Ja, maar dan toch niet gelijk alle industrieën, maar dan ook echt alles.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:45 schreef trigt013 het volgende:
[..]
recessie of ongunstig belasting klimaat.
ik maak een grapjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar dan toch niet gelijk alle industrieën, maar dan ook echt alles.
grote afstandenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:12 schreef JTT het volgende:
nog even een toevoeging: volgensmij loop ik ver achter. nog een vraag: hoe krijgen jullie die winst van treinen zo hoog. het hoogste wat ik ooit haalde was iets in de 14.000...
ik gok dat er een zooi olievelden waren die niet gedekt konden worden door 1 station..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef JTT het volgende:
ben na iets van 5 maanden ofzo weer met het spel aan de bak gegaan. is en blijft een verslavend spel. heb nu een game met al aardig wat treinen. ik had allemaal losse sporen (station naar station) en was er best trots op totdat ik op de server keek.... bij jullie is het een groot net. ik kan uren kijken naar die prachtige ingewikkelde trajecten. hoe krijgen jullie dat voor elkaar?en hoe kan het dat het nooit vastloopt.
en nog een vraag ik wil niet afkraken ofzo maar wat is hier praktisch nut van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok ga ik ook eens proberen. maar hoe krijg je zo'n mooi net van sporen. ik heb allemaal losse sporen van plaats naar plaats en die zijn niet met elkaar verbonden. ik zou natuurlijk wel een net kunnen maken maar dan wordt het grootste gedeelte waarschijnlijk niet gebruiktof alles loopt vast. wat is jullie manier van treinen bouwen en orders geven? ik vind ingewikkelde spoorwegen namelijk prachtig en wil het zelf ook kunnen maken.quote:
een main lijn met afsplitsingen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:51 schreef JTT het volgende:
[..]
ok ga ik ook eens proberen. maar hoe krijg je zo'n mooi net van sporen. ik heb allemaal losse sporen van plaats naar plaats en die zijn niet met elkaar verbonden. ik zou natuurlijk wel een net kunnen maken maar dan wordt het grootste gedeelte waarschijnlijk niet gebruiktof alles loopt vast. wat is jullie manier van treinen bouwen en orders geven? ik vind ingewikkelde spoorwegen namelijk prachtig en wil het zelf ook kunnen maken.
Ik maak seinposten en zorg dat ze nergens hoeven af te remmen of kruisen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:17 schreef JTT het volgende:
super goeie tip. trein komt bij de afslag vandaan, gaat de main lijn op, en gaat er weer af waar hij moet zijn. maar dan loopt bij mij alles vast
Dan iets eerder laten afsplitsen van de mainline. Als je station niet alles tegelijk aan kan..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:17 schreef JTT het volgende:
super goeie tip. trein komt bij de afslag vandaan, gaat de main lijn op, en gaat er weer af waar hij moet zijn. maar dan loopt bij mij alles vast
mijn ervaring is dat industrieeen, ondanks de hoeveelheid getransporteerde goederen, op ten duur gewoon sluiten..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:43 schreef JTT het volgende:
zullen dan toch niet allemaal verdwenen zijn? zeker niet met goede stations erbij.
dat moet je voor een stabiele economie kiezen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat industrieeen, ondanks de hoeveelheid getransporteerde goederen, op ten duur gewoon sluiten..
het is op de fok! server.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef trigt013 het volgende:
[..]
dat moet je voor een stabiele economie kiezen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan iets eerder laten afsplitsen van de mainline. Als je station niet alles tegelijk aan kan..
beide (en alle anderen) bedankt voor alle tips ik ga hiermee aan de gang.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:53 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik maak seinposten en zorg dat ze nergens hoeven af te remmen of kruisen.
Ik zie dat je een bedrijf op de server hebt gestart. Zet er wel ff een wachtwoord opquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:38 schreef JTT het volgende:
[..]
[..]
beide (en alle anderen) bedankt voor alle tips ik ga hiermee aan de gang.
zal wat screens maken als het af is
per ongeluk wou ik eigenlijk niet maar krijg hem niet meer wegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zie dat je een bedrijf op de server hebt gestart. Zet er wel ff een wachtwoord op.
Yepquote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef Bart het volgende:
Wordt toch wel eens tijd voor een server reset denk ik zo?
zeker weten! ik kan de server niet eens meer in. dan krijg ik dit:quote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef Bart het volgende:
Wordt toch wel eens tijd voor een server reset denk ik zo?
stel je voor: een bedrijf is 1000000 waard, en jij koopt 50%. dat kost je dus 500000. als een bedrijf groeit,wordt het steeds meer waard. als dat bedrijf na een tijd meer (in dit voorbeeld 2000000) waard is, een jij verkoopt de aandelen (die zijn dan ook meer waard), krijg je er dus 1000000 voor. het is dus kopen>wachten>verkopen>winst.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:49 schreef MolFan het volgende:
Ik had net in een netwerkgame 25% aandelen gekocht in iemand zijn bedrijf maar wat is het nut hiervan aangezien ik bij mijn inkomsten niet 25% van zijn inkomsten zie verschijnen of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |