PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Gala versie lijkt me.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef quer het volgende:
Wait wut sneijder voor 56k?, had hem vorige week nog voor 7k verkocht !
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef quer het volgende:
De turkse versiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef quer het volgende:
Dat moest ik van Bartquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:52 schreef Fuszy het volgende:
Hoezo moet ik ook een eigen forum oprichten?
Bart verwijderde mijn posts, sindsdien eeuwige haat
quote:
Ik heb Palacio in 4-5-1 op RM, heerlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat zouden jullie met het middenveld doen?
[ afbeelding ]
Zelf denk ik Nocerino of Zarate eruit en Pirlo centraal. Heb nu 24k dus ik zou ook IF Lamela kunnen kopen maar ik wil in principe ook wel Palacio uitproberen ivm met zijn betere crossing, long pass etc..
Verschrikkelijk, enige doelpunten die hij maakt zijn headers. Hij kan verwoestend uithalen maar staat nooit op de goede plek.quote:
Niet dat Quintero net zo duur is als Wallyson!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef vandermar het volgende:
Nu zie ik de naam Wallyson en wil ik hem eigenlijk wel ipv Quintero maar Quintero heb ik net gekocht
ik zie je post niet hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb Toefjes net getipt als rijke man.
KLB / Rijke mannen
Hij heeft veel coins, dus hij is rijk
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb Toefjes net getipt als rijke man.
KLB / Rijke mannen
Hij heeft veel coins, dus hij is rijk
quote:
Ik heb haar/hem gedm'tquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, en ik zie je post ook nietdooie mus verhaal dit
Kunnen ze samen naar hardstyle feesten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
laatste bezoek: 3 seconden geleden.
aantal posts: 283 (gemiddeld 265 per dag)
denk dat zij/hij meer bij gje past.
Had ik hem toen maar gekochtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is hij 149kBij toty crash was hij 90k
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kunnen ze samen naar hardstyle feesten.
KALUH KOPPUH NIET TE STOPPUH
RENGDENGDENG
Agbon en Mayuka?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef over_hedge het volgende:
Wat is het beste silver spitsen duo in een 4222?
Lacazette Elyounoussiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef over_hedge het volgende:
Kunnen niet voetballen johquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Agbon en Mayuka?
of mavuka... geen idee
Elyounnoussi Castagnosquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef over_hedge het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Maver24 het volgende:
IF Milner is een beest. Wow, ga hem lekker als RW gebruiken
Op RM zal ik hem al niet gebruiken, laat staan RWquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Maver24 het volgende:
IF Milner is een beest. Wow, ga hem lekker als RW gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Kljestan is een baas jaquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef dion_v_k het volgende:
Man man.. Wat is het spelen in divisie 1 toch verschrikkelijk..
Alleen maar pacehoeren en lobpasses, de ene Welliton na de andere
zelfde gezeik. Blijven hangen, degraderen, kampioen div 2, degraderen, etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Formatie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef quer het volgende:
Net 3 uur aan een squad gezeten, en nu alles gedelete want vond het toch niet goed genoeg...
iemand heeft een goede squad voor mij? budget 70k
3 uur?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef quer het volgende:
Net 3 uur aan een squad gezeten, en nu alles gedelete want vond het toch niet goed genoeg...
iemand heeft een goede squad voor mij? budget 70k
okequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oke maar ff geen mannetje op de achterlijn bij vrije trappentis vriendschappelijk
Ik heb wel langer aan mijn toernooiteam gezetenquote:
Ik heb serieus een account daar van ja, had Fifa 12 op PC en heb ook toegang tot FUT 13 nu. Maar die staat op mijn persoonlijke email en geef ik liever niet wegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef Confetti het volgende:
Iemand toevallig die FIFA op de (pc) speelt en een account wilt doneren?
Temperenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb serieus een account daar van ja, had Fifa 12 op PC en heb ook toegang tot FUT 13 nu. Maar die staat op mijn persoonlijke email en geef ik liever niet weg
Wat wil je er mee doen dan?
BEL DE POLITIE, BRANDWEER ALLESquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef Confetti het volgende:
Iemand toevallig die FIFA op de (pc) speelt en een account wilt doneren?
Een aantal dingen 'proberen'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:04 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb serieus een account daar van ja, had Fifa 12 op PC en heb ook toegang tot FUT 13 nu. Maar die staat op mijn persoonlijke email en geef ik liever niet weg
lama danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een aantal dingen 'proberen', dus het is niet zonder risico..
en ze hadden Debuchy ook alquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Moet niet gekker worden daar [ afbeelding ]
Zometeen Yanga er nog bij en ze kunnen een tiental Fransen opstellen!
al pics geregeld ouwe baas?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:08 schreef Toefjes het volgende:
Nog steeds aan het dm'en met het meisje op zoek naar rijke man
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:08 schreef Toefjes het volgende:
Nog steeds aan het dm'en met het meisje op zoek naar rijke man
Xavi - Fabregas?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
Wie weet 2 centrale middenvelders die een hele goede link hebben? Goud en 1 moet minimaal 4* skills hebben.
Tevens moet een een wat defensief sterke speler zijn.
Het is voor de CM en CAM positie.
Geen BPL of Bundesliga
Nee, alleen gezegd dat ik mijn vermogen te danken heb door mezelf bezig te houden met voetbaltransfers. En dat is eigenlijk ook wel zo.quote:
Podolski CAMquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog 5 posities maar ik heb geen flauw idee
Santana en wat andere brazilianenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mang, fucking moeilijkquote:
Je hoeft met niemandvrekening te houden qua chem. Genoeg mogelijkheden dus.quote:
I knowquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je hoeft met niemandvrekening te houden qua chem. Genoeg mogelijkheden dus.
Argentijnen, brazilianen, italianen, spanjaarden.
Kies 1 fijne speler en pas t daar op aan
Waarom zou je hem halen terwijl hij ook voor 7k is op te pikken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef strakkeman het volgende:
Die Sneijder is duur zeg ik wacht nog wel even tot hij gedaald is.
De Galatasaray versie bedoelt ie denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef Baje het volgende:
[..]
Waarom zou je hem halen terwijl hij ook voor 7k is op te pikken?
Hij zit er wel in maar hij is in FUT geen Fransmanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Mehdi Abeid zit niet in het spel jammer genoeg
[ afbeelding ]
(en de webapp view kan de clubbadge niet aan)
Eerste met Santana centraal en Neuer op goalquote:
Deze is naar Newcastle, is wel een Fransman volgens TTquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zit er wel in maar hij is in FUT geen Fransman
wordquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerste met Santana centraal en Neuer op goal
Amaiquote:
Ja maar geen meerwaarde toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
De Galatasaray versie bedoelt ie denk ik
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]![]()
![]()
https://twitter.com/search/realtime?q=werdt&src=typd
Sail is een vet nummer. Rest van het album is maar kutquote:
Nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sail is een vet nummer. Rest van het album is maar kut
Vind ik welquote:
Nice, ik ook!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga in mei naar newcastle - arsenal
Oh ja dat klopt, maar ze zijn niet slecht. Sommigen hebben een goede overgangquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind ik welIk vond sail echt vet. Maar de andere nummers lijken er niet echt op. beetje een andere stijl.
ik ken dit nummer ergens van, ik weet alleen niet waarvanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt, maar ze zijn niet slecht. Sommigen hebben een goede overgang. Er is zo'n nummer dat 11 minuten duurt en die heeft best veel verschillende stijlen erin zitten. Die vind ik ook wel tof
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ken dit nummer ergens van, ik weet alleen niet waarvan
daarvan dusquote:
Dat duo had ik eerst gekocht vanavond maar toen zag ik Wallyson en heb ik ze weer in de verkoopquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]Alleen nog even een origineel ST-duo. Arizala - Quintero ofzo
Huseklepp-Elyounoussi!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Morgen assessment om mijn minor af te rondenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarvan dus![]()
Tof nummertje, nu even een paar andere luisteren![]()
Zometeen nog even Die Antwoord erbij pakken en keihard doorleren
komt wel goed johquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Morgen assessment om mijn minor af te ronden. Heb in totaal 3 uur geleerd. Ben benieuwd dus. Kut toernooi. Te veel mee bezig geweest
Ja ik ken het wel redelijk goed. Heb overal wel een antwoord op. Weet niet of het goed is, maar boeiend. yolo dit datquote:
het gaat allemaal om de body languagequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel redelijk goed. Heb overal wel een antwoord op. Weet niet of het goed is, maar boeiend. yolo dit dat
ohh, dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat allemaal om de body language
19 mei. met die boot van uit ijmuiden?quote:
fucking vette clips hebben zij altijdquote:
en toffe nummersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
fucking vette clips hebben zij altijd
op het einde zie je trouwens de voorloper van gangnamstylequote:
het einde van I fink u freeky?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
op het einde zie je trouwens de voorloper van gangnamstyle
Yup, ga jij op vrijdag of zaterdag?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
19 mei. met die boot van uit ijmuiden?
Vrijdag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Yup, ga jij op vrijdag of zaterdag?
Ah okequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Der_Rudi het volgende:
Ah jammer. Wij gaan op zaterdag en blijven dan tot woensdag.
hahahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef Reemi het volgende:
Mooi dit zeg, waarom is Bart nou weer uit de TT gehaald.
Geen Kanu op CDMquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
Én een bazenschotquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die is echt mannegoed op CDMberesterk en fucking lang
Is je boek al af?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond.
Laatste update van mijn collega met haar overspelige echtgenoot: ze zitten samen en apart in therapie. Krijgen ze ook huiswerk mee naar huis enzo
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]held. Stukken beter dan Kljestan.
Bij Kljestan zie je toch al snel dat het enige bijzondere zijn snor is..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker oordelen over een speler voordat je ermee gespeeld hebt
Door Kanu kan ik ook 'gewoon' Zelao of een andere Brazilibaas op CB zetten in plaats van die vercrackte Duitser.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker oordelen over een speler voordat je ermee gespeeld hebt
kap eens met die kutteamsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem, yolo
Dan maar een kut LB
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Kljestan zie je toch al snel dat het enige bijzondere zijn snor is..
Waarom niet De Rossi?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem, yolo
Dan maar een kut LB
ik snap er geen kut vanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef leoon. het volgende:
Hoe kan dit?
Bij clubs heb ik kopduels gewonnen. Bij 200 -> 104 en bij 105 ook 104 alleen bij kopduels gewonnen 70 oid heb ik er weer veel minder.
Oke cijfers zullen niet allemaal kloppen heb ps3 al uit maar iig het klopt dus niet? Ik had die eerste al moeten hebben volgens die andere win kopduels etc etc
maar eens proberen danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Marchisio is een baas op cm in 451! Mijn meest scorende speler zelfs
Goed verhaal welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef leoon. het volgende:
Hoe kan dit?
Bij clubs heb ik kopduels gewonnen. Bij 200 -> 104 en bij 105 ook 104 alleen bij kopduels gewonnen 70 oid heb ik er weer veel minder.
Oke cijfers zullen niet allemaal kloppen heb ps3 al uit maar iig het klopt dus niet? Ik had die eerste al moeten hebben volgens die andere win kopduels etc etc
Ik zal er nog even over prakkedenkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef leoon. het volgende:
Dus drie verdiensten bij clubs voor kopduels gewonnen
Men nemen 3 x een getal
74
150
200
Bij die van 150 en 200 staat dat ik er al 104 kopduels gewonnen heb of iets dergelijks.
En bij die van 74 staat een getal dat lager is als die 74.. Terwijl ik die al gewonnen moet hebben?
Comprendre?
quote:
Ja ik snap het nu wel, heb dat ook gehad namelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef leoon. het volgende:
Dus drie verdiensten bij clubs voor kopduels gewonnen
Men nemen 3 x een getal
74
150
200
Bij die van 150 en 200 staat dat ik er al 104 kopduels gewonnen heb of iets dergelijks.
En bij die van 74 staat een getal dat lager is als die 74.. Terwijl ik die al gewonnen moet hebben?
Comprendre?
Dat had ik vorig jaar altijdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:47 schreef strakkeman het volgende:
Volgende week hertentamens maar ik heb alles gehaald dus lekker vrij![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wil je met sociologie gaan doen dan..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar altijd
Dit jaar geen ene kut voor 2e jaars vakken gedaan dus volgende week nog even
Je kan trouwens met elke random hbo propedeuse WO Sociologie doenDat is dus ook mijn tweede keuze als ik die toets van Rechten niet haal
Precies, zoiets. Maar ik heb dus de challenge voor de minste kopballen nog niet gehaald, terwijl ik bij die andere challenge voor ook kopballen al over de 100 heb, dus die eerste al gehaald moet hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik snap het nu wel, heb dat ook gehad namelijk.
In de wedstrijd haalde ik een challenge 22/22 sliding tackles ofzo.
Vervolgens ga ik naar de accomplishments kijken, zie ik daar 21/22 staan.
Socioloog worden..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat wil je met sociologie gaan doen dan..
Cisse Remyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:51 schreef BDIL het volgende:
Iemand een Gold ST duo , welke low budget is maar wel sterke link heeft
Jovetic en vucinic.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:51 schreef BDIL het volgende:
Iemand een Gold ST duo , welke low budget is maar wel sterke link heeft
Je kan elke WO studie doen met een random hbo propedeusequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan trouwens met elke random hbo propedeuse WO Sociologie doenDat is dus ook mijn tweede keuze als ik die toets van Rechten niet haal
ik vermaak me prima hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:51 schreef detennismaster het volgende:
Wat ben ik blij als het vrijdag is.
low budget... Remy is toch niet 2kquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je kan elke WO studie doen met een random hbo propedeuseIk met Commerciële economie ook psychologie.. en kon gewoon alles doen(wel wiskunde op vwo nodig bij sommige)
Ja ik moet wel 1 opdracht herkansen maar dat kan pas aan het eind van het jaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik kijk al een minuut maar ze is nog steeds niet gesprongenquote:
Je hebt wel een x-aantal verschillende heading challenges.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef leoon. het volgende:
[..]
Precies, zoiets. Maar ik heb dus de challenge voor de minste kopballen nog niet gehaald, terwijl ik bij die andere challenge voor ook kopballen al over de 100 heb, dus die eerste al gehaald moet hebben
Maar als ik bij verdiensten kijk zie ik er drie bij fysiek. Daar staat alleen win zoveel kopduels. Niet gespecificeerd als middenvelder, aanvaller etc.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt wel een x-aantal verschillende heading challenges.
Standing headers, jumping headers, defensive headers
Psychologie is dan denk ik ook wel een goedequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]dat meen je niet? Maar er zijn niet echt veel leuke studies
Iets waarmee je mensen kan helpen lijkt mij wel leuk, daarom ook rechten.
Rechten studeren vanuit idealistische en humane overwegingenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]dat meen je niet? Maar er zijn niet echt veel leuke studies
Iets waarmee je mensen kan helpen lijkt mij wel leuk, daarom ook rechten.
Rechten studeren om het studeren van rechten is ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rechten studeren vanuit idealistische en humane overwegingen
Absoluut.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rechten studeren om het studeren van rechten is ook.
Ik wil niet fiscaal of iets met bedrijven enzo doen, fucking saaiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rechten studeren vanuit idealistische en humane overwegingen
Lol, dan heb je echt veel power. Ik heb hem met Vargas op 10..beetje compensatiequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:01 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand deze voorhoede?
[ afbeelding ]
Nee, ik had Lukaku (NIF) en IF Benteke met Vargas erachterquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:01 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand deze voorhoede?
[ afbeelding ]
Maar je moet niet de illusie hebben dat je daarmee mensen helpt. De ene mens helpen heeft vaak een nadelig effect op het welzijn van een ander, dus dat idealistisch gedoe mag je achterwege laten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil niet fiscaal of iets met bedrijven enzo doen, fucking saai
Straf of familie die kant op.
Ik wil eigenlijk m'n gouden Serie A team er achter hangen. Wie is dan een beetje goed op CAM? Ik heb nog zo'n 400k te besteden dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lol, dan heb je echt veel power. Ik heb hem met Vargas op 10..beetje compensatie
Je kan niet iedereen het leven naar z'n zin maken. Je helpt een partij, dat is al goed genoegquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar je moet niet de illusie hebben dat je daarmee mensen helpt. De ene mens helpen heeft vaak een nadelig effect op het welzijn van een ander, dus dat idealistisch gedoe mag je achterwege laten.
Demouge zou ik in eerste instantie zeggen maar dat is niet meer leuk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk m'n gouden Serie A team er achter hangen. Wie is dan een beetje goed op CAM? Ik heb nog zo'n 400k te besteden dan.
Strafrechtquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan niet iedereen het leven naar z'n zin maken. Je helpt een partij, dat is al goed genoeg
Dit heb ik dus al:quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk m'n gouden Serie A team er achter hangen. Wie is dan een beetje goed op CAM? Ik heb nog zo'n 400k te besteden dan.
Met het helpen van die partij wil dat niet zeggen dat het recht gaat zegevieren hoor. Prima als jij kinderverkrachters wil helpen, maar daar is niks humaans aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan niet iedereen het leven naar z'n zin maken. Je helpt een partij, dat is al goed genoeg
Tsja, part of the job.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:04 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Strafrecht![]()
Een man beschermen terwijl je weet dat hij met zijn handjes aan een 10ajarige heeft gezeten.
Wat is er zo grappig aan Peniel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
___
[ afbeelding ]
__
[ afbeelding ]
__
[ afbeelding ]
hihiihihhiihii [ afbeelding ]
Het rijmt op seniel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan Peniel?
Tsja, part of the job.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met het helpen van die partij wil dat niet zeggen dat het recht gaat zegevieren hoor. Prima als jij kinderverkrachters wil helpen, maar daar is niks humaans aan
En homofielquote:
Dan moet je niet beweren dat je dit doet omdat je "zo graag mensen helpt". Niks mis mee om rechten te gaan studeren, maar wel handig om de argumentatie zuiver te houdenquote:
Je helpt er mensen mee, so be it dat ze geen zuiver geweten hebben. Je bent er om je partij te helpen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet je niet beweren dat je dit doet omdat je "zo graag mensen helpt". Niks mis mee om rechten te gaan studeren, maar wel handig om de argumentatie zuiver te houden
type Di Natale of Miccoli ofzo? Of El Shaaquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt mij ook helpen door gewoon wat coins over te maken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je helpt er mensen mee, so be it dat ze geen zuiver geweten hebben. Je bent er om je partij te helpen.
HELPEN dus
Ok, zet er maar wat opquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt mij ook helpen door gewoon wat coins over te maken.
Prima. Ik werkte bij DSB, dus ik hielp mensen aan een kuthypotheek. Zo ken ik er nog wel een stuk of 10quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je helpt er mensen mee, so be it dat ze geen zuiver geweten hebben. Je bent er om je partij te helpen.
HELPEN dus
DSB, heb je geen verhalen over hysterische mensen die hun geld niet kregen tijdens het faillissementquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Ik werkte bij DSB, dus ik hielp mensen aan een kuthypotheek. Zo ken ik er nog wel een stuk of 10
Tsja, part of the jobquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Ik werkte bij DSB, dus ik hielp mensen aan een kuthypotheek. Zo ken ik er nog wel een stuk of 10
Ik heb niet letterlijk bij DSB gewerkt, wel bij banken en verzekeraars. Maar ik verkondig niet dat ik in mijn professie "mensen verder help".quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
DSB, heb je geen verhalen over hysterische mensen die hun geld niet kregen tijdens het faillissement
Gelukkig verkoop je geen hpotheken als advocaat. Je verdedigt je client en die help je dus. Anders moet je maar mediator worden als je wilt dat beide partijen iets winnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier is een naam voor: hypocrisie
Truste
Zo heet mijn toernooiteamquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Past niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
type Di Natale of Miccoli ofzo? Of El Shaa
Pepe RM, El Shaa CAMquote:
Laat ik er dan dit nog over zeggen: als je het echt doet om mensen te helpen, dan zie ik je graag over een jaar of 5 werken bij een of andere goedkope rechtswinkel. Daar help je mensen pas echt, zonder er vervolgens een absurde nota voor te factureren. Mijn ervaring is dat advocaten, notarissen en meer van zulks, vooral zichzelf heel goed helpen (in materiele activa, welteverstaan).quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig verkoop je geen hpotheken als advocaat. Je verdedigt je client en die help je dus. Anders moet je maar mediator worden als je wilt dat beide partijen iets winnen.
Alleen de zorgsector kan echt zeggen dat ze mensen helpen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat ik er dan dit nog over zeggen: als je het echt doet om mensen te helpen, dan zie ik je graag over een jaar of 5 werken bij een of andere goedkope rechtswinkel. Daar help je mensen pas echt, zonder er vervolgens een absurde nota voor te factureren. Mijn ervaring is dat advocaten, notarissen en meer van zulks, vooral zichzelf heel goed helpen (in materiele activa, welteverstaan).
Zoveel heb ik nietquote:
Zo cru zou ik het niet zeggen. Wat dacht je van het onderwijs?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Alleen de zorgsector kan echt zeggen dat ze mensen helpen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Waarom geen Di Natale als Cam en abate als rm
Lekker pro deo werken kan ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat ik er dan dit nog over zeggen: als je het echt doet om mensen te helpen, dan zie ik je graag over een jaar of 5 werken bij een of andere goedkope rechtswinkel. Daar help je mensen pas echt, zonder er vervolgens een absurde nota voor te factureren. Mijn ervaring is dat advocaten, notarissen en meer van zulks, vooral zichzelf heel goed helpen (in materiele activa, welteverstaan).
Hmmm... da's een goeie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Waarom geen Di Natale als Cam en abate als rm
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo cru zou ik het niet zeggen. Wat dacht je van het onderwijs?
Dat valt heel erg vies tegen, ze raffelen alles af op een enkeling na.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Alleen de zorgsector kan echt zeggen dat ze mensen helpen.
Ik heb maar 200 coinsquote:
Dus je maak keuzes omdat je materie interessant vindt. Blijkbaar weegt dat zwaarder dan iets goeds doen voor de mensheid. No problem, dat geldt voor mij immers ook...maar eerlijkheid duurt het langstquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker pro deo werken kan ook.
Bij een juridisch loket zie ik mij niet zo een twee drie, is niet interessant genoeg. Ik ben er wel al een paar keer geweest hoor, ik weet dus wat er gebeurt bij zo'n loket
Uiteraard komt interesse op het eerste plan maar mensen helpen komt vlak daarachterquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je maak keuzes omdat je materie interessant vindt. Blijkbaar weegt dat zwaarder dan iets goeds doen voor de mensheid. No problem, dat geldt voor mij immers ook...maar eerlijkheid duurt het langst
week 1 IF jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:22 schreef Philos het volgende:
Net ontdekt dat Lucas RM 380K coins kost :''''''''''''(
Er zijn er genoeg die heel graag echt willen helpen, maar onder druk worden gezet door hoger management om "strikt noodzakelijke" zorg te verlenen, en meer niet. Denk niet dat je dat die medewerkers kwalijk kunt nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat valt heel erg vies tegen, ze raffelen alles af op een enkeling na.
Vorig jaar is mijn oma overleden en daar kwamen wel eens hulpen die alleen maar liepen af te raffelen. Voor een groot deel komt het doordat er te weinig mensen zijn in de zorg, net als arbeidsinspecteuren, daar zijn er ook veel en veel te weinig van.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef pascal08 het volgende:
Strakkeman.![]()
1 Sneijder voor jou: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker niet iedereen raffelt zijn/haar werk af hoor, maar er zitten voldoende tussen die het wel doen en dat komt veelal doordat er te weinig in die sector werken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die heel graag echt willen helpen, maar onder druk worden gezet door hoger management om "strikt noodzakelijke" zorg te verlenen, en meer niet. Denk niet dat je dat die medewerkers kwalijk kunt nemen.
We gaan zien!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:24 schreef strakkeman het volgende:
[..]![]()
Zondag gaat hij spelen in de derby tegen Besiktas.
Het zijn vooral kostenbesparingen. Het is niet zo dat ze de vacatures niet kunnen invullen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeker niet iedereen raffelt zijn/haar werk af hoor, maar er zitten voldoende tussen die het wel doen en dat komt veelal doordat er te weinig in die sector werken.
Ik blijf het jammer vindenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:24 schreef strakkeman het volgende:
[..]![]()
Zondag gaat hij spelen in de derby tegen Besiktas.
Ik twijfel wel tussen deze 2:quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef pascal08 het volgende:
Strakkeman.![]()
1 Sneijder voor jou: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klopt, en zo zijn er nog meer beroepen die te weinig mensen hebben, waaronder de arbeidsinspectie. Allemaal dankzij de regering.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het zijn vooral kostenbesparingen. Het is niet zo dat ze de vacatures niet kunnen invullen.
De VVD stemmers verdienen al die bezuinigingen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, en zo zijn er nog meer beroepen die te weinig mensen hebben, waaronder de arbeidsinspectie. Allemaal dankzij de regering.
Lucky bastard die Piquequote:We are happy to announce the birth of Milan Piqué Mebarak, son of Shakira Mebarak and Gerard Piqué, born January 22nd at 9:36pm, in Barcelona, Spain.
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kind Milan noemen als je zelf bij Barcelona speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |