abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121873622
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef TheArt het volgende:

[..]

Echt de beelden uit die tijd terugkijken zijn zo koning om te zien. Keek vanmiddag voor de grap even de rit over de Peyresourde terug uit de Tour van 2007. Die waar Bertje 4x vol aanzet en Rasmussen 4x vol sprintend bergop moeite moest doen om aan zijn wiel te komen :') De enige keer de laatste jaren dat ik echt bij een prestatie dacht van dit kan echt niet was de afgelopen Vuelta met dat slag om slinger gedemarreer van Bertje, Purito en Piti. Voor de rest zie ik nou niet echt dingen waarvan ik denk no way dat dit kan.
Die beelden uit 2007 zijn inderdaad gewoon te bizar voor woorden, de motoren gingen toen niet eens hard genoeg bergop ongeveer... _O-

En er werd wel veel gedemarreerd afgelopen Vuelta, maar alles ging wel in slow-motion vergeleken met andere vertoningen vond ik hoor. Al was de hoeveelheid 'pijlen' die die jongens hadden wel wat opzienbarend op momenten ja... Al waren het meer speldenprikjes en geen raketten meer zoals Contador in 2007 ook had... _O-
Jack does it in real time...
pi_121873672
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:02 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Die beelden uit 2007 zijn inderdaad gewoon te bizar voor woorden, de motoren gingen toen niet eens hard genoeg bergop ongeveer... _O-

En er werd wel veel gedemarreerd afgelopen Vuelta, maar alles ging wel in slow-motion vergeleken met andere vertoningen vond ik hoor. Al was de hoeveelheid 'pijlen' die die jongens hadden wel wat opzienbarend op momenten ja... Al waren het meer speldenprikjes en geen raketten meer zoals Contador in 2007 ook had... _O-
Boogerd die sleurt aan kop _O-
pi_121873702
quote:

[..]

De enige keer de laatste jaren dat ik echt bij een prestatie dacht van dit kan echt niet was de afgelopen Vuelta met dat slag om slinger gedemarreer van Bertje, Purito en Piti. Voor de rest zie ik nou niet echt dingen waarvan ik denk no way dat dit kan.
dat gevoel had ik ook, het is helaas wel typisch dat die Vuelta dan weer werd gezien als de meest vermakelijke wedstrijd van het jaar

het enige nadeel van een schoner peloton is dat veel klassiekers en bergetappes oersaai zijn geworden de laatste jaren
pi_121873718
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:02 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Als je van het weekend leest hoeveel Rasmussen in zijn mik had, mag het natuurlijk ook niet verbazen _O-

Boogerd ook echt. Sleurde kilometers lang op kop van de groep favorieten, zowel op de voorlaatste klim als de Peyresourde, om vervolgens nog genoeg kracht te hebben om in de groep achter Bertje en Rasmussen (met Evans, Klöden, Leipheimer, Horner en co) boven te komen _O-
pi_121873855
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:04 schreef TheArt het volgende:

[..]

Als je van het weekend leest hoeveel Rasmussen in zijn mik had, mag het natuurlijk ook niet verbazen _O-

Boogerd ook echt. Sleurde kilometers lang op kop van de groep favorieten, zowel op de voorlaatste klim als de Peyresourde, om vervolgens nog genoeg kracht te hebben om in de groep achter Bertje en Rasmussen (met Evans, Klöden, Leipheimer, Horner en co) boven te komen _O-
'Zou het niet beter voor de wielrennerij zijn dat Contador de tour wint' _O-
pi_121873867
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:55 schreef Szura het volgende:

[..]

Constant staand ook _O-
Toch kan ik zelfs met de kennis van nu niet zeggen dat die periode (96, 97, 98) niet interessant was.. Deze etappe, maar ook Les Deux Alpes in 98.. Ik kan ze me als de dag van gisteren herinneren en dat het niet clean was kan me eigenlijk niks schelen. Wie herinnert zich die etappe met Landis over de Joux Plane niet met trouwens? Pracht televisie!

Ik moet zelf trouwens zeggen dat ik de illusie had dat veel middelmatige renners misschien wel clean zouden rijden. Dat is er nu toch wel uit. Ik denk dat Danny gelijk heeft en dat je die generatie gewoon moet afschrijven.
pi_121873944
quote:

[..]

Echt de beelden uit die tijd terugkijken zijn zo koning om te zien. Keek vanmiddag voor de grap even de rit over de Peyresourde terug uit de Tour van 2007. Die waar Bertje 4x vol aanzet en Rasmussen 4x vol sprintend bergop moeite moest doen om aan zijn wiel te komen :') De enige keer de laatste jaren dat ik echt bij een prestatie dacht van dit kan echt niet was de afgelopen Vuelta met dat slag om slinger gedemarreer van Bertje, Purito en Piti. Voor de rest zie ik nou niet echt dingen waarvan ik denk no way dat dit kan.
Iglinsky die LBL wint?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_121873979
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

Iglinsky die LBL wint?
Terpstra die NK wordt :P
pi_121874083
Europcar?
pi_121874207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:13 schreef Rudieh het volgende:
Europcar?
Rogers die ineens weer een berg op komt?
pi_121874240
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

Iglinsky die LBL wint?
Dat kan mijns inziens best. Vond het altijd al een ontzettende underperformer. Daarmee zeg ik absoluut niet dat hij niet gebruikt, sterker nog Astana en het feit dat hij Kazak is, is hij sowieso verdacht, maar de prestatie an sich vond ik niet zo bijzonder t.b.h.
pi_121874243
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Rogers die ineens weer een berg op komt?
Gilbert.
pi_121874253
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:18 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat kan mijns inziens best. Vond het altijd al een ontzettende underperformer. Daarmee zeg ik absoluut niet dat hij niet gebruikt, sterker nog Astana en het feit dat hij Kazak is, is hij sowieso verdacht, maar de prestatie an sich vond ik niet zo bijzonder t.b.h.
Ook niet dat hij Nibali eraf reed?
sig verwijderd door FA
pi_121874278
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:19 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat kan toch prima :D
pi_121874281
Vanendert was ook best ongeloofwaardig, in de Tour van 2011
pi_121874359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:19 schreef Rudieh het volgende:
Vanendert was ook best ongeloofwaardig, in de Tour van 2011
En VDB tbh.
pi_121874402
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:19 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Nou ja, nee niet echt.

Wat ik wel verdacht vind, is dat toevalligerwijs Gasparotto en Iglinskiy allebei komen bovendrijven in de Ardense klassiekers in hetzelfde jaar. Nu was Gasparotto al wel eens derde in de AGR, maar zo constant als afgelopen voorjaar was hij nooit.
pi_121874484
quote:

[..]

Doping levert dus wel mooie gevechten op.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 00:32:45 #94
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_121874626
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik vergeet nooit de reactie van Terpstra op de vraag na het NK 2012 van Smeets, waarom hij zoveel beter was. Dat was 3 seconde blinde paniek, gevolgd door een zwakjes: "Tsja, goeie dag". Is nog wel terug te vinden op de NOS site.
Ik weet nog wel dat ik dat gelijk na het NK hier postte, maar toen werd er toch wat nonchalant op gereageerd. Het viel niet veel mensen op.

Dankzij dat USADA-rapport en daardoor het gedoe van de laatste maanden kijkt iedereen er toch wat anders naar nu, heb ik het idee. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 00:32:53 #95
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_121874629
TheArt je vergeet Gabrovski :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 00:33:28 #96
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_121874642
Moest even zoeken, maar deze aanval van Ricco is me ook wel bijgebleven:

_O-

Edit: vanaf 2 minuten overigens.
Edit: +titel klopt niet, dit was 2008
Tranquillo
  dinsdag 22 januari 2013 @ 00:34:52 #97
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_121874665
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_121874669
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:32 schreef Szura het volgende:
TheArt je vergeet Gabrovski :')
Die toen ook nog een B-staal aanvroeg _O-
pi_121874671
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:33 schreef icebliss het volgende:
Moest even zoeken, maar deze aanval van Ricco is me ook wel bijgebleven:

_O-

Edit: vanaf 2 minuten overigens.
Die Lamprerenner: 'Wat is deze :' _O- '

:D
pi_121874704
quote:

[..]

Ik doe toch ook nog even een duit in het zakje, al ben ik het best me je eens dat we minder absurde dingen zien gebeuren.
Wat voor mij wel zo'n absurd geval was dat direct in me boven komt was Cancellara op de kapelmuur toen hij Boonen er af reed. Dat was echt spotten met alle daar (voor hem) geldende wetten. Dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Net trouwens met vertraging ook het dopingavondje bekeken. Ik moet zeggen dat ik het goed gedaan vind van Nelissen, Genee en RTL 7. Enige (grote) smet was Gert Jacobs, helaas liepen door hem vaak interessante discussies spaak. Wat de anderen te zeggen hadden was vaak interessant en zinnig, wat Gertje uit zijn mond kreeg was vooral zwakzinnig.
Ik hoop dat deze avond er idd voor gaat zorgen dat er nog meer naar buiten komt en zodoende zijn bijdrage levert aan het verbeteren van de wielsport.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')