Ja. Echt ongelooflijk hoe dom die man is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:05 schreef franklop het volgende:
Ben op een gegeven moment maar afgehaakt, maar beweerd Jacobs nou nog steeds dat Boogerd en Dekker niet gebruikt hebben?
Hij bleef ook volhouden dat alle nederlandse renners nu echt schoon zijn, maar dat de rest nog steeds gebruikt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef franklop het volgende:
Zag al dat ik niet de enige was die het jammer vond dat hij er bij zat.
Geen direct aanleiding om doping te vermoeden. Maar net zo min om te vermoeden dat hij clean is. Behalve dan zijn reactie richting Ricco, maar Ricco lag gewoon slecht in het peloton.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:09 schreef Panthera. het volgende:
Tankink had vooral niks met Ricco, over geen andere dopinggebruiker is hij zo stellig. Ik weet niet of hij zelf ook doping gebruikt, ik heb geen directe aanleiding om dat te vermoeden.
Klopt, die uitspraak ging meer over zijn karakter. Maar goed, Tankink is So'n anonieme renner dat hij in ieder geval geen doping gebruikt voor betere resultaten. Zegt uiteraard nog steeds weinig, vandaar dat ik er niks over durf te zeggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geen direct aanleiding om doping te vermoeden. Maar net zo min om te vermoeden dat hij clean is. Behalve dan zijn reactie richting Ricco, maar Ricco lag gewoon slecht in het peloton.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:02 schreef Wombcat het volgende:
Katusha heeft de dopingkoerier van Armstrong nu in dienst
http://sportmagazine.knac(...)le-4000236376788.htm
Neuh. Gertje zat daar gewoon omdat ze iemand moesten hebben en het VI cafepraatvolk daar blij mee is. Verder heeft die man het intelect van een stoeptegel en verbaas ik me nog over hoe dom hij is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef franklop het volgende:
Zag al dat ik niet de enige was die het jammer vond dat hij er bij zat.
Tja is aan de andere kant ook weer hypocriet als ze deze mensen niet als gesprekspartner accepteren. Zijn zelf de spil in het dopingverhaal om de sport spectaculairder te maken voor de tv en daarmee de sponsors om zo meer geld binnen te harken. En als die bewindvoerders die dat steunden (steunen liever gezegd want is natuurlijk nog steeds aan de gang) nog steeds aan het roer staan is het natuurlijk raar om je kameraden van toen niet te accepteren. Begrijp daarom om Katusha's reactie op het niet toelaten tot WorldTour wel, waarom zij niet en al die andere ploegen waarvan de Uci ook weet dat er zo veel personeelsleden met doping verweven zijn wel??quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:02 schreef Wombcat het volgende:
Katusha heeft de dopingkoerier van Armstrong nu in dienst
http://sportmagazine.knac(...)le-4000236376788.htm
Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Tankink ook in dat lijstje renners zit die gebruikt hebben.
Vanaf de junioren de meesten niet, de kosten van de goede doping is best hoog voor jongeren. Natuurlijk wel wat minder effectieve doping is te betalen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:44 schreef OProg het volgende:
Ricco had overigens een attest voor een natuurlijk hematocriet van 51%. Bij hem vraag ik me wel eens af of hij vanaf de junioren opgespoten is of niet .
Want normaal gesproken zou hij met Cera er anders zo dik boven moeten vliegen. Want als die natuurlijke waarde klopt zou er niet meer zo veel rek in moeten hebben gezeten.
Ik vond hem een paar maanden geleden toch wel aardig onzeker overkomen bij De Wereld Draait Door toen het hem op de man af werd gevraagd. Aan de andere kant zou ik daar toen ook niet gaan zitten als het speciaal over doping gaat en je gebruikt wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van.
Ik moest gewoon keihard lachen om deze beelden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:45 schreef Szura het volgende:
Iban Mayo die de halve Alpe staand opfietst en bijna uit de bocht vliegt bergop
Fietst als de duivel
Dat klopt, hoewel er in Italie bij de junioren wel wat mogelijkheden zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:48 schreef VreemdeEend het volgende:
overigens een attest voor een natuurlijk hematocriet van 51%. Bij hem vraag ik me wel eens af of hij vanaf de junioren opgespoten is of niet .
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:30 schreef Klopkoek het volgende:
Heb niet alles gezien maar wat een trieste bedoening van RTL gisteren. En dan die patjepeeer van een Zonneveld die er weer als een koning bij zit, arrogante flapdrop en zegt 'respect'. Want Nelissen zou er geen belang bij hebben.
Natuurlijk wel. Nelissen is gewoon een aandachtsgeil mannetje, wordt door RTL betaald en heeft er natuurlijk belang bij.
Toen hij er eerder mee werd geconfronteerd bijv. in dat flutprogramma zette hij zijn arrogante kop op en ontkende hij in alle toonaarden.
Toen RTL dit aankondigde werd hier ook met dequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als er iemand is die weet waar hij over praat en zegt waar het op staat is het Zonneveld wel.
En zo blijkt ook wel weer dan Nelissen gelijk had, of je nou bekent of niet, voor de simpele figuren is het toch nooit goed en lieg je toch altijd
Dat werd zeker niet door iedereen gedaan, en volgens mij in elk geval niet door de (best vele) mensen die er nu ook positief over zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Toen RTL dit aankondigde werd hier ook met desmilie gestrooid en terecht.
Nu is het opeens een held?
Ik zeg niet dat hij loog maar gewoonweg dat Zonneveld een blaaskaak is met zijn 'respect'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |