abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:33:29 #51
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121877910
Dat pvv-tuig begrijpt niet dat ook al je mag zeggen wat je wilt, je gewoon niet disrespectvol moet zijn. Daarom: De Partij van de Vrijheid. De meest hersenloze infantiele partij
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:33:33 #52
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_121877911
Leuke discussie. Altijd mooi om te zien de frictie tussen vrijheid van meningsuiting en belediging. Naar mijn mening moet niet alles maar kunnen. Ik heb Hobsiaanse ideeën hoog in het vaandel staan en ik ben van mening dat de een zijn vrijheid de ander zijn verstikking is. Sommige dingen moet je gewoon niet willen.

Daarbij, waarom zou je überhaupt zo'n groet willen doen. Lijkt me nergens voor nodig.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_121877918
TS wil uiting geven aan zijn extreem-rechtse gevoelens?
pi_121877923
Haan33 is toch meestal van de grootste onzin? Er is dus toch een serieuze kant, en daar sta ik wel achter.
Ik zal nooit vergeten dat ik oog in oog kwam met Stefan Wijkamp (zoek maar op). Toendertijd woonde hij in Oosterbeek, of all places. Hoe hij eruit ziet mag wat mij betrefd strafbaar worden en wat hij doet al helemaal.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:34:07 #55
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121877925
Ik vraag me eigenlijk af wanneer de tandenborstel snor weer helemaal hip word.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:35:18 #56
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_121877955
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:34 schreef DrSnuggle het volgende:
Haan33 is toch meestal van de grootste onzin?
Haantje heeft ook veel meer verstand dan hij ons soms wil doen laten geloven.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:36:37 #57
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121877985
quote:
Haan33 is toch meestal van de grootste onzin? Er is dus toch een serieuze kant, en daar sta ik wel achter.
Ik zal nooit vergeten dat ik oog in oog kwam met Stefan Wijkamp (zoek maar op). Toendertijd woonde hij in Oosterbeek, of all places. Hoe hij eruit ziet mag wat mij betrefd strafbaar worden en wat hij doet al helemaal.
Haha nog nooit van die gast gehoord, google em net even. Wat een josti :')
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:38:32 #58
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121878025
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef haan33 het volgende:
Dat pvv-tuig begrijpt niet dat ook al je mag zeggen wat je wilt, je gewoon niet disrespectvol moet zijn. Daarom: De Partij van de Vrijheid. De meest hersenloze infantiele partij
Niet alle PVV'ers over 1 kam scheren nu hé.
pi_121878273
quote:
In november 2008 werden Glimmerveen en Wijkamp veroordeeld wegens het brengen van de Hitlergroet tijdens een neonazibijeenkomst in Lommel, België het jaar voorheen.[5] In de zomer van 2010 werd hij opnieuw veroordeeld wegens het houden van een nazibijeenkomst in Nieuw-Scheemda.
een stukje van de Wikipedia van Stefan Wijkamp, gelukkig iemand die ervoor veroordeeld wordt.
pi_121878300
Dit topic :') . Je weet donders goed waar die groet voor staat, maar je wilt hem toch graag gebruiken? De AIVD leest mee.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:55:09 #61
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121878483
quote:
Ik heb gewoon een vreselijke hekel aan mensen die bij een aantal personen gelijk de hele groep erbij betrekken. Generalisatie is een kunst laten we maar zeggen.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:58:37 #62
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121878585
En voor mensen beginnen met: "in turkije staan toch ook geen kerken?". Er staan wel kerken in turkije. En dat land is streng gelovig, wij zijn dat niet
'The Don Mega'
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:02:52 #63
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121878684
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:55 schreef haan33 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een vreselijke hekel aan mensen die bij een aantal personen gelijk de hele groep erbij betrekken. Generalisatie is een kunst laten we maar zeggen.
quote:
Je doet hier precies hetzelfde.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:06:14 #64
338880 haan33
Studerende Boy
pi_121878774
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:02 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

[..]

Je doet hier precies hetzelfde.
Leden van een partij hebben over het algemeen dezelfde meningen. Een heel volk gelijk in hokken plaatsen is daarentegen dom, die zijn allemaal weer anders
'The Don Mega'
pi_121878897
PVV NSB-88
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 10:10:48 #66
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121878905
Hoe groot was ie ?

mja zo groot ongeveer.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:18:28 #67
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_121879090
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:57 schreef wenfer2 het volgende:
Ik ben helemaal niet racistisch of antisemitisch, integendeel. Maar dat het brengen van een hitlergroet bij voorbaat niet mag vind ik vreemd. Dan kan je op het laatst wel 1000 gebaren verboden maken en dan mag je op het laatst elkaar niet eens meer aankijken of naar elkaar zwaaien.

Als iemand dmv het brengen van een hitlergroet iemand discrimineert en beledigd moet wel bestraft kunnen worden. Maar dan ten laste van de belediging als overtreding en niet de hitlergroet op zich zelf.
:Y)
Het is wel zo handig om je eigen quote ook te lezen. Er staat namelijk dat een hitlergroet niet per definitie strafbaar is, maar strafbaar kan zijn als men ook bijvoorbeeld 'seig heil' roept, of wannneer het tijdens een herdenking wordt gedaan.

quote:
Een Hitlergroet uitbrengen alleen als gebaar is niet strafbaar, maar wanneer dit bijvoorbeeld in het openbaar wordt gebracht in combinatie met het roepen van bepaalde leuzen (Heil Hitler, Sieg Heil, Joden weg ermee) of tijdens een herdenking, kan het strafbaar zijn.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_121881773
Denken dat alleen joden zich beledigd voelen door die groet :')
Niet weten waar die groet voor staat :')
Die groet zelf willen gebruiken als een vorm van vrije meningsuiting :')

Als ik iemand die groet zie maken voel ik me ook gewoon beledigd hoor.
En "groet" klinkt al te positief.
:{w
you tokkie to me?
pi_121881966
Mensen die hun heil niet zoeken in duitsland :')

-BLW
Because you know i'm all about that ass
pi_121881983
quote:
:')

GroenLinks zeker?

-BLW
Because you know i'm all about that ass
pi_121882077
alleen kutnazis en domme meelopertjes doen het, de rest van de normale mensen snapt waarom het verboden is.
pi_121882422
Tja hetzelfde als met het ontkennen van de holocaust en het revisionisme.

Je mag revisionisme toepassen op bijna alles in de geschiedenis behalve de holocaust. Hetzelfde geldt voor het ontkennen ervan, bij bijna elke genocide mag je zeggen dat het niet gebeurt is. Zie de Turkse genocide op de Armenen en de standpunten van de Turken, maar als je de holocaust gaat ontkennen ben je opeens strafbaar.
Putin for President _O_
pi_121883029
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:05 schreef Prullenbak6 het volgende:
Tja hetzelfde als met het ontkennen van de holocaust en het revisionisme.

Je mag revisionisme toepassen op bijna alles in de geschiedenis behalve de holocaust. Hetzelfde geldt voor het ontkennen ervan, bij bijna elke genocide mag je zeggen dat het niet gebeurt is. Zie de Turkse genocide op de Armenen en de standpunten van de Turken, maar als je de holocaust gaat ontkennen ben je opeens strafbaar.
ik denk dat het onder armeniers ook niet echt done is om hun genocidete ontkennen, hoor..
pi_121883088
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:20 schreef okiokinl het volgende:

[..]

ik denk dat het onder armeniers ook niet echt done is om hun genocidete ontkennen, hoor..
Klopt, maar het ontkennen mag wel.
Putin for President _O_
pi_121883946
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:22 schreef Prullenbak6 het volgende:

[..]

Klopt, maar het ontkennen mag wel.
omdat het betwist blijft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: