ja dat komt ervan als je niet aan de beurt was en toch haastig ff de 1e willen zijnquote:
Ooo sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Toverheks het volgende:
he ik was aan het openen hoor Michiel
Brrrpppppp ik verslik me in een piemulquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Toverheks het volgende:
he ik was aan het openen hoor Michiel
Die policy is al lang van de baan heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat komt ervan als je niet aan de beurt was en toch haastig ff de 1e willen zijn
quote:
Uilen maken de dienst uit hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ooo sorryKlachten graag bij FB
Dat was bijna beterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
ik had Barbie zonder klapkut en Ken met piemel
In Oezbekistan weten ze precies wat hij bedoeld.quote:
gelukt, en, hoe voelt 'tquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef MichieldeR het volgende:
Laat ik maar eerlijk zeggen dat ik ook weleens een topic wilde kapen
In de Oekraine ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
In Oezbekistan weten ze precies wat hij bedoeld.
quote:
Zo is datquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Toverheks het volgende:
klagen doe ik niet, vind het een top TT en als de uilen maar blijven vind ik alles goed
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Toverheks het volgende:
klagen doe ik niet, vind het een top TT en als de uilen maar blijven vind ik alles goed
volgens Google (taal herkennen) is het Letsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
In Oezbekistan weten ze precies wat hij bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |