Verhip het werktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef xSanjay het volgende:
We kunnen genoeg lullen over denim! Ik wil best voor datum zorgen, als iemand anders dan voor een locatie zorgt? Ben zelf niet zo bekend in Rotterdam. Misschien een idee dat iedereen die mee wil mij een PM/DM stuurt met hun mailadres?
Ik moet trouwens ook weer een nieuwe coupe. Zit te te twijfelen tussen hype of schorem.
Ben zowel blij als dat ik baal dat ze niet hebben wat ik wilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:07 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de liefhebbers van boots etc. Bij caliroots hebben ze nu oa 50% off op redwing en mark mcnairy, diemme en wolverine etc.
haha dit idd, alleen die chukka's maar die hebben ze nog alleen in US11.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ben zowel blij als dat ik baal dat ze niet hebben wat ik wil.
Thanks voor de heads up in ieder geval.
Potje. Layrite gaat je 20e kosten. Ik neem altijs black & white @ schorem a 10e per pot. Beide halen de krul niet geheel uit je haar. Voordeel van layrite is dat t uitwasbaar is. Voor black and white heb je stevige shampoos nodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:22 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zeg..... Rotown? Is best leuk en makkelijk bereikbaar.
Dat haarspul is zeker achterlijk duur of niet don? Vind het knippen al best duur, vorige keer kwamen ze met een grote bak pomenade aan voor 50 euro
Ook gepm'ed btw.
Een vettige broek, ingevette boots en je kapsel voorzien van een lading vet. Ik zie de links wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:27 schreef T_Fuff het volgende:
Na leer, boots, nu ook haarWat een topic!
+1 voor de meet.
Jammer dat de moc toe van RW er niet meer is, maar misschien maar goed ook
true thatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een vettige broek, ingevette boots en je kapsel voorzien van een lading vet. Ik zie de links wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Nee precies, daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:59 schreef bokkepoot het volgende:
Ik pak het liefst een vrijdag of donderdagavond ja,
Maar zet gewoon beide opties erin? Het gaat om de dag dat de meeste kunnen, ik weet nu al namelijk zeker dat niet iedereen kan komen.
Reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Rekt een nieuwe jeans in z'n algemeen nog wat uit in de lengte?
In de breedte wel dacht ik toch?quote:
In de breedte kan ie wel wat meegeven, vooral als er wat spanning opstaat. Maar lengte win je zelden om dat daar nooit spanning opstaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In de breedte wel dacht ik toch?
Heb nu een nieuwe broek van een ander merk dan wat ik altijd draag (zelfde lengtemaat) en hij lijkt korter voor me gevoel. Maar kan ook zijn omdat ie nog wat strakker op de bovenbenen zit.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:40 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
true thatUs 9 holla at your boy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |