, maar in euro's was ik er niet rijker van geworden.
Nokia is aan het dalen omdat er leveringsproblemen zijn bij de nieuwste Lumia's. Maar belangrijker nog, Nokia is een aandeel waar veel mee gespeeld wordt volgens mij, de koersschommelingen zeggen niet zo veel. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat het op de langere termijn beter gaat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:28 schreef vaginabeheerder het volgende:
veel mensen hebben Nokia en KPN genoemd maar die 2 zijn nu aan het dalen.
heeft iemand hier een verklaring voor?
verwachten jullie alsnog dat ze gaan stijgen?
Ik dacht te lezen dat er(voorlopig) geen dividend werd uitbetaald en dat de koers daarom aan het zakken is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nokia is aan het dalen omdat er leveringsproblemen zijn bij de nieuwste Lumia's. Maar belangrijker nog, Nokia is een aandeel waar veel mee gespeeld wordt volgens mij, de koersschommelingen zeggen niet zo veel. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat het op de langere termijn beter gaat.
Dat is al veel langer bekend, dus ik denk niet dat dat nu nog zo veel effect heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:32 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen dat er(voorlopig) geen dividend werd uitbetaald en dat de koers daarom aan het zakken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chakir64 129,17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Physics 119,49SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kat van Raptorix 117,04SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ratatat 115,31SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.monkyyy 114,74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr.Cooper 112,21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaco 111,60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MrUnchanied 111,04SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N.I.M.B.Y 110,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dinosaur_Sr 109,87SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flyguy 109,20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. MrBadGuy 107,74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rukapul 107,45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sokz 107,32SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.44pje 106,03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wormtrein 105,94SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De_Kardinaal 105,60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Igen 105,03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ravvie 104,92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.QBay 104,43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.piger 104,23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wbeco 102,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sitting_elfling 101,83SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Djibril 101,54SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taciho 101,40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JimmyJames 101,29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paulliewalnuts 101,13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digi2 100,97SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SeLang 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vetvlek 99,80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sloggi 99,66SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bananenman 99,15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raptorix 98,40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fedsingularity 97,57SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strelliestrelson 97,56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Synesius 96,58SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus25euro.nl 93,60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SkyWalker88 93,34SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem Middelkoop 93,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shispeed 92,92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Japie_Tepel 90,04SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BasEnAad 88,33SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Oja als iemand even berekening kan doen voor:
GGGB10YR:IND
GSPT30YR:IND
Graag, ik snap dat nog steeds niet helemaal goed
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Correct is:
Sloggi 108,95
1
2
3
4
5
6122,46 Portugal 30 jaar
118,90 Nokia Corporation
110,18 Griekenland 10 jaar
106,95 ING GROEP
102,64 Microsoft Corpora
102,54 SBM OFFSHORE
(De data voor Griekse 1-jarige obligaties eindigt op 3 september 2012, 5-jarige obligaties op 3 december)
P.S. Rekenwijze: AEX / Jouw favoriete aandelen voor 2013!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2013 11:52:39 ]![]()
![]()
![]()
Fuck mijn nep aandelen gaan beter dan mijn echte
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 07:42 schreef raptorix het volgende:
Kat van Raptorix die als 4e staat
[ afbeelding ]geweldig kapsel ook
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
heb je nog steeds vertrouwen in Nokia?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nokia is aan het dalen omdat er leveringsproblemen zijn bij de nieuwste Lumia's. Maar belangrijker nog, Nokia is een aandeel waar veel mee gespeeld wordt volgens mij, de koersschommelingen zeggen niet zo veel. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat het op de langere termijn beter gaat.
ik heb een tl 2.40 aangeschaft bij een koers van 2,50.
ik hoop dat de kwartaalcijfers een beetje gunstig uitpakken zodat de koers minimaal 2,70 word.
ik heb gelezen dat KPN een emissie wil gaan doen dus dat lijkt mij niet echt gunstig voor de aandeelhouders.![]()
Ik heb er nog steeds vertrouwen in. Ik verwacht een stabiele groei, niet echt een explosie. De toestellen zijn goed, Nokia is een bekende naam en ze hebben Microsoft min of meer achter zich.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:25 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
heb je nog steeds vertrouwen in Nokia?
ik heb een tl 2.40 aangeschaft bij een koers van 2,50.
ik hoop dat de kwartaalcijfers een beetje gunstig uitpakken zodat de koers minimaal 2,70 word.
ik heb gelezen dat KPN een emissie wil gaan doen dus dat lijkt mij niet echt gunstig voor de aandeelhouders.
We zullen zien, morgen komen de cijfers van het eerste kwartaal!![]()
![]()
Raptorix.. weer eens ff een update?People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: