dit dus, normaal ben ik meer van een tegenbod van prijszeiken. Maar 30 euro voor een dvd brander die nieuw 20 is???quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:45 schreef mega-worstje het volgende:
Sorry maar je prijzen zijn echt belachelijk. Succes met de verkoop.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:49 schreef Kroegtijgertje het volgende:
We leven niet meer in 1995 hoor, dit spul is niks waard!
Succes ermee!!
ik ben normaal ook geen prijszaaiker maar dit is echt knetter gewoonquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
dit dus, normaal ben ik meer van een tegenbod van prijszeiken. Maar 30 euro voor een dvd brander die nieuw 20 is???
Je koopt voor 10 euro een SATA dvd brander van LG.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
dit dus, normaal ben ik meer van een tegenbod van prijszeiken. Maar 30 euro voor een dvd brander die nieuw 20 is???
eerste wat ik deed... kijken naar de datum in de startpost, dacht dat het een necrobump wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:49 schreef Kroegtijgertje het volgende:
We leven niet meer in 1995 hoor, dit spul is niks waard!
Succes ermee!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik geef je een tientje als je heel de meuk in de fik steekt, het filmt, en hier post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe er ook een tientje bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef rene90 het volgende:
Overzicht
De voorwaarden zijn dat jij al je aangeboden producten in de fik steekt, veilig in de achtertuin of iets dergelijks en tegen bewijs van een filmpje krijg je inmiddels al ¤32,- van de volgende users:
Prof_Hoax ¤10
Afwazig ¤10
theking1987 ¤10
megaworstje ¤2
Ohja in breda he, gezellig gaan we met zn allen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog wel 5 euro over, mits ik mag komen kijken, werk toch in breda
Ho ho, ik ben goed voor mijn tientje. Als TS aan de voorwaarden voldoet krijgt hij dat echt wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef rene90 het volgende:
Overzicht
De voorwaarden zijn dat jij al je aangeboden producten in de fik steekt, veilig in de achtertuin of iets dergelijks en tegen bewijs van een filmpje krijg je inmiddels al ¤42,- van de volgende users (en de users die reageren verwacht ik ook van dat ze serieus zijn, anders een beetje lullig voor TS):
Prof_Hoax ¤10
Afwazig ¤10
theking1987 ¤10
megaworstje ¤2
DrNick ¤5
lipjes ¤5 (onder voorbehoud van bezichtiging)
Ik heb het er ook maar even bij gezet voor de users die het misschien als grapje zien, ik heb wel vertrouwen in jou hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben goed voor mijn tientje. Als TS aan de voorwaarden voldoet krijgt hij dat echt wel.
Dit. En ik wil wel (beroepsafwijking) dat het veilig gebeurd. Dus netjes putje graven, niet te veel aanmaakvloeistof en vooral UIT de rook blijven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben goed voor mijn tientje. Als TS aan de voorwaarden voldoet krijgt hij dat echt wel.
denken dat een hoopje metaal goed zal brandenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef rene90 het volgende:
Overzicht
De voorwaarden zijn dat jij al je aangeboden producten in de fik steekt, veilig in de achtertuin of iets dergelijks en tegen bewijs van een filmpje krijg je inmiddels al ¤47,- van de volgende users (en de users die reageren verwacht ik ook van dat ze serieus zijn, anders een beetje lullig voor TS):
Prof_Hoax ¤10
Afwazig ¤10
theking1987 ¤10
megaworstje ¤2
DrNick ¤5
Prowl ¤5
Als jij nu meegaat met de brandweerwagenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dit. En ik wil wel (beroepsafwijking) dat het veilig gebeurd. Dus netjes putje graven, niet te veel aanmaakvloeistof en vooral UIT de rook blijven.
Ik ben ook goed voor mijn tientje. Mits bewijs geleverd is.
Als ik erbij ben gebeurd het wel veilig, en kan ik het gelijk filmen voor julliequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dit. En ik wil wel (beroepsafwijking) dat het veilig gebeurd. Dus netjes putje graven, niet te veel aanmaakvloeistof en vooral UIT de rook blijven.
Ik ben ook goed voor mijn tientje. Mits bewijs geleverd is.
nee joh, geen benzine, dat is "WHOESH" en weg. Beetje goede aanmaakvloeistof met wat paraffine er in is veul beterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:24 schreef Afwazig het volgende:
Je koopt een litertje benzine en je pakt gewoon 50 euro voor die berg zooi. Gelijk doen TS.
Verder ook wat hout natuurlijk om ervoor te zorgen dat het goed door blijft fikken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee joh, geen benzine, dat is "WHOESH" en weg. Beetje goede aanmaakvloeistof met wat paraffine er in is veul beter
idd, want dat hoopje metaal zal het vuur niet in stand houdenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Verder ook wat hout natuurlijk om ervoor te zorgen dat het goed door blijft fikken.
Hout regel ik wel als het moet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
idd, want dat hoopje metaal zal het vuur niet in stand houden
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hout regel ik wel als het moet.
Schoonvader heeft een schuur vol brandhout
Eh, hoeveel van zulke topics zijn er al voorbij gekomen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:23 schreef thijs121 het volgende:
en applaus voor Prof_Hoax. Hulde voor zijn creative brein
geen idee, vertel eens?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:30 schreef Prowl het volgende:
[..]
Eh, hoeveel van zulke topics zijn er al voorbij gekomen?
Ik heb in het verleden zelf op een gegeven moment die mooie gekleurde computer gekocht om in de fik te steken omdat TS het niet deed
Die computer is anders nog best bruikbaar hoor voor eenvoudig werk, alleen niet voor die prijs.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:52 schreef Kroegtijgertje het volgende:
Goeie tip: Verkoop het scherm voor een paar tientjes, de rest kun je zo wegflikkeren
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef rene90 het volgende:
[warning]Overzicht
De voorwaarden zijn dat jij al je aangeboden producten in de fik steekt, veilig in de achtertuin of iets dergelijks en tegen bewijs van een filmpje krijg je inmiddels al ¤62,- van de volgende users (en de users die reageren verwacht ik ook van dat ze serieus zijn, anders een beetje lullig voor TS):
Prof_Hoax ¤10
Afwazig ¤10
theking1987 ¤10
megaworstje ¤2
DrNick ¤5
Prowl ¤5
rene90 ¤5
LompeHork ¤5
xatlad ¤5
[/warning]
Wie zegt dat hij echte euro biljetten krijgt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
Als dit echt zo is, dan heb ik ook nog wel wat ouwe meuk staan dat ik verbrand tegen een leuk prijsje
Geen benzine, die dampen zijn extreem ontvlambaar, en bij onkundig gebruik, zeg dat de kast volhangt met damp en je gooit er een vlammetje bij kan je best wel nare gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:24 schreef Afwazig het volgende:
Je koopt een litertje benzine en je pakt gewoon 50 euro voor die berg zooi. Gelijk doen TS.
Ikzelf ook al meermaals, maar dit is de eerste keer dat het echt opgepakt wordtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:32 schreef Prowl het volgende:
V&A / [TK] Supermooie gekleurde Computer Met PIII Processor!
En t42 ook ergens in een ver verleden
Het is inmiddels 2013:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef Pharkus het volgende:
Beetje zonde, je kan er makkelijk 100 voor vangen
En zelfs beter met een beetje zoekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef xatlad het volgende:
Haha 100,- voor deze meuk is nog teveel joh. Daar krijg een core 2 duo voor met 500gb en 4gb ram
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef theking1987 het volgende:
PTA / Domme fout bij het vullen van ruitenwisser vloeistof
hier bewijst TS maar weer eens hoe slim die eigenlijk wel is
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Geckoo het volgende:
trouwens van dezelfde user dit pareltje
PTA / Domme fout bij het vullen van ruitenwisser vloeistof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |