Jaquote:
Wie is LB, nog nooit gezien hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef Faux. het volgende:
- promi
- LB
- supersof
- hypo
- ga.aguyim
zouden mijn nominaties zijn. Hoewel het niet heel objectief is
Maar wat is het verschil dan?quote:
ja sowieso prom!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef Faux. het volgende:
- promi
- LB
- supersof
- hypo
- ga.aguyim
Was (is?) actief in deze SC maar is nu kwijtquote:
Heeft het drukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Was (is?) actief in deze SC maar is nu kwijt
Aha, vandaar. Ik draai nog maar een week mee ofseuquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Was (is?) actief in deze SC maar is nu kwijt
Mods mogen kiezen. Heeft een hoger vriendjespolitiek gehalte imo, niet hier in JNG trouwens omdat daar maar weinig omgang met de modjes is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil dan?Sorry was er vorige topic niet
waarvoor?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef Faux. het volgende:
- promi
- LB
- supersof
- hypo
- ga.aguyim
yvonne awardsquote:
Zie MEDquote:
ooh, ik let daar nooit zo opquote:
ja hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh, ik let daar nooit zo op
maar goedenavond, vergaat het allen goed?
quote:
uiteraard, moet alleen nog 1 A4'tje leren voor een Nederlandse presentatie SE en Franse toets morgenquote:
wel stemmen hoor!!!!1!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:20 schreef Taexon het volgende:
Weer verkiezingen!
Weltruste allemaal.. weer poging tot slaap
Slaap lekkerquote:
ja maar, Tongquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap alleen de nominaties van Tong, Vinniee en LB niet. Tong want tongVinniiee komt hier nooit meer en LB post ook echt vrij weinig de laatste paar maanden
Oooh fransquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
uiteraard, moet alleen nog 1 A4'tje leren voor een Nederlandse presentatie SE en Franse toets morgen
Mwah. ik geloof nog steeds niet dat hij echt isquote:
nouja, ik heb wel gevoel voor taal, aldus mijn lerares.quote:
Oh nicequote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nouja, ik heb wel gevoel voor taal, aldus mijn lerares.
Maar morgen is pure leertoets, daar vind ik geen bal aan
Welterustenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:20 schreef Taexon het volgende:
Weer verkiezingen!
Weltruste allemaal.. weer poging tot slaap
Het is misschien ook maar beter als we het niet begrijpen. Sommige dingen wil je gewoon niet begrijpenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap alleen de nominaties van Tong, Vinniee en LB niet. Tong want tongVinniiee komt hier nooit meer en LB post ook echt vrij weinig de laatste paar maanden
signaal/verbindingswoorden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nice
mmm, veel woordjes? of waar gaat het over?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
Krullenbolletje gaat US winnen, want haar secundaire geslachtskenmerken zijn altijd vrij duidelijk aanwezig
Alleen dat?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
signaal/verbindingswoorden.
valt nog wel te doen.
en nog een paar werkwoorden, het valt reuze mee, maar ik ben het boekje kwijt waaruit je moet lerenquote:
Het gaat over het hele jaar 2012, dus niet alleen over het nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
handigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en nog een paar werkwoorden, het valt reuze mee, maar ik ben het boekje kwijt waaruit je moet leren_________!!!!
Ah vandaar. Dan snap ik dat ik er nog niet bij staquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Het gaat over het hele jaar 2012, dus niet alleen over het nu.
Baas bakker heeft gesprokenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
Krullenbolletje gaat US winnen, want haar secundaire geslachtskenmerken zijn altijd vrij duidelijk aanwezig
ja maar... ik niet snappen. Want ik was pas in december actiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Het gaat over het hele jaar 2012, dus niet alleen over het nu.
Anders had ik er ook vast bij gestaan als het alleen over vandaag gingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah vandaar. Dan snap ik dat ik er nog niet bij sta![]()
grapje
dat valt inderdaad wel te doen, lerares vind ik ook wel tof, voor woordjestoetsen hoef je nooit te leren, want je bent er met de les best goed mee bezig alquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
handigFrans vond ik in de onderbouw echt lastig, maar als je de werkwoorden door hebt is het leuk. Teksten vertalen
quote:
Dat is dan wel vreemd inderdaad. Ik had dan iemand als Taexon eerder verwacht. of Rockiejquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar... ik niet snappen. Want ik was pas in december actief
Woordjestoetsen en ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat valt inderdaad wel te doen, lerares vind ik ook wel tof, voor woordjestoetsen hoef je nooit te leren, want je bent er met de les best goed mee bezig al
ja of promquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan wel vreemd inderdaad. Ik had dan iemand als Taexon eerder verwacht. of Rockiej
niks tegen jou natuurlijk
prom inderdaad ook. dacht dat ze er ook bij stond maar nee inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja of promMaar ik ben wel heel blij hoor
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
Het zal me een zorg zijn wie wat wint. Als Supersof maar wint
hihahoquote:
hee nodig zet je reacties aan dan!quote:
er was een tijd op FOK!(nog geen 4 maanden terug) dat ik me toch een zooi kuttopics opende.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Tering Bakkert ik had jou echt anders verwacht
Ja toen ik hier nieuw was vond ik jou ook echt een kutteirritant ventjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
er was een tijd op FOK!(nog geen 4 maanden terug) dat ik me toch een zooi kuttopics opende.
Als je die allemaal terugkijkt, dan had je niet anders verwacht.
ik zou het als een compliment gezien hebben, maar nu weet ik (enigszins) beterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja toen ik hier nieuw was vond ik jou ook echt een kutteirritant ventje
Nu doe je net alsof ik bejaard benquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef TBakkert het volgende:
Zie het maar als een compliment van iemand die 2 á 3 jaar jonger, en dus nog makkelijk te daten, is.
Goedzo. Nu ik weet dat je Mancunian bent ben je trouwens al in aanzien gestegenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik zou het als een compliment gezien hebben, maar nu weet ik (enigszins) beter
ik ben 15, als jij je dan al oud begint te voelen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik bejaard ben
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goedzo. Nu ik weet dat je Mancunian bent ben je trouwens al in aanzien gestegen
Ik ben nog maar 17 hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ben 15, als jij je dan al oud begint te voelen...
daarom, als jij je DAN al oud vindt worden, dan is het snel klaar met de pretquote:
Super verdient gewoon hetzelfde afscheid als wij hoor.quote:
trustenquote:
we hebben elkaar tenminste nog, de rest zal waarschijnlijk allang dood zijn..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
godver ik dacht dat we er geweest waren
recht van de sterkte. Ik begin alvast aan Supersofquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
we hebben elkaar tenminste nog, de rest zal waarschijnlijk allang dood zijn..
wie eet wie op? en wie moet er alleen van de honger sterven?
die is al doodquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
recht van de sterkte. Ik begin alvast aan Supersof
Ja of je nou levende of dode mensen opeetquote:
Nee dat is niet oudquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daarom, als jij je DAN al oud vindt worden, dan is het snel klaar met de pret
Ik begin met jou, dat schaap levert vast heerlijke shoarma.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
we hebben elkaar tenminste nog, de rest zal waarschijnlijk allang dood zijn..
wie eet wie op? en wie moet er alleen van de honger sterven?
Slaap lekker stuquote:
Ik heb geen vet hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
recht van de sterkte. Ik begin alvast aan Supersof
dat is trouwens een Alpacaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik begin met jou, dat schaap levert vast heerlijke shoarma.
Kings of Leon.quote:
quote:
geweldig nummerquote:
al die trieste parodieën van teksten die je er zogenaamd in kunt horen. Muziekverspillingquote:
vast welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Is er verschil dan? Kan je er geen shoarma van maken?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
al die trieste parodieën van teksten die je er zogenaamd in kunt horen. Muziekverspilling
IK WIL SEKS MET DIE KAAAALEEE!quote:
Oh maar die hoor je toch niet in hun lyrics?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IK WIL SEKS MET DIE KAAAALEEE!
dat soort onzin
onzin is het, bwek, goede muziek wordt vandaag de dag OF verpest met slechte parodieën OF verdrongen door dingen als Gangnam Stylequote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar die hoor je toch niet in hun lyrics?
Seks met die kale is trouwens echt geniaalal hou ik totaal niet van carnaval-shit
Die plaat word standaard gedraaid op ieder feest hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar die hoor je toch niet in hun lyrics?
Seks met die kale is trouwens echt geniaalal hou ik totaal niet van carnaval-shit
Of door Kuikentje Piepquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
onzin is het, bwek, goede muziek wordt vandaag de dag OF verpest met slechte parodieën OF verdrongen door dingen als Gangnam Style![]()
feest? Boerenfeesten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Die plaat word standaard gedraaid op ieder feest hier
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
en met dit statement ga ik naar bed, morgen nog een lange dag.
trusten allemaal![]()
Trusten!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
trusten allemaal![]()
komde gij uut broabant ofwa?quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
trusten allemaal![]()
Ik hou van mijn privacyquote:
je kunt toch wel je provincie zeggenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik hou van mijn privacy![]()
Maar igg niet uit het westen
Het bult hier al van de vuilniszakken moet je nagaan hoe het daar is.
Hahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik hou van mijn privacy![]()
Maar igg niet uit het westen
Het bult hier al van de vuilniszakken moet je nagaan hoe het daar is.
Ik moet echt uitkijken wat ik op het internet zet voor je het weet heb je de FOK!Knokploeg voor de deurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
je kunt toch wel je provincie zeggen
Gelderland valt meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik moet echt uitkijken wat ik op het internet zet voor je het weet heb je de FOK!Knokploeg voor de deur
Gelderland trouwens.
Een klein beetje wel, ben zo opgevoed. Merk zelf weleens dat ik niet helemaal 100% ABN praatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahaach zolang je niet ploat praat en je als een boer gedraagt vind ik het prima
Naja bedoel meer dialect. Een tongval is niet ergquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Een klein beetje wel, ben zo opgevoed. Merk zelf weleens dat ik niet helemaal 100% ABN praat
Mensen kunnen mij gewoon opzoeken op fb maarja. Ik woon ook in gelderlandquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik moet echt uitkijken wat ik op het internet zet voor je het weet heb je de FOK!Knokploeg voor de deur
Gelderland trouwens.
Tussen Arnhem en Nijmegenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Mensen kunnen mij gewoon opzoeken op fb maarja. Ik woon ook in gelderland
Ja, is goed hoor. Maar wat is het ergste wat er kan gebeuren als mensen je fb hebben ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Tussen Arnhem en Nijmegen![]()
Maar ik hou het internetleven liever gescheiden van mijn echte leven.
En met je naam je adres achterhalen en je dan midden in de nacht opgaan bellen/bedreigen dat ze weten waar ik woon etc etc.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, is goed hoor. Maar wat is het ergste wat er kan gebeuren als mensen je fb hebben ofzo
ok ok is goedquote:
maar je hebt helemaal geen achternaam op fbquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Franskomt van de hugenoten vroegah
althans heb ik me laten vertellen
Nu maak je me nieuwsgierig, wat is je achternaam? Mocht je dat willen vertellen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:09 schreef supersof het volgende:
lolol gelijk toevoegenmooie achternaam he
vind die van jou ook wel wat hebben
Ohquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:11 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je hebt helemaal geen achternaam op fb
Valt reuze mee hoor! Zet je reacties eens aan dan kan ik ten minste terug reagerenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:09 schreef nodig het volgende:
Ik dacht trouwens dat er werd gelurkt op in de FOBO van supersof? Weinig activiteit
ja echt nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierig, wat is je achternaam? Mocht je dat willen vertellen natuurlijk
Welke reacties precies?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor! Zet je reacties eens aan dan kan ik ten minste terug reageren
handigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohhahahah, klopt inderdaad
![]()
Was ik even vergeten. Ik ben een keer gehackt en vandaar die vervanging
jij reageerde bij mij, dus ik wil terug reagerenquote:
Wachtwoord: 12345quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
handighoe kan je fb nou weer gehackt worden
op dezelfde manier als je msn gehackt kan wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
handighoe kan je fb nou weer gehackt worden
positief of negatief. En wat dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
op dezelfde manier als je msn gehackt kan worden![]()
IK vind je trouwens op heel veel verschillende fotos echt opeens heel anders lijken, gek
Ik zie nu pas de datums, zit ook veel verschil inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:14 schreef supersof het volgende:
[..]
positief of negatief. En wat dan?
Kan zo snel niet vinden waar ik dat aanzetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jij reageerde bij mij, dus ik wil terug reageren
ja zit veel verschil in idd! jaaa krullenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de datums, zit ook veel verschil inNee positief hoor
Maar krullen is wel beter bij jou in ieder geval
Geeft je gezicht echt veel meer uitstralingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zit veel verschil in idd! jaaa krullen
hihahoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind je one direction plaatje op je fb alleen om te huilen
lol, dat is toch de nieuwe ''justin bieber'' voor meiden van 13.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind je one direction plaatje op je fb alleen om te huilen
Die soppen zich daar behoorlijk op los inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:19 schreef nodig het volgende:
[..]
lol, dat is toch de nieuwe ''justin bieber'' voor meiden van 13.
Sorry supersof.
ik vind de muziek gewoon leuk okeeequote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:19 schreef nodig het volgende:
[..]
lol, dat is toch de nieuwe ''justin bieber'' voor meiden van 13.
Sorry supersof.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die soppen zich daar behoorlijk op los inderdaad
Ja, dat zalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind de muziek gewoon leuk okeee
Het is afgunst. geen jaloeziequote:
Something against them?quote:
FYI, ze hebben alle vijf vriendinnen gehad en momenteel hebben er vier een vriendin waaronder een met Taylor Swift.quote:
Niet tegen diegene die zich gewoon normaal kunnen "gedragen" wel tegen diegene die enorm nichterig doen.quote:
Dekmantel!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
FYI, ze hebben alle vijf vriendinnen gehad en momenteel hebben er vier een vriendin waaronder een met Taylor Swift.
Wat is nichterig volgens jou dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet tegen diegene die zich gewoon normaal kunnen "gedragen" wel tegen diegene die enorm nichterig doen.
idk idcquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Dekmantel!
Maar waarom word die band als de nieuwe "justin bieber" gezien dan?
quote:
Nouja, overduidelijk laten merken dat je gay bent, gay praten, gay lopen, gay handbeweginen, tas netzo vasthouden als dames enzquote:
Ja dan heb je dus wat tegen nichtenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja, overduidelijk laten merken dat je gay bent, gay praten, gay lopen, gay handbeweginen, tas netzo vasthouden als dames enz
Zolang ze niet geinteseerd zijn in mij vind ik het prima, ken 3 homo's qua gedrag etc en 1 daarvan is TE nichterig en daar kan ik dus niet tegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan heb je dus wat tegen nichtenmaar ik bedoel meer tegen homoseksualiteit zelf
Maar stel nou dat een goeie vriend van je gay is, en hij vind je leuk. kan hij toch niks aan doen dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:32 schreef nodig het volgende:
[..]
[b]Zolang ze niet geinteseerd zijn in mij vind ik het prima[/b], ken 3 homo's qua gedrag etc en 1 daarvan is TE nichterig en daar kan ik dus niet tegen.
Slechte versie van the jokerquote:
Jawel, zich realiseren dat ik geen homo ben. Maar dat is inderdaad een hele lastige situatie die je opnoemt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar stel nou dat een goeie vriend van je gay is, en hij vind je leuk. kan hij toch niks aan doen dan?
Ik ben open over alles,accepteer alles, of diegene nou hetero, homo,bi,transgender,travestiet,transseksueel of desnoods op kippen valt het maakt me echt geen drol uitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Jawel, zich realiseren dat ik geen homo ben. Maar dat is inderdaad een hele lastige situatie die je opnoemt.
Hoe sta jij tegenover homoseksualiteit dan? Ben jezelf hetero of homo?
Aha, ik typ morgen wel wat terug zit nu al weer ff mobiel en om hele lappen tekst te gaan schrijven..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben open over alles,accepteer alles, of diegene nou hetero, homo,bi,transgender,travestiet,transseksueel of desnoods op kippen valt het maakt me echt geen drol uitals je maar happy ermee bent. Komt ook omdat ik veel familie-leden heb die holebi zijn.
Ik ben zelf denk ik bi (of bi-curious)maar weet het niet helemaal zeker, hou het voorlopig maar op hetero
Jammerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Aha, ik typ morgen wel wat terug zit nu al weer ff mobiel en om hele lappen tekst te gaan schrijven..
Welterusten!
joaaaahquote:
Ben je vrij morgen?quote:
Nee helaas niet. van 12.15 tot 17 dat valt dan weer mee. Maar we heel de tijd alleen en dat vind ik wel spannend hehequote:
Komt vast goed! Je hebt anders altijd nog dat omroep ding toch waar je mee door de hele zaak kan gillen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee helaas niet. van 12.15 tot 17 dat valt dan weer mee. Maar we heel de tijd alleen en dat vind ik wel spannend hehe
Nee die hebben wij nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt vast goed! Je hebt anders altijd nog dat omroep ding toch waar je mee door de hele zaak kan gillen?
Wat moet je allemaal doen dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die hebben wij nietMaar er staat wel een vrouw op kaas en worst die ook wel wat van brood af weet. En heb vandaag samen met collega lijst gemaakt met wat ik moet doen
En vandaag moest ik ook twee uur alleen en dat vond ik best wel leuk. Maar dat was in de avond, dus veel makkelijker
Zelf beslissen of er nog brood bij moet, brood opzetten (dus van lijst kijken, zoeken in karren naar de juiste soort) klein brood opzetten, vracht uitpakken, gasverpakking bijvullen blabla. En brood opzetten is brood wat gebakken moet worden de volgende dag alvast klaar leggen op de platen. En nog kleine dingen die op die lijst staan en die ik vergeten benquote:
Best nog veel werk dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Zelf beslissen of er nog brood bij moet, brood opzetten (dus van lijst kijken, zoeken in karren naar de juiste soort) klein brood opzetten, vracht uitpakken, gasverpakking bijvullen blabla. En brood opzetten is brood wat gebakken moet worden de volgende dag alvast klaar leggen op de platen. En nog kleine dingen die op die lijst staan en die ik vergeten ben
jepquote:
Wilde je geen kassa doen dan?quote:
Hadden ze niemand nodig. En dan zit je maar constant op je gatquote:
Olaquote:
Ja klopt ook welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Hadden ze niemand nodig. En dan zit je maar constant op je gatIk wilde wel wat leuks doen, en dit is leuk. Veel afwisseling enzo
goedenacht svquote:
Ik kan niet goed rekenen, dus dat geld zou niet goed komen,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt ook welKassa heb ik ook tijdje gedaan, is ook wel leuk hoor
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ola
[..]
Ja klopt ook welKassa heb ik ook tijdje gedaan, is ook wel leuk hoor
Hoiquote:
Je hoeft niet uit je hoofd te rekenenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan niet goed rekenen, dus dat geld zou niet goed komen,
Misschien na een tijdje wel.
Nachtbraker of kan je niet slapen?quote:
Ik heb van de zomer in een kleding winkel gewerkt, en daar moest ik ook kassa doen. En dan geld terug geven en vragen, heeft u ... erbij en ik snapte er vrij weinig vanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft niet uit je hoofd te rekenenMaar het kan wel goed van pas komen ja
Chillquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nachtbraker, ben morgen lekker vrij
Hahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb van de zomer in een kleding winkel gewerkt, en daar moest ik ook kassa doen. En dan geld terug geven en vragen, heeft u ... erbij en ik snapte er vrij weinig van
Had de afgelopen 4 maanden stage, maar afgelopen vrijdag was dat voor het laatst. Daarnaast zit ik nog 1x per week op school maar gister moest ik 2 toetsen maken, Nu dus 2 weken vrijquote:
Ik zei voordat ik rekenen kreeg op school al dat ik het haatte, terwijl ik het nog nooit gedaan hadquote:
Lekkahquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Had de afgelopen 4 maanden stage, maar afgelopen vrijdag was dat voor het laatst. Daarnaast zit ik nog 1x per week op school maar gister moest ik 2 toetsen maken, Nu dus 2 weken vrij
Ga wel wat extra werken bij mij bijbaan. Daarnaast nog wat relaxen en wat schoolopdrachten maken tussendoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LekkahGa je nog wat leuks doen of beetje relaxen? Welke studie doe je dan?
Tof. Wilde ik ook doen, maar ik was te oudquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ga wel wat extra werken bij mij bijbaan. Daarnaast nog wat relaxen en wat schoolopdrachten maken tussendoor.
Zit momeneel in het 2e jaar van mhbo Journalistiek & communicatie.
Dat is balen jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof. Wilde ik ook doen, maar ik was te oud
Uhu. Sloeg echt nergens op maargoedquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Sloeg echt nergens op maargoedIk ben het wel gewend..
Wel leuke opleiding verder?
Wat is het verschil eigenlijk dan tussen zo`n MHBO Journalistiek en de normale HBO?quote:
Trustenquote:
Mhbo houdt in dat je nog wel op een ROC zit, maar de helft van je vakken krijg je al wel op hbo niveau. En als je slaagt voor de gehele opleiding dan krijg je een propedeusevrijstelling en mag je in het tweede jaar hbo instromen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk dan tussen zo`n MHBO Journalistiek en de normale HBO?
Nice. Hoelang duurt de opleiding dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mhbo houdt in dat je nog wel op een ROC zit, maar de helft van je vakken krijg je al wel op hbo niveau. En als je slaagt voor de gehele opleiding dan krijg je een propedeusevrijstelling en mag je in het tweede jaar hbo instromen.
In totaal 3 jaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Hoelang duurt de opleiding dan?
Waar heb je trouwens stage gelopen?
Ah dus je wilt wel Communicatie-kant op?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
In totaal 3 jaar.
Bij een zakelijk weblog
Denk het welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dus je wilt wel Communicatie-kant op?
Ik heb er net een half jaar HBO Communicatie op zitten. moet wel er vanaf helaas.quote:
Slechte cijfers?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er net een half jaar HBO Communicatie op zitten. moet wel er vanaf helaas.
Jup. Maar ik ga me op ADD laten testen. Is namelijk niet de eerste keer dat ik hierdoor een studie moet stopzetten, concentratieshit enzoquote:
Dat is wel kut.... maar het is wel goed dat je je daar op laat testen. In het geval dat je die diagnose ook daadwerkelijk krijgt dan weet je waar je aan toe bent en dan kun je er misschien ook wat meer aan doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Maar ik ga me op ADD laten testen. Is namelijk niet de eerste keer dat ik hierdoor een studie moet stopzetten, concentratieshit enzoKan er maar beter meteen wat aandoen.
Wil nog wel HBO halen verder dus
Die zwerfde al eerder rond deze week, heb hem nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[NSFW] Meisje eet gebruikte tampon
WTF
Lekker tijdens 't ontbijtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[NSFW] Meisje eet gebruikte tampon
WTF
vond die tampon er nogal raar uitzien maargoedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die zwerfde al eerder rond deze week, heb hem nog niet gezien
nu wel gezien, dat muziekje wat ze opzetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vond die tampon er nogal raar uitzien maargoed
maar sowieso die tampon is helemaal rood, like wtfquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nu wel gezien, dat muziekje wat ze opzet
moggeequote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:57 schreef Monsieursander het volgende:
Goedemorgen donderstenen
Mijn lerares stond in de file dus tussenuren
Ik heb er zelf geen verstand van..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar sowieso die tampon is helemaal rood, like wtf
ik vond hem iniedergeval erg roodquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen verstand van..
Dus kan niet oordelen daarover
Dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen verstand van..
Dus kan niet oordelen daarover
Ja dat was die zeker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vond hem iniedergeval erg rood
Godverdomme hater ik wil ook slapenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Mwa lig nog in bed, moet er zo uit en dan lekker school van 11:15 tot 14:15
Lange week duurt lang
ik ook, ik hou van slapen en de kat ligt nu bij me.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:09 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Godverdomme hater ik wil ook slapen
Ja drie uur moet vast vreselijk zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Mwa lig nog in bed, moet er zo uit en dan lekker school van 11:15 tot 14:15
Lange week duurt lang
ik fok mobiel nuquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:08 schreef Monsieursander het volgende:
Lekker sociaal, iedereen op zijn telefoon hier
Huur een hoerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook, ik hou van slapen en de kat ligt nu bij me.
Ik haat alleen slapen
ja de week duurt lang jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja drie uur moet vast vreselijk zijn
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef niet met een vrouw in bed te liggen
Kuthoerenschool hier. Normaal 3 dagen eerste 2/3 vrij, nu moeten ze zo nodig daar pta's plannen. Haters.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja de week duurt lang jaik wil weekend gvd
Dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Nah kan tochvrijheid en blijheid enzo
Dat welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vrouwen, je hebt er niks aan
boefjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Zo eindelijk thuis. Dacht gisteravond even naar een feestje te gaan, nou oke, was wel wat langer dan even.
Ach, ik hoef toch niet naar school of werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
tsja dat heb je wel eens heequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik dacht ook even een voorraadje wiet in te slaan en nu is het op
Daar gaan 5 grammetjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja dat heb je wel eens hee
ja dat is uiterst vervelendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar gaan 5 grammetjesWachten tot morgen.
Vervelender als het met speed gebeurt en je je de volgende dag realiseerd dat er helemaal geen feestje was en je in je eentje je neus hebt vol gestoptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is uiterst vervelend
Geen ervaring meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vervelender als het met speed gebeurt en je je de volgende dag realiseerd dat er helemaal geen feestje was en je in je eentje je neus hebt vol gestopt
Ik wel jammergenoegquote:
Tja, anti-Christ figuur enzo he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja heilige maagd maria alles
ja ieder z'n eigen ding tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Tja, anti-Christ figuur enzo he.
Vind ik nou ook. Meestal.... soms...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ieder z'n eigen ding toch
hoezo somsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. Meestal.... soms...
Genoeg mensen die ik gruwelijk irritant genoeg vind om ze niet hun eigen ding te laten hebbenquote:
ja daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ik gruwelijk irritant genoeg vind om ze niet hun eigen ding te laten hebben
Zijn we blij vandaag?quote:
Goeie morgenquote:
jawel! Alleen werken is wat minder. Heel de dag alleen, saaaai. Maar om 17u al klaar dus dat zit meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want weekend komt eraan
Jij ook?
ja dan heb je tenminste nog wat aan je avondquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel! Alleen werken is wat minder. Heel de dag alleen, saaaai. Maar om 17u al klaar dus dat zit mee
niet genomineerd voor wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:15 schreef supersof het volgende:
prom, wat vind je er trouwens van dat jij niet genomineerd bent?!
jep iddquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan heb je tenminste nog wat aan je avond
voor die yvonne awards.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet genomineerd voor wat?
even kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:16 schreef supersof het volgende:
[..]
voor die yvonne awards.
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |