Wil je erna nog onderzoek gaan doen? Of ga je een kantoorbaan zoeken bij wijze van. Als het eerste het geval is dan zou ik me er zeer zeker nog in verdiepen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat ik er nooit een cursus of zo in heb gehad. Helaas. Wat ik van anderen hoor, is het inderdaad wel een bazenprogramma ja
Maar voor de weinige tijd die mij nog rest als PhD, heeft het niet zoveel nut meer om me er nog in te gaan verdiepen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik twijfel nog steeds, misschien moet ik maar geen extra alex kast erbij kopen maar wat lakjes wegdoen ofzo
Ik wil een tweede helmerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik twijfel nog steeds, misschien moet ik maar geen extra alex kast erbij kopen maar wat lakjes wegdoen ofzo
Ja dat. Het past nog wel, maar dan moet ik nog meer merken gaan mengen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil een tweede helmer
Technisch gezien past het allemaal nog wel in de eerste, maar niet meer zo handig. En heb voor m'n backup remover eigenlijk ook een la nodig maar die heb ik niet meer beschikbaar.
En B vindt het gewoon prima om er nog een te halen
NEE KOOP EEN ALEX EEN LAGE IPV LELIJKE HELMERquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil een tweede helmer
Technisch gezien past het allemaal nog wel in de eerste, maar niet meer zo handig. En heb voor m'n backup remover eigenlijk ook een la nodig maar die heb ik niet meer beschikbaar.
Ik wil hierna liever niet meer op de uni blijven, geen Post-Doc of zo. Maar bij een bedrijf kom je ook heel makkelijk in een R&D functie terecht, of als project manager of zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je erna nog onderzoek gaan doen? Of ga je een kantoorbaan zoeken bij wijze van. Als het eerste het geval is dan zou ik me er zeer zeker nog in verdiepen.
Alex?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEE KOOP EEN ALEX EEN LAGE IPV LELIJKE HELMER
Ye maar als k een alex erbij koop is kost t gelijk wel weer 100 euroquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil een tweede helmer
Ja als je nog kans hebt op onderzoeken, nu MATLAB lerenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil hierna liever niet meer op de uni blijven, geen Post-Doc of zo. Maar bij een bedrijf kom je ook heel makkelijk in een R&D functie terecht, of als project manager of zo.
Geen idee of MATLAB dan nog gebruikt wordt eigenlijk..
Weet je HOEveel lakjes jonge!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ye maar als k een alex erbij koop is kost t gelijk wel weer 100 euro
Maar dan heb je wel een grote stevige kast. Ik vind dat goedkoper dan een helmer, die is ook 30 euro ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ye maar als k een alex erbij koop is kost t gelijk wel weer 100 euro
Ja dat. En ik koop nog steeds best redelijk wat Essence/Catrice en die kunnen inmiddels ook wel elk een eigen la gebruikenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja dat. Het past nog wel, maar dan moet ik nog meer merken gaan mengen.
Dank jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh Priem, gefeliciteerd met je neefje!
een helmer komt mijn huis niet in, ik vind ze echt niet mooiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een grote stevige kast. Ik vind dat goedkoper dan een helmer, die is ook 30 euro ofzo
Hihi!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat. En ik koop nog steeds best redelijk wat Essence/Catrice en die kunnen inmiddels ook wel elk een eigen la gebruiken
ik heb de grote versiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef Dwyn het volgende:
Lol, ik heb blijkbaar een Alex onder mijn bureau staan.
NIETquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik google ff de Ikea alex, maar vind dat ding nou niet echt mooier dan een helmer eigenlijk... Het is allebei lelijk, maar een helmer kan ik toch beter kwijt
alex is best mooie kastquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik google ff de Ikea alex, maar vind dat ding nou niet echt mooier dan een helmer eigenlijk... Het is allebei lelijk, maar een helmer kan ik toch beter kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |