quote:Gaat lastig als die pleite is
Op maandag 02 september 2002 07:59 schreef calvobbes het volgende:
Vraag het ze zelf eens
quote:Oh, en dan is het MDI wel goed bezig
Op maandag 02 september 2002 15:39 schreef Nyles het volgende:hoop echt dat het door MDI gedaan is eindelijk GERECHTIGHEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:En PrivateRyan schreef hier: Maroc.nl foetsie ?
Op maandag 02 september 2002 08:51 schreef Raven het volgende:
Waarom dit nou in Digital staatHop, naar GC.
Er is trouwens in DIG een centraal topic over dat soort vragen..
quote:Ja, voor vragen waarom een bepaalde site het niet doet.
Op maandag 02 september 2002 15:40 schreef R@b het volgende:[..]
En PrivateRyan schreef hier: Maroc.nl foetsie ?
Er is trouwens in DIG een centraal topic over dat soort vragen..
quote:Lijkt me niet.
Op maandag 02 september 2002 15:40 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Oh, en dan is het MDI wel goed bezig
Weg met de gedachtenpolitie. Ook als het de anti-semitische teksten op Maroc.nl betreft blijf ik graag op de hoogte over hoe een bepaald gedeelte denkt. Nu gaat het alleen maar ondergronds. (gestel het MDI al achter deze verdwijning zit van www.maroc.nl )
[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 02-09-2002 15:43]
quote:Ik doelde idd op Centrale Site Down topic
Op maandag 02 september 2002 15:41 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Ja, voor vragen waarom een bepaalde site het niet doet.
quote:JA tuurlijk als er hier dergelijke uitspraken worden gedaan word dit toch ook gemeld, GE-EDIT of verWIJDERD en vervolgens word je GEBANNED!!!!
Op maandag 02 september 2002 15:40 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Oh, en dan is het MDI wel goed bezig
quote:Maar die worden dus gebanned zoals ik al zei... of de post word verwijderd, zie Frontpage...=====> banned, ongewenst, onzin...
Op maandag 02 september 2002 15:47 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi, nu alleen www.forum.fok.nl nog! Het zit daar ook vol met kortzichtige racisten die niet kunnen nuanceren!
quote:Normaal gesproken wordt het MDI afgeschilderd als een club van werkeloze links-extreme fascistische geitenwollensokken.
Op maandag 02 september 2002 15:48 schreef Nyles het volgende:[..]
JA tuurlijk als er hier dergelijke uitspraken worden gedaan word dit toch ook gemeld, GE-EDIT of verWIJDERD en vervolgens word je GEBANNED!!!!
En op maroc.nl was het zo : KAAS IS KUT , NEDERLAND IS KUT STELLETJE ONGELOVIGE WESTERSE TYFUSHONDEN blablabla en dat kan wel gewoon? heb sterk vermoeden dat dit eindelijk gemeld is (met hulp van FOK!)
quote:Ik niet
Op maandag 02 september 2002 15:51 schreef DJ-L3 het volgende:Maar ik ben blij dat je achter zo'n club staat.
Alhoewel ik me zijn aversie tegen Maroc.nl kan voorstellen.
Users die als user-pic foto's van Bin Laden, moslim terroristen of de brandende Twin Towers voeren boezemen natuurlijk niet veel vertrouwen in....
quote:Nee, ik ook niet. Maar ik heb de pubers van maroc.nl dan ook altijd met een flinke korrel zout genomen. Het werd daar gewoon erg slecht gemodereerd.
Op maandag 02 september 2002 15:55 schreef R@b het volgende:[..]
Ik niet
Users die als user-pic foto's van Bin Laden, moslim terroristen of de brandende Twin Towers voeren boezemen natuurlijk niet veel vertrouwen in....
quote:Ik zeg toch niet dattik achter die "club" sta
Op maandag 02 september 2002 15:51 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Normaal gesproken wordt het MDI afgeschilderd als een club van werkeloze links-extreme fascistische geitenwollensokken.
Maar ik ben blij dat je achter zo'n club staat.
quote:En een crew die dat toelaat heeft bij mij ook afgedaan, als die zich niet distanciëren van die terreurzaken komt bij mij het vermoeden al snel opzetten dat alle Maroc.NL-users tot dezelfde groep extremisten behoren...
Op maandag 02 september 2002 15:55 schreef R@b het volgende:[..]
Ik niet
quote:Moet je wel je .nl domein opgeven en een .com oid laten registreren door iemand die niet hier woont.
Op maandag 02 september 2002 16:52 schreef cenobite het volgende:nou moeilijk hoor.. je host die shit in Amerika en MDI kan je al niks maken.
quote:Vast wel een Al qaida aanhanger te vinden die je daar graag mee wil helpen.
Op maandag 02 september 2002 17:00 schreef R@b het volgende:[..]
Moet je wel je .nl domein opgeven en een .com oid laten registreren door iemand die niet hier woont.
quote:Ik denk niet dat de fbi of cia zit te wachten op sites met dat soort content gezien de strijd tegen het terrorisme... dus in amerika zullen ze hem niet gaan hosten in ieder geval...
Op maandag 02 september 2002 17:00 schreef R@b het volgende:[..]
Moet je wel je .nl domein opgeven en een .com oid laten registreren door iemand die niet hier woont.
quote:Hadden ze die vier nu maar gewoon voor alle zekerheid in de cel gesmeten
Op dinsdag 03 september 2002 20:06 schreef Disorder het volgende:
Helaas jongens, haal je zakdoeken maar tevoorschijn.
Maroc.nl is terug..
quote:En ze hebben in dit geval Maroc.nl dus ook niet gesloten....
Op maandag 02 september 2002 15:51 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Normaal gesproken wordt het MDI afgeschilderd als een club van werkeloze links-extreme fascistische geitenwollensokken.
Maar ik ben blij dat je achter zo'n club staat.
quote:Misschien kun je even aangeven wie je bedoelt.
Op dinsdag 03 september 2002 21:09 schreef buzzer het volgende:Er is niks aan de hand met Maroc.nl
Maar goed, er hebben er hier weer een paar lekker ongenuanceerd kunnen schreeuwen
Komt anders nogal ongenuanceerd over deze post van jou
quote:Sterker nog, het MDI kan niet eens een site sluiten. Ze kunnen niets, alleen aangifte doen bij justitie, maar dat kan iedere burger doen.
Op dinsdag 03 september 2002 22:53 schreef X-Ray het volgende:[..]
En ze hebben in dit geval Maroc.nl dus ook niet gesloten....
De reden dat Maroc uit de lucht was, was een DOS-attack
Quote:
Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat de site gedurende enige etmalen niet te bereiken was. De oorzaak hiervan lag in het feit dat sommige geestzieke personen het nodig achtten om zogenaamde DOS-attacks op Maroc.NL af te vuren.
Vrij vertaald ging het erom dat een aantal mensen het idee had opgevat om, via het overnemen van andermans computer - waar die personen zelf verder geen notie van hadden -, de site www.maroc.nl zo vaak op te vragen van onze provider dat die overbelast geraakte. Zodoende werd de site ff uit de lucht gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |