abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121891130
Tijdje geleden heb ik via studentmobiel.nl een Nokia Lumia 920 besteld. Na lang wachten kreeg ik gister eindelijk het bericht dat hij was verzonden. Als afleveradres had ik het adres van mijn ouders ingevuld aangezien ik de hele week werk. Wordt ik vanochtend gebeld door mijn vader:

"Ik heb hier iemand van TNT aan de deur staan met een pakketje voor jou, alleen volgens mij klopt er iets niet. Het pakketje was wel erg licht en niet gesealed. In de doos (Nokia doos) zat wel de handleiding etc. maar de telefoon zelf ontbreekt. Het enige wat erin zit is de sim-kaart. Moet ik dit aannemen?"

Ik ben blij dat mijn pa het niet blind aan heeft genomen, natuurlijk heb ik gezegd dat hij dit niet moest aannemen.

Natuurlijk gelijk met studentmobiel gebeld, zij vertelde me dat er wel een IMEI nummer aan de telefoon en het contract verbonden is en dat ze contact met TNT zouden opnemen en dat ze dan precies kunnen zien waar het fout is gegaan omdat het pakket overal gewogen wordt.

Komt er op neer dat ik weer kan wachten omdat een of andere droplul bij TNT de telefoon eruit geplukt heeft. TNT... Bedankt!
pi_121891186
Wees blij dat ze je willen helpen.
Because you know i'm all about that ass
pi_121891203
Je vader trollt je. Je mag geen pakketjes openen voordat je hebt getekend voor ontvangst.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 15:35:03 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_121891241
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef zovty het volgende:
Je vader trollt je. Je mag geen pakketjes openen voordat je hebt getekend voor ontvangst.
dat dus :D of hij heeft 'm zelf gejat
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_121891283
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef zovty het volgende:
Wie zegt er iets over tekenen dan?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 15:38:51 #6
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_121891387
Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat zo'n postbezorger met een niet gesealde doos aan de deur komt staan. Als het goed is controleren ze die dingen bij vertrek.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_121891391
Studentmobiel.nl is al een klacht op zich.
Dat je daar een foon bestelt is nog triester.
Ga voortaan naar een phone shop.

Wanneer leren studenten nu eens na te denken?
pi_121891671
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:38 schreef Pallas-Athene het volgende:
Studentmobiel.nl is al een klacht op zich.
Dat je daar een foon bestelt is nog triester.
Ga voortaan naar een phone shop.

Wanneer leren studenten nu eens na te denken?
Niet :') Aangetaste hersencellen van al die drank en drugs
pi_121892070
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat zo'n postbezorger met een niet gesealde doos aan de deur komt staan. Als het goed is controleren ze die dingen bij vertrek.
Heb zelf een tijdje bij TNT gewerkt, ik weet dat ze soms onverantwoord met pakketten omgaan maar dit slaat wel alles. Het pakket was niet gesealed, daarom kon mijn vader hem openmaken voordat hij moest tekenen.

Over studentmobiel, je hoeft geen student te zijn om daar te bestellen hoor. Ik ben wel een student, maar daar gaat het niet om. Het scheelt gewoon een x bedrag aan euro's.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:03:25 #10
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_121892226
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:59 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Over studentmobiel, je hoeft geen student te zijn om daar te bestellen hoor. Ik ben wel een student, maar daar gaat het niet om. Het scheelt gewoon een x bedrag aan euro's.
Yeah, is een prima shop. Heb er als student besteld en later ook een paar keer.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:08:26 #11
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_121892392
Ik ben ook al lang geen student meer, maar scheelt enorm veel euro's.

Tevens: terechte klacht!
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_121892745
Je wil niet weten hoeveel er gejat wordt als de raven bij pakketbezorgdiensten. Toen ik nog bij de logistieke dienst werkte van een grote bank, werden er ook via TNT van locatie naar locatie dingen bezorgd. Prive dingen die de mensen kwijt wilden werden verhandeld via een soort van nieuwsgroepensysteem, net zoals V&A op fok.

Wat bleek? Er verdwenen pakketjes, met name de duurdere. Pakketjes zelf waren onherkenbaar verstuurd. dus je kon niet weten wat erin zat. Na intern onderzoek bleek dat die ratten van TNT ook op dezelfde interne nieuwsgroepen keken en dus precies wisten wat wanneer naar welke locatie werd verstuurd. De duurste dingen werden achterover gedrukt.

Vuile stinkratten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_121893286
TS beseft dat TNT niet meer bestaat? TS bedoelt waarschijnlijk PostNL? En telefoons worden niet bezorgd door postbezorgers, maar door ZZP-ers van de PostNL Pakketservice.
pi_121893531
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Selestha het volgende:
TS beseft dat TNT niet meer bestaat? TS bedoelt waarschijnlijk PostNL? En telefoons worden niet bezorgd door postbezorgers, maar door ZZP-ers van de PostNL Pakketservice.
Jij beseft dat TNT nog wel bestaat?
pi_121894106
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Selestha het volgende:
Euh.. TNT bestaat nog gewoon hoor? http://www.tnt.com/express/nl_nl/site/home.html
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_121894668
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Euh.. TNT bestaat nog gewoon hoor? http://www.tnt.com/express/nl_nl/site/home.html
TNT express wel ja. Dat is wat anders..
pi_121894765
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:58 schreef Selestha het volgende:

[..]

TNT express wel ja. Dat is wat anders..
Die bezorgen ook gewoon in Nederland.
pi_121894797
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:00 schreef Xetran het volgende:

[..]

Die bezorgen ook gewoon in Nederland.
maar geen telefoons van studentmobiel :+ dat doet de PostNL pakketdienst
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_121896953
Vanmorgen nog een stukje gezien dat er in een kruipruimte poststukken uit 2002 en 2003 waren gehaald die door een bezorger maanden waren achtergehouden.

Ze worden nu gedroogd en dan word er gekeken of ze alsnog bezorgd kunnen worden,ook probeert men de bezorger te achterhalen.

Krijg je nu ook de exstra betaalde boetes waarvan je nooit bericht kreeg teruggestort?
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_121898351
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:01 schreef JJdJ1984 het volgende:

[..]

maar geen telefoons van studentmobiel :+ dat doet de PostNL pakketdienst
Ja ach, tnt/postnl. Iedereen weet wat ik bedoel. Het liefst noem ik het nog gewoon PTT post!

[ Bericht 27% gewijzigd door Tobi-wan op 22-01-2013 20:16:57 ]
pi_121900692
Nee, TPG post. :')
  dinsdag 22 januari 2013 @ 19:35:43 #22
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_121901082
Tegenwoordig worden in DC's ook nieuwe adresgegevens op de pakketten geplakt. Dus dan komt er gewoon een nieuwe adresstickertje op. Heb wel gehoord dat de interne controle opgeschroefd gaat worden, want het gejat schijnt de spuigaten uit te komen.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:14:40 #23
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_121903560
Je vader heeft hem gewoon gejat, jammer man.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_121903809
Volgens mij hebben veel fokkers een slechte relatie met hun vader, nasleep van kindermishandeling?
pi_121905521
Niet geseald, als in nooit geseald of zegel verbroken?
Als dat pakje nooit fatsoenlijk dicht is gemaakt is dat sowieso bijzonder dom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')