Wil je erna nog onderzoek gaan doen? Of ga je een kantoorbaan zoeken bij wijze van. Als het eerste het geval is dan zou ik me er zeer zeker nog in verdiepen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat ik er nooit een cursus of zo in heb gehad. Helaas. Wat ik van anderen hoor, is het inderdaad wel een bazenprogramma ja
Maar voor de weinige tijd die mij nog rest als PhD, heeft het niet zoveel nut meer om me er nog in te gaan verdiepen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik twijfel nog steeds, misschien moet ik maar geen extra alex kast erbij kopen maar wat lakjes wegdoen ofzo
Ik wil een tweede helmerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik twijfel nog steeds, misschien moet ik maar geen extra alex kast erbij kopen maar wat lakjes wegdoen ofzo
Ja dat. Het past nog wel, maar dan moet ik nog meer merken gaan mengen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil een tweede helmer
Technisch gezien past het allemaal nog wel in de eerste, maar niet meer zo handig. En heb voor m'n backup remover eigenlijk ook een la nodig maar die heb ik niet meer beschikbaar.
En B vindt het gewoon prima om er nog een te halen
NEE KOOP EEN ALEX EEN LAGE IPV LELIJKE HELMERquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil een tweede helmer
Technisch gezien past het allemaal nog wel in de eerste, maar niet meer zo handig. En heb voor m'n backup remover eigenlijk ook een la nodig maar die heb ik niet meer beschikbaar.
Ik wil hierna liever niet meer op de uni blijven, geen Post-Doc of zo. Maar bij een bedrijf kom je ook heel makkelijk in een R&D functie terecht, of als project manager of zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je erna nog onderzoek gaan doen? Of ga je een kantoorbaan zoeken bij wijze van. Als het eerste het geval is dan zou ik me er zeer zeker nog in verdiepen.
Alex?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEE KOOP EEN ALEX EEN LAGE IPV LELIJKE HELMER
Ye maar als k een alex erbij koop is kost t gelijk wel weer 100 euroquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil een tweede helmer
Ja als je nog kans hebt op onderzoeken, nu MATLAB lerenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil hierna liever niet meer op de uni blijven, geen Post-Doc of zo. Maar bij een bedrijf kom je ook heel makkelijk in een R&D functie terecht, of als project manager of zo.
Geen idee of MATLAB dan nog gebruikt wordt eigenlijk..
Weet je HOEveel lakjes jonge!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ye maar als k een alex erbij koop is kost t gelijk wel weer 100 euro
Maar dan heb je wel een grote stevige kast. Ik vind dat goedkoper dan een helmer, die is ook 30 euro ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ye maar als k een alex erbij koop is kost t gelijk wel weer 100 euro
Ja dat. En ik koop nog steeds best redelijk wat Essence/Catrice en die kunnen inmiddels ook wel elk een eigen la gebruikenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja dat. Het past nog wel, maar dan moet ik nog meer merken gaan mengen.
Dank jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh Priem, gefeliciteerd met je neefje!
een helmer komt mijn huis niet in, ik vind ze echt niet mooiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een grote stevige kast. Ik vind dat goedkoper dan een helmer, die is ook 30 euro ofzo
Hihi!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat. En ik koop nog steeds best redelijk wat Essence/Catrice en die kunnen inmiddels ook wel elk een eigen la gebruiken
ik heb de grote versiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef Dwyn het volgende:
Lol, ik heb blijkbaar een Alex onder mijn bureau staan.
NIETquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik google ff de Ikea alex, maar vind dat ding nou niet echt mooier dan een helmer eigenlijk... Het is allebei lelijk, maar een helmer kan ik toch beter kwijt
alex is best mooie kastquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik google ff de Ikea alex, maar vind dat ding nou niet echt mooier dan een helmer eigenlijk... Het is allebei lelijk, maar een helmer kan ik toch beter kwijt
klinkt eerder als een prima idee, blijkbaar was t hoognodig tijd!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:29 schreef Dwyn het volgende:
Mijn boekenkast opruimen was niet zo'n goed idee. OVERAL STOF.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
klinkt eerder als een prima idee, blijkbaar was t hoognodig tijd!
bol.com tweedehands! werkt prima!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Ik heb in ieder geval weer wat boeken die ik ga proberen te verkopen.
Ja, ik ga even kijken. Ik heb veel van die dikke boeken van Karin Slaughter die niet door de brievenbus passenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bol.com tweedehands! werkt prima!
Wat is een PAA groep?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, begonnen met lakken selecteren die eruit mogen![]()
Ik heb heel veel Catrice en Essence die ik weg ga doen, zou het nog de moeite zijn om die op de PAA-groep aan te bieden aan de Amerikanen? Of valt de winst wel mee?
WANTZquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat ik al m'n Konad er ook maar eens uit ga gooien. Of in ieder geval een groot deel. Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst gestempeld heb
polish aholics anonymousquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is een PAA groep?
En Amerikanen zijn toch redelijk dol op Essence/Catrice omdat ze dat daar bijna niet kunnen krijgen?
Facebookgroep met velen Amerikanen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is een PAA groep?
En Amerikanen zijn toch redelijk dol op Essence/Catrice omdat ze dat daar bijna niet kunnen krijgen?
Ik heb dit ding nog liggen:quote:
winst mwoah, maar wss kun je er mensen in t buitenalnd wel blij mee maken iddquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Facebookgroep met velen Amerikanen.
Heb nog nooit iets verkocht aan Amerikanen, vraag me af of het het gedoe waard is en of er vraag naar is
vet!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dit ding nog liggen:
[ afbeelding ]
Maar ik doe er echt niks mee. En dan nog een stuk of 50 stempelwielen. Hoewel daar ook een hoop bundle-monster bij zit..
Ik heb hem echt nauwelijks gebruiktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vet!
die BM plates heb ik allemaal al
Ja omdat het een bazenaanbieding wasquote:
Iemand op marktplaats weet toch niet dat jij er maar 35 voor hebt betaald?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je dat ding nieuw bij Enchantra wil kopen kost hij 110 euro. Ik heb er 35 voor betaald. Brengt me wel in dilemma wat een nette verkoopprijs is
Nee precies, misschien kan ik nog winst makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Iemand op marktplaats weet toch niet dat jij er maar 35 voor hebt betaald?
Met nagellak?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Sleutel gepimpt, Joop z'n huissleutel is hetzelfde soort als m'n eigen huissleutel. Dat kan niet anders dan ergernis opleveren.
Nee, zo'n hoesje voor eromheen. Kan ik voelen welke ik te pakken heb.quote:
Ik heb nog nie eens een verzendbevestiging gehad van A Englandquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil m'n FLUFFY shit voor velvet nails en caviar balletjes
Hopelijk vanavond m'n a englands in de brievenbus in Breda vinden
zo boeiend zijn ze niet voor die prijsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef Dwyn het volgende:
http://www.twenty2blog.co(...)pring-2013-nail.html
Nee dat is waar, maar ik vind ze wel mooiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo boeiend zijn ze niet voor die prijs
Ik vind ze heel erg op die W7 lakjes lijken eigenlijk en die waren een stuk leuker geprijsdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo boeiend zijn ze niet voor die prijs
Ik had 13e verzendbevestiging en ook voor vriendin en zij had ze vrijdag alquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nog nie eens een verzendbevestiging gehad van A England11 januari besteld
Ik wil ook
ik de 12e maar ik heb ze ook nog nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had 13e verzendbevestiging en ook voor vriendin en zij had ze vrijdag al
Zij woont echt op 5 minuten fietsen afstand dus zou best aids zijn als de mijne er nog niet zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik de 12e maar ik heb ze ook nog niet
mheheh ja, maar kan natuurlijk bestquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zij woont echt op 5 minuten fietsen afstand dus zou best aids zijn als de mijne er nog niet zijn
Oh nice! Hier is sinds kort ook zo'n winkel volgens mij. Ben er nog niet geweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zag ze weer staan hier bij de op=op
die liggen ook in de aanbiedingenbak bij de DA hier in a'damquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zag ze weer staan hier bij de op=op
de op=op heeft geen aanbiedingenbakquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die liggen ook in de aanbiedingenbak bij de DA hier in a'dam
maar izjn al heel goedkoop toch!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de op=op heeft geen aanbiedingenbak
ermahgerd alles kan godkoper!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar izjn al heel goedkoop toch!
Ik steek altijd een pincet tussen die sleutelbosringen om m'n nagels te sparenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Meteen sleutelbos een beetje opgeruimd. M'n arme nagels.
Ik heb chocolade truffelbonbonsquote:
Ik heb ze bij onze DA nog nooit gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die liggen ook in de aanbiedingenbak bij de DA hier in a'dam
truffels gaan er bij mij ook altijd in ook al ben ik ziekquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb chocolade truffelbonbons
Het idee alleen al aan een fatsoenlijk belegde boterham doet mijn maag omdraaien. Maar bonbons, koeken, vette hap: no problem! Stupid body
Oh, dus ik ben normaalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
truffels gaan er bij mij ook altijd in ook al ben ik ziek
Ah, hopelijk weet ik die de volgende keer nog.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik steek altijd een pincet tussen die sleutelbosringen om m'n nagels te sparen
Ik laat altijd mannen het doen, dan bespaar ik mijn nagelsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, hopelijk weet ik die de volgende keer nog.
gratz priem!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd foto doorgestuurd gekregen van mn neefje![]()
Wat kan m'n broer mooie kindjes maken
![]()
quote:
Thxquote:
Ja, die waren niet aanwezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik laat altijd mannen het doen, dan bespaar ik mijn nagels
Ik vind het een beetje zielig dat dit nu weer in een filmpje moet. Volgens mij gebeuren zulke dingen wel vaker door heel het land heenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:18 schreef Mirjam het volgende:
wat heftig, dat filmpje van die mishandeling in eindhoven ;{
ik wil dat soort dingen eigenlijk, eerlijk gezegd, helemaal niet zien
nee, zulke dingen zijn niet bepaald aan de orde van de dag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zielig dat dit nu weer in een filmpje moet. Volgens mij gebeuren zulke dingen wel vaker door heel het land heen
Niet dat het niet erg is, maar goed
Oh was ie dood, of bijna, whatever.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zulke dingen zijn niet bepaald aan de orde van de dag.
vier man die een jongen herhaaldelijk op het hoofd trappen en voor dood achterlaten is redelijk uniek, helaas niet uniek genoeg
dan oet je het ook niet zielig vinden dat dit in een filmpje moet hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh was ie dood, of bijna, whatever.
Ik heb het filmpje niet gezien en heb er niet over gelezen, vandaar.
eerm, nee, de bewakingsbeelden van de mishandeling zijn gewoon te zien t.b.v. de opsporing en algemene sociale verontwaardiging.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht dat het meer een 'like als je dit zielig vind'- hondenleed bericht was, maar dan heb ik me vergist
Okay, ik heb het alleen mensen zien delen en verder niks dus dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
eerm, nee, de bewakingsbeelden van de mishandeling zijn gewoon te zien t.b.v. de opsporing en algemene sociale verontwaardiging.
Hierdoor hebben 2 belgen; die bij de groep waren; zich al gemeld bij de politie... Hopelijk kunnen ze diegene pakken die em ook vol op z'n hoofd traptequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
eerm, nee, de bewakingsbeelden van de mishandeling zijn gewoon te zien t.b.v. de opsporing en algemene sociale verontwaardiging.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:31 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd ik heb 2 blogposts klaarstaan voor deze week, ben ik al een professionele blogger?
Heul wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:31 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd ik heb 2 blogposts klaarstaan voor deze week, ben ik al een professionele blogger?
dat hoop ikook ja, echt wel heel erg ditquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hierdoor hebben 2 belgen; die bij de groep waren; zich al gemeld bij de politie... Hopelijk kunnen ze diegene pakken die em ook vol op z'n hoofd trapteIk kan wel tegen zo'n filmpjes; maar het is wel absurd idd....
![]()
achter elkaar???quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:08 schreef Mirjam het volgende:
drie koppen snert inplannen voor jezelf en genoeg hebben aan twee, score
met zonder niks erbijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja als avondeten zonder iets erbij. Als ik 1 kop zou nemen zou ik ook niet genoeg hebben. Maar meestal hebben we dan worstenbroodjes erbij
maar, 3 koppen? Heb je dan hele dunne snert ofzo? Of stiekem toch kleine kommen. Ik zit na 1 a max 1,5 echt vol en ik eet heul veulquote:
Haben Sie auch eines photo von der lakschens?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is trouwens de bak die nu klaarstaat voor "gaatweg".. Ik moet nog 3 lades door![]()
[ afbeelding ]
(speel een klein beetje vals, want alles wat ik vorige keer had geselecteerd voor "magweg" zit er ook nog bij omdat dat nog ergens in een la zat)
jonge ik dácht dat ik er drie opkon maar had na 2 echt genoegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar, 3 koppen? Heb je dan hele dunne snert ofzo? Of stiekem toch kleine kommen. Ik zit na 1 a max 1,5 echt vol en ik eet heul veul
ja maar 2 is ook veul toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jonge ik dácht dat ik er drie opkon maar had na 2 echt genoeg
Ik ben alleen nog aan het verzamelen. Er zitten ook een stapel kansloze topcoats bij, die moeten gewoon weg. Als ik alles bij elkaar heb komen er pics en zulks in het ruiltopicquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Haben Sie auch eines photo von der lakschens?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag was het echt lekker weer.... ik had een buiten training, komt die kutpatiënt niet opdagen
Had ik dus pas door toen ik met mijn jas aan stond te hyperen van OMG ZON EN SNEEUW JEUH
Zegt de secretaresse "ik heb iemand van de spoedlijst hier staan, dan kan je die mooi zien nu"
Ik zo![]()
![]()
![]()
wel lekker snert, binnenkort weer eens maken/kopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind het niet bijzonder veel, gewoon genoeg
ik voelde me wel heel zielig jaquote:
topcoats vind ik echt geen reet aan, maar wie weet zit er nog iets leuks tussen de andere troep. Ik ben immers cheap ass en ik hou van troepquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog aan het verzamelen. Er zitten ook een stapel kansloze topcoats bij, die moeten gewoon weg. Als ik alles bij elkaar heb komen er pics en zulks in het ruiltopic
buitentraining? Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag was het echt lekker weer.... ik had een buiten training, komt die kutpatiënt niet opdagen
Had ik dus pas door toen ik met mijn jas aan stond te hyperen van OMG ZON EN SNEEUW JEUH
Zegt de secretaresse "ik heb iemand van de spoedlijst hier staan, dan kan je die mooi zien nu"
Ik zo![]()
![]()
![]()
Ik heb velen troepquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
topcoats vind ik echt geen reet aan, maar wie weet zit er nog iets leuks tussen de andere troep. Ik ben immers cheap ass en ik hou van troep
ja soort van honden uitlaten maar dan met mensenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
buitentraining? Dat klinkt goed
van huis uit eten wij er roggebrood met katenspek bij. Spees worstenbroodjes (klinkt veul lekkerder, die Brabantse dan he, niet die opwarmmeuk uit de supermarktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit na anderhalf kopje snert ook echt nokkievol![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja soort van honden uitlaten maar dan met mensen
Nee was een verkeersveiligheidstraining/check. Op zich tof, zeker met de sneeuw (fietspaden waren netjes schoon inmiddels), maar beetje jammer dus...
goeden redenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb velen troep
Veel LE-collecties van Catrice en Essence die ik heb omdat ZOMG LE, maar waarvan ik eigenlijk denk "meh".
En ik heb nu nieuwe theorie: Als ik denk "hm, die kleur vind ik wel jammer dat ik hem weggedaan heb".. Dan is dat een briljant excuus om iets nieuws te kopen![]()
![]()
ik eet alleen snert eigenlijk, niks er bijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van huis uit eten wij er roggebrood met katenspek bij. Spees worstenbroodjes (klinkt veul lekkerder, die Brabantse dan he, niet die opwarmmeuk uit de supermarkt)
Ben wel benieuwd wat anderen erbij eten eigenlijk
Als je er iets bij eet dus, tegenwoordig doe ik dit niet meer want dan kan ik driekwart pak roggebrood en half pak katenspek weg mikken
Worstenbroodjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, opleving van twee weken is weer voorbij hoor. Pijn hier, daar, ditdatalles godhoerekut
Zo, ook weer klaar
Snertwij eten dat gewoon met bruin brood met een lik boter.mworstenbroodjes klinkt veel lekkerder
iemand krijgt een beroerte/hersentumor/ongeluk/whatever en dan gaan wij kijken of iemand weer in staat is veilig te lopen/fietsen en zo nodig trainen, op basis van motorische beheersing van fiets en daarna verkeersinzicht, samen met leerbaarheid en strategieën kunnen bepalen om te lopen/fietsen. Zo nodig vragen we dan een aangepaste fiets aan of adviseren we hulpmiddelen. Of we verbieden iemand om te fietsen, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar het is dus een soort fietsexamen zoals op de basisschool?
Wat moet ik me erbij voorstellen?
Dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik eet alleen snert eigenlijk, niks er bij
Ik heb inmiddels ook een zooi Essence en Catrice uitgezocht. Twijfel alleen om ze eerst hier in swaptopic neer te zetten of meteen op marktplaats. Weet niet of er hier mensen op zitten te wachten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb velen troep
Veel LE-collecties van Catrice en Essence die ik heb omdat ZOMG LE, maar waarvan ik eigenlijk denk "meh".
En ik heb nu nieuwe theorie: Als ik denk "hm, die kleur vind ik wel jammer dat ik hem weggedaan heb".. Dan is dat een briljant excuus om iets nieuws te kopen![]()
![]()
Ik gooi ooit de hele boel hier denk ik en als daar geen interesse is op marktplaats.. Of allebei tegelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook een zooi Essence en Catrice uitgezocht. Twijfel alleen om ze eerst hier in swaptopic neer te zetten of meteen op marktplaats. Weet niet of er hier mensen op zitten te wachten?
Ben trots op jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik eet-faal. Vriendin had m&m's staan, dus heb m&m zitten nommen. Nu heb ik geen zin meer in avondeten.
Dus bij deze benoem ik die m&m's tot mijn avondeten
Ik hoor nog bij de clubquote:
Het bad van mijn ouders compenseert zo hard voor alle mensen om me heen die geen bad hebbenquote:
Ik hou niet zo van snert. Heb het afgelopen weekend wel gegeten want verkouden dus smaak toch verklootquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik eet alleen snert eigenlijk, niks er bij
Je kan er met gemak met z'n tweeën in liggenquote:
Dat is inderdaad wel slim!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik gooi ooit de hele boel hier denk ik en als daar geen interesse is op marktplaats.. Of allebei tegelijk.
Maar hier is wel makkelijk, want als mensen naar de meet komen scheelt het gedoe met verzenden
Wow inderdaad!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kan er met gemak met z'n tweeën in liggen![]()
![]()
Of in kleermakerzit
En dan hebben ze daar ook nog een dakraam dat open kan en ernaast een stortdouche![]()
Fucking bazenbadkamer
Kip den Pauper meldtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel slim!
Misschien dat ik ze dan ook eerst wel hier wegzet
heb je in het bad geplast jonguh?quote:
pizza hier, met ongeveer 50 gram champignons per persoon aan groentequote:
Badedas classicquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je in het bad geplast jonguh?![]()
Wij hebben een ruim tweepersoons ligbad (van emaille) en een grote inloopdouche. Zulks een luxe is dat man, elke keer weer
Hoax pizza is salade en dus groentequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pizza hier, met ongeveer 50 gram champignons per persoon aan groente
zal ik straks als ik pizzzzza op heb even makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Badedas classic![]()
En pic van het bad!
ja maar dat zijn spliterwten en das prima tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef Mss het volgende:
Ik heb alleen wat zwaar geluncht (erwtensoep) maar verder alles volgens de voorschriften hier.
ge bent een man vrouw naar mijn hardquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoax pizza is salade en dus groente
Ja, maar ook velen aardappelen ende worscht, dus heel licht is het nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar dat zijn spliterwten en das prima toch
HULDE!
wel moeilijk vullendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ook velen aardappelen ende worscht, dus heel licht is het niet
schijtenquote:
heb ik vanmiddag nog op brood gegetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:50 schreef Mss het volgende:
Ik heb trouwens hoummous geprobeerd, damn, wat is dat goor!
Ik heb dezen, maar zoooo bitter:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb ik vanmiddag nog op brood gegeten
Ik vind het erg lekker, maar is wel een beetje een "acquired taste" ja![]()
Ik eet altijd de pittige versie van het merk Sabra.
bitter? huuuh dat klinkt niet lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb dezen, maar zoooo bitter:
[ afbeelding ]
Piladelphia light van het Lidl merk. 20 kcal per boterham ofzoquote:
Sonja approvesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Piladelphia light van het Lidl merk. 20 kcal per boterham ofzo
Ja, dat is ook echt episch lekker. Ik vreet dat altijd met komkommer!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Piladelphia light van het Lidl merk. 20 kcal per boterham ofzo
nee klopt, ik vind ze ook altijd wel duur. En zo zonde als ze dan niet goed rijp zijn of te rijpquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef Mss het volgende:
Avocado vind ik ook lekker, maar zijn niet echt goedkoop.
je vergeet de gerookte kipquote:
Aidgestoorden ookquote:
Ja, en hier zit ook niet echt een turk in de buurt waar het goedkoper te krijgen is. Had ik beter in Amsterdam West kunnen wonenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee klopt, ik vind ze ook altijd wel duur. En zo zonde als ze dan niet goed rijp zijn of te rijp
KUT, DE SONJA BABY MEET GEMISTquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
KUT, DE SONJA BABY MEET GEMIST![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dafuq, die zin klopt nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
KUT, DE SONJA BABY MEET GEMIST![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zie het nietquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh verrek, er staat nog heel subtiel een 'met' tussen geplakt
Iedereen eierkoeken en ontbijtkoek eten omdat het zo gezond wasquote:
beide niks voor mijquote:
zoet, velen suiker jeweetsquote:
Suiker, suiker en suikerquote:
ik gok op Sonja, het misleidende woord "ontbijt"koek en dat er op die pakken staat "bevat bijna geen vet" ofzoietsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht juist altijd dat ontbijtkoek wel oké was, waar komt dat waanidee dan vandaan
doordat het zo zoet is heb je na een half uur weer honger... tenminste, dat vind ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:11 schreef Mss het volgende:
Ja ik krijg op de aidsclub ook te horen dat ontbijtkoek een goed tussendoortje is.
Dat heb ik dus niet, die krengen vullen bij mij best wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doordat het zo zoet is heb je na een half uur weer honger... tenminste, dat vind ik.
Kun je beter een plat roggebrood met dun plakje hele oude kaas pakken ofzo
ik wilde er nog aan toevoegen dat ik niet bepaald het voorbeeld ben qua voer met mijn hondermiljoen miljard overgewichtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet, die krengen vullen bij mij best wel.
+1quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet, die krengen vullen bij mij best wel.
RAPPORTEREN IN ONZE FACEBOOKquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:27 schreef Mss het volgende:
Mijn moeder deelt matigen plaatjes op facebook. Ze is er zo een geworden.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:34 schreef Dwyn het volgende:
In Dieet zweren ze de ontbijtkoek ook af. Ik vind het af en toe wel lekker.
Mwah. Op sommige momenten denk ik dat het eigenlijk wel weer gaat, op wat verkouden zijn na. Maar even op en neer naar de keuken en ik ben buiten ademquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Voel je je wel weer iets beter Miss-C?
Ik ken het.. Hele hoop oud-studiegenoten en zelfs oud-klasgenoten van basisschool die nu ineens allemaal aan het werpen zijn. En ik dus nog steeds nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:46 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, babyboom in mijn omgeving. Van mensen van mijn leeftijd. Die gestudeerd hebben...
wel even goed uitzieken hoor, anders kun je er zo naar lang mee blijven doorsukkelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mwah. Op sommige momenten denk ik dat het eigenlijk wel weer gaat, op wat verkouden zijn na. Maar even op en neer naar de keuken en ik ben buiten ademDaarbij heb ik heel de dag absoluut geen honger gehad en das echt niks voor mij.
Zolang ik op een plek zit en niet teveel beweeg, gaat het wel ok. met kop thee, snotlappen en velen paracetamols binnen handbereikDus blijf morgen nog wel thuis. Voor donderdag had ik me ingeschreven voor een workshop en hoop dat ik daar wel naartoe kan
Thnx for asking
Ja, een studiegenootje zit nog middenin de studie en is van de week bevallen. Een andere oud studiegenoot ook. Net afgestudeerd en dan een kind. En het kind van die relatie die korter duurde dan de zwangerschap is ook geboren en die jongen is ook even oud als ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ken het.. Hele hoop oud-studiegenoten en zelfs oud-klasgenoten van basisschool die nu ineens allemaal aan het werpen zijn. En ik dus nog steeds niet
wacht even hoor, relatie korter dan de zwangerschap???quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, een studiegenootje zit nog middenin de studie en is van de week bevallen. Een andere oud studiegenoot ook. Net afgestudeerd en dan een kind. En het kind van die relatie die korter duurde dan de zwangerschap is ook geboren en die jongen is ook even oud als ik.
Ik heb het gezien, heel slecht idee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wacht even hoor, relatie korter dan de zwangerschap???van vorige vent dus?
Midden in studie of net na studie gaan werpen lijkt me echt zoooo'n slecht idee man
Ja dat verhaal vertelde ik hier laatst. Oud studiegenoot had met kerst op facebook gezet dat hij voor het eerst kerst met zijn vriendin ging vieren, maar dat het ook de laatste kerst was die ze nog met zijn tweeen zouden zijn. Zijn vrienden was dus zwanger en in januari uitgerekend, maar ze hebben volgens facebook pas sinds mei een relatie. Hij lijkt me niet het type om andermans kind op te voeden dus ik denk dat het een one night stand is geweest waarvan de dame zwanger is geworden en ze daarom een relatie hebben. En dat kind is nu dus geboren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wacht even hoor, relatie korter dan de zwangerschap???van vorige vent dus?
Midden in studie of net na studie gaan werpen lijkt me echt zoooo'n slecht idee man
Klinkt als een succesverhaal in de dop.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja dat verhaal vertelde ik hier laatst. Oud studiegenoot had met kerst op facebook gezet dat hij voor het eerst kerst met zijn vriendin ging vieren, maar dat het ook de laatste kerst was die ze nog met zijn tweeen zouden zijn. Zijn vrienden was dus zwanger en in januari uitgerekend, maar ze hebben volgens facebook pas sinds mei een relatie. Hij lijkt me niet het type om andermans kind op te voeden dus ik denk dat het een one night stand is geweest waarvan de dame zwanger is geworden en ze daarom een relatie hebben. En dat kind is nu dus geboren.
oh dat verhaal ja. Ik snap 'm. Lijkt me niet echt een lange termijn succes verhaal, maar goed, hopen voor de baby enzo dat het wel goed gaat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja dat verhaal vertelde ik hier laatst. Oud studiegenoot had met kerst op facebook gezet dat hij voor het eerst kerst met zijn vriendin ging vieren, maar dat het ook de laatste kerst was die ze nog met zijn tweeen zouden zijn. Zijn vrienden was dus zwanger en in januari uitgerekend, maar ze hebben volgens facebook pas sinds mei een relatie. Hij lijkt me niet het type om andermans kind op te voeden dus ik denk dat het een one night stand is geweest waarvan de dame zwanger is geworden en ze daarom een relatie hebben. En dat kind is nu dus geboren.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:55 schreef Mss het volgende:
En dat studiegenootje had op haar 20e al een ongelukje en toen kreeg ze haar eerste kind, is daarna gaan studeren en heeft nu de tweede gekregen. Ik weet niet of ze nog studeert, maar apart is het wel.
Ik weet dat hij écht een ontzettend goeie jongen is, ook heel goed met kinderen, dus ik gun hem wel een goeie afloop.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh dat verhaal ja. Ik snap 'm. Lijkt me niet echt een lange termijn succes verhaal, maar goed, hopen voor de baby enzo dat het wel goed gaat.
Ik had meerdere studiegenootjes die moeder werden tijdens studie, maar dan waren allemaal gristenen die trouwden zodra het kon en zulks.
Paar ervan zijn ook gescheiden en nu alleenstaand moeder enzo
het kán, niet zo makkelijk, maar het kán welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik weet dat hij écht een ontzettend goeie jongen is, ook heel goed met kinderen, dus ik gun hem wel een goeie afloop.
Ja heel apart wel. Die oudste is nu 3,5. Misschien wilde ze er niet teveel leeftijd tussen hebben. Of is ze gestopt me studeren, geen idee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zonde hoor, dat hoeft toch helemaal niet meer tegenwoordig man... maar goed, ieder zijn eigen drama zal ik maar zeggen
als je er eenmaal eentje hebt kan ik me dat wel voorstellen. Lijkt me wel kut met je leven verder vormgeven enzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja heel apart wel. Die oudste is nu 3,5. Misschien wilde ze er niet teveel leeftijd tussen hebben. Of is ze gestopt me studeren, geen idee.
Nou ze kon die eerste verbazingwekkend goed met haar studie combineren. Die was 1,5 toen ze begon en haar vriend had een goede baan en de uva had blijkbaar een kinderopvang dus dat was best te doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je er eenmaal eentje hebt kan ik me dat wel voorstellen. Lijkt me wel kut met je leven verder vormgeven enzo
af en toe een foto opsturen EINZ~!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja als ik nu zwanger zou worden en er te laat achter zou komen.. Denk niet dat ik er mee kan leven dat er ergens een kindje rondloopt die niet weet wie ik ben
Gewoon whatsappen met je kintquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
af en toe een foto opsturen EINZ~!
ow, relaxed geregeld op school enzo dan!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou ze kon die eerste verbazingwekkend goed met haar studie combineren. Die was 1,5 toen ze begon en haar vriend had een goede baan en de uva had blijkbaar een kinderopvang dus dat was best te doen.
BBQ kuikensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow, relaxed geregeld op school enzo dan!
mijn collega;s zitten me de hele tijd de kinderopvang bij het ziekenhuis aan te raden "voor als ik ooit kinderen krijg" wink wink![]()
ja precies! van je nagellakjes collectie (alle Chanels in de doosjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |