ach even laten doen en je bent het zo vergetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Na de hele discussie over Vinnie vind ik dit niet zo`n fijne TT
Nou ligt eraan, ik vind geven ook geen probleem hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:39 schreef ChesterPerry het volgende:
orale seks is eigenlijk alleen maar chill om te krijgen
slaapzequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:39 schreef ChesterPerry het volgende:
niet echt relevant maarja ik ga slapen
hahahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:39 schreef ChesterPerry het volgende:
hahahahha omgquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:40 schreef Tropanzia het volgende:
Godverdomme wat een geile chinees in de OP. Mogen jullie daar al wel naar kijken stelletje belhamels?
Ja ik ben hier ook weg. laters en slaap lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Dit gaat te furrrr, ik ga slapen, slaaplekker
Salami, of?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Mama zegt altijd dat ik alleen naar vreemde vrouwen mag kijken als ik mama kwijt ben in de supermarkt, maar meestal ga ik dan eerst stiekem langs de slager om een plakje worst te halen.
Welterustenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:39 schreef ChesterPerry het volgende:
Sweet dreams Superquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
Ik ga slapen. Want dat wilde ik 42 minuten geleden al.
Slaap lekker![]()
wie is dat meisje dan roquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:42 schreef Ro-ald het volgende:
Zou ik die foto hier posten met Filemon?
Of na ja voor diegene die hem willen zien kan ik ook via dm sturen.
Ja gewoon hier posten!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:42 schreef Ro-ald het volgende:
Zou ik die foto hier posten met Filemon?
Of na ja voor diegene die hem willen zien kan ik ook via dm sturen.
quote:
trusten baasquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
slaap lekker stuquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
ik heb hem lekker al gezienquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij wel alleen bazen hebben mijn Facebook
Hij heeft na dat programma meer dan 1000 volgers gekregenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:46 schreef TBakkert het volgende:
wel bazenfoto
alleen ik was half in slaap gevallen vlak voor dat programma met je vriend erin, die moet ik dus later eens terugkijken
vetquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij heeft na dat programma meer dan 1000 volgers gekregen
done.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:50 schreef Ro-ald het volgende:
Wie heeft er hier allemaal Twitter? Volg mij: @RoRoald
quote:
iedereen was slapen volgens mij, ik ook, maar ik kan dat natuurlijk weer nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:55 schreef Ro-ald het volgende:
Is deze SC nu dood terwijl ik eindelijk internet heb?
Als ik nu ga slapen,kan ik sowieso niet slapenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
iedereen was slapen volgens mij, ik ook, maar ik kan dat natuurlijk weer niet
know that feel, bro...quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:58 schreef supersof het volgende:
Ik wil wel slapen. Maar lukt niet meh
Yes nog iemand die niet kan slapenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:58 schreef supersof het volgende:
Ik wil wel slapen. Maar lukt niet meh
broquote:
ik wil liever wel slapen hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Yes nog iemand die niet kan slapen
Hahaha
quote:
quote:
quote:
van 12 tot 17 dus valt meequote:
hoeveel jaar moet je dan nogquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
ik moet morgen naar school, maar ben er helemaal klaar mee
ik zit in de 4e... tot de 6e.quote:
oh ja dat is nog een tijd. Maar daarna heb je wel een mooi papiertjequote:
ja, dat kloptquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja dat is nog een tijd. Maar daarna heb je wel een mooi papiertje
hoe bedoel jequote:Op woensdag 23 januari 2013 01:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, dat klopt
als ik die al niet zou krijgen, dan zou ik nu al lang klaar zijn
Slaap lekker manquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:12 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet nu toch nog maar een keer proberen te slapen, nogmaals trusten Roald en Supersof![]()
jepquote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:12 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet nu toch nog maar een keer proberen te slapen, nogmaals trusten Roald en Supersof![]()
ik volg geen mensen op commandoquote:
lekkaahquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Niets lekkerder dan java kroepoekjes
mm mm vielleichtquote:
YESquote:
duits misschienquote:
DOEI.quote:
succes met de toetsquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:52 schreef msacras het volgende:
Voor het eerst deze week dat ik wel vertrouwen heb in een toets die ik ga maken. Dat is een goed teken.
Verder verschrikkelijk geslapen maar dat mag de pret niet drukken. Goeiemorgen
haha slimquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:00 schreef Monsieursander het volgende:
Wekker ging af tijdens luistertoets
haha krijg nou watquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:11 schreef msacras het volgende:
Eigenlijk zijn deen
smiley excact hetzelfde, behalve dan dat de mond is omgedraaid. Zelfde oogjes en traan enzo
Ik dacht altijd dat dequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:11 schreef msacras het volgende:
Eigenlijk zijn deen
smiley excact hetzelfde, behalve dan dat de mond is omgedraaid. Zelfde oogjes en traan enzo
volgens mij krullen ze evenveelquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het mondje vankrult wat meer dan
dacht ik
stage vandaag?!quote:
jazeker. Half dagje maarquote:
ah lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef supersof het volgende:
[..]
jazeker. Half dagje maaren morgen en vrijdag vrij
jepquote:
pepperoniquote:
Ik kan alles met mijn voeten dushi, dat weet je tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan kan je niks meer doen
ohja dat was ook zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan alles met mijn voeten dushi, dat weet je toch
omdat je geen zin hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:57 schreef ChesterPerry het volgende:
zo net wakker, waarom stel ik altijd alles uit men
zondequote:Op woensdag 23 januari 2013 15:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Nederlands verneukt. High five mensen.
* Pizza_Pepperoni high five!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:04 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik denk dat het komt omdat je er woont en men dan verwacht dat je het dan wel op behoorlijk niveau kan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:26 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
En Nederlands wordt dan meestal ook nog eens tyfusstreng nagekeken. Bij mij tenminste
Ik hoop op een voldoendequote:
Jij haalt sowieso een onvoldoende zo te zienquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
* Pizza_Pepperoni high five!
Ja, bij mij wordt het ook streng nagekeken hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:26 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
En Nederlands wordt dan meestal ook nog eens tyfusstreng nagekeken. Bij mij tenminste
Ik gister rekenenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:04 schreef Angel-Joy het volgende:
vast welquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hoop op een voldoende
[..]
Jij haalt sowieso een onvoldoende zo te zien
[..]
Ja, bij mij wordt het ook streng nagekeken hoor
Mijn Nederlands bestaat uit toetsen over straattaal (quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hoop op een voldoende
[..]
Jij haalt sowieso een onvoldoende zo te zien
[..]
Ja, bij mij wordt het ook streng nagekeken hoor
Oh myquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn Nederlands bestaat uit toetsen over straattaal
Taalbeschouwing noemen ze het, we moeten de taalverandering voor blijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou serieus een klacht indienen, je leert daar toch helemaal niets van?
Elke les Nederlands is saaiquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Is leuker dan een saaie les hoor
Meh. Taalbeschouwing houdt eigenlijk in dat je gaat inzien hoe je naar een bepaalde taal kijkt (onder andere), ik denk dat hij dan beter aan de gang kan gaan met iets andere talen als lesstof (oud Nederlands of een dialect wat dicht bij de regio ligt). Straattaal is zo waardeloos en slecht voor je grammaticaquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Taalbeschouwing noemen ze het, we moeten de taalverandering voor blijven
wat praat je kahbaquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:59 schreef ChesterPerry het volgende:
straattaal is eigenlijk best rullevant op het mbo
Ik kan hier op antwoorden met een woord:quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Poor you
[..]
Ook je toets verpest?![]()
En wtf, straattaal
Ik ben jaloers hoor P_P
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:04 schreef ChesterPerry het volgende:
Als je hulp nodig heb met straattaal lessen, ik kan voor iedereen hier bijles geven ¤5-. per uur p.p
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:04 schreef ChesterPerry het volgende:
Als je hulp nodig heb met straattaal lessen, ik kan voor iedereen hier bijles geven ¤5-. per uur p.p
Terechte klacht, ik had het gisteren ook verpestquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik kan hier op antwoorden met een woord:
Wiskunde
Zegt genoeg.x 123128679123
Ja ik weet het niet, zoals ik er nu voor sta niet. Ik kan het nog wel ophalen allemaal maar meh.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Terechte klacht, ik had het gisteren ook verpest
Maar las in R&P dat je misschien niet overgaat?
Zoiets had ik vorige jaar, door omstandigheden thuis haalde ik slechte cijfers, uiteindelijk niet over kunnen gaan omdat ik 0.2 punten tekort kwamquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, zoals ik er nu voor sta niet. Ik kan het nog wel ophalen allemaal maar meh.
I knowquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zoiets had ik vorige jaar, door omstandigheden thuis haalde ik slechte cijfers, uiteindelijk niet over kunnen gaan omdat ik 0.2 punten tekort kwam
Maar wel jouw cijfers ophalen, je hebt nog 2 periode, geloof me, anders krijg je echt spijt
Ik zit nu ook in 4 havo, dus jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
I know
Maar ik ben in de 4e ook al blijven zitten dus ik kan niet nog een keer.
Ja ik wil heel graag m'n cijfers oophalen maar ik weet niet of ik het wel kan. Qua intelligentie kan ik het wel maar door alle omstandigheden en drukte en mijn onstabiele-ik weet ik niet of het lukt.
Alsjeblieft zeg het is nog maar fucking januari. Toen ik in 4VWO zat rond deze tijd van het jaar stond ik een 2 voor Duits, een 3 voor Wiskunde en een 4 voor Scheikunde, Natuurkunde en Biologie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
I know
Maar ik ben in de 4e ook al blijven zitten dus ik kan niet nog een keer.
Ja ik wil heel graag m'n cijfers oophalen maar ik weet niet of ik het wel kan. Qua intelligentie kan ik het wel maar door alle omstandigheden en drukte en mijn onstabiele-ik weet ik niet of het lukt.
4V is véel makkelijker dan 5V. Bovendien telt bijna alles nu voor m'n schoolexamen mee, de situatie is dus niet ideaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg het is nog maar fucking januari. Toen ik in 4VWO zat rond deze tijd van het jaar stond ik een 2 voor Duits, een 3 voor Wiskunde en een 4 voor Scheikunde, Natuurkunde en Biologie.
Ben toch heel netjes overgegaan dat jaar uiteindelijk.
Dan was jij wss gewoon lui in het begin en daarna je best gaan doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg het is nog maar fucking januari. Toen ik in 4VWO zat rond deze tijd van het jaar stond ik een 2 voor Duits, een 3 voor Wiskunde en een 4 voor Scheikunde, Natuurkunde en Biologie.
Ben toch heel netjes overgegaan dat jaar uiteindelijk.
Heb je al gepraat met je mentor ofzoiets?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:18 schreef msacras het volgende:
[..]
4V is véel makkelijker dan 5V. Bovendien telt bijna alles nu voor m'n schoolexamen mee, de situatie is dus niet ideaal.
Dit, een vriendin van me had het ook heel zwaar op een zeker moment en mocht wegens die omstandigheden toch door naar V4, maarja, dat is natuurlijk niet V5, maar misschien dat het wel helpt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb je al gepraat met je mentor ofzoiets?
Ja wel eens... lang geleden haha. Maar ik moet sowieso volgende week ofzo samen met psych en school gaan praten dus dan ga ik het er ook ff over hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb je al gepraat met je mentor ofzoiets?
Kan je beter maar wel doen inderdaad, hij/zij is er om je te helpen tenslottequote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja wel eens... lang geleden haha. Maar ik moet sowieso volgende week ofzo samen met psych en school gaan praten dus dan ga ik het er ook ff over hebben.
Ja mja tegenwoordig heb je met een hoger niveau meer kans op een baan dan met een laag niveauquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:32 schreef Ro-ald het volgende:
School
Student zijn
Niet meer naar school hoeven te gaan
hahaha ik moest lachen om het bakje rijstquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
FOK!ker: A-J, ik heb je hulp nodig.
Ik: wat dan?
Hij: ik vind een Aziatische meisje leuk, en wil eens een praatje met haar maken, is er iets waar jullie gek op zijn?
Ik: geef haar een bakje rijst.Racisten, overal.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
FOK!ker: A-J, ik heb je hulp nodig.
Ik: wat dan?
Hij: ik vind een Aziatische meisje leuk, en wil eens een praatje met haar maken, is er iets waar jullie gek op zijn?
Ik: geef haar een bakje rijst.Racisten, overal.
Of je kan gewoon geen niveau 3 aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja mja tegenwoordig heb je met een hoger niveau meer kans op een baan dan met een laag niveau
Ja natuurlijk, maar het is wel sneu dat mensen zo snel beoordelen op niveau.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of je kan gewoon geen niveau 3 aan
Ja dat welquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het is wel sneu dat mensen zo snel beoordelen op niveau.
Niveau 3 van wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of je kan gewoon geen niveau 3 aan
Wat moest ik anders zeggen danquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ik moest lachen om het bakje rijst
Schaam je iddquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Toen ik klein was zei ik ooit tegen mij neef dat hij een andere vriend van mij wel aardig zou vinden omdat die ook zwart was![]()
Ik schaam me nog steeds als ik terug kijk
Net als stages die alleen niveau 4 mensen willen omdat die "slimmer" zouden zijn en uiteindelijk het denkvermogen van een aardappel blijken te hebben. Ik snap dat gewoon nietquote:
Oh, zo. Zit er op het mbo nou echt heel veel verschil tussen die niveaus? En werkt het als een soort leerjaren (je begint in niveau 1, dan 2, dan 3 en dan 4) of is het meer dat je gewoon niveau 3 van mbo hebt en dat dat 4 jaar doet ofzo?quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Net als stages die alleen niveau 4 mensen willen omdat die "slimmer" zouden zijn en uiteindelijk het denkvermogen van een aardappel blijken te hebben. Ik snap dat gewoon niet
niveau 1 is voor jongeren die op de een of andere manier het vmbo niet af kunnen maken, je begint in principe bij niveau 2.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh, zo. Zit er op het mbo nou echt heel veel verschil tussen die niveaus? En werkt het als een soort leerjaren (je begint in niveau 1, dan 2, dan 3 en dan 4) of is het meer dat je gewoon niveau 3 van mbo hebt en dat dat 4 jaar doet ofzo?
Ja, ik heb zeg maar mbo niveau 2 gedaan. En die opleiding duurde twee jaar. Zo is dat ook bij 3 dat je er 3 jaar over doet en bij niveau 4 ,4 jaar. 3 & 4 zijn de moeilijkste niveaus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh, zo. Zit er op het mbo nou echt heel veel verschil tussen die niveaus? En werkt het als een soort leerjaren (je begint in niveau 1, dan 2, dan 3 en dan 4) of is het meer dat je gewoon niveau 3 van mbo hebt en dat dat 4 jaar doet ofzo?
Aha ik snap hem, een beetje net als metquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niveau 1 is voor jongeren die op de een of andere manier het vmbo niet af kunnen maken, je begint in principe bij niveau 2.
Maar je merkt wel dat iemand van niveau 4 klas 1 niet veel slimmer is dan iemand van niveau 3 klas 3
Niveau 2 is 2 jaar
Niveau 3 is 3 jaar
Niveau 4 is 4 jaar.
Ik heb niveau 2 afgerond waardoor ik instroomde in klas 2 van niveau 3 en dus 2 jaar niveau 3 moest doen ipv 3
niveau 1 duurt 1 jaar en je moet verplicht daarna niveau 2 doen omdat dat als startkwalificatie gezien wordtquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Aha ik snap hem, een beetje net als met
vmbo = 4 jaar,
havo = 5 jaar,
vwo = 6 jaar
Maar dan heet het niveau. En net als dat je ook van 5havo naar 5vwo kan doorstromen ofzo.
Maar hoelang duurt nivaeu 1 dan? Of is dat een soort tussenjaar zodat je daarna naar niveau 2 kan?
je hoeft ook geen niveau 1 te doen als je je vmbo diploma hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb geen niveau 1 gedaan op het mbo?Gewoon meteen naar 2.
Ja ik heb vmbo & mbo niveau 2 diplomaquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hoeft ook geen niveau 1 te doen als je je vmbo diploma hebt
ja ik heb momenteel mijn vmbo en mbo 2 diploma en daar hoop ik dit jaar mbo 3 aan toe te voegenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik heb vmbo & mbo niveau 2 diploma
Na mijn diploma uitreiking,heb ik niets gedaan
Alles goed?quote:
Dat klinkt niet heel positiefquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik leef nogmet jou dan?
Die hebben heel vaak een meetquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Er komt een SEX meet, gaan we het crashen?
Geen Wedding Crashers maar Meet Crashers. Geniaal welquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Er komt een SEX meet, gaan we het crashen?
ach voel me gewoon al sinds zondag heel erg moe, gaat wel weer overquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel positief![]()
Ja wel oke. beetje ziekjes aan het worden dat welEn ik ben beetje met mezelf in de knoop volgens mij
Moet je wel in de gaten houden. Langer dan 2-3 weken moet je wel even naar HA gaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach voel me gewoon al sinds zondag heel erg moe, gaat wel weer over
Awh dat is helemaal kutAls je maar naar je intuïtie luistert
Wat is gezellig?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar wel heel gezellig altijd!!!!
Die meets natuurlijk. ;')quote:
Ja komt wel goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je wel in de gaten houden. Langer dan 2-3 weken moet je wel even naar HA gaan![]()
Ja het is zo stom ook. Ik kan voor mezelf maar niet duidelijk krijgen hoe ik me nou echt voel ofzo.
Ik denk dat je iets anders bedoelt dan waar ik het over hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja komt wel goed
Hmm anders gewoon proberen er niet aan te denken en even relaxen
ja ik snapte je wel maar ik bedoelde dat je sowieso even wat afstand van alles moet nemenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets anders bedoelt dan waar ik het over hebHet gaat niet over een bepaald persoon hoor
Nee maar er wordt hier gemeld dat het gezellig isquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar Promi is toch nooit bij een SEX meet geweest? Of wel?
Nouja ik ben bang dat ik dat al te lang doe. Mijn moeder wees me altijd op mijn doorzettingsvermogen en gaf me altijd mee dat de meeste mensen al in mijn situatie na alles wat ik mee heb gemaakt, zwaar depressief thuis zouden zitten. Maar ik weet niet of dat nou aan mij ligt of aan het feit dat ik het onbewust gewoon heel erg wegstop ofzo. Het is gewoon stom. Ik zou me ook niet gelukkig moeten voelen en ik ben het ook niet, maar toch laat ik het niet zien. ook aan mezelf niet. vaak genoeg dat ik gewoon nog vrolijk ben. Zou je denken: nou fijn toch. maar ik weet niet, vind het raar..quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik snapte je wel maar ik bedoelde dat je sowieso even wat afstand van alles moet nemen
hm ja dat is een lastige inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja ik ben bang dat ik dat al te lang doe. Mijn moeder wees me altijd op mijn doorzettingsvermogen en gaf me altijd mee dat de meeste mensen al in mijn situatie na alles wat ik mee heb gemaakt, zwaar depressief thuis zouden zitten. Maar ik weet niet of dat nou aan mij ligt of aan het feit dat ik het onbewust gewoon heel erg wegstop ofzo. Het is gewoon stom. Ik zou me ook niet gelukkig moeten voelen en ik ben het ook niet, maar toch laat ik het niet zien. ook aan mezelf niet. vaak genoeg dat ik gewoon nog vrolijk ben. Zou je denken: nou fijn toch. maar ik weet niet, vind het raar..
Ik ken je verder niet hoor, maar het idee dat het iets slechts is als je emoties wegstopt is onderhand niet meer zeer gangbaar. Iedereen gaat anders met hun emoties om, als je je vrolijk voelt, wees daar dan blij mee en wees blij als je sterker uit een situatie bent gekomen dan 'normaal' zou zijn. Nogmaals, ik ken jou nog je situatie, dus als ik nu iets heel stoms en ongevoeligs zeg, mijn excuses negeer deze reactie dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja ik ben bang dat ik dat al te lang doe. Mijn moeder wees me altijd op mijn doorzettingsvermogen en gaf me altijd mee dat de meeste mensen al in mijn situatie alles wat ik mee heb gemaakt, zwaar depressief thuis zouden zitten. Maar ik weet niet of dat nou aan mij ligt of aan het feit dat ik het onbewust gewoon heel erg wegstop ofzo. Het is gewoon stom. Ik zou me ook niet gelukkig moeten voelen en ik ben het ook niet, maar toch laat ik het niet zien. ook aan mezelf niet. vaak genoeg dat ik gewoon nog vrolijk ben. Zou je denken: nou fijn toch. maar ik weet niet, vind het raar..
Nogalquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hm ja dat is een lastige inderdaad
mja zoals pizza al zei gaat iedereen anders met z'n emoties om, het is kut natuurlijk maar het komt vast wel goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NogalNiet dat ik graag in een depressie wil zitten hoor
Dat bedoel ik niet
Oh je hoeft je excuses niet te maken hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet hoor, maar het idee dat het iets slechts is als je emoties wegstopt is onderhand niet meer zeer gangbaar. Iedereen gaat anders met hun emoties om, als je je vrolijk voelt, wees daar dan blij mee en wees blij als je sterker uit een situatie bent gekomen dan 'normaal' zou zijn. Nogmaals, ik ken jou nog je situatie, dus als ik nu iets heel stoms en ongevoeligs zeg, mijn excuses negeer deze reactie dan.
Dat vertel ik mezelf al 23 jaar haha. Op een gegeven moment houdt die hoop gewoon op. Denk ik danquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja zoals pizza al zei gaat iedereen anders met z'n emoties om, het is kut natuurlijk maar het komt vast wel goed
klopt ja, ik vind deze hele week vrij deprimerend, Januari lijkt altijd zo lang te duren gvdquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef Ro-ald het volgende:
Maandag was de meest deprimerende dag van het jaar.
Nergens last vanquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt ja, ik vind deze hele week vrij deprimerend, Januari lijkt altijd zo lang te duren gvd
Helleuquote:
quote:
Ook niet. zie hierboven.quote:
Inderdaad, programma's als "Herken de Homo!" of "De eerste Keer"quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme zegDe verloedering van de Nederlandse televisie: Kan het nog erger? Ja hoor:
Huisje, boompje, BarbieOp RTL 5 natuurlijk.. hoe kan het ook anders
ik las het jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet. zie hierboven.
Wat is er?of wil je niet zeggen hier?
Het was vroeger nog aardig. Robinson is een geweldig programma en So you think you can dance. ook nog wel `aardig'' maar sinds ze oh oh cherso zijn gaan uitzenden lijkt het wel alsof ze alleen maar ergere tv willen makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad, programma's als "Herken de Homo!" of "De eerste Keer"
Hoe zijn je tentamens gegaan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik las het ja
neuh weet niet. Gewoon same old shit.
Oh dat zou echt wel fijn voor je zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Verrassend goed![]()
waarschijnlijk haal ik dit jaar zelfs nog wel
He Sofquote:
ja preciesquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat zou echt wel fijn voor je zijnHeb je in ieder geval 1 last minder
Maar nu je weet dat je het nog kan halen, krijg je wel meer motivatie en vertrouwenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja preciesmaar ik moet nog steeds enorm veel ervoor doen hoor
Dat is waarquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nu je weet dat je het nog kan halen, krijg je wel meer motivatie en vertrouwen
Wat wil je lezen danquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He SofWat ik nog was vergeten te vragen vannacht, mag ik eens iets van je lezen?
![]()
Maakt niet uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat wil je lezen danMijn verhalen zijn echt niet goed ofzo hoor
ik heb wel wat nieuwsberichten van schoolquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt niet uitBen er wel benieuwd naar
Waar schrijf je over, heb je een bepaald terugkerend thema?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat wil je lezen danMijn verhalen zijn echt niet goed ofzo hoor
Nee ik bedoel gewoon fictieve verhalenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel wat nieuwsberichten van school
Hypo, duifjequote:
Ik schrijf gewoon fictie, voor meisjes/vrouwen. Alleen ik maak het nooit afquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar schrijf je over, heb je een bepaald terugkerend thema?
Ik zal eventjes kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon fictieve verhalen
habibiquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie, ..
eh[insert koosnaampje]
Hypo, rolmopsjequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie, ..
eh[insert koosnaampje]
quote:
gezondheidquote:
heb je al korte verhalen geprobeerd, van gewoon een pagina?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik schrijf gewoon fictie, voor meisjes/vrouwen. Alleen ik maak het nooit af
Zaterdag weerquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]_!
Heppie wil je dat nooit meer zeggen?alsjeblieft?
Ik schaam me als ik het aan mensen laat lezenquote:
Nee want daar zijn mijn ideeen te groot voor. Maar kan het wel gaan proberen jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
heb je al korte verhalen geprobeerd, van gewoon een pagina?
Moet je niet doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik schaam me als ik het aan mensen laat lezenEn ik kom erachter dat ik niks op mn laptop heb staan. Ik kijk zo ff op mn pc goed
paarsquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
Welke tumtums vinden jullie het lekkerste?
Ik paars
quote:
Ieeeh gele en oranje snoepjes zijn het minst lekker : ( meestal geef ik ze wegquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso zijn paarse/roze/rode snoepjes vaak het lekkerste
aan de overheid?quote:
Die witte, zijn dat ook geen speciale?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef supersof het volgende:
Oh die gespikkelde zijn ook wel leuk, maar ligt eraan welke kleur eronder zit.
nee ik ahd net een groene met spikkelsquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die witte, zijn dat ook geen speciale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |