Ik heb vanochtend ingezet op combi Ghana en Congo winnen dus ik heb nog steeds goede hoopquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik aan online wedden deed had ik nu op Congo ingezet.
Verlies je.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens uit Congo scoor eens even mijn eer staat op het spel!!
85ste minuut.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens uit Congo scoor eens even mijn eer staat op het spel!!
Ik heb 'm hoor!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En daar hebben we de medicijnman op de tribune!
Ik heb de gouden tip gekregen van een man met een beschilderd gezicht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
We naderen minuut 85... spannend!
#leugensquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik heb de gouden tip gekregen van een man met een beschilderd gezicht.
Dit in ruil voor wat spiegeltjes en kraaltjes.
Bij ons sneeuwt het en in Zuid Afrika heb je zandquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Penalty.
En what's up met dit veld
Al die blanke coaches houden die afrikaantjes kort.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:47 schreef de_boswachter het volgende:
En alweer 0-0. Goh, wat een sprankelend toernooi dit jaar. Waar is de tijd gebleven dat de Afrikaantjes als idioten de aanval kozen? Wat een saaie futloze potten tot nu toe...
Er gaat ook nog zo'n steward bij dat orange bord op het eind op zijn bek.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lol, die gaat de komende tijd bijzonder kort worden gehouden.
Niet geheel verrassend na hun wanprestatie.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Assaidi, Hamdaoui, El Ahmadi en Amrabat.
Kansloos.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef Eppie_NL het volgende:
Die bondscoach van Marokko bidt voor zijn baan....
Hopelijk wordt de bond wakker en flikkeren ze al die mooiboys eruit. Vedettesquote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef o.us2.0 het volgende:
Zeer jammer voor Marokko maar het was gewoon te mooi om waar te zijn dat ze het opeens zo goed deden.
Was wel weer heerlijk spannend. Mooi voor Kaapverdië ook.
Hoop het ook. Vond het idioot van de bondscoach dat hij Belhanda er uit haalde voor #@!##! El Hamdaoui #!$@/@^quote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de bond wakker en flikkeren ze al die mooiboys eruit. Vedettes
Ghana moet minimaal een punt halen dus het is niet zo dat ze 'niet hoeven'. Maar ik denk ook dat ze winnen, hoewel ik ze nog niet overtuigend vind spelen. Verder hoop ik op een stuntje van Congo, dat in de wedstrijd tegen Ghana zo leuk speelde maar het tegen Niger heeft laten liggen. Mali vind ik een stug team, niet top, maar de Congolese verdediging is wel érg slecht dus ben benieuwd.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ghana, ondanks dat ze niet hoeven, maar zijn gewoon klasse beter.
En Mali - Congo is op papier best interessant. Vond Mali echt bagger tegen Ghana, maar ze hebben veel meer kwaliteit..... Hopelijk wint in dit geval Mali, zeker voor de spanning in de kwartfinales.
Is op ES2, Mali-Congo.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:50 schreef Stampie22 het volgende:
Jammer dat Eurosport (1) voor Niger - Ghana kiest...
1-1quote:Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Goeie keus, lijkt meIs Congo beter of staan ze onder druk?
Het is rust. 1-1.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef Stampie22 het volgende:
Hoe is het spelbeeld bij Congo-Mali, een open wedstrijd of gooit Mali alles op slot?
Nee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:33 schreef Thas het volgende:
Dit is toch geen penalty man, gaat nergens over.
Ik ben zeker de enige die Togo - Tunesië kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |