Ik vond hem best aardig hoorquote:
Hoe oud is die gast eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #886] Chocotaart. Ik wil het
HIER AJB
Begin 20quote:
Komt een beetje achterbaks op mij over als hij zo over anderen praat. Maar goed, wie ben ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond hem best aardig hoorIn tc was ook wel leuk
weet niet preciesquote:
Nou inderdaad.. Heb hem helemaal verkeerd ingeschatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt een beetje achterbaks op mij over als hij zo over anderen praat. Maar goed, wie ben ik
Ja maar dat was ervoor hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt een beetje achterbaks op mij over als hij zo over anderen praat. Maar goed, wie ben ik
Inderdaad. moet zeggen dat ik hem ook wel tof vond hoor. Maar nu zeker in die SC bah. smerigquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lag echt wel relaxed.
Haha jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]gelukkig ben ik niet bovenop je gerold
ja doe maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
wil me borsthaar zo zetten eigenlijk
Dat borsthaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
wil me borsthaar zo zetten eigenlijk
?@!?!?!??!?!?!?!quote:
doeiquote:
hihi inderdaad!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een bofkont ben jij!
Dat was het hele puntquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
ik ga slapen zo, morgen wel 1e 2 uur vrij, maar moet nog leren.
trusten iedereen![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
trusten iedereen![]()
Slaap lekker Bakkertquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
trusten iedereen![]()
huh wat is ccquote:
wat is dat danquote:
Ik denk omdat je tijdje eruit bent geweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, topic doorgelezen, waarom niet snitchen bij een mod? Waarom is hun überhaupt genomineerd?? (en ik niet???)
Omdat hun achterbaks zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, topic doorgelezen, waarom niet snitchen bij een mod? Waarom is hun überhaupt genomineerd?? (en ik niet???)
Haha, ik heb nog wat van jou gezien dan!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat allang wist
donder opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog wat van jou gezien dan!
Ja, of iig zorgen dat ie niet wint..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan niks anders, ja tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk omdat je tijdje eruit bent geweest.
2 mensen daar kan ik echt zo wurgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat hun achterbaks zijn
Wat voor meerwaarde geef jij Jong! dan he?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan niks anders, ja toch
[..]
2 mensen daar kan ik echt zo wurgen
Oh sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is gvd 3 jaar geleden, ik probeer het te vergeten
Werdt `nodig'' tijd!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef nodig het volgende:
Welterusten allemaal, nodig peert het ook!
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef nodig het volgende:
Meer spanning, drama, rellen, liefde etc noem maar op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde geef jij Jong! dan he?
werdtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werdt `nodig'' tijd!
Nee grapje hoorTrusten
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef nodig het volgende:
slaaplekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef nodig het volgende:
Moet mensen beetje scherp houden ja tochquote:
Naja, vdr toch niets te zien?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik schaam me alleen kapot
die was wel heel erg jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet mensen beetje scherp houden ja toch![]()
Nee oke dom
Ik wil anders wel snitchen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, of iig zorgen dat ie niet wint..
Ik ga alleen snitchen als tie wint.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil anders wel snitchen.
Ben rellen wel gewend.
Oh ja goeie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga alleen snitchen als tie wint.
dan krijg je zijn maatje over je heenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil anders wel snitchen.
Ben rellen wel gewend.
Yayquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja goeie.
Dan heb ik je rug enzo.
Goed he!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:59 schreef msacras het volgende:
Diepe TT...
Tevens snap ik wiskunde min of meer, is dat niet leuk
Welterustenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef nodig het volgende:
Wiskundequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:59 schreef msacras het volgende:
Diepe TT...
Vast niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
Maar vin wint toch niet. Of denken jullie wel?
Ik hoop dat jij wint, of msacras.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
Fantastischquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:59 schreef msacras het volgende:
Diepe TT...
Welneequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
Post de plaatjen eens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vast niet.
Promi en ik willen iets leuks op 9gag zetten, maar weten geen leuke tekst erbij
Leuk en dat geval in 1 zinquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vast niet.
quote:
Alsof ik bang benquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan krijg je zijn maatje over je heen
doe is in dit topic plaatsen ik heb vanavond inspiratiequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vast niet.
Min of meer dus, dit is iig gefikst dus als de toets net zo goed gaat als m'n oefenopgaven moet ik hier een voldoende uit kunnen halenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed he!
Gaat het al beter met je school issues of niet?
Ja ik dus ook!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
doe is in dit topic plaatsen ik heb vanavond inspiratie
jeeej. Jaa ik hoop ook een van onsquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij wint, of msacras.
Wil je soms nachtmerrie vanavondquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Leuk en dat geval in 1 zin
En dan heb je alles weer op de rit?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Min of meer dus, dit is iig gefikst dus als de toets net zo goed gaat als m'n oefenopgaven moet ik hier een voldoende uit kunnen halen
ja mattie chinees.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil je soms nachtmerrie vanavond
[..]
Stuart, aangenaam.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik me ook niet zo druk maken om zo'n tagje hoor, maar wie ben ik?
Neuh dan moet ik de rest nog fiksen, maar dit geeft wel even een zelfvertrouwen-boost wat betreft schoolwerkquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan heb je alles weer op de rit?
Stinkt het zo erg of is het gewoon zo groot dan ik ervan schrik?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou als die dr benen wijd doet val je flauw
Dm.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
doe is in dit topic plaatsen ik heb vanavond inspiratie
het gaat er meer om dat de verkeerde persoon genomineerd is terwijl er leukere users te bedenken waren imo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik me ook niet zo druk maken om zo'n tagje hoor, maar wie ben ik?
Sta je er zo slecht voor dan qua cijfers enzo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Neuh dan moet ik de rest nog fiksen, maar dit geeft wel even een zelfvertrouwen-boost wat betreft schoolwerk
Ik maak me niet zo druk om dat tagje en wie hem krijgt, als Vincent hem maar niet krijgtquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
Voor een deel wel ja, door omstandigheden enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sta je er zo slecht voor dan qua cijfers enzo?
Inderdaad!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk om dat tagje en wie hem krijgt, als Vincent hem maar niet krijgt![]()
Want dat verdient hij niet. Hater, in JNG is hij iig geen leuke user (meer)
beide denk ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stinkt het zo erg of is het gewoon zo groot dan ik ervan schrik?
[..]
Dm.
Ik snap, ik snap. Naja je hebt nog paar maanden hequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Voor een deel wel ja, door omstandigheden enzo
DM mij dan ook!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stinkt het zo erg of is het gewoon zo groot dan ik ervan schrik?
[..]
Dm.
Ja maar het zijn examencijfers die vrij moeilijk zijn op te halen enzo, mehe.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap, ik snap. Naja je hebt nog paar maanden he
Wie had jij genomineerd als jij mocht kiezen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het gaat er meer om dat de verkeerde persoon genomineerd is terwijl er leukere users te bedenken waren imo.
Dat begrijp ik wel maar die persoon is gekozen door een zeer select groepje mensen. Als het forum breed zou zijn geweest is het een ander verhaal. Maar echt, hecht er niet teveel waarde aan. Zo krijgt iemand alleen maar aandacht die dat niet echt zou moeten krijgen imhoquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het gaat er meer om dat de verkeerde persoon genomineerd is terwijl er leukere users te bedenken waren imo.
oh dat is mooiquote:
quote:Geachte klant,
NS en ProRail hebben besloten ook morgen, woensdag 23 januari, een aangepaste dienstregeling te rijden. Aanleiding hiervoor is de aanhoudende vorst in combinatie met eerdere sneeuwval. Met name in de nachten wordt strenge vorst verwacht (tot meer dan -10 graden aan de grond). Door de dienstregeling aan te passen wordt de kans kleiner dat het treinverkeer vastloopt.
Soit als hij het wel krijgt. Echt, who cares? Hier in JNG vind niemand hem leuk, ook niet met tagje. Ik zou me er maar niet te druk om makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk om dat tagje en wie hem krijgt, als Vincent hem maar niet krijgt![]()
Want dat verdient hij niet. Hater, in JNG is hij iig geen leuke user (meer)
Oneerlijk tov de rest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soit als hij het wel krijgt. Echt, who cares? Hier in JNG vind niemand hem leuk, ook niet met tagje. Ik zou me er maar niet te druk om maken
Rockiejj, tax, sof, msacras, imo users die meer toevoegen dan dat dingquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie had jij genomineerd als jij mocht kiezen?
Ach ik heb de helft van mijn tentamens gemist door de NS dus dat zijn alvast mijn helden van dit jaarquote:
Het is geen democratie. En hij krijgt er heus geen aanzien door ofzo. Mensen die echt leuk zijn worden ook wel zonder tagje gewaardeerdquote:
Dat is wel nasty hoorquote:
Das sws waar!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is geen democratie. En hij krijgt er heus geen aanzien door ofzo. Mensen die echt leuk zijn worden ook wel zonder tagje gewaardeerd
Nuff love!
Ik kom hier pas 3 weken joh. Erg vriendelijk natuurlijk maar ik kom hier te kortquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
Mijn nominaties:
- Supersof
- Taex
- Proxx
- msacras
- Stuart
en misschien gay.gay omdat ie altijd wel chill is.
Ik maak me er niet druk om hoor, het zou gewoon onterecht zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soit als hij het wel krijgt. Echt, who cares? Hier in JNG vind niemand hem leuk, ook niet met tagje. Ik zou me er maar niet te druk om maken
Nou, moet je nagaan hoe chill je dan bent!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom hier pas 3 weken joh. Erg vriendelijk natuurlijk maar ik kom hier te kort
En JNG aan hemquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om hoor, het zou gewoon onterecht zijn.
Aan de andere kant wel enorm grappig als Vincent met een tagje zou rondlopen van "leukste user in JNG" terwijl hij een hekel heeft aan JNG
Vraag promi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou die heb ik nog nooit gezien?
Wat, op 9gag zetten of zij?quote:
Sorry vergeef mequote:
dat zou dan wel weer grappig zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel enorm grappig als Vincent met een tagje zou rondlopen van "leukste user in JNG" terwijl hij een hekel heeft aan JNG
Dat zal er niet bijstaan. Maar goed, zoals ik al zei, who cares? Ik ga echt niet aardiger toen tegen iemand als ze opeens een tagje hebben of crewlid zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:09 schreef msacras het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Yeah, you sure like the cock.. Am I right?
Op 9gag zettenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag promi.
[..]
Wat, op 9gag zetten of zij?
[..]
Sorry vergeef me
In ieder geval erg aardig van jequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou, moet je nagaan hoe chill je dan bent!!
Graag gedaan sofquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
Rock, ik wil je nog steeds bedanken dat je me hebt overgehaald om hier te gaan posten![]()
dank
Daar kan ik niet echt een oordeel over geven omdat ik hier nog niet zo lang kom. Ik zou liever iets langer meedraaien om een beter beeld te kunnen vormenquote:
Iedereen kan namen gevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar kan ik niet echt een oordeel over geven omdat ik hier nog niet zo lang kom. Ik zou liever iets langer meedraaien om een beter beeld te kunnen vormen
Kenden jullie elkaar al?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
Rock, ik wil je nog steeds bedanken dat je me hebt overgehaald om hier te gaan posten![]()
dank
Not à single fuck is given.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op 9gag zettenGaat jou trouwens wel weer een ban opleveren denk ik
![]()
Al kan ik niet ontkennen dat het ook wel weer wat heeft natuurlijk
whatsup?quote:
Ja okequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Not à single fuck is given.
En op 9gag zetten betekent niet dat het hier wordt gepost, en ook niet dat ik het gedaan heb, misschien doet mijn moeder het wel?!?!?
Dat kan inderdaad wel maar dat doe ik nietquote:
straks heb ik het gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag promi.
[..]
Wat, op 9gag zetten of zij?
[..]
Sorry vergeef me
show meeeeequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja okeDe foto die ik heb gezien was inderdaad erg 9gag-waardig
Weet ik, daarom juistquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja okeDe foto die ik heb gezien was inderdaad erg 9gag-waardig
moet je Promi vragenquote:
nee rock ging mij dm'enquote:
Watjequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
straks heb ik het gedaan
Ik had haar gezien in JNG! userfototopic, zocht er op (stalk stalk) en zei dat ze een leuke trui had, DM heen en weer en toen zei ik, kom eens in de SC en op TC!quote:
Dat is wel nobel van jequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
Overigens vind ik het openbaar maken van mijn eventuele mening over users niet fair tegenover anderen. Ik zou het gevoel krijgen iemand mogelijk te kort te doen of te kwetsen. Dat is niet zo mijn ding. Ik doe wel raar en bot vaak maar in het echt val ik best mee hoor
Jij verdient een award.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
Overigens vind ik het openbaar maken van mijn eventuele mening over users niet fair tegenover anderen. Ik zou het gevoel krijgen iemand mogelijk te kort te doen of te kwetsen. Dat is niet zo mijn ding. Ik doe wel raar en bot vaak maar in het echt val ik best mee hoor
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zei dat ik me sinds tijden weer een beetje gelukkig voel
Die zou ik niet eens willenquote:
waaromquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zei dat ik me sinds tijden weer een beetje gelukkig voel
Ik ook, zie je mij boeien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gvd ik heb al zo'n slechte naam
Zo moreel correctquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
We hebben nog niks, zijn alle 2 niet grappigquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:17 schreef msacras het volgende:
(quoten kost moeite)
@rock en sof: aha oke, ik snap m
@promi: haha ja die had ik gezien, maar ik wil de creatie van A-J en jou ook zien
Zo zie ik het echt. Misschien omdat ik al zo lang op het forum kom dat ik gewoon heb gemerkt dat dit soort dingen echt niet uitmaken? Misschien schep je juist wel hoge verwachtingen met zo'n tagje en moet je geforceerd leuk en aardig gaan doenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef msacras het volgende:
Zucht, precies als ik wil slapen gaat m'n iphone even foto's importeren wat een half uur duurt... Eerst evn douchen dan maar,
Geniet ervanquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef msacras het volgende:
Zucht, precies als ik wil slapen gaat m'n iphone even foto's importeren wat een half uur duurt... Eerst evn douchen dan maar,
wat bah?quote:
Wat dacht je van:quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We hebben nog niks, zijn alle 2 niet grappig
Haha dankjequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geniet ervan
Een half uur? Waarom zo lang trouwens?
uiteraard, spamsletjequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
En de top 10 van vandaag. En wie staat er op 1
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 392 Vinniiee
002. 364 promisionxexposed
003. 363 LompeHork
004. 347 Vaseline_
005. 341 Stuart
006. 339 Smack10
007. 334 supersof
008. 326 Huppelmuts
009. 292 Angel-Joy
010. 282 LovelyLady
JNG is niet slecht vertegenwoordigdquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
001. 392 Vinniiee
003. 363 LompeHork
004. 347 Vaseline_
005. 341 Stuart
006. 339 Smack10
007. 334 supersof
008. 326 Huppelmuts
009. 292 Angel-Joy
010. 282 LovelyLady
Doe niet zo eng manquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat dacht je van:
Let me eat
Your soul
Zo, dat zijn er nogal wat inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha dankje
Nouja geen half uur, dat is ietwat overdreven, maar 1400 foto's importeren duurt wel even
Dat lukt mij ook wel in een paar uurtjes hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:20 schreef msacras het volgende:
Ik vraag me af hoe Vincent altijd aan zoveel posts komt, wat doet hij de hele dag? Als je dat af en toe hebt begrijp ik wel maar volgensmij staat hij altijd op 1/bijna 1
toen ie werkte postte hij nog meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:20 schreef msacras het volgende:
Ik vraag me af hoe Vincent altijd aan zoveel posts komt, wat doet hij de hele dag? Als je dat af en toe hebt begrijp ik wel maar volgensmij staat hij altijd op 1/bijna 1
En op 8quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
001. 392 Vinniiee
003. 363 LompeHork
004. 347 Vaseline_
005. 341 Stuart
006. 339 Smack10
007. 334 supersof
008. 326 Huppelmuts
009. 292 Angel-Joy
010. 282 LovelyLady
oh wiequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:19 schreef Ro-ald het volgende:
@ Supersof ik begin iemand leuk te vinden en die wilt ook afspreken en heel leuk contact mee
Als die kinderen krijgenquote:
SEX SC.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:20 schreef msacras het volgende:
Hoe zou dat nou komen als hij nog actiever was 'toen hij nog werkte'quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toen ie werkte postte hij nog meernu is ie werkloos
van vin in kpd?quote:
quote:
Hahahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Kinderen komen wel, ze kan geen nee zeggen
SEX / [SEX SC #1005] Oogjes toe.. of toch nog even.......
Nee, het is echt bah.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
Ja jullie zijn ook ZO onduidelijk. Zet het gewoon hier neer joh.
Niet meteen zo scheldenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gvd je hebt die foto al gezien
Ze gaan zelfs trouwen. #yoloquote:
wut?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:25 schreef ChesterPerry het volgende:
wauw hey en dan heeft ze ook nog is zo'n avatar dus je denk o dat wijf heeft leuke boembas krijg je zo wahed profielfoto teruggestuurd
Dit reikt veel verder dan de Jong SC zich ooit had kunnen voorstellenquote:
oh srryquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet meteen zo schelden
[..]
Ze gaan zelfs trouwen. #yolo
Nog even en de hele wereld heeft het gezienquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit reikt veel verder dan de Jong SC zich ooit had kunnen voorstellen![]()
Het houdt niet op. niet vanzelf..
tieten en ajaxquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
zon ava doet een man(zou ik niet doen) snap die hele ava niet
Ik vind het wel geinigquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nog even en de hele wereld heeft het gezien
Ja #YOLOquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet meteen zo schelden
[..]
Ze gaan zelfs trouwen. #yolo
Genoeg roddels te vinden iddquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinigWe moeten een FOK!-roddelkrant oprichten ofzo :") of een FOK! Gossip Girl
Misschien als je jezelf buitengewoon lekker vind?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
zon ava doet een man(zou ik niet doen) snap die hele ava niet
Dat laatste heb ik serieus aangedacht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinigWe moeten een FOK!-roddelkrant oprichten ofzo :") of een FOK! Gossip Girl
Dat is in dit geval niet van toepassing a mattiequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien als je jezelf buitengewoon lekker vind?
Dat had je echt moeten doen. Ik had jou er het perfecte type voor gevondenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik serieus aangedacht.
Ik wou deze account eerst niet meer terug maar zo iets doen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:30 schreef ChesterPerry het volgende:
angel joy is wel de wilma nanninga van de fok forum idd
Ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat had je echt moeten doen. Ik had jou er het perfecte type voor gevonden
quote:
Geen idee. Misschien ook maar het beste om dat zo te houden voor mequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat is in dit geval niet van toepassing a mattie
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:30 schreef ChesterPerry het volgende:
angel joy is wel de wilma nanninga van de fok forum idd
Je bent een goede vriendin, ik kan alles met je delen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, ik kan niets aan doen dat mensen mij dm'en met geheimpjes
je komt betrouwbaar over iddquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
You know you love me XOXOquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
als je vanavond nog een oog wil dichtdoen is het maar het beste om even niks te krijgen gedment van promixpesondesendt of aj het is mij al bereikt maar me ogen zitten al op 50% door de afghaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ook maar het beste om dat zo te houden voor me
hahahahahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:34 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
als je vanavond nog een oog wil dichtdoen is het maar het beste om even niks te krijgen gedment van promixpesondesendt of aj het is mij al bereikt maar me ogen zitten al op 50% door de afghaan
ja moet je doen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
Zo, ik ga zometeen lekker fappen!
Zal ik het in KPD plaatsen?
Jouw dmquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je bent een goede vriendin, ik kan alles met je delen!
Ik ben ook betrouwbaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je komt betrouwbaar over idd
Hahaquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:34 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
als je vanavond nog een oog wil dichtdoen is het maar het beste om even niks te krijgen gedment van promixpesondesendt of aj het is mij al bereikt maar me ogen zitten al op 50% door de afghaan
mijn geheimen zijn dus veilig bij jou?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw dm
[..]
Ik ben ook betrouwbaar(tenzij ik je haat)
[..]
Haha
Ga jij zeker downloaden en naar iedereen sturen en dan gaat iedereen mij uitlachen en kan ik geen baan of kinderen meer krijgen.quote:
Heren, we willen jullie naakt zien! Deel 31 loopt goed dus ga ervoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
Zo, ik ga zometeen lekker fappen!
Zal ik het in KPD plaatsen?
ik ben niet zo achterbaksquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga jij zeker downloaden en naar iedereen sturen en dan gaat iedereen mij uitlachen en kan ik geen baan of kinderen meer krijgen.
Sweet dreamsquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Skatjes, genoeg geroddeld. Ik ga slapen. Doeidoei
Neeman, bah..quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heren, we willen jullie naakt zien! Deel 31 loopt goed dus ga ervoor
Okee, hooiquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
On a serious note: Ik snap niet zo waarom jullie deze 2 users zoveel aandacht geven? Negeer ze gewoon lekker en focus op iets leuks
Je hebt me nooit geheimen verteld kut.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn geheimen zijn dus veilig bij jou?
Wie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
On a serious note: Ik snap niet zo waarom jullie deze 2 users zoveel aandacht geven? Negeer ze gewoon lekker en focus op iets leuks
Doeiquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Skatjes, genoeg geroddeld. Ik ga slapen. Doeidoei
Dan deel ik die van jou ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet zo achterbaks
ik vind het leuk om om ze te lachenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik sta er tussen en dat is wat telt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij mijn hele historie staat niemand van jullie ertussen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 00:37:17 ]
ik wel!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt me nooit geheimen verteld kut.
ja dankjequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan deel ik die van jou ook niet
Zo, goedemorgen dimensquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sta er tussen en dat is wat telt.
angel joy is fijn om even je hart bij te luchten of om mee babbeltje te maken, SPW dingen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je komt betrouwbaar over idd
komt welquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt me nooit geheimen verteld kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |