SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Theedoek werkt ook primaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Goed heet water met een klein scheutje spiritus en een druppel afwasmiddel (let op echt een druppel)
Spons je hele raam, droogtrekken met trekker en napoetsen met een uitgeknepen schone vochtige microvezel doek speciaal voor glas![]()
Bling Bling!
ja g maar de rest doen we zelf![]()
dat is mooi !quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef APK het volgende:
Whehehe, krijg net een creditfactuur van 55¤ van Liander wegens een stroomstoring en ik ben er dwars doorheengeslapen![]()
[ afbeelding ]
Mogen ze wmb elke week doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat is mooi !
Slapend rijk worden
eh... Knokke? is een woordgrapje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat nu werken aan zn comeback in Knokke
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb deze besteld http://www.internetshop.n(...)r2096-blender/p45307
als het goed is heb ik hem morgen dus dan kan ik hem effe proberen
joah, als ik morgenavond zin heb in een Smoothie danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]Zien morgen wel een plaatje van het resultaat toch?
Badr en Estelle zouden in Knokke zitten voor een korte vakantiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... Knokke? is een woordgrapje?
Ik weet het nooit zeker bij jou wat je bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |