Fokdatesquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat is leuk, Cue_. Ik heb zaterdag weer een fokdate. Zin in.
Leuk hoor!quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb m meegekregen tot t station (omdat ik half uur moest wachten. Meer dan dat was er niet uit te halen
Noppes, enkel veel gepraat en gelachen.
Nou, dat wordt dus ook nooit wat tussen onsquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het idee dat je met vieze, niet aantrekkelijke, te handtastelijke mensen op date moet... Brrrrr!
Zulks een eer dat ik klant mag zijn van jou!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, daarom als ik zelf mijn klanten mag kiezen..
Maar Yuki. Voor jou.. 80 euro.![]()
Ik heb nog nooit een fok date gehadquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
FokdatesVind ik leuker dan daten via Paiq geloof ik
Veel plezier, Joe!
Dan hoor je er niet meer bijquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fok date gehad
Meetings doe ik ook zelden aan
Ik hoor het wel over een maandje dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zulks een eer dat ik klant mag zijn van jou!
Maar ik ben nog niet zo wanhopig dat ik ervoor wil betalen hoor
Nee, jij vieze, onaantrekkelijke, handtastelijke man!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dus ook nooit wat tussen ons![]()
Shit!quote:
Hoeft geen dame te zijn toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit!
Oke welke fok dame wilt mij redden en gaat met mij op date
Had gekund. Vind t leuker als de man t initiatief neemtquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk hoor!
Ik had gewoon gezoend. Je moet toch wat om warm te blijven
Ik wil geen mensen van Fok in mijn huis hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef Murdera het volgende:
Mensen die geen Foksters in hun liefdesnestje krijgen.
Jij wilt in je reet geneukt worden ja?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeft geen dame te zijn toch?
Voor jou 250 euro.
Waarom niet? Als je ze eenmaal een beetje hebt leren kennen zijn het net normale mensen hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil geen mensen van Fok in mijn huis hebben
Nu draai je het om.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij wilt in je reet geneukt worden ja?
Omdat ik dat niet op prijs stel. Ze hoeven niet te weten wat ik in huis heb. Er komen maar weinig vrienden m'n huis binnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je ze eenmaal een beetje hebt leren kennen zijn het net normale mensen hoor.
Sommigen dan
Geef het feminisme een kans.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had gekund. Vind t leuker als de man t initiatief neemt
Krijg ik 250 om met je op date te gaan?quote:
Leuker, ja. Maar daardoor niet zoenen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had gekund. Vind t leuker als de man t initiatief neemt
Wow. Ok... Als ik iemand eenmaal een beetje ken en vertrouw mogen ze best binnen komen hoor. Als ik erbij ben ofc.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet op prijs stel. Ze hoeven niet te weten wat ik in huis heb. Er komen maar weinig vrienden m'n huis binnen.
Nee ik bedoelde dat ik een handtastelijk figuur benquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, jij vieze, onaantrekkelijke, handtastelijke man!
Of doelde je op mij?
Wie weet gebeurd t ooit nog een keerquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuker, ja. Maar daardoor niet zoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |