Waren laatst een aantal artikelen in de volkskrant. Volledige integratie is pas na 5 generaties, veel geweld komt voort uit frustratie. Ze zijn geen Marrokaan meer maar ook geen Nederlander.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:44 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Als het goed is dit gedrag er in 2 generaties uit....
Waar baseer je dit op?
Vind je echt dat er nog 2 generaties moeten lijden aan een overschot aan aggressie?
Ah, telegraaflezer gespotquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:01 schreef Flixxy het volgende:
Volgens mij is het enige wat we kunnen doen, is over een paar jaar op Wilders stemmen.. Hij blijft de enige die dit probleem echt durft te benoemen.
Moslims trouwen gewoon met kleuters, dan is het opeens geen pedofilie meerquote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Zelfde kan je roepen over pedofiele Nederlanders. Zijn geen incidenten meer
Ik kan je ook wel vaag verwijzen naar een paar onderzoeken die een hele andere oorzaak (generaties lang inteelt, laag gemiddeld iq, gebrek aan opvoeding) aanwijzen. Gebruik je gezonde verstand, de overlast neemt juist per generatie toe.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waren laatst een aantal artikelen in de volkskrant. Volledige integratie is pas na 5 generaties, veel geweld komt voort uit frustratie. Ze zijn geen Marrokaan meer maar ook geen Nederlander.
Dat ik vind dat je moet lijden kan je niet daaraan toedichtenik wil alleen maar laten zien dat die onderbuik tokkies die KLB overspoelen niet zulke NSB uitroei praktijken als Endlösung moeten zien. Stelletje achterlijke frusties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Omdat een groter percentage van de allochtonen jongeren criminaliteit vertoont, bekijk jij gelijk de gehele groep. Als je zo denkt ben je gewoon niet helemaal goed wijsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:03 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel vaag verwijzen naar een paar onderzoeken die een hele andere oorzaak (generaties lang inteelt, laag gemiddeld iq, gebrek aan opvoeding) aanwijzen. Gebruik je gezonde verstand, de overlast neemt juist per generatie toe.
Btw, je hebt wel een heel mooi argument om kansloze immigratie acuut te stoppen, het duurt immers 5 generaties voordat wij hier in Nederland van de overlast af zijn.
Oke man, ga maar uithuilen bij ome Geert danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:03 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel vaag verwijzen naar een paar onderzoeken die een hele andere oorzaak (generaties lang inteelt, laag gemiddeld iq, gebrek aan opvoeding) aanwijzen. Gebruik je gezonde verstand, de overlast neemt juist per generatie toe.
Btw, je hebt wel een heel mooi argument om kansloze immigratie acuut te stoppen, het duurt immers 5 generaties voordat wij hier in Nederland van de overlast af zijn.
Je bent een boerelul die nooit ergens mee te maken heeft gehad dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waren laatst een aantal artikelen in de volkskrant. Volledige integratie is pas na 5 generaties, veel geweld komt voort uit frustratie. Ze zijn geen Marrokaan meer maar ook geen Nederlander.
Dat ik vind dat je moet lijden kan je niet daaraan toedichtenik wil alleen maar laten zien dat die onderbuik tokkies die KLB overspoelen niet zulke NSB uitroei praktijken als Endlösung moeten zien. Stelletje achterlijke frusties
Het is net zoals met pitbulls, daar zal er ook best wel een aardige tussen lopen. Maar als jij het risico wilt nemen om ze toch te aaien..... doen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Omdat een groter percentage van de allochtonen jongeren criminaliteit vertoont, bekijk jij gelijk de gehele groep. Als je zo denkt ben je gewoon niet helemaal goed wijs
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:11 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Het is net zoals met pitbulls, daar zal er ook best wel een aardige tussen lopen. Maar als jij het risico wilt nemen om ze toch te aaien..... doen!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:13 schreef haan33 het volgende:
[..]Dus jij zit allochtonen met honden ter vergelijken?
Marocs opereren alleen in roedels.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:13 schreef haan33 het volgende:
[..]Dus jij zit allochtonen met honden ter vergelijken?
Goede argumenten zeg, ik kan je helemaal volgen, toevallig wat PvdA partijcongressen bijgewoond? Je argumentatie sluit iig mooi aan bij die slappe zakken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oke man, ga maar uithuilen bij ome Geert dan
Ja uit het niets van pvv + telegraaf uitgaan is een enorm sterke discussietechniekquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:24 schreef haan33 het volgende:
Ah, typisch weer pvv. Geen discussie kunnen winnen en het dan op de persoonlijke toer gooien.
Hahaha ik moest hardop lachen om dezequote:Op maandag 21 januari 2013 23:39 schreef Metalfrost het volgende:
Welja, dat wordt preventief een loden hengel in je overjas verstoppen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |