Ach, zo'n Riis haalt De Jongh ook zonder pardon binnenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef Slobeend het volgende:
Het is inderdaad niet slim dat Dekker nog bij Blanco zit, voor die ploeg.
Dat is ook gek ja. Maar je kan verwachten dat er veel heisa blijft rondom Dekker en co, lijkt me voor de renners niet fijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach, zo'n Riis haalt De Jongh ook zonder pardon binnen
Zouden de Belgen Ibarguren ook gaan onderzoeken, net zoals ze bij Leinders en Bruyneel gaan doen?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
Boonen en Terpstra heb ik ook enige twijfels bij.
Verschil is dat De Jongh bekent heeftquote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach, zo'n Riis haalt De Jongh ook zonder pardon binnen
Echt bizar inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:41 schreef TheArt het volgende:
Gert die 100% overtuigt is dat Erik Dekker en Boogerd niet gebruikt hebben. Wat blijft het een pure grap dat die vent nog aanschuiven aan tafel
Iemand moet recalcitrant doenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:41 schreef TheArt het volgende:
Gert die 100% overtuigt is dat Erik Dekker en Boogerd niet gebruikt hebben. Wat blijft het een pure grap dat die vent nog mag aanschuiven aan tafel
Idd.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:41 schreef TheArt het volgende:
Gert die 100% overtuigt is dat Erik Dekker en Boogerd niet gebruikt hebben. Wat blijft het een pure grap dat die vent nog mag aanschuiven aan tafel
Ik vergeet nooit de reactie van Terpstra op de vraag na het NK 2012 van Smeets, waarom hij zoveel beter was. Dat was 3 seconde blinde paniek, gevolgd door een zwakjes: "Tsja, goeie dag". Is nog wel terug te vinden op de NOS site.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
Boonen en Terpstra heb ik ook enige twijfels bij.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit de reactie van Terpstra op de vraag na het NK 2012 van Smeets, waarom hij zoveel beter was. Dat was 3 seconde blinde paniek, gevolgd door een zwakjes: "Tsja, goeie dag". Is nog wel terug te vinden op de NOS site.
Terpstra lijkt mij ook nog wel zo'n mannetje daarvoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit de reactie van Terpstra op de vraag na het NK 2012 van Smeets, waarom hij zoveel beter was. Dat was 3 seconde blinde paniek, gevolgd door een zwakjes: "Tsja, goeie dag". Is nog wel terug te vinden op de NOS site.
http://nos.nl/video/387705-terpstra-kijkt-van-zichzelf-op.htmlquote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Inderdaad jaquote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wil je het hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/387705-terpstra-kijkt-van-zichzelf-op.html
Vanaf 01:16 inderdaad, nu kijk ik er ook anders naar.
Constant staand ookquote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Geniaal die Riis. Heeft iemand nog ergens mooie verhalen dat hij wakker moest worden gemaakt om te overleven enzo?
Echt de beelden uit die tijd terugkijken zijn zo koning om te zien. Keek vanmiddag voor de grap even de rit over de Peyresourde terug uit de Tour van 2007. Die waar Bertje 4x vol aanzet en Rasmussen 4x vol sprintend bergop moeite moest doen om aan zijn wiel te komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |