abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121965497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Tis midden in de nacht gebeurd. Als jij je dr kennelijk zo druk om maakt dat er acties tegenover moeten staan ga je dat beeld toch lekker bewaken.
Big fucking deal zeg allemaal.
Nee, ze moeten gewoon met hun teringpoten van dat beeld afblijven.
pi_121965568
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik hou er niet van, maar hier past maar 1 reactie: :') :') :')
Goed argument frusti.
Schaam me kapot voor die trianeljosti's uit de provincie die niet tegen een geintje kennen, zijn geen echte rotterdammers want die trollen en worden getrolled bij het leven.
pi_121965653
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Goed argument frusti.
Schaam me kapot voor die trianeljosti's uit de provincie die niet tegen een geintje kennen, zijn geen echte rotterdammers want die trollen en worden getrolled bij het leven.
Is goed jongen, speel maar lekker de stoere echte Rotterdammer :')
BFF met GGMM
pi_121965662
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zullen ze inmiddels vast wel begrepen hebben maak je maar niet druk :P
pi_121965683
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Goed argument frusti.
Kanker toch op idioot, mijn familie woont al sinds 1600 in Rotterdam en waarschijnlijk daarvoor ook al, alleen zo ver gaat de stamboom niet terug. :').

Ik kan een hoop zelfspot hebben en veel grappen waarderen, maar van Coentje blijf je af.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 23:20:43 ]
pi_121965811
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Is goed jongen, speel maar lekker de stoere echte Rotterdammer :')
Nou waar woon jij dan wel niet?
Katendrechtse Lagedijk hier al heel mn leven.
Als ik iedereen dood moet maken die ooit flauwe kutgeintjes uithaalt had ik nu een dodenlijst van 20 kantjes. Maak je godverdomme druk om een jodenvod om een standbeeld :{
pi_121965934
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kanker toch op idioot, mijn familie woont al sinds 1600 in Rotterdam en waarschijnlijk daarvoor ook al, alleen zo ver gaat de stamboom niet terug. :').

Ik kan een hoop zelfspot hebben en veel grappen waarderen, maar van Coentje blijf je af.
Coentje zou dr zelf het hardst om gelachen man kunnen hebben, maar dat snap jij niet met je debiele kortzichtigheid :P

Met je ouders die de stad gesticht hebben, jammer dat ze de opvoeding vergeten zijn :')
pi_121965998
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:22 schreef Aldo-MC het volgende:

Wow, stoere jongen zeg.

Hoe lang woont je familie al in Rotterdam, importboer uit Brabant? :W

De echte Rotterdammer woont in Noord. En nou opkankeren met je grote bek tegen een Crooswijkert.
pi_121966003
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:22 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Nou waar woon jij dan wel niet?
Als ik iedereen dood moet maken die ooit flauwe kutgeintjes uithaalt had ik nu een dodenlijst van 20 kantjes. Maak je godverdomme druk om een jodenvod om een standbeeld :{
Je moet leren lezen, ik zeg dat ik het hypocriet van jou vind dat je het ene wel respectloos en tikken waard noemt en het andere niet. En ik hoef geen wedstrijdje Rotterdammert met jou te doen. Dat is pas echt zielig.
BFF met GGMM
pi_121966041
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Coentje zou dr zelf het hardst om gelachen man kunnen hebben, maar dat snap jij niet met je debiele kortzichtigheid

Ja want jij kende Coen persoonlijk en weet tot in detail hoe hij hierover zou denken :').

Mongool.
pi_121966099
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Stoere praat hoor.
pi_121966104
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wow, stoere jongen zeg.

Hoe lang woont je familie al in Rotterdam, importboer uit Brabant? :W

De echte Rotterdammer woont in Noord. En nou opkankeren met je grote bek tegen een Crooswijkert.
In Noord nog wel. Hoepel lekker op naar het Kasteel dan gekkenhuis. Je woont op de verkeerde oever, import :W
pi_121966187
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

In Noord nog wel. Hoepel lekker op naar het Kasteel dan gekkenhuis. Je woont op de verkeerde oever, import :W
Import zit juist op zuid aap :'). Jouw voorouders zijn teringboertjes uit Breda die naar onze machtige stad kwamen om werk te zoeken.

:W. Tyft op met je bijdehandte geteringouwehoer leip.
pi_121966235
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je moet leren lezen, ik zeg dat ik het hypocriet van jou vind dat je het ene wel respectloos en tikken waard noemt en het andere niet. En ik hoef geen wedstrijdje Rotterdammert met jou te doen. Dat is pas echt zielig.
Als Rotterdammer/Feyenoorder vind ik het jammer dat mensen op deze manier de 'eer' van de club menen te moeten verdedigen.
Over dat spandoek in de arena hoor je toch verder ook niks? Maak je niet druk joh nergens voor nodig :')
pi_121966328
pi_121966350
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Import zit juist op zuid aap :'). Jouw voorouders zijn teringboertjes uit Breda die naar onze machtige stad kwamen om werk te zoeken.

:W. Tyft op met je bijdehandte geteringouwehoer leip.
trots van ZUID
niet van Noord, dus ksssst ophoelen nu kansloos stuk import :W
pi_121966376
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Als Rotterdammer/Feyenoorder vind ik het jammer dat mensen op deze manier de 'eer' van de club menen te moeten verdedigen.
Over dat spandoek in de arena hoor je toch verder ook niks? Maak je niet druk joh nergens voor nodig :')
... wie maakt zich hier druk dan? :+
BFF met GGMM
pi_121966526
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

trots van ZUID
niet van Noord, dus ksssst ophoelen nu kansloos stuk import :W
Van de vijf* stichters van Feijenoord kwamen er ... VIER van Noord, kankerdebiel :W.

Ik woon ZOWEL op zuid als noord, maar importboertjes uit breda die rond 1900 werkeloos naar Rotterdam, als ook hun nageslacht, zijn GEEN ECHTE ROTTERDAMMERS.

Dus houd je bek, want je bent geen ekto en hebt dus geen recht van spreken tegen Donraja, TERINGPAUPER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 23:33:32 ]
pi_121966557
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

... wie maakt zich hier druk dan? :+
Ik maak me niet druk hoor vraag me af wat jij niet snapt aan het verschil in definitie tussen puur provoceren en een ludieke actie.
Een ludieke actie kenmerkt zich doordat mensen hem niet direct doorhebben of bijvoorbeeld (zoals met dat spandoek) in een verborgen boodschap.

Overdag in een Feyenoord-shirt door de arena lopen valt onder directe provocatie omdat er nu eenmaal een reële kans is dat je daar het een en ander aan ajacieden tegenkomt. :)
pi_121966563
Altijd leuk hoe havenslaven hun habitat verdedigen.

Pakt popcorn. Omnomnom.
U MAD?
pi_121966704
pi_121966733
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Van de vijf* stichters van Feijenoord kwamen er ... VIER van Noord, kankerdebiel :W.

Ik woon ZOWEL op zuid als noord, maar importboertjes uit breda die rond 1900 werkeloos naar Rotterdam, als ook hun nageslacht, zijn GEEN ECHTE ROTTERDAMMERS.

Dus houd je bek, want je bent geen ekto en hebt dus geen recht van spreken tegen Donraja, TERINGPAUPER
Drie van de oprichters kwamen uit Drachten man :')
pi_121966734
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O-
Je ma had zeker werk op de Keileweg en daar ben jij uit voortgekomen dus woonde je op Noord. Maak je verder nou maar geen illusies want Feyenoord is, en zal altijd de club van ZUID blijven 8-)
pi_121966842
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Drie van de oprichters kwamen uit Drachten man :')
_O-.
pi_121966849
Ok, is duidelijk dat we het niet eens worden. het is sowieso oud nieuws. Dus dicht maar, voordat hmf nog meer caps gaat gebruiken...
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')