dat dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef zovty het volgende:
Je vader trollt je. Je mag geen pakketjes openen voordat je hebt getekend voor ontvangst.
Wie zegt er iets over tekenen dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef zovty het volgende:
Je vader trollt je. Je mag geen pakketjes openen voordat je hebt getekend voor ontvangst.
Nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:38 schreef Pallas-Athene het volgende:
Studentmobiel.nl is al een klacht op zich.
Dat je daar een foon bestelt is nog triester.
Ga voortaan naar een phone shop.
Wanneer leren studenten nu eens na te denken?
Heb zelf een tijdje bij TNT gewerkt, ik weet dat ze soms onverantwoord met pakketten omgaan maar dit slaat wel alles. Het pakket was niet gesealed, daarom kon mijn vader hem openmaken voordat hij moest tekenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat zo'n postbezorger met een niet gesealde doos aan de deur komt staan. Als het goed is controleren ze die dingen bij vertrek.
Yeah, is een prima shop. Heb er als student besteld en later ook een paar keer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Over studentmobiel, je hoeft geen student te zijn om daar te bestellen hoor. Ik ben wel een student, maar daar gaat het niet om. Het scheelt gewoon een x bedrag aan euro's.
Jij beseft dat TNT nog wel bestaat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Selestha het volgende:
TS beseft dat TNT niet meer bestaat? TS bedoelt waarschijnlijk PostNL? En telefoons worden niet bezorgd door postbezorgers, maar door ZZP-ers van de PostNL Pakketservice.
Euh.. TNT bestaat nog gewoon hoor? http://www.tnt.com/express/nl_nl/site/home.htmlquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Selestha het volgende:
TS beseft dat TNT niet meer bestaat? TS bedoelt waarschijnlijk PostNL? En telefoons worden niet bezorgd door postbezorgers, maar door ZZP-ers van de PostNL Pakketservice.
TNT express wel ja. Dat is wat anders..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Euh.. TNT bestaat nog gewoon hoor? http://www.tnt.com/express/nl_nl/site/home.html
Die bezorgen ook gewoon in Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:58 schreef Selestha het volgende:
[..]
TNT express wel ja. Dat is wat anders..
maar geen telefoons van studentmobielquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:00 schreef Xetran het volgende:
[..]
Die bezorgen ook gewoon in Nederland.
Ja ach, tnt/postnl. Iedereen weet wat ik bedoel. Het liefst noem ik het nog gewoon PTT post!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
maar geen telefoons van studentmobieldat doet de PostNL pakketdienst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |