om een rokje aan te trekken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:08 schreef Suikertante het volgende:
Neeeee dit meen je niet!
Neem dan een chihuahua
hoe meer lagen hoe beterquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:10 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb mijn nicht zo'n rokje cadeau gedaan bij de geboorte van haar dochter. Hij stond erg leuk, vooral toen ze wat ouder was.
Een rokje op zich vind ik eigenlijk niet eens zo gek (hoewel ik denk dat hij de eerste weken niet echt op z'n plek blijft zitten?), maar dit is zo groot, versierselig, alsof je een enorme strik in haar haar doet terwijl ze maar twee haren heeft, zeg maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
om een rokje aan te trekken?
Mijn dochter draagt eigenlijk helemaal geen rokjes![]()
Maar daarom mag ik zo'n rokje nog wel sooo cute vinden
Echt? Zo'n strik om een kale kop vind ik ook geen gezicht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Een rokje op zich vind ik eigenlijk niet eens zo gek (hoewel ik denk dat hij de eerste weken niet echt op z'n plek blijft zitten?), maar dit is zo groot, versierselig, alsof je een enorme strik in haar haar doet terwijl ze maar twee haren heeft, zeg maar.
dat denk ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
jouw meisje kan dat vast ook heel goed hebben, zo'n suikerspin![]()
Ik vind het ook leuk als ik die kleertjes zo kan doorschuiven <3quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:31 schreef Marrije het volgende:
Wat leuk, om dezelfde kleertjes zo te zien bij jouw twee dochters.
Ohhhhhhhhhh, zo cute!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:28 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vestje van Mila geweest, veeeeel gedragen door de oudste en inmiddels draagt de jongste hem af <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Oh dear! Dat móet ik allemaal kopen van mijn hormonen!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |