Neuh, maar het is best sneu dat je claimt de beste jeugdopleiding te hebben en niet eens Nederlandse spelers kan opleidenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder ons is het niveau van het Nederlands elftal wel enorm laag idd.
Kan je nagaan hoe treurig de rest is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, maar het is best sneu dat je claimt de beste jeugdopleiding te hebben en niet eens Nederlandse spelers kan opleiden
PSV doet het rustig, maar als er een Nederlander doorbreektquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Wanneer gaat PSV spelers opleiden?
De rest?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe treurig de rest is.
Vind ik nou niet bepaald exceptionele talenten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV doet het rustig, maar als er een Nederlander doorbreekt
Ik noem een Zoet, Locadia of Depay..
Toch lachte PSV'ers om mijn aangepaste quote, dus was zegt dat dan wel niet over de PSV jeugdopleidingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, maar het is best sneu dat je claimt de beste jeugdopleiding te hebben en niet eens Nederlandse spelers kan opleiden
Ik claim ook niet dat PSV de beste is, dus..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch lachte PSV'ers om mijn aangepaste quote, dus was zegt dat dan wel niet over de PSV jeugdopleiding
De ekte grote zitten nu in de B1, die pic die ik net postte.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Wat ik me afvraag, wanneer gaat Ajax eens fatsoenlijke "Nederlandse" spelers opleiden?
Dat mag je vinden iddquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik nou niet bepaald exceptionele talenten.
Dat zou bespottelijk zijn idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik claim ook niet dat PSV de beste is
Wie claimt dat en waar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus wat je werkelijk aan het doen bent is "Ja maar bij hullie is het ook niet goed hoor"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik claim ook niet dat PSV de beste is, dus..
Inderdaad. Iedereen weet dat Feyenoord die onderscheiding al 3 jaar op rij heeft gekregenquote:
B1 van PSV is klote. C1 is wel goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De ekte grote zitten nu in de B1, die pic die ik net postte.
Terecht ook wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen weet dat Feyenoord die onderscheiding al 3 jaar op rij heeft gekregen
Nee, meer van dat je andere landen goed maakt en je eigen land niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus wat je werkelijk aan het doen bent is "Ja maar bij hullie is het ook niet goed hoor"
Pitty award anders winnen jullie helemaal geen prijzen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen weet dat Feyenoord die onderscheiding al 3 jaar op rij heeft gekregen
Als dat zo was dan hadden ze hem al 13 keer op rij moeten krijgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pitty award anders winnen jullie helemaal geen prijzen.
Ze hadden een huldiging voor de 2e plaats en dat is voor hun een prijs.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prijzen winnen staat daar toch los van.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat broertje van die gast van AZ zit daar toch? Dani ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
B1 van PSV is klote. C1 is wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |