Ben benieuwd, vind die site er nou niet bijzonder interessant uit zien...quote:
1 April 2007quote:
Dit wordt echt sick!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:41 schreef -CRASH- het volgende:
Niks 1 April
IT'S THE REAL DEAL
En let eens op bij 1:45
Vanaf 1 mei kan je de game downloaden
Zeker nice.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:41 schreef -CRASH- het volgende:
Niks 1 April
IT'S THE REAL DEAL
En let eens op bij 1:45
Vanaf 1 mei kan je de game downloaden
Zo moeilijk is dat niet, gewoon op de juiste momenten op de knoppen drukken. X, B en A en dat word de hele tijd herhaald, gewoon goed timenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:50 schreef janrad het volgende:
Het gevecht met Hoyt lukt mij dus absoluut niet. Absoluut de domste bossfight die ik ooit heb gezien.
Die big daddies moet je op hun hoofd schieten. Met een sterke sniper een headshot maken en ze zijn meteen dood, met een automatisch geweer op hun hoofd knallen werkt ook, wel blijven bewegen, want ze komen op je af en als je te dichtbij staat slaan ze je neer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:00 schreef hvan het volgende:
[..]
Die mannetjes uit het 2e plaatje, die kom ik ook regelmatig tegen. Hoe kan je die makkelijk omleggen? Ik kan met mijn AK47 blijven schieten, maar deze mannetjes blijven rustig overeind. irritante is dat ik tot nu toe nog maar 1 wapen tegelijk mee op pad kan nemen
De Rakyat bedoel je? Gebeurt niks mee, alleen de Rakyat die in de buurt staan zullen op je schieten, rijd 100 meter verder en ze doen alsof er niks gebeurt is. Ik maak ze regelmatig dood, ze hebben weinig health, kutwapens en dragen vaak fetisj beeldjes die toch wel wat opleveren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:55 schreef maurisioo het volgende:
wat gebeurd er trouwens als je een vriend per ongeluk hebt ondergereden en ze zich vijandig gaan gedragen? is dat erg?
Ja, je kan A.I. plaatsen, vijandig of vriendelijk. Vijandig = piraten en privateers, maar Jason staat daar ook tussen, je hebt iig veel keuze. Bij de vriendelijke veel minder, een paar Rakyat mensen en wat locals en dat is het, stuk of zeven maarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef maurisioo het volgende:
Is het mogelijk om maps te maken en daar bv. bots te laten spawnen? Lijkt me leuk om een fort te maken die je moet veroveren.
Moet je die downloaden of zit die er bij de game in?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:56 schreef Mark94 het volgende:
Oja ik zag gisteren dat die Xbox 360 update er was. Ik had in 3,5 uurtjes alle camps al weer heroverd.
Kan niet, je moet gewoon de kampen veroveren waardoor het weer veilig word.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:14 schreef umlaut het volgende:
Heb nu het spel uitgespeeld, maar op het 2de eiland kom ik steeds kapers tegen die me gaan vermoorden omdat ik geen kaperpak meer draag, hoe doe ik dat pak weer aan?
Is een gratis update.quote:Op zondag 14 april 2013 19:17 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Moet je die downloaden of zit die er bij de game in?
quote:Op zondag 14 april 2013 19:17 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Kan niet, je moet gewoon de kampen veroveren waardoor het weer veilig word.
Ik had al die kampen gedaan toen ik dat pak nog had, dan heb je nog best veel vrijheid, beter ook, want ik kwam elke 5 minuten wel vijanden tegen buiten de kampenquote:
haha dank je voor je late reactie, game is inmiddels uit gespeeld.quote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Die big daddies moet je op hun hoofd schieten. Met een sterke sniper een headshot maken en ze zijn meteen dood, met een automatisch geweer op hun hoofd knallen werkt ook, wel blijven bewegen, want ze komen op je af en als je te dichtbij staat slaan ze je neer.
15 euro op PCquote:Op maandag 15 april 2013 12:42 schreef Mark94 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel die Blood Dragon gaat kosten.
Ze zouden het gewoon als een uPlay reward moet maken.
Dus dat je bijvoorbeeld de achievements Fully Inked (Earn every tattoo by learning all the skills) moet halen en hem dan kan unlocken.
Maar nee dat zal zeker niet gebeuren. Ze willen overal geld uit halen.
Niemand?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:04 schreef bjorntju het volgende:
Ik heb een key voor een full PC versie van Far Cry 3 gekregen bij mijn OCZ SSD, maar ik heb de game al en ik heb geen zin om hem te verkopen via eBay etc. De eerste die hieronder zegt dat hij hem wilt krijgt hem, Geen PM's aub
De key moet je redeemen via de Ubisoft store en dan kan je hem via Uplay downloaden, dus niet via Steam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |