dat heb ik nooit. Volgens mij kan ik gevoelens goed blokkeren. Laat ze pas toe als t wederzijds is. De enige keer dat ík daarmee op mn bek ben gegaan is toen het wederzijds was en later niet meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb ik dus ook. Wat trouwens ook best vaak gebeurt (maar waar je nooit iemand over hoort) is dat je zelf wel gek op iemand bent maar dat dat niet wederzijds is.
En toch kom je dit (ook in het dagelijks leven) op datingsites best veel tegen. Mensen lopen nou eenmaal liever niet te koop met wat "mindere" aspecten. Ik bedenk me in zulke situaties altijd hoe erg ik het nou eigenlijk écht vind. Vrouwen liegen vaak over de kilo's, mannen weer over (lichaams)lengte.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:11 schreef Zelus het volgende:
[..]
vertrouwen is een belangrijk iets, iemand die zich "mooier" maakt dan zij in werkelijkheid is, is voor mij al bijna exit! Waarom? Omdat ik mij dan ga afvragen welke verassingen zij nog meer in petto heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:25 schreef Ctg het volgende:
Ik zit nu sinds een paar dagen op paiq en ik vroeg me af wat jullie nou sturen naar zo'n foto bewonderaar(ster)? Ik heb dus een foto bewonderaarster maar ik heb gewoon geen flauw idee wat ik zou moet sturen behalve:
"hey leuk dat je nat word van me foto.. dat effect heb ik nou eenmaal. Goh ik zie dat jij er net iets bovengemiddeld eruit ziet! K(L)etsen?"
Oke dat was nu even overdreven maar ik heb echt even geen inspiratie
De geacceptterde oneliner die ik gisteren heb gestuurd naar een fotobewonderaarster, was iets in deze trantquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:25 schreef Ctg het volgende:
Ik zit nu sinds een paar dagen op paiq en ik vroeg me af wat jullie nou sturen naar zo'n foto bewonderaar(ster)? Ik heb dus een foto bewonderaarster maar ik heb gewoon geen flauw idee wat ik zou moet sturen behalve:
"hey leuk dat je nat word van me foto.. dat effect heb ik nou eenmaal. Goh ik zie dat jij er net iets bovengemiddeld eruit ziet! K(L)etsen?"
Oke dat was nu even overdreven maar ik heb echt even geen inspiratie
quote:Betrapt bij het bewonderen van mijn foto's. Jij ziet er ook leuk uit op jouw foto, dus zin om eens te kletsen?
Liegen over je lengte? Wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En toch kom je dit (ook in het dagelijks leven) op datingsites best veel tegen. Mensen lopen nou eenmaal liever niet te koop met wat "mindere" aspecten. Ik bedenk me in zulke situaties altijd hoe erg ik het nou eigenlijk écht vind. Vrouwen liegen vaak over de kilo's, mannen weer over (lichaams)lengte.
En zo ook bij andere zaken. Als je iemand echt leuk vindt maakt het gewoon niks uit, hoe hard mensen hier ook roepen dat ze zo oppervlakkig zijn. Als ik voor mezelf kijk wat afknappers waren op uiterlijk gebied; weinig haar, beetje ielig, niet zo lang. En dan naar dates die ik echt leuk vond dan heb ik het meest gehad met een date die even lang was en fikse inhammen hadEn scharrelde ik me een slag in de rondte met een ielige man. Zegt dus niks.
Dit? No way. Taalfouten, ordinair, slechte humor.quote:
Eens met deze postquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is dat erg dan?
Ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad terwijl ik volgens mij best leuk ben. Kom gewoon nooit iemand tegen met wie het echt klikt.
Goed goed, bij de taalfouten gaat het wel mis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit? No way. Taalfouten, ordinair, slechte humor.Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat serieus leuk vindt.
Dat is mannelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Viking84 het volgende:
misschien is er wel iets mis met jou, dat jij de behoefte voelt overal je leuter in te steken
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg echt een beetje het gevoel dat je leukheid wordt afgemeten aan het aantal relaties dat je hebt gehad
, want er moet wel iets mis met je zijn als je nog nooit een relatie hebt gehad. Nee misschien is er wel iets mis met jou, dat jij de behoefte voelt overal je leuter in te steken
Joh, die had het gewoon druk. Ik zeg meestal Hoi + naam, niks vreemds aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Woow woow het regent ineens speeddate verzoeken op Paiq![]()
En dan zeg ik "Hoi" wat denk je?
Bam, geannuleerd
Nee. Da's niet waar. Want ik ben hartstikke leuk en ik heb nog nooit een relatie gehadquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg echt een beetje het gevoel dat je leukheid wordt afgemeten aan het aantal relaties dat je hebt gehad
is voor andere mensen een heel makkelijk punt om zichzelf beter over te voelen tov van iemand die voor wat dan reden ook minder ervaring heeft. Kunst is om je er niks van aan te trekken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Viking84 het volgende:
, want er moet wel iets mis met je zijn als je nog nooit een relatie hebt gehad. Nee misschien is er wel iets mis met jou, dat jij de behoefte voelt overal je leuter in te steken
das yuki haar ventquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Woow woow het regent ineens speeddate verzoeken op Paiq![]()
En dan zeg ik "Hoi" wat denk je?
Bam, geannuleerd
Oke kijk, dat is een leuk voorbeeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
De geacceptterde oneliner die ik gisteren heb gestuurd naar een fotobewonderaarster, was iets in deze trant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |