Neehoor, dat mag jij denken van mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef PasKai het volgende:
Omdat ik het idee had dat het handig was, klinkt dat raar?
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Gvd. 80 jaar een stel treinen stil gestaan, omdat er 1 sein verkeerd stond.
Ik volg altijd de eerste trein die ik laat rijden totdat hij weer bij het beginpunt isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Gvd. 80 jaar een stel treinen stil gestaan, omdat er 1 sein verkeerd stond.
kan je uitzetten volgens mijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je krijgt toch ook een melding dat je trein verdwaald is als hij zijn doel niet kan bereiken?
Dat zal wel inderdaad. Zou zelf niet weten hoe en waar, maar da boeit me ook niet zo.quote:
ja ik ben een doorlopend traject aan het maken. Voeg iedere keer zijtakken toe. Even niet goed opgelet. 100.000 seinen plaatsen is wel een stomvervelend werkje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik volg altijd de eerste trein die ik laat rijden totdat hij weer bij het beginpunt is.
Dit idd. Venstertje openen en vastpinnen, zodat het niet verdwijnt bij het indrukken van de delete-knopquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik volg altijd de eerste trein die ik laat rijden totdat hij weer bij het beginpunt is.
ctrl/alt en dan klikken slepen.. kan je op de hele route automatisch repeterend seinen zettenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ja ik ben een doorlopend traject aan het maken. Voeg iedere keer zijtakken toe. Even niet goed opgelet. 100.000 seinen plaatsen is wel een stomvervelend werkje.
enig idee hoeveel ik er heb neergezet zonder dit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ctrl/alt en dan klikken slepen.. kan je op de hele route automatisch repeterend seinen zetten
En dan bij de instellingen even instellen om de hoeveel vakjes je ze wilt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
enig idee hoeveel ik er heb neergezet zonder dit.![]()
Zal het wel vergemakkelijken!
tsja. Meestal doe ik 5 of 6. Wat is gebruikelijk?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En dan bij de instellingen even instellen om de hoeveel vakjes je ze wilt.
Ik doe om de 2. Dat laat wat sneller treinen toe op het volgende blok.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
tsja. Meestal doe ik 5 of 6. Wat is gebruikelijk?
maar dan heb je hele kleine blokjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doe om de 2. Dat laat wat sneller treinen toe op het volgende blok.
Dan krijg je kans op files bij tunnels en bruggen, die zijn meestal drie of vier vakjes. Daarom doe ik altijd seinafstand vier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doe om de 2. Dat laat wat sneller treinen toe op het volgende blok.
tsja. Heb nu een ergens een foutje in mijn track zitten waardoor ze steeds vastlopen. Nog geen fout kunnen vinden tbh.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan krijg je kans op files bij tunnels en bruggen, die zijn meestal drie of vier vakjes. Daarom doe ik altijd seinafstand vier.
Stukje spoor zonder bovenleiding of sein dat verkeerd om staat zijn de meestvoorkomende foutjesquote:Op zondag 27 januari 2013 09:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
tsja. Heb nu een ergens een foutje in mijn track zitten waardoor ze steeds vastlopen. Nog geen fout kunnen vinden tbh.
Uiteraard de afstand aanpassen als de situatie er om vraagt.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan krijg je kans op files bij tunnels en bruggen, die zijn meestal drie of vier vakjes. Daarom doe ik altijd seinafstand vier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |