Nee, ze moeten gewoon met hun teringpoten van dat beeld afblijven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Tis midden in de nacht gebeurd. Als jij je dr kennelijk zo druk om maakt dat er acties tegenover moeten staan ga je dat beeld toch lekker bewaken.
Big fucking deal zeg allemaal.
Goed argument frusti.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hou er niet van, maar hier past maar 1 reactie:![]()
![]()
Is goed jongen, speel maar lekker de stoere echte Rotterdammerquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Goed argument frusti.
Schaam me kapot voor die trianeljosti's uit de provincie die niet tegen een geintje kennen, zijn geen echte rotterdammers want die trollen en worden getrolled bij het leven.
Zullen ze inmiddels vast wel begrepen hebben maak je maar niet drukquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, ze moeten gewoon met hun teringpoten van dat beeld afblijven.
Kanker toch op idioot, mijn familie woont al sinds 1600 in Rotterdam en waarschijnlijk daarvoor ook al, alleen zo ver gaat de stamboom niet terug.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Goed argument frusti.
Schaam me kapot voor die trianeljosti's uit de provincie die niet tegen een geintje kennen, zijn geen echte rotterdammers want die trollen en worden getrolled bij het leven.
Nou waar woon jij dan wel niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is goed jongen, speel maar lekker de stoere echte Rotterdammer
Coentje zou dr zelf het hardst om gelachen man kunnen hebben, maar dat snap jij niet met je debiele kortzichtigheidquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker toch op idioot, mijn familie woont al sinds 1600 in Rotterdam en waarschijnlijk daarvoor ook al, alleen zo ver gaat de stamboom niet terug..
Ik kan een hoop zelfspot hebben en veel grappen waarderen, maar van Coentje blijf je af.
Wow, stoere jongen zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:22 schreef Aldo-MC het volgende:
Katendrechtse Lagedijk hier al heel mn leven.
Je moet leren lezen, ik zeg dat ik het hypocriet van jou vind dat je het ene wel respectloos en tikken waard noemt en het andere niet. En ik hoef geen wedstrijdje Rotterdammert met jou te doen. Dat is pas echt zielig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nou waar woon jij dan wel niet?
Katendrechtse Lagedijk hier al heel mn leven.
Als ik iedereen dood moet maken die ooit flauwe kutgeintjes uithaalt had ik nu een dodenlijst van 20 kantjes. Maak je godverdomme druk om een jodenvod om een standbeeld
Ja want jij kende Coen persoonlijk en weet tot in detail hoe hij hierover zou denkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Coentje zou dr zelf het hardst om gelachen man kunnen hebben, maar dat snap jij niet met je debiele kortzichtigheid
Stoere praat hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, ze moeten gewoon met hun teringpoten van dat beeld afblijven.
In Noord nog wel. Hoepel lekker op naar het Kasteel dan gekkenhuis. Je woont op de verkeerde oever, importquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wow, stoere jongen zeg.
Hoe lang woont je familie al in Rotterdam, importboer uit Brabant?
De echte Rotterdammer woont in Noord. En nou opkankeren met je grote bek tegen een Crooswijkert.
Import zit juist op zuid aapquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In Noord nog wel. Hoepel lekker op naar het Kasteel dan gekkenhuis. Je woont op de verkeerde oever, import
Als Rotterdammer/Feyenoorder vind ik het jammer dat mensen op deze manier de 'eer' van de club menen te moeten verdedigen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet leren lezen, ik zeg dat ik het hypocriet van jou vind dat je het ene wel respectloos en tikken waard noemt en het andere niet. En ik hoef geen wedstrijdje Rotterdammert met jou te doen. Dat is pas echt zielig.
trots van ZUIDquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Import zit juist op zuid aap. Jouw voorouders zijn teringboertjes uit Breda die naar onze machtige stad kwamen om werk te zoeken.
. Tyft op met je bijdehandte geteringouwehoer leip.
... wie maakt zich hier druk dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als Rotterdammer/Feyenoorder vind ik het jammer dat mensen op deze manier de 'eer' van de club menen te moeten verdedigen.
Over dat spandoek in de arena hoor je toch verder ook niks? Maak je niet druk joh nergens voor nodig
Van de vijf* stichters van Feijenoord kwamen er ... VIER van Noord, kankerdebielquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
trots van ZUID
niet van Noord, dus ksssst ophoelen nu kansloos stuk import
Ik maak me niet druk hoor vraag me af wat jij niet snapt aan het verschil in definitie tussen puur provoceren en een ludieke actie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
... wie maakt zich hier druk dan?
Drie van de oprichters kwamen uit Drachten manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van de vijf* stichters van Feijenoord kwamen er ... VIER van Noord, kankerdebiel.
Ik woon ZOWEL op zuid als noord, maar importboertjes uit breda die rond 1900 werkeloos naar Rotterdam, als ook hun nageslacht, zijn GEEN ECHTE ROTTERDAMMERS.
Dus houd je bek, want je bent geen ekto en hebt dus geen recht van spreken tegen Donraja, TERINGPAUPER
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van de vijf* stichters van Feijenoord kwamen er ... VIER van Noord, kankerdebiel.
Ik woon ZOWEL op zuid als noord, maar importboertjes uit breda die rond 1900 werkeloos naar Rotterdam, als ook hun nageslacht, zijn GEEN ECHTE ROTTERDAMMERS.
Dus houd je bek, want je bent geen ekto en hebt dus geen recht van spreken tegen Donraja, TERINGPAUPER
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drie van de oprichters kwamen uit Drachten man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |