Haantje heeft ook veel meer verstand dan hij ons soms wil doen laten geloven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:34 schreef DrSnuggle het volgende:
Haan33 is toch meestal van de grootste onzin?
Haha nog nooit van die gast gehoord, google em net even. Wat een jostiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:34 schreef DrSnuggle het volgende:
Haan33 is toch meestal van de grootste onzin? Er is dus toch een serieuze kant, en daar sta ik wel achter.
Ik zal nooit vergeten dat ik oog in oog kwam met Stefan Wijkamp (zoek maar op). Toendertijd woonde hij in Oosterbeek, of all places. Hoe hij eruit ziet mag wat mij betrefd strafbaar worden en wat hij doet al helemaal.
Niet alle PVV'ers over 1 kam scheren nu hé.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef haan33 het volgende:
Dat pvv-tuig begrijpt niet dat ook al je mag zeggen wat je wilt, je gewoon niet disrespectvol moet zijn. Daarom: De Partij van de Vrijheid. De meest hersenloze infantiele partij
een stukje van de Wikipedia van Stefan Wijkamp, gelukkig iemand die ervoor veroordeeld wordt.quote:In november 2008 werden Glimmerveen en Wijkamp veroordeeld wegens het brengen van de Hitlergroet tijdens een neonazibijeenkomst in Lommel, België het jaar voorheen.[5] In de zomer van 2010 werd hij opnieuw veroordeeld wegens het houden van een nazibijeenkomst in Nieuw-Scheemda.
Ik heb gewoon een vreselijke hekel aan mensen die bij een aantal personen gelijk de hele groep erbij betrekken. Generalisatie is een kunst laten we maar zeggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:34 schreef DrSnuggle het volgende:
Haan33 is toch meestal van de grootste onzin? Er is dus toch een serieuze kant, en daar sta ik wel achter.
Ik zal nooit vergeten dat ik oog in oog kwam met Stefan Wijkamp (zoek maar op). Toendertijd woonde hij in Oosterbeek, of all places. Hoe hij eruit ziet mag wat mij betrefd strafbaar worden en wat hij doet al helemaal.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vreselijke hekel aan mensen die bij een aantal personen gelijk de hele groep erbij betrekken. Generalisatie is een kunst laten we maar zeggen.
Je doet hier precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef haan33 het volgende:
Dat pvv-tuig begrijpt niet dat ook al je mag zeggen wat je wilt, je gewoon niet disrespectvol moet zijn. Daarom: De Partij van de Vrijheid. De meest hersenloze infantiele partij
Leden van een partij hebben over het algemeen dezelfde meningen. Een heel volk gelijk in hokken plaatsen is daarentegen dom, die zijn allemaal weer andersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
Je doet hier precies hetzelfde.
Het is wel zo handig om je eigen quote ook te lezen. Er staat namelijk dat een hitlergroet niet per definitie strafbaar is, maar strafbaar kan zijn als men ook bijvoorbeeld 'seig heil' roept, of wannneer het tijdens een herdenking wordt gedaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:57 schreef wenfer2 het volgende:
Ik ben helemaal niet racistisch of antisemitisch, integendeel. Maar dat het brengen van een hitlergroet bij voorbaat niet mag vind ik vreemd. Dan kan je op het laatst wel 1000 gebaren verboden maken en dan mag je op het laatst elkaar niet eens meer aankijken of naar elkaar zwaaien.
Als iemand dmv het brengen van een hitlergroet iemand discrimineert en beledigd moet wel bestraft kunnen worden. Maar dan ten laste van de belediging als overtreding en niet de hitlergroet op zich zelf.
quote:Een Hitlergroet uitbrengen alleen als gebaar is niet strafbaar, maar wanneer dit bijvoorbeeld in het openbaar wordt gebracht in combinatie met het roepen van bepaalde leuzen (Heil Hitler, Sieg Heil, Joden weg ermee) of tijdens een herdenking, kan het strafbaar zijn.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef haan33 het volgende:
ik denk dat het onder armeniers ook niet echt done is om hun genocidete ontkennen, hoor..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:05 schreef Prullenbak6 het volgende:
Tja hetzelfde als met het ontkennen van de holocaust en het revisionisme.
Je mag revisionisme toepassen op bijna alles in de geschiedenis behalve de holocaust. Hetzelfde geldt voor het ontkennen ervan, bij bijna elke genocide mag je zeggen dat het niet gebeurt is. Zie de Turkse genocide op de Armenen en de standpunten van de Turken, maar als je de holocaust gaat ontkennen ben je opeens strafbaar.
Klopt, maar het ontkennen mag wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:20 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ik denk dat het onder armeniers ook niet echt done is om hun genocidete ontkennen, hoor..
omdat het betwist blijftquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:22 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Klopt, maar het ontkennen mag wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |