het is first person open wereld, dus jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vind shooters (zoals CoD en Battlefield) helemaal niks, maar ik vind open wereld games (zoals Just Cause 2 en GTA) en games met een tof verhaal (zoals Uncharted) zeer gaaf. Ga ik Far Cry 3 leuk vinden?
Top. Dan ga ik het kopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is first person open wereld, dus ja
Red je vrienden uiteraard. Wat ben ik daar blij mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welk einde gekozen?
Ben benieuwd naar FC4
verstandige keuze jaquote:Op maandag 15 juli 2013 06:27 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Red je vrienden uiteraard. Wat ben ik daar blij mee.
Ziet er uit als de volledige game, met Lost Expeditions packquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Wil toch nog Far Cry 3 kopen en zag deze actie: http://www.onlinekeystore(...)on-CD-KEY-UPLAY.html
Maar vraag me af of het wel het hele spel is en niet alleen die DLC. Het is geen geld namelijk.
Ah ok. Dan zo eens kopen denk ik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:20 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ziet er uit als de volledige game, met Lost Expeditions pack
Heb je alvast toegevoegd hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:17 schreef rubbels het volgende:
Als er mensen zijn die de co-op met mij willen spelen op pc, voeg me dan even toe: rubbels1995
Far Cry 4?!!?!quote:Far Cry 4 op 4 april 2014?
'Did I ever tell you the definition of insanity?'... Toen de wereld deze legendarische woorden op de E3 van 2011 voor het eerst uit de mond van de geflipte Vaas Montenegro hoorde, was het direct duidelijk: Far Cry 3 gaat motherfucking bruut worden! Dat werd het ook, en Ubi's game was zelfs PU's game van 2012! Helaas legde Vaas wel het loodje...
Toch lijkt het erop dat de psychotische baas weer een rol in Far Cry 4 gaat vertolken. Misschien een prequeliaans verhaal dat draait om de vraag hoe hij zo'n gigantische freak is geworden? Op een mysterieus teaserplaatje zien we meneer Montenegro namelijk in een isoleercel, omringt door allerlei intrigerende teksten. Eén ervan leest 04.04.2014 - zou dit de datum zijn waarop de game officieel wordt aangekondigd?
Van ons mag het ook best al eerder, hoor...
bron
Hope soquote:
Welke video?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hope so
En hij had het eigenlijk al een hint gegeven in een video...
Zo kwam het bij mij iig over
Ik zou 'm zeker spelen als ik jou was.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfff moet hem nog steeds een keer gaan spelen.
Had hem toen gekocht voor 10 euro, maar nog steeds niet aangeraakt.
Dit topic herinnert mij er ineens aan.
Ik was eerst van plan om Blood Dragon te kopen. Ik had de demo al een aantal keer opnieuw gespeeld. Zag er zeker gaaf uit. Maar je speelt inderdaad een aantal uurtjes dat spel (totdat je alles hebt gehaald), en daarna nooit meer (is bij mij nu ook met Far Cry 3). Dan is het eigenlijk wachten op het volgende deel. En bij dat deel gebeurt dat ook weer. Daarom denk ik dat ze niet alleen op de story, maar ook vooral op MP moeten richten. Multiplayer kan de lengte van een spel behoorlijk verlengen.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:20 schreef Platina het volgende:
Heb van de week Blood Dragon gekocht, 5 euro voor wat extra uurtjes. Leuke sfeer in de uitbreiding maar ik merk toch wel dat het weer eentonig begint te worden om al die kampen weer te bevrijden. Fantastisch spel dat Far Cry 3, maar het valt iets te veel in herhaling.
okquote:Op zondag 16 maart 2014 12:11 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb Far Cry 3 op mijn Laptop gespeeld begin 2013 en is een bijzondere shooter .
Maar ik vind toch games spelen op een gameconsole relaxter spelen en wilde toch weer eens Far Cry 3 aanschaffen op de Xbox 360 .
Vanwege de mooie openworld game en de vijanden uitschakelen op lange afstand met een sniper rifle vind ik fantastisch .
Ik probeer de game voor ¤20,00 nieuw te kopen .
Dat weet niemand nog.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:16 schreef abruzzese het volgende:
Maar komt Far Cry 4 ook naar de Xbox 360 ???
Ik hoef echt alleen maar de gewone versiequote:Op zondag 16 maart 2014 12:20 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dat weet niemand nog.
Dit lijkt me trouwens wel een goeie deal: http://www.preordersonly.(...)?source=budgetgaming
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |