Bij Mobile vikings heb je 2GB, 1 uur per dag bellen naar andere Vikings en 1000 smsjes naar andere netwerken en 1000 naar andere Vikings.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef J.Appleseed het volgende:
Om mijn MB-gebruik in de trein en bus een beetje te beperken heb ik mezelf 'getrakteerd' op een 4th gen iPod Nano.
[ afbeelding ]
Gewoon waar 'ie voor bedoeld is; muziek te luisteren in de trein en bus, zodat ik niet doelloos op internet ga zitten rondsurfen. Momenteel gebruik ik zo'n 800 MB per maand en dat is zo'n 300 MB over mijn limiet (hoewel me dit maar 7,50 kost wil ik toch graag beneden de 500 MB blijven).
Tweedehandsje, zonder headset of kabels. Van een vriend een iPad-oplader (zo'n blokje) gekregen en een getapete 30-pins USB kabel. Die kabel wordt binnenkort vervangen door een andere (wel een nepperd, ga echt geen 20 euro neertellen voor een kabel!).
Ook zal ik waarschijnlijk EarPods aanschaffen, maar dat zien we dan wel weer. Misschien eerst even testen of ze überhaupt werken met dit model iPod, of heeft iemand daar al ervaringen mee? Door Google word ik niet veel wijzer.
Doen het gewoon met je ipod.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef J.Appleseed het volgende:
Om mijn MB-gebruik in de trein en bus een beetje te beperken heb ik mezelf 'getrakteerd' op een 4th gen iPod Nano.
[ afbeelding ]
Gewoon waar 'ie voor bedoeld is; muziek te luisteren in de trein en bus, zodat ik niet doelloos op internet ga zitten rondsurfen. Momenteel gebruik ik zo'n 800 MB per maand en dat is zo'n 300 MB over mijn limiet (hoewel me dit maar 7,50 kost wil ik toch graag beneden de 500 MB blijven).
Tweedehandsje, zonder headset of kabels. Van een vriend een iPad-oplader (zo'n blokje) gekregen en een getapete 30-pins USB kabel. Die kabel wordt binnenkort vervangen door een andere (wel een nepperd, ga echt geen 20 euro neertellen voor een kabel!).
Ook zal ik waarschijnlijk EarPods aanschaffen, maar dat zien we dan wel weer. Misschien eerst even testen of ze überhaupt werken met dit model iPod, of heeft iemand daar al ervaringen mee? Door Google word ik niet veel wijzer.
Ik ben over het algemeen super tevreden met Vodafone (vooral wat betreft dekking in mijn omgeving) en ik heb ook geen plannen om over te stappenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bij Mobile vikings heb je 2GB, 1 uur per dag bellen naar andere Vikings en 1000 smsjes naar andere netwerken en 1000 naar andere Vikings.
Als je twijfelt of vragen hebt, stuur mij maar een DM.
15 euro per maand, en je zit niet vast aan een abonnement. Het is prepaid
En als je het neemt dan kan je mijn nummer opgeven en dan krijg ik een gratis herlading. (ik zeg dit erbij omdat ik ook een doel heb bij het promoten van een netwerk)
Idd, dat snap ik ook niet.quote:
Ik heb precies dezelfde iPod met ditto earpods, en ze bevallen mij uitstekend.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
Psies. Gewoon lekker simpel, ook geen zorgen meer over mijn batterij o.i.d.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef blow... het volgende:
[..]
Doen het gewoon met je ipod.
Weet je zwker dat je earpods wil?
In NL zitten ze op het KPN netwerk geloof ik. Weet niet of dat enigszins goed is, ben Belg. Maar voor elke Nederlander die ik aanmaak krijg ik een herlading van 25 euro, is altijd mooi meegenomenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen super tevreden met Vodafone (vooral wat betreft dekking in mijn omgeving) en ik heb ook geen plannen om over te stappen
Toch bedankt voor de tip.
Uit china kun je hele leuke dopjes importeren voor 30 euro hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Psies. Gewoon lekker simpel, ook geen zorgen meer over mijn batterij o.i.d.
Lijkt me wel. Heb bij mijn Note de gewone in-ear Samsung dingen maar mij leken de EarPods wel oké.
Of vind je dat ik beter andere kan nemen?
Het schijnt dat Philips ook heel goede oortjes maakt voor rond de 20 euro.
Ik hoef i.i.g. geen Beatsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef blow... het volgende:
[..]
Uit china kun je hele leuke dopjes importeren voor 30 euro hoor
Over beats gesproken: in mijn nieuwe rom zit automatisch beats audio manager. Wat doet dit precies?quote:
http://www.ebay.com/itm/S(...)Earbud-/271034597824?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik hoef i.i.g. geen Beats
Hoewel, misschien die in-ears. Moet ik eens bij een vriendin van me luisteren of dat echt verschil maakt. Maar ik zie wel, eerst eens kijken hoe mijn Samsung oortjes het doen bij dat ding.
Geen beats in-earquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik hoef i.i.g. geen Beats
Hoewel, misschien die in-ears. Moet ik eens bij een vriendin van me luisteren of dat echt verschil maakt. Maar ik zie wel, eerst eens kijken hoe mijn Samsung oortjes het doen bij dat ding.
Mja, ik zie wel. Zoveel keus, als die Samsungs het goed doen gebruik ik die. Boeit me allemaal niet eigenlijkquote:
Ja, ze zijn wel fijn. Maar ik heb laatst vergeleken en de geluidskwaliteit verschilt echt per headset en toestel; Samsung-oortjes klinken op Sony's en iPods heel anders dan op Samsung-toestellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:51 schreef blow... het volgende:
Ik moet zeggen at ik de standaard samsung oortjes, itt die van apple, best asrdig vind.
Ligt wss aan de jack-uitgang.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Mja, ik zie wel. Zoveel keus, als die Samsungs het goed doen gebruik ik die. Boeit me allemaal niet eigenlijk
[..]
Ja, ze zijn wel fijn. Maar ik heb laatst vergeleken en de geluidskwaliteit verschilt echt per headset en toestel; Samsung-oortjes klinken op Sony's en iPods heel anders dan op Samsung-toestellen.
Paar uur geleden besteld, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/S(...)Earbud-/271034597824?
6.30 euro.
Ze moeten wel even worden ingespeeld dus na een poos(je) gaan ze beter klinken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Paar uur geleden besteld, ben benieuwd.
Is dat niet bij alle geluidsdingen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze moeten wel even worden ingespeeld dus na een poos(je) gaan ze beter klinken.
Nog minder zelfs en ze worden als heel goed getest: http://www.head-fi.org/t/(...)sound-so-good-for-10quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het schijnt dat Philips ook heel goede oortjes maakt voor rond de 20 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |