Ik heb geen idee wanneer ik, ik dacht eind februariquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb pas rond 15 februari vrij
Wil je ruilen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb pas rond 15 februari vrij
Internet op laptop hier doet het meest van de tijd kutquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik zat je maar te plagen.
nee want dan ben ik een loner met vakantiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wil je ruilen?Heb je een week eerder vakantie en heb ik tegelijk met Heppie vakantie
terechte tt jaquote:
Laat er anders eens iemand naar kijken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Internet op laptop hier doet het meest van de tijd kut
Ja maar nu ben ik de vakantielonerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee want dan ben ik een loner met vakantie
Is al gemeld aan de huisbaasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Laat er anders eens iemand naar kijken?
omg dat is ergquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar nu ben ik de vakantielonerstraks moet ik dingen gaan doen met vrienden en zo
en jij wel anderen kusjes gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |