quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij stonden in de hoek te frituren. Wij allemaal hapjes maken, nee moeten we overstappen op oliebollen voor hun poedersuikerTyft een eind op, gelijk mijn laatste Fok! meet geweest.
Nou wat ik zeg, hier op fok een grote mond, maar toen ik de kroeg binnenstapte, zat hij best wel stil een biertje te drinkenquote:
Haha, ja in Praag en Marbella praktisch naast elkaar gezeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben niet te missen. Groot en kankerlelijk.
Marokkanenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]Was geen eens echte poedersuiker man, kk b merk.
Nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef Typisch het volgende:
Als je c_a wil zien moet je gewoon naar de skihut gaan, daar is zij altijd.
jou heb ik toch al eens gemeetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op het forum mag ik mensen.... In het echt zijn ze meestal iets anders
[..]
Ja dat bedoel ikIk ben best nieuwsgierig naar sommige
HMF isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook best nieuwsgierig naar alle Feijenoorders
Of ik ze wel eens toevallig gezien heb ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Caland isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happel isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja maar wat wil je dat ik als 16 jarige bij een meet zit bij al deze grote sterke snuivende hooligans. Dat intimideert mij enorm
AFCA!![]()
Oh nee.. dan ken je heel zijn karakter natuurlijk? Misschien zat hij gewoon te chillenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou wat ik zeg, hier op fok een grote mond, maar toen ik de kroeg binnenstapte, zat hij best wel stil een biertje te drinken![]()
Je gedrag op het forum representeert wel een beetje hoe je bent, het is alleen vaak aangedikt.![]()
Jij was daar niet? Was fucking baas man. Een zo'n gozer strak van de poedersuiker hakken enzo.quote:![]()
Die shitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Einthovuh man, hebbie filmpie niet meegekregen?
Paar tikkies uitdelen en iedereen over de zeik![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Caland is
[ afbeelding ]
Happel isSmoofie is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Daarom neem ik altijd een wapen mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Die shit
Paar tikkies uitdelen en iedereen over de zeikAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Een flinke domper zoals je al hebt kunnen lezen.quote:Aan iemands gedrag op Fok! kan je toch al snel zien of hij/zij zich anders voordoet. Maar ik heb dan ook wel sublieme mensenkennis aldus GGMM.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op het forum mag ik mensen.... In het echt zijn ze meestal iets anders
[..]
Ja dat bedoel ikIk ben best nieuwsgierig naar sommige
![]()
Ik heb dat gefilmd,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij was daar niet? Was fucking baas man. Een zo'n gozer strak van de poedersuiker hakken enzo.
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Caland isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happel isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Regel Stijn dan, laat ik je gratis naar binnen bij de 15/16 jarige slette party hier een keer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ja maar wat wil je dat ik als 16 jarige bij een meet zit bij al deze grote sterke snuivende hooligans. Dat intimideert mij enorm![]()
Ik ga nooit zonder strap de straat opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd een wapen mee.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: