Die beelden uit 2007 zijn inderdaad gewoon te bizar voor woorden, de motoren gingen toen niet eens hard genoeg bergop ongeveer...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt de beelden uit die tijd terugkijken zijn zo koning om te zien. Keek vanmiddag voor de grap even de rit over de Peyresourde terug uit de Tour van 2007. Die waar Bertje 4x vol aanzet en Rasmussen 4x vol sprintend bergop moeite moest doen om aan zijn wiel te komenDe enige keer de laatste jaren dat ik echt bij een prestatie dacht van dit kan echt niet was de afgelopen Vuelta met dat slag om slinger gedemarreer van Bertje, Purito en Piti. Voor de rest zie ik nou niet echt dingen waarvan ik denk no way dat dit kan.
Boogerd die sleurt aan kopquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die beelden uit 2007 zijn inderdaad gewoon te bizar voor woorden, de motoren gingen toen niet eens hard genoeg bergop ongeveer...
En er werd wel veel gedemarreerd afgelopen Vuelta, maar alles ging wel in slow-motion vergeleken met andere vertoningen vond ik hoor. Al was de hoeveelheid 'pijlen' die die jongens hadden wel wat opzienbarend op momenten ja... Al waren het meer speldenprikjes en geen raketten meer zoals Contador in 2007 ook had...
dat gevoel had ik ook, het is helaas wel typisch dat die Vuelta dan weer werd gezien als de meest vermakelijke wedstrijd van het jaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
De enige keer de laatste jaren dat ik echt bij een prestatie dacht van dit kan echt niet was de afgelopen Vuelta met dat slag om slinger gedemarreer van Bertje, Purito en Piti. Voor de rest zie ik nou niet echt dingen waarvan ik denk no way dat dit kan.
Als je van het weekend leest hoeveel Rasmussen in zijn mik had, mag het natuurlijk ook niet verbazenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die beelden uit 2007 zijn inderdaad gewoon te bizar voor woorden, de motoren gingen toen niet eens hard genoeg bergop ongeveer...
En er werd wel veel gedemarreerd afgelopen Vuelta, maar alles ging wel in slow-motion vergeleken met andere vertoningen vond ik hoor. Al was de hoeveelheid 'pijlen' die die jongens hadden wel wat opzienbarend op momenten ja... Al waren het meer speldenprikjes en geen raketten meer zoals Contador in 2007 ook had...
'Zou het niet beter voor de wielrennerij zijn dat Contador de tour wint'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je van het weekend leest hoeveel Rasmussen in zijn mik had, mag het natuurlijk ook niet verbazen
Boogerd ook echt. Sleurde kilometers lang op kop van de groep favorieten, zowel op de voorlaatste klim als de Peyresourde, om vervolgens nog genoeg kracht te hebben om in de groep achter Bertje en Rasmussen (met Evans, Klöden, Leipheimer, Horner en co) boven te komen
Toch kan ik zelfs met de kennis van nu niet zeggen dat die periode (96, 97, 98) niet interessant was.. Deze etappe, maar ook Les Deux Alpes in 98.. Ik kan ze me als de dag van gisteren herinneren en dat het niet clean was kan me eigenlijk niks schelen. Wie herinnert zich die etappe met Landis over de Joux Plane niet met trouwens? Pracht televisie!quote:
Iglinsky die LBL wint?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt de beelden uit die tijd terugkijken zijn zo koning om te zien. Keek vanmiddag voor de grap even de rit over de Peyresourde terug uit de Tour van 2007. Die waar Bertje 4x vol aanzet en Rasmussen 4x vol sprintend bergop moeite moest doen om aan zijn wiel te komenDe enige keer de laatste jaren dat ik echt bij een prestatie dacht van dit kan echt niet was de afgelopen Vuelta met dat slag om slinger gedemarreer van Bertje, Purito en Piti. Voor de rest zie ik nou niet echt dingen waarvan ik denk no way dat dit kan.
Dat kan mijns inziens best. Vond het altijd al een ontzettende underperformer. Daarmee zeg ik absoluut niet dat hij niet gebruikt, sterker nog Astana en het feit dat hij Kazak is, is hij sowieso verdacht, maar de prestatie an sich vond ik niet zo bijzonder t.b.h.quote:
Gilbert.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Rogers die ineens weer een berg op komt?
Ook niet dat hij Nibali eraf reed?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kan mijns inziens best. Vond het altijd al een ontzettende underperformer. Daarmee zeg ik absoluut niet dat hij niet gebruikt, sterker nog Astana en het feit dat hij Kazak is, is hij sowieso verdacht, maar de prestatie an sich vond ik niet zo bijzonder t.b.h.
Dat kan toch primaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook niet dat hij Nibali eraf reed?
En VDB tbh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:19 schreef Rudieh het volgende:
Vanendert was ook best ongeloofwaardig, in de Tour van 2011
Nou ja, nee niet echt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook niet dat hij Nibali eraf reed?
Doping levert dus wel mooie gevechten op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik dat gelijk na het NK hier postte, maar toen werd er toch wat nonchalant op gereageerd. Het viel niet veel mensen op.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit de reactie van Terpstra op de vraag na het NK 2012 van Smeets, waarom hij zoveel beter was. Dat was 3 seconde blinde paniek, gevolgd door een zwakjes: "Tsja, goeie dag". Is nog wel terug te vinden op de NOS site.
Die Lamprerenner: 'Wat is deze :'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:33 schreef icebliss het volgende:
Moest even zoeken, maar deze aanval van Ricco is me ook wel bijgebleven:
Edit: vanaf 2 minuten overigens.
Ik doe toch ook nog even een duit in het zakje, al ben ik het best me je eens dat we minder absurde dingen zien gebeuren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |