Oh bij mij ook wel hoor. Maar ik heb geen zin dat mensen opeens gaan verkondigen wat ik thuis heb staan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wow. Ok... Als ik iemand eenmaal een beetje ken en vertrouw mogen ze best binnen komen hoor. Als ik erbij ben ofc.
Zolang dat niet gecombineerd wordt met vies en onaantrekkelijk hoeft dat geen bezwaar te zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ik een handtastelijk figuur ben
quote:
Ah, vervolgdate dus?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet gebeurd t ooit nog een keer
En beetje die spanning is ook niet erg
bij mij verschilt t. Tis maar net hoe de avond verloopt .quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind dat knap, niet zoenen. Ik ben nogal primair ingesteld dus als ik het leuk heb met iemand dan wordt er nogal snel gezoend
+1 nog een fok dame gezocht voor mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit!
Oke welke fok dame wilt mij redden en gaat met mij op date
Dit. Wel weer zo traditioneel/ouderwets/niet feministisch dat ik eerst kijk of hij initiatief neemt... Maar duurt dat me toch écht te lang, dan neem ik wel het voortouw.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind dat knap, niet zoenen. Ik ben nogal primair ingesteld dus als ik het leuk heb met iemand dan wordt er nogal snel gezoend
Wij kunnen elkaar weer de hand schudden wat dat betreftquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ja beetje lamme reden. Maar denk wel dat je niet op de eerste date direct hoeft te zoenen ofzo. Niet voor de spanning, maar even aankijken en als je elkaar leuk vindt komt het er toch wel van later. Of je moet heel erg zin hebben of verwachten dat er geen 2e date komtquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:20 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind, spanning er in houden altijd zo klinken als excuus om iets niet gedaan te hebben
Ja of ze zet je weg als mietje die niks durftquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja beetje lamme reden. Maar denk wel dat je niet op de eerste date direct hoeft te zoenen ofzo. Niet voor de spanning, maar even aankijken en als je elkaar leuk vindt komt het er toch wel van later. Of je moet heel erg zin hebben of verwachten dat er geen 2e date komtMaar niet direct de eerste date zoenen geeft als jongen ook wel een signaal af. Kan een meid positief vinden of negatief maar denk (als je gewoon zegt dat je haar leuk vindt) vooral wel positief en netjes.
Niet na 1 date hoor...tenzij zij echt zo'n moment aanstuurt maar je doet niks. Dan welquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of ze zet je weg als mietje die niks durft
Nou lijkt me niet. Als je gewoon wat weet te praten enzo. Dan denken meiden niet dat je een mietje bent ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of ze zet je weg als mietje die niks durft
Idd, en de situatie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:31 schreef ook_gek het volgende:
Ach ja, je moet het moment en je gevoel laten bepalen
Dank jequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:07 schreef Luxuria het volgende:
Je ziet er toch goed uit? Ik snap niet dat je zo'n moeite hebt met een meid vinden.
Hoiquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeNee, ik ook niet. Maar goeiemorgen allemaal
Mwah. Ik heb in het verleden veel gezoend, dus doe dat nu niet zo heel snel meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |