abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121995825
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:41 schreef AnimeFan het volgende:
In Firefox kan ik een bestand van 400MB niet eens downloaden.
Opera nog niet getest.
Chrome werkt inderdaad het beste..
Op Opera werkt het helemaal niet.
pi_121996002
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:01 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat dit systeem nergens op slaat om eerlijk te zijn.
Kan toch ook gewoon op de ouderwetse manier v_v...
Ehm. Heb je uberhaupt iets gelezen over de encryptie en dergelijke?

:O
pi_121996133
quote:
15s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ehm. Heb je uberhaupt iets gelezen over de encryptie en dergelijke?

:O
Ja maar wat is het eigenlijke nut daarvan dan?
Denken ze nou echt dat ze allen Counter-Piraten kunnen ontwijken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121999260
Het nut is dat niemand -zelfs mega zelf niet- bij jouw bestanden kan. Ook niet een beetje. En dat betekent dat je de hoogst mogelijke mate van privacy hebt, en het klassieke nadeel van cloud-hosting (je weet nooit wie er meekijkt) komt te vervallen. De bestanden worden al in je browser encrypted, in plaats van pas op de server zoals bij andere diensten. Vandaar dat er nogal veel van je browser gevraagd wordt. Bovendien hebben ze gewoon een state-of-the-art tool willen maken, die de modernste webtechnieken gebruikt.
Voor moderne techniek moet je nooit bij IE zijn, op het moment zijn ze weer redelijk on par met de normale browsers, maar het zal wel weer minstens 2 jaar duren voordat er weer wat nieuws te zien is.
pi_122003258
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Het nut is dat niemand -zelfs mega zelf niet- bij jouw bestanden kan. Ook niet een beetje. En dat betekent dat je de hoogst mogelijke mate van privacy hebt, en het klassieke nadeel van cloud-hosting (je weet nooit wie er meekijkt) komt te vervallen. De bestanden worden al in je browser encrypted, in plaats van pas op de server zoals bij andere diensten. Vandaar dat er nogal veel van je browser gevraagd wordt. Bovendien hebben ze gewoon een state-of-the-art tool willen maken, die de modernste webtechnieken gebruikt.
Voor moderne techniek moet je nooit bij IE zijn, op het moment zijn ze weer redelijk on par met de normale browsers, maar het zal wel weer minstens 2 jaar duren voordat er weer wat nieuws te zien is.
Oh wow ok.
Trouwens ik gebruik Opera.
Maar ik had het over bestanden met andere delen, dan is het vrij kut als het niet op FF of IE werkt.
pi_122005083
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ja, ze halen alle truken uit de doos :') Gisteren had de duitse versie van de MPAA/Brein een illegale takedown laten doen van het Youtube filmpje van de persconferetie bij de MEGA release. Kim over de zeik, filmpje weer online, advocaten van Mega achter die duitse organisatie aan *O*
Wat enorm sneu en tegelijkertijd enorm dom, zo'n organisatie kan toch op z'n vingers natellen dat iemand het aan hem doorgeeft en dat hij er werk van maakt... :')
Powered by Janetje®
pi_122005382
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Wat enorm sneu en tegelijkertijd enorm dom, zo'n organisatie kan toch op z'n vingers natellen dat iemand het aan hem doorgeeft en dat hij er werk van maakt... :')
Dat datsoort organisaties enorm sneu zijn is algemeen bekend, en of het echt dom is valt te bezien, want meestal komen ze er gewoon mee weg met een hoguit excuses.

Overigens is die duitse organisatie ontzettend fanatiek, 't schijnt dat zo'n beetje half Youtube daar gecensureerd is. Het is zelfs zo erg dat platenmaatschappijen er enorm van balen omdat het ook de verkopen drukt aangezien de verspreiding van nieuwe muziek gewoon veel minder snel gaat in Duitsland.

[ Bericht 9% gewijzigd door KomtTijd... op 24-01-2013 21:46:04 ]
pi_122005643
:')

Een provocerend gebaar die blokkades...

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 21:44:30 ]
pi_122136759
KimDotcom twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 21:10:37 Top 5 #Mega traffic countries (week 1): Spain, Brazil, France, Netherlands & New Zealand. reageer retweet
Lekkerdan! :D
  zondag 27 januari 2013 @ 22:30:07 #85
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_122140452
Vraag me af wat die Nederlanders dan allemaal uitspoken daar :P
pi_122144950
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:30 schreef .Neovo. het volgende:
Vraag me af wat die Nederlanders dan allemaal uitspoken daar :P
Het enige waar wij bekend om staan op het Internet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 23:36:59 ]
  maandag 28 januari 2013 @ 00:40:15 #87
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122148134
Er is een misverstand over waarom ze chrome adviseren als ik zo lees

Chrome heeft als enige de html encryptieapi geimplementeerd. Andere browsers krijgen een javascript fallback voorgeschoteld die minder performed.

Dus niets deal met google, zij lopen met chrome zoals altijd voorop qua features en snelheid
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122148185
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:28 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Neuh, iets met een client-side encryption protocol dat tot nu toe alleen in chrome zit. Andere browsers krijgen een (tragere) javascript-implementatie voorgeschoteld.
Dat bedoel je?
  maandag 28 januari 2013 @ 00:48:36 #89
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122148424
Precies dat ja. Even overheen gelezen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_135786016
Een jaar verder en er is een desktop client eindelijk uit. Ik overweeg om over te stappen maar ik zit met 2 vragen: als je een file deelt, dan gaat dat door een link plus een key delen. Waarom bestaat dit uit 2 delen? Wat is het één zonder het ander?
En ten tweede, hoe stop je vervolgens het delen? Bij Dropbox en Drive kun je delen per file uitzetten en kan niemand het meer downloaden. Kan dit niet in Mega?
  woensdag 22 januari 2014 @ 01:04:50 #91
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_135787844
Die entropy game voor de RSA-key _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')