SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:
Die vlaggen zijn volgens mij nog steeds in het hok ergens, mogen best wel af en toe over de supporters getrokken worden gewoon midden in een wedstrijdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die 1e foto is trouwens echt mooi zeg.
En die jodenvlag natuurlijk ook maar dat spreekt voor zich
Ja vind ik ook wel. Sowieos heb ik ook wel eens onder zon huge vlag gezeten echt leipe shit is dat hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die vlaggen zijn volgens mij nog steeds in het hok ergens, mogen best wel af en toe over de supporters getrokken worden gewoon midden in een wedstrijd![]()
ey wat was dat voor snitch actie man in fb topic over die persconfentie?? was jjij niet benieuwd danquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel. Sowieos heb ik ook wel eens onder zon huge vlag gezeten echt leipe shit is dat hoor
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ey wat was dat voor snitch actie man in fb topic over die persconfentie?? was jjij niet benieuwd dan
Kon ook wel in ajax topic maar modjes mogen mij niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ey wat was dat voor snitch actie man in fb topic over die persconfentie?? was jjij niet benieuwd dan
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Deze was het leipst wat ik meegemaakt heb, tering hoeveel rook dat was..Heb nu nog last van mijn longen.
modjes mogen jou niet dus ga je maar daar melden als nsb'er ? kom op mattie joden onder elkaar moeten steunen niet gaan ratten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kon ook wel in ajax topic maar modjes mogen mij niet.
trouwens die foto van dat artikelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
http://www.vak410.nl/nieuws/afc-ajax-feyenoord-2-0
Wie niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg geobsedeerd door mij he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |