Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Geen enkele sport is leuk om te kijken, behalve basketbal en damesvolleybalquote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Toch vind ik wielrenner altijd erg leuk om naar te kijken
en damestennis danquote:Op maandag 21 januari 2013 22:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen enkele sport is leuk om te kijken, behalve basketbal en damesvolleybal
basketbal vind ik dan weer tamelijk saai om naar te kijken.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen enkele sport is leuk om te kijken, behalve basketbal en damesvolleybal
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:28 schreef Sands het volgende:
Ga ik naar Oprah toe? Krijg ik dan ook gratis zooi mee?
Ga je naar Oprah?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:28 schreef Sands het volgende:
Ga ik naar Oprah toe? Krijg ik dan ook gratis zooi mee?
Tis maar wat je leuk vind, tis dat ik vaak tijd over heb en in de zomertijd niks te doen en daarom de tour op heb staan...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wielrennen is toch mooi mangeweldig hoe zo'n ploeggenoot zich helemaal stuk rijd om de ploegleider uit de wind te houden zodat die in de eindsprint nog ff de rit kan pakken.
Nee, er staat een vraag... er staat geen bevestiging van wat je gaat doen...quote:
De topictitelquote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, er staat een vraag... er staat geen bevestiging van wat je gaat doen...
O... ik kijk altijd pas halverwege het topic naar de titelquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
De topictitel
[FMT Slowchat] - Volgende week bij Oprah: bekentenis Sands (deel 1)
Waarom niet Kiki?quote:
dude...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O... ik kijk altijd pas halverwege het topic naar de titelOf als andere het erover hebben zoals nu...
[..]
Waarom niet Kiki?
[ afbeelding ]
Dude, mijn titels zijn stuk voor stuk memorabel en een vergaande fmt sc-discussie waardig.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
O... ik kijk altijd pas halverwege het topic naar de titelOf als andere het erover hebben zoals nu...
[ afbeelding ]
True... maar we waren nog een beetje in discussie over Nelis die zich als een klein kind daar zit te gedragen...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dude, mijn titels zijn stuk voor stuk memorabel en een vergaande fmt sc-discussie waardig.
Ja duh... als je die 2 foto's moet vergelijken... dan zou ik ook voor 1 gaan...quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
jezus wat een arm... hebben ze een gefotoshopte arm erin gezet...
Maar gelukkig heeft jouw lievelingentje er ook van die pracht foto's bij zittenquote:
Kom jij eens met een mooie foto van kiki bertens dan. Sterker nog, eentje waarbij ze er mooier op staat dan arantxa rus in een welke foto dan ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja duh... als je die 2 foto's moet vergelijken... dan zou ik ook voor 1 gaan...
Bij De Twaalf Werken van Asterix heb je ook een speerwerper met 1 hele gespierde arm en 1 magere. Daar moest ik meteen aan denken.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
jezus wat een arm... hebben ze een gefotoshopte arm erin gezet...
Dat gaat nietquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kom jij eens met een mooie foto van kiki bertens dan. Sterker nog, eentje waarbij ze er mooier op staat dan arantxa rus in een welke foto dan ook.
Maar voor de duidelijkheid, puur op uiterlijk/uitstraling, zou jij voor kiki bertens gaan?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat gaat nietSmaken verschillen dus wat voor foto ik ook zou nemen is Rus voor jou aantrekkelijker
Ik vind ze niet veel verschillen qua aantrekkelijkheid (als dat een woord is...)quote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar voor de duidelijkheid, puur op uiterlijk/uitstraling, zou jij voor kiki bertens gaan?
Aantrekkelijkheid niet een woord?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind ze niet veel verschillen qua aantrekkelijkheid (als dat een woord is...)
Nergens? Kom op zeg, net of ik ergens een kans maak...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Aantrekkelijkheid niet een woord?
Dyon, waar moet het heen met jou in de liefde?!
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nergens? Kom op zeg, net of ik ergens een kans maak...
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nergens? Kom op zeg, net of ik ergens een kans maak...
Aardig van je, maar je weet dat je niet moet liegen...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]![]()
Dude!
Tuurlijk wel, als ik vrouw was had ik het allang geweten :>
Ehh.... waar het altijd vandaan gekomen is?quote:
Met zo'n instelling vind je natuurlijk ook geen vrouw. Beetje zeker van jezelf zijn he, je hebt genoeg te biedenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Ehh.... waar het altijd vandaan gekomen is?
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met zo'n instelling vindt je natuurlijk ook geen vrouw. Beetje zeker van jezelf zijn he, je hebt genoeg te bieden
Sorry, ik date niet met mannenquote:
Je bent toch niet zo oud dat het je kind zou kunnen zijn?quote:
Nee afzonderlijk, maar toch samen. Zodat we kunnen napraten enzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik date niet met mannen
Goed gevondenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef wyccie het volgende:
Alsjeblieft, een foto waar ze leuk op staat.
[ afbeelding ]
Post jij dan eens een charmante foto van Oprah.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef Robby87 het volgende:
Flikker eens op met die tennistrutjes, we zijn hier bezig met een serieus onderwerp.
Napraten... de derde helft...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee afzonderlijk, maar toch samen. Zodat we kunnen napraten enzo.
Dan kan ik wel blijven verbeteren, ik heb de moed opgegeven.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah nu heb je mijn grammaticale fout gequote, gaat robby me weer verbeteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |