De rest paste niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
geeft niet, die denk ik er wel bijquote:
Derhalve: truste!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef BBQ-kip het volgende: [..] oh da's wel minder prettig
RIP aan de nabestaanden dan
![]()
slaap/voed lekker!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Derhalve: truste!
Taart, dat gaat nog niet, liggend voeden wil nog niet zo (au) en onze kamer tocht nu te hard..
Ah well, sweet dreams all, ciao!
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geeft niet, die denk ik er wel bij
Truste!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Derhalve: truste!
Taart, dat gaat nog niet, liggend voeden wil nog niet zo (au) en onze kamer tocht nu te hard..
Ah well, sweet dreams all, ciao!
Met rode lok voorop?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben Schaar per DM een Delta-kapsel aan het aanraden
Ik trap er niet inquote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben Schaar per DM een Delta-kapsel aan het aanraden
ja en een snavelquote:
staat je écht écht heel erg goed denk ikquote:
Met mijn haar valt het waarschijnlijk ook nog om en dan krijg ik zo'n mislukt bloempotkapselquote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
staat je écht écht heel erg goed denk ik
velen bloppen behanglijm erinquote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met mijn haar valt het waarschijnlijk ook nog om en dan krijg ik zo'n mislukt bloempotkapsel
Houdtquote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
IJs, even een taalvraagje. Nou ben ik op zich wel ok met Nederlands, maar ik zie dit zo vaak (fout) dat ik twijfel aan mezelf![]()
zinnen als "Houdt zich aan de regels" is toch met stam + t?
Ik zie het namelijk heel vaak zonder en nu weet ik het niet meer en die vorm gebruik ik heel vaak voor korte rapportages
En een hipsterbril nemen zoals Masja?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
je moet wel even 70 kg aankomen dan Schaar, anders klopt het gezicht erbij niet
ah gelukkigquote:
Ja, herkenbaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah gelukkig![]()
Ik zie het écht te vaak fout, en dan ga ik op een gegeven moment twijfelen![]()
best kansloos eigenlijk
Zo'n makkelijk slachtoffer.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
GAAT EERST HET HALVE TOPIC ME OVERHALEN TE FALEN, GAAN JULLIE ME NU OVER ZITTEN HALEN OM EEN LILLEKEN KAPSEL TE NEMEN.
Jullie zijn zo'n slechte invloed op mij![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En een hipsterbril nemen zoals Masja?
Tenzij gebiedende wijs, toch?quote:
yepquote:
Ik trap er in allebei de gevallen niet inquote:
wat nou lelijk kapsel, dat staat je hartstikke goed! Zéééééker wetenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
GAAT EERST HET HALVE TOPIC ME OVERHALEN TE FALEN, GAAN JULLIE ME NU OVER ZITTEN HALEN OM EEN LILLEKEN KAPSEL TE NEMEN.
Jullie zijn zo'n slechte invloed op mij![]()
Eensch met den Taartquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou het doen schaarHet haalt je helemaal op, zeker weten
Llarowe lakjes ofzoietsquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
Oja wat was dat gefaal nouik heb het gemist
http://shop.llarowe.com/collections/luduranaquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
Oja wat was dat gefaal nouik heb het gemist
Ik nodig jullie beide uit om het zelf te doenquote:
Been there, done that. Een ander mag nuquote:Op maandag 21 januari 2013 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik nodig jullie beide uit om het zelf te doen
dat heb ik allang gehad johquote:Op maandag 21 januari 2013 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik nodig jullie beide uit om het zelf te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |