De 10.1" dualcore van Kruidvat is uitverkocht?Ik zie het nog staan op de site,waarschijnlijk niet aangepast.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:53 schreef RobertNL het volgende:
De kruidvat 10 inch dualcore die nu is is uitverkocht
Dat is nog wel terug te schroeven door de backup partitie naar een andere machine te verplaatsen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De 10.1" dualcore van Kruidvat is uitverkocht?Ik zie het nog staan op de site,waarschijnlijk niet aangepast.
Of bedoel je soms de 9.7"?
Welke tabs hebben inmiddels 64 GiB intern,waarbij de bruikbare ruimte geen 23 GiB is?
En het kost $1000(meer zelfs dan de Ipad 4/5).quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat is nog wel terug te schroeven door de backup partitie naar een andere machine te verplaatsen.
Je kunt met gemak nog 15gb winnen op die machine.
Maargoed, waar heb je een tablet die photoshop/alle x86 apps die er zijn kan draaien.
Het heeft zijn voordelen en nadelen, het is een beetje zinloos en sensatiezoekerij om het af te kraken op 1 onderdeel wat niet zo rooskleurig is.
Als het puur voor de ontspanning is, dan is de Nexus 7 volgens mij een goede oplossing. Vrij goedkope consumeertablet. Volgens mij is de Tab 2 vooral leuk vanwege de stylus en de specs, maar daar heb ik te weinig kennis van. Zelf heb ik de Asus Transformer TF300T met dock, die combinatie is ideaal als je zowel tekst wilt verwerken als consumeren. Misschien, als je meer budget hebt, is een andere uit de transformerlijn ook het overwegeven waard.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Denk dat ik hier wel goed zit met mn vraag, hoef ik geen los topic te maken.
Ik heb op het moment een iPad van mijn werk, aangezien ik binnenkort van functie ga wisselen raak ik die kwijt (in ruil voor een laptop en een smartphone), maar ik ben toch wel gewend geraakt aan het gemak van een tablet. Nu gaat mijn voorkeur daarbij wel uit naar een Andriod.
Zit zelf te denken aan de samsung galaxy tab 2. Mijn gebruik is vooral internet (eigenlijk alles van fok tot uitzendinggemist), mail, documenten als .doc en pdf, spelletjes. Zit ik dan met de samsung goed of hebben jullie een betere optie?
Wacht even tot eind februari, wordt het nieuwe bekend gemaakt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Denk dat ik hier wel goed zit met mn vraag, hoef ik geen los topic te maken.
Ik heb op het moment een iPad van mijn werk, aangezien ik binnenkort van functie ga wisselen raak ik die kwijt (in ruil voor een laptop en een smartphone), maar ik ben toch wel gewend geraakt aan het gemak van een tablet. Nu gaat mijn voorkeur daarbij wel uit naar een Andriod.
Zit zelf te denken aan de samsung galaxy tab 2. Mijn gebruik is vooral internet (eigenlijk alles van fok tot uitzendinggemist), mail, documenten als .doc en pdf, spelletjes. Zit ik dan met de samsung goed of hebben jullie een betere optie?
Heel goed en goedkoop. En inderdaad, vergiste ik me in, maar zoals gezegd: daar weet ik niet zoveel vanaf...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:31 schreef Catch22- het volgende:
Tab2 heeft geen stylus en de nexus 7 is gewoon een hele goed tablet, geen goedkope meuk
Zat ik idd ook naar te kijken. De U30GT is een goed apparaat, een sterkere variant voor maar 225$ (richtprijs op cube-tablet.com) vind ik echt een goeie deal. Overweeg de U9GT ook nog, da's de 9.7inch met rk3066, die is 205$ ongeveer. De U30GT2 wordt over ongeveer een maand verwacht, dus als je zo lang kunt wachten (denk dat ik dat maar ga afwachten) is dat een goeie optie. Wil eigenlijk een 9.7 met die rk3188 me de specs van die U30GT2quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:24 schreef shiznuts het volgende:
This might just be my next adventure... de Cube U30GT2 RK3188.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blik op de internals: http://bbs.51cube.com/thread-63296-1-1.html
3800mahX2 = 7600mAh accu
De RK3188 zou vrij zuinig doch krachtig zijn.
Benchmark van de RK3188 op de PiPO M9:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:24 schreef shiznuts het volgende:
This might just be my next adventure... de Cube U30GT2 RK3188.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blik op de internals: http://bbs.51cube.com/thread-63296-1-1.html
3800mahX2 = 7600mAh accu
De RK3188 zou vrij zuinig doch krachtig zijn.
Benchmark van de RK3188 op de PiPO M9:
[ afbeelding ]
Voor zulke tabletspecifieke ondersteuning kun je beter ff de grotere communities raadplegen op www.slatedroid.com en www.tabletrepublic.com bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:49 schreef Skiet het volgende:
Iemand toevallig ervaring met de Chuwi V99? Probeer firmware te upgraden, maar in PhoenixSuit doet hij niks. Doe alles zoals de uitleg het zegt, hij springt ook wel naar de voortgang balk. Maar daar gebeurt helemaal niks vervolgens.
Waaat?! Echt waar? Dat heb ik nog nergens terug kunnen vinden! Bron?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:44 schreef RobertNL het volgende:
Edit:
De batterij van de cube is ook nog eens 7.4 volt! 2x 3800 mah @ 7.4 volt!!
True. Het is gelukt, je moest eerst de oude doen en dan steeds een nieuwere erop zetten. Hij is nu uptodate. Is de tablet van een vriend van me. Moet zeggen dat hij best snel is! Build quality ook prima in orde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor zulke tabletspecifieke ondersteuning kun je beter ff de grotere communities raadplegen op www.slatedroid.com en www.tabletrepublic.com bijvoorbeeld.
Nooit gedacht om op de foto te gaan kijken hahaha!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:41 schreef shiznuts het volgende:
In de link die ik postte.
• http://bbs.51cube.com/thread-63296-1-1.html
[ afbeelding ]
Via USB OTG? Of microSD in het slot?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:19 schreef Ditty het volgende:
Even een vraag, ik wil graag een usb stick of sd kaart gebruiken maar mijn tablet herkent ze beide niet als ik ze aansluit? iemand een idee wat ik verkeerd doe?
het gaat om een cube u30gt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |